ФорумКазинаBoomerang.Bet Casino - обща дискусия

Boomerang.Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от RS200
|
6334 преглеждания 49 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Jaro
преди 12 месеца

Благодаря ви за повторението.

Силно се надявам всичко да се разреши. Но сега още чакам....

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

Знам, че чакането понякога е неприятно, особено когато става дума за пари, но друго не можем да направим. Надявам се всичко да се нареди добре.

Както и да е, все още ли се опитвате да общувате с казиното относно тази ситуация или те просто продължават да ви казват да се свържете с банката?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Да, те писаха в 1 имейл да се свържат с моята банка, но банката каза, че няма нищо общо с тях. Бих искал да проверя директно с Boomerang.Bet

И те прехвърлиха парите ми обратно в моя акаунт в играта, така че трябваше да направя нова заявка за теглене.

Все още чакам тегленето ми да бъде одобрено за втори път, когато все още е в състояние замразено в моя игрови акаунт.

Така че сега не знам дали изобщо ще получа парите си от Boomerang.Bet

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

Когато въведохте тегленето за втори път, въведохте ли същия метод на плащане като първия път? Не се ли опитахте да попитате казиното кой би бил най-добрият начин да теглите, ако имате проблеми за първи път?

Така или иначе, както казах, жалбата е в етап на уреждане и ще видим докъде ще стигне екипът ни. Надявам се скоро да се разреши.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Използвах същия метод на плащане, който използвах за депозиране, защото не беше възможно да избера алтернативен метод.

Първият път имаха технически проблеми с този метод, но тъй като не беше възможно да избера за мен алтернативен метод, само този метод, с който направих депозитите си.

Само преди няколко минути получих имейл от тях за успешно теглене. Но това се е случвало и преди, така че го вярвам едва когато видя парите в банковата си сметка.

Единственото нещо, което им изпратих по пощата, ако имах успешно теглене, защо историята на транзакциите ми се изтрива в моя акаунт в играта? Изобщо няма транзакции за 240 евро?

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

Радвам се, че тегленето беше уредено!

За историята на транзакциите препоръчвам да попитате казиното - отново. Не е в нашата власт да разберем от ваше име.

Върнете се с обяснението обаче; може по някакъв начин да се окаже полезно за другите.👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Все още чакам парите си от Boomerang.Bet, защото не получих пари от тях по банковата си сметка.

Отнема толкова време, че наистина не знам дали някога ще получа парите си от тях.

Автоматичен превод:
lola12
преди 11 месеца

Разбирам, че със сигурност не е приятно, но ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че не обичам да го казвам. Ще видим докъде ще стигнете с отворената си жалба и се надяваме, че нашият екип ще успее да разреши това.

Както и да е, опитахте ли да попитате казиното колко време трябва да им отнеме да се свържат с вас, когато писахте преди 4 дни, че тегленето ви е било успешно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да Те отговориха днес на въпроса ми за теглене, че заявката за теглене е препратена на доставчика на плащания за обработка.

Обработката от доставчика на плащания може да отнеме до 1-14 работни дни.

Така че просто трябва да изчакам и да видя...

Автоматичен превод:
lola12
преди 11 месеца

Е, поне има актуализация. Така че ще видим как ще се развие всичко и кога ще получите парите си. Не забравяйте да ни уведомите как върви. Ще чакам.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини