ФорумКазинаBoomerang.Bet Casino - обща дискусия

Boomerang.Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от RS200
|
6310 преглеждания 49 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Ww2023
преди 1 година

Това не е много убедително, нали? Има ли други опции за плащане, които можете да опитате?

Знам, че няма да ви помогне с липсата на подкрепа от казиното. Просто се опитвам да разбера нещо, което си струва да се спомене. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, че се отзовахте


Чакам 4 тегления. 2 с крипто и 2 с ezeewallet. Избрах това, защото ми го препоръчаха. и сега чакам 5к. Не мога да правя повече тегления. иначе все пак бих искал да пробвам с банков превод. въпреки че чатът на живо каза, че не трябва да правя това

Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Здравейте.

Сега виждам. Ще се радвам на отговора на представител на казиното досега. През следващите няколко дни можем само да чакаме някои актуализации, бих казал. Е, жалбата е активна, но се надявам, че казиното ще изпрати парите точно преди да се намесим. 🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

как е възможно средният резултат на това казино да се е увеличил? Не четете ли ревютата на Trustpilot? всеки има само лош опит с това казино.

Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Здравейте.

Е, честно казано, ние не считаме непроверените отзиви за TrustPilot за чудесен източник на надеждна информация. Особено като вземем предвид някои отзиви, написани на Casino Guru. Ако такъв сайт ви позволява да пишете ужасни отзиви, заявявайки, че ние сме най-лошото нелицензирано казино в света, цифри 😀

Това всъщност е сериозен въпрос. По този начин, за членовете, които се интересуват от процеса на преглед, създадохме тази статия, наречена „ Отзиви на казино гуру – научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното "

Ето как наистина го правим.

Забелязах оплакването ви в Boomerang Casino, знаете ли защо плащането ви е замразено? Различно ли е от забавянето? Просто питам, защото нещата обикновено се замразяват поради разследване или проверка за сигурност.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Ха-ха, може би Trustpilot не е толкова надежден.

Относно моите тегления, все още не са ми дали ясно обяснение. всеки път е нещо различно. моят kyc е одобрен. и вече веднъж са прехвърлили нещо. но това беше по-малка сума. Също така попитах учтиво какъв е най-добрият начин да го платя. и така опитах това.

Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Да, изглежда, че не е така.

Що се отнася до вашите тегления, какво ви каза казиното, когато казахте, че все още не са се изяснили? Що се отнася до начина на плащане, какво предложиха?

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента имаме проблеми с вашите тегления поради проблеми с доставчика, но този проблем е в процес на разрешаване и можете да бъдете сигурни, че ще бъде разрешен в бъдеще, определено ще ви уведомим по имейл.

първо казаха крипто. и след това ezeewallet.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Тегленето направих на 1 октомври. Тези момчета трябва да се шегуват?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

О, значи има проблеми с доставчика. Опасявам се, че ще трябва да бъдете търпеливи в този случай, въпреки че знам, че чакането понякога може да бъде трудно, особено когато сте чакали доста дълго време. Що се отнася до метода на плащане, използвахте ли ezeewallet?

Както и да е, екранните снимки също показват, че няма какво да правим, освен да търпим. Забелязах, че Питър ще поеме вашата жалба, така че ако проблемите продължават, той ще се опита да се свърже с казиното.

Ще видим как ще е тогава и аз твърдо вярвам, че ще получите парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, използвах ezeewallet, защото го препоръчаха и казаха, че ще отнеме само 1 ден. Използва се и крипто.

Благодаря, че се отзовахте!

Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Да, да, разбрах. Въпреки това, според ситуацията, в която сте попаднали, това не е наистина 1 ден, въпреки че проблемите от страна на доставчика на плащания не са по вина на казиното. Така че нека изчакаме засега и ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Anonymized561
преди 1 година

Хей. Можете ли да прикачