преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bull Run Bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не много елегантно, разбира се. Без проверка няма как да теглите пари. Документите не са проверявани през деня. Няма чат за поддръжка
Not very elegant, of course. Without verification there is no way to withdraw money. The documents were not checked during the day. There is no support chat
Благодаря ви за вашите вътрешности.
И така, как бихте оценили това преживяване в крайна сметка, чудя се?
Чувствайте се свободни да изпратите отзива си тук , ако желаете.😉
Thank you for your insides.
So, how would you rate this experience at the end, I wonder?
Feel free to submit your review here if you wish.😉
Вчера сутринта ме изведоха, парите дойдоха в портфейла ми, всичко е наред. Вечерта се опитах да направя ново теглене, но първото теглене беше непълно и сега не мога да подам нова заявка. Създадох билет, зададох въпрос, минаха 10 часа и нямаше отговор.
тоест изминал е един ден, парите са в портфейла и изходът показва непълнота
Yesterday morning they took me out, the money came to my wallet, everything is fine. In the evening I tried to issue another withdrawal, but the first withdrawal was incomplete and now I cannot submit a new request. I created a ticket, asked a question, 10 hours passed, and there was no answer.
that is, a day has passed, the money is in the wallet, and the output shows incompleteness
Ами сега, след като уикенда мина, обаче? Има ли актуализация, моля?
What about now, after the weekend has passed, though? Is there any update, please?
здравей
Тъкмо щях да ви предложа оплакване, когато стигнах до последния пост. Радвам се, че се реши!
Поне можете да оставите това зад гърба си и напротив, другите играчи имат за какво да мислят.
Имам предвид, че в наши дни бих очаквал определено ниво на поддръжка от казино; липсата на чат на живо - добре, не е добра въздишка за мен. Благодаря ви, че повдигнахте това.
Според предишния ви опит обаче бих искал да вярвам, че това е временен, неочакван проблем. какво мислиш Това е най-важното. 🙂
Hello!
I was about to suggest a complaint to you when I made it to the latest post. I'm glad it has been resolved!
At least you can put this behind you, and on the contrary, other players have something to think about.
I mean, these days I would expect a certain support level from a casino; the absence of live chat - well, not a good sigh for me. Thank you for bringing this up.
According to your previous experiences, though, I'd like to believe this was a temporary, unexpected problem. What do you think? That matters the most. 🙂
Така че се надяваме, че сега всичко ще е наред. Ако се сблъскате с други проблеми, ние сме тук за вас.😉
So hopefully everything will be okay now. If you face any other issues, we're here for you.😉
Изглежда, че не са склонни да плащат. Одобрението ми за теглене се отказва на всеки 3 часа. Изглежда, че това е автоматично, тъй като след 179 минути се показва като чакащо одобрение и точно след 180 минути се показва като одобрение отказано. Това ми се случи 9 пъти и след това си помислих, че нещо се е променило и ще получа парите им, защото на 10-ия ми подход историята на транзакциите показва „предстоящо", а не „предстоящо одобрение", но онзи ден историята на транзакциите беше „грешка при плащане" . Сега продължават да отказват одобрението на всеки 3 часа. Най-лошото е, че няма начин да се свържете с тях, освен да създадете билет, на който те не отговарят. Но изглежда умишлено, защото те отговориха на първия ми създаден билет, където трябваше да променя имейла, защото при регистрацията направих грешка в имейла, пропуснах една буква. Така че на това те отговориха доста бързо и всичко беше поправено. Но когато създам билет относно парите, никой не отговаря.
It looks like they are not willing to pay out. My withdrawal approval gets declined every 3 hours. It looks like this is automatically, cause after 179 minutes it shows as approval pending and exactly after 180 minutes it shows as approval declined. This happened to me 9 times and after that i thought something changed and I would get they money because on my 10th approach the transaction history shows "pending", not "approval pending", but the other day the transaction history was "payment error". Now they keep declining the approval once again every 3 hours. The worst thing is there is no way to contact them except creating a ticket which they do not reply to. But it looks intentional because they replied to my first created ticket where I needed to change the email because when registering I made an error in the email, I skipped one letter. So to this they replied pretty fast and everything was fixed. But when I create a ticket regarding the money, nobody is replying.
Това е горе-долу същото, което обсъждаме с другия играч, чел ли си го? Изглежда, че казиното може да се сблъска с някои проблеми, свързани с платежната система, но липсата на чат на живо го прави още по-лош.
Мога ли да знам от колко време се мъчиш?
Другият играч в крайна сметка получи плащане, но не без известни проблеми. Съжалявам да видя, че не е коригирано правилно.
This is more or less the same we discuss with the other player, have you read it? It seems the casino may face some issues associated with the payment system, yet the absence of the live chat makes it even worse..
May I know for how long have you been struggling?
The other player eventually received payment, but not without some problems. I'm sorry to see it has not been fixed properly.
да, прочетох го, изглежда почти същия проблем. Чудя се обаче дали това е нерешен проблем или това просто се забавя, защото странното е с тяхната поддръжка. Както споменах по-рано, когато имах проблем с неправилния имейл и все още не бях направил никакъв депозит, отговорът беше бърз, но когато става дума за теглене, няма никакъв отговор. От събота се мъча. И работата е там, че трябва да отида и да правя ново теглене на всеки 3 часа, защото, както казах, това е точно времето, когато одобрението е отказано. Така че към момента вече има 11 отхвърлени одобрения и 1 грешка при плащане. След около 15 минути следващото одобрение ще бъде отказано, тъй като ще бъде достигната границата от 180 минути.
