Съжалявам, че го казвам, но когато става въпрос за оплаквания , ние предоставяме на казината 14 пълни дни за изплащане на печалбите.
Да, това е доста дълго време. От друга страна, в този период от време достойните казина трябва да изчистят всеки често срещан проблем, който пречи на играча да получава пари.
Затова се надявам това казино да направи всичко по силите си, за да изпрати парите незабавно. Можете ли да поискате потвърждение на транзакцията? Искам да кажа, само за да съм сигурен, че трансферът е направен.
Говорейки за това, каква опция за плащане използвахте, моля?
I'm sorry to say that, but when it comes to complaints, we provide casinos with 14 full days to pay out the winnings.
Yeah, it is quite a long time. On the other hand, within this time frame, decent casinos should clear out every common sort of issue that prevents the player from receiving money.
Thus, I hope this casino will do everything within its power to send the money immediately. Can you perhaps ask for the transaction confirmation? I mean, just to be sure the transfer was done.
Speaking of which, what payment option did you use, please?
Автоматичен превод: