преди 12 месеца
Благодаря ви за повторението.
Силно се надявам всичко да се разреши. Но сега още чакам....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
0
Благодаря ви за повторението.
Силно се надявам всичко да се разреши. Но сега още чакам....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
Знам, че чакането понякога е неприятно, особено когато става дума за пари, но друго не можем да направим. Надявам се всичко да се нареди добре.
Както и да е, все още ли се опитвате да общувате с казиното относно тази ситуация или те просто продължават да ви казват да се свържете с банката?
I know that waiting is sometimes unpleasant, especially when money is involved, but there is nothing else we can do. I hope it will all turn out well.
Anyway, do you still try to communicate with the casino about this situation or do they just keep telling you to contact the bank?
Да, те писаха в 1 имейл да се свържат с моята банка, но банката каза, че няма нищо общо с тях. Бих искал да проверя директно с Boomerang.Bet
И те прехвърлиха парите ми обратно в моя акаунт в играта, така че трябваше да направя нова заявка за теглене.
Все още чакам тегленето ми да бъде одобрено за втори път, когато все още е в състояние замразено в моя игрови акаунт.
Така че сега не знам дали изобщо ще получа парите си от Boomerang.Bet
Yes they wrote in 1 mail to contact my bank but bank say its nothing to do with them.I sould chek out drectly with Boomerang.Bet
And they transfered my money back on my game acount so i had to do a new withdrawal request.
I am sill waiting to my withdrawal to get approved on second time its still in status frozen on my gameaccount.
So i dont now if i get my money at all from Boomerang.Bet
Когато въведохте тегленето за втори път, въведохте ли същия метод на плащане като първия път? Не се ли опитахте да попитате казиното кой би бил най-добрият начин да теглите, ако имате проблеми за първи път?
Така или иначе, както казах, жалбата е в етап на уреждане и ще видим докъде ще стигне екипът ни. Надявам се скоро да се разреши.
When you entered the withdrawal for the second time, did you enter the same payment method as the first time ? Didn't you try to ask the casino what would be the best way to withdraw if you had problems first time ?
Anyway, as I said, the complaint is in the settlement stage and we'll see where our team gets to. I hope it will be resolved soon.
Използвах същия метод на плащане, който използвах за депозиране, защото не беше възможно да избера алтернативен метод.
Първият път имаха технически проблеми с този метод, но тъй като не беше възможно да избера за мен алтернативен метод, само този метод, с който направих депозитите си.
Само преди няколко минути получих имейл от тях за успешно теглене. Но това се е случвало и преди, така че го вярвам едва когато видя парите в банковата си сметка.
Единственото нещо, което им изпратих по пощата, ако имах успешно теглене, защо историята на транзакциите ми се изтрива в моя акаунт в играта? Изобщо няма транзакции за 240 евро?
I used the same payment method which i used to deposit because there was not possible to choose alternativ method.
The first time they had a tecknical issues with that method but as it was not possible to choose for me alternative method only that method with wich i made my deposits.
Just few mnutes ago i got an emai, from them about successful withdrawal. But that has happend bifore so i belive it only when i see the money on my bank account.
The only thing i mailed to them if i had a successful withdrawal why my transaction history i emty at my game account? There is no transactions regards 240eur at all?
Радвам се, че тегленето беше уредено!
За историята на транзакциите препоръчвам да попитате казиното - отново. Не е в нашата власт да разберем от ваше име.
Върнете се с обяснението обаче; може по някакъв начин да се окаже полезно за другите.👍
I'm glad the withdrawal was settled!
For the transaction history, I recommend asking the casino - again. It is not within our power to find out on your behalf.
Come back with the explanation, though; it might prove handy to others somehow.👍
Все още чакам парите си от Boomerang.Bet, защото не получих пари от тях по банковата си сметка.
Отнема толкова време, че наистина не знам дали някога ще получа парите си от тях.
I am still waiting for my money from Boomerang.Bet because i didn't get any money from them on my bank account.
It takes so long i really don't know if i ever get my money from them.
Разбирам, че със сигурност не е приятно, но ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че не обичам да го казвам. Ще видим докъде ще стигнете с отворената си жалба и се надяваме, че нашият екип ще успее да разреши това.
Както и да е, опитахте ли да попитате казиното колко време трябва да им отнеме да се свържат с вас, когато писахте преди 4 дни, че тегленето ви е било успешно?
I understand that it is certainly not pleasant but you will have to be patient even though I dislike to say it. We'll see where you get with your open complaint and hopefully our team can work this out.
Anyway, did you try to ask the casino how long it should take them to get back to you when you wrote 4 days ago that your withdrawal was successful ?
Да Те отговориха днес на въпроса ми за теглене, че заявката за теглене е препратена на доставчика на плащания за обработка.
Обработката от доставчика на плащания може да отнеме до 1-14 работни дни.
Така че просто трябва да изчакам и да видя...
Yes They answerd today on my question about withdrawal that withdrawal request has been forwarded to the payment provider for processing.
Processing by the payment provider may take up to 1-14 bussines days.
So i just have to wait and see...
Е, поне има актуализация. Така че ще видим как ще се развие всичко и кога ще получите парите си. Не забравяйте да ни уведомите как върви. Ще чакам.
Well, at least there's an update. So we'll see how it all turns out and when you get your money. Be sure to let us know how it goes. I'll be waiting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.