Между другото, опитах и да напиша имейл до поддръжката, не само да създам билет, но резултатът е същият.
yes, I read it, looks like pretty much same problem. However, I wonder if it is an unfixed issue or this is simply stalling, because the strange thing is with their support. As mentioned before, when I had the issue with the incorrect email and hadn't made any deposit yet, the reply was fast, but when it is regarding the withdrawal there is no reply at all. I've been struggling since Saturday. And the thing is I must go and make a new withdrawal every 3 hours cause as I said that is exactly the time when the approval is declined. So as of now it has already been 11 approval declined and 1 payment error. In about 15mintues the next approval will be declined as the 180 minutes mark will be reached.
By the way, I also tried writing an email to support, not only create a ticket, but the result is the same.
Изтеглиха ми няколко транзакции от по 100 долара всяка, когато сложих последните 170 долара за теглене, цялата ми история на транзакциите беше изчистена и моите депозити и тегления бяха блокирани, а също така ми беше забранено да играя на ротативки))))
I was withdrawn several transactions of 100 bucks each, when I put the last 170 bucks for withdrawal, my entire transaction history was cleared and my deposits and withdrawals were blocked, and I was also banned from playing slots))))
да, прочетох го, изглежда почти същия проблем. Чудя се обаче дали това е нерешен проблем или това просто се забавя, защото странното е с тяхната поддръжка. Както споменах по-рано, когато имах проблем с неправилния имейл и все още не бях направил никакъв депозит, отговорът беше бърз, но когато става дума за теглене, няма никакъв отговор. От събота се мъча. И работата е там, че трябва да отида и да правя ново теглене на всеки 3 часа, защото, както казах, това е точно времето, когато одобрението е отказано. Така че към момента вече има 11 отхвърлени одобрения и 1 грешка при плащане. След около 15 минути следващото одобрение ще бъде отказано, тъй като ще бъде достигната границата от 180 минути.
Между другото, опитах и да напиша имейл до поддръжката, не само да създам билет, но резултатът е същият.
yes, I read it, looks like pretty much same problem. However, I wonder if it is an unfixed issue or this is simply stalling, because the strange thing is with their support. As mentioned before, when I had the issue with the incorrect email and hadn't made any deposit yet, the reply was fast, but when it is regarding the withdrawal there is no reply at all. I've been struggling since Saturday. And the thing is I must go and make a new withdrawal every 3 hours cause as I said that is exactly the time when the approval is declined. So as of now it has already been 11 approval declined and 1 payment error. In about 15mintues the next approval will be declined as the 180 minutes mark will be reached.
By the way, I also tried writing an email to support, not only create a ticket, but the result is the same.
Всичко това наистина ми звучи разочароващо.
Предлагам ви да подадете жалба до нашия екип; само имайте предвид, че те няма да могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния срок.
Ако обаче видите, че няма изход, трябва да е добре да подадете жалбата. какво ще кажеш
Ето връзката , само в случай, че решите да го направите.
All this really sounds frustrating to me.
I would suggest you file a complaint with our team; just keep in mind that they will not be able to intervene before the 14-day time frame passes.
If you see that there is no way out, though, this should be a good thing to do, to submit the complaint. What do you say?
Here is the link, just in case you decide to do so.
Изтеглиха ми няколко транзакции от по 100 долара всяка, когато сложих последните 170 долара за теглене, цялата ми история на транзакциите беше изчистена и моите депозити и тегления бяха блокирани, а също така ми беше забранено да играя на ротативки))))
I was withdrawn several transactions of 100 bucks each, when I put the last 170 bucks for withdrawal, my entire transaction history was cleared and my deposits and withdrawals were blocked, and I was also banned from playing slots))))
Дадоха ли ви някакво обяснение за всичко това?
Има ли все още остатъчно салдо в акаунта ви?
Ако имате нужда от нашия екип за оплаквания, за да се опитаме да го разрешим, моля, уведомете ни.
Did they give you any explanation regarding all this, though?
Is there still any remaining balance in your account?
If you need our complaints team to try to solve it, please let us know.
Имам ситуация, идентична с jondirfor . Намерих техния телеграм канал, започнах да общувам с „представителите" на казиното, задавах им неудобни въпроси за акаунта ми. В резултат - изтриване от чата и изтриване на някои администраторски акаунти в чата на казиното.
I have a situation identical to jondirfor . I found their telegram channel, started communicating with the casino "representatives", asked them uncomfortable questions about my account. As a result - deletion from the chat and deletion of some Admin-Accounts in the casino chat.
у меня ситуация идентичная с jondirfor. я нашел их телеграм канал, начал общаться с "представителями" казино, задавал им неудобные вопросы по поводу ссвоего аккаунта. Как итог - удаление из чата и удаление некоторых Админ-Аккаунтов в чате казино.
Трудно е да се коментира, без действително да се види комуникацията. Все пак смятам, че беше неприятно преживяване. Какво ще кажете за вашия акаунт в казиното? Имате ли достъп до него? Ако разбирам правилно ситуацията, вашата мотивация да намерите „поддръжката" на Telegram възникна, защото обичайната поддръжка на казиното не отговори на вашите въпроси, така ли е?
Hard to comment without actually seeing the communication. Still, I believe it was an unpleasant experience. What about your casino account anyway? Can you access it? If I understand the situation correctly, your motivation for finding the Telegram "support" arose because the usual casino support did not respond to your questions, is that so?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.