НачалоФорумКазинаBull Run Bets Casino - обща дискусия

Bull Run Bets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 4 месеца от nataliyabus
|
2 638 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
kikiwillmo
преди 5 дни

Здравейте. Много е хубаво, че показвате такава всеотдайност към защитата на другите. Тъй като все още не сме напълно наясно с измамата и също така защото форумът е просто място за разговори, смятам, че би било добре да започнем с казиното и да докажем, че казиното мами някого.

Мога ли да знам дали жалбата е подадена, моля? Въпросът е, че целият "процес на предупреждение" няма да се придвижи много напред без това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 дни

Тя каза, че го е направила вчера.

Разгледах онлайн и вашите оплаквания. Те просто ще го игнорират (както правят повечето). Те не се интересуват. Това е измамно казино. Те се появяват към края на годината, взимат куп депозити, спират да плащат тегления и изчезват.

Случва се всяка година.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 4 дни

Здравейте и благодаря!

Не бих прибързал толкова. Ако жалбата е подадена и съм убеден, че това е 👈ще видим какво следва.

Според мен това е въпрос преди всичко на ограничени държави. Може да е трудно, но сте напълно прав. Имаме нужда от някой, който да отговори на тази жалба, но ако не успее, ще последват последствия.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 дни

Предупредих я да играе там.

Те няма да отговорят. Свързах се с тях по телеграм и ме блокираха.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 3 дни

Наистина е хубаво да видиш колко те е грижа обаче. благодаря

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Пука ми хората да бъдат измамени от измамници във всяка сфера на живота.

Разочарован съм, че предупрежденията не са по-ясни за casinoguru с това „казино"

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 2 дни

За съжаление не можем да знаем как точно работи всяко казино и само с помощта на нашите потребители научаваме все повече и повече.

Мога ли да ви попитам как е сега ситуацията с вашата г-жа в това казино? Успя ли да подаде жалба?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Тя направи едно тук.

Свържете се с представителите на казиното в Telegram. Ще видите поведението им.

Били сте в тази игра достатъчно дълго, знаете начина, по който се държат измамните сайтове, знаете кое време от годината се появяват.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 2 дни

здравей

Оценявам вашите мнения. За съжаление чатът чрез Telegram е извън нашето управление на времето. Или по-добре казано, ние имаме нашия начин да се свързваме с казината, когато става въпрос за оплаквания, така че бих искал да остана оптимист и да запазя прогнозите за по-късна употреба.

Във всеки случай жалбата е точно тук, за да бъде видяна от всеки, който иска да проследи напредъка й:

https://casino.guru/bull-run-bets-casino-player-s-account-has-been-closed-1

Пожелавам и на двамата честно решение, разбира се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Тогава всъщност не помагате на играча. Просто правите същите неща, които правите винаги, и очаквате същите резултати. Това е определението за лудост. Казиното не отговаря на имейли, няма чат на живо, те изрично заявяват, че трябва да се свържете с тях в telegram. Отнема две минути, за да го направите, след което ще видите сами тяхното поведение и ще можете да предупредите другите.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

file

Блокиран от тях в Twitter в рамките на 5 минути след публикуването на това. Все още няма предупреждения на този сайт за тях....

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Тогава всъщност не помагате на играча. Просто правите същите неща, които правите винаги, и очаквате същите резултати. Това е определението за лудост. Казиното не отговаря на имейли, няма чат на живо, те изрично заявяват, че трябва да се свържете с тях в telegram. Отнема две минути, за да го направите, след което ще видите сами тяхното поведение и ще можете да предупредите другите.

Автоматичен превод:
вчера

добър! Определението за лудост говори за повтаряне на едни и същи модели, но очакващи различни резултати. Доколкото разбирам вашия подход, вие очаквате различни резултати, не ние.

Вярвам, че обяснявам това през цялото време: сътрудничеството с играчите е част от процеса. В момента не сме в състояние да променим целия процес, но се опитваме да приложим разумни корекции.

Ако мога да имам лична бележка: наистина се наслаждавам на нашите чатове. Искам само да опитате да приемете съвета си, който няма да промени начина, по който работим, което не означава, че работата ни в индустрията е безполезна или че не зачитаме мнението на играчите. Начинът, по който го виждам, не можем да устоим на вашите високи очаквания, които за съжаление се основават на относително общ генерализъм. Проблемът не е, че не бихме искали да правим нещата по-ефективно; трябва да работим с нашите настоящи възможности.

Контактите в Telegram не са нещо, което можем да разследваме; Мога веднага да създам няколко и да заявя, че съм партньор на казино. Така че трябва да подадете жалбата и да докажете лошите намерения на казиното.


Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
преди 2 дни

file

Блокиран от тях в Twitter в рамките на 5 минути след публикуването на това. Все още няма предупреждения на този сайт за тях....

Автоматичен превод:
вчера

Е, ние правим същото с баннати потребители, например. За мен това е знак, че казиното е наясно с вас и вашата ситуация, която трябва да бъде проучена чрез жалбата.


Автоматичен превод:
Radka
вчера

Ако настроите акаунт в телеграма за casinoguru, настроите себе си като администратор (или някой от вашите колеги), можете да изпратите съобщение до казиното и незабавно да получите обратна връзка в реално време. Те или ще отговорят и ще разрешат проблема, или ще ви игнорират/блокират (тъй като са други) и това ще ви даде вашия отговор. Той е по-ефективен и по-бърз от имейла.

Това важи за ПОВЕЧЕТО нови „крипто" казина, те почти всички използват telegram и twitter. Това би ви спестило много време и в този случай, с Bull runs, това е единственият начин да имате контакт с казиното. Никъде другаде не отговарят. Ако не използвате телеграма, просто си губите времето и това на Чаза.

Автоматичен превод:
Radka
вчера

Забранявате на потребителите да се свързват с вас, за да се опитат да разрешат проблем? не се надявам

Блокирането на бикове на хора, които изпращат посреднически връзки за разрешаване на проблеми, ви показва какво прави казиното. Цензура, скриване на истината и опит за кражба от хората.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
вчера

не

Потребителите, които са нарушили нашите правила, обикновено са баннати за това. За съжаление, тези хора смятат коментирането на нашите социални публикации с връзки, водещи към техните видеоклипове или други източници на „обяснения за това как крием истината и се опитваме да крадем от хората" за подходящо действие. Въз основа на този опит, предполагам, че това казино не се интересува от обяснение на позицията си, като отговори на вашия коментар; много по-лесно е да го изтриете. Особено ако сте прекарали доста време в работа с играча, преди той да бъде баннат.

Това има ли смисъл за вас, моля?

Автоматичен превод:
вчера

Има смисъл, но трябва да позволите всичко да е прозрачно, ако нямате какво да криете. Позволете на хората да публикуват видеоклипове, споделящи възгледите си на вашия сайт. Свободата на изразяване е защитена от правото на ЕС.

Вашият колега Роми отхвърли моя преглед на Bull Runs. Тези видове действия затрудняват харесването на вашия сайт. Можеше да предупредиш хората за Scatterhall преди години, но не го направи и повече хора бяха ужилени. Случва се многократно с казината и този сайт.

Тъй като сте партньори, водата е мътна.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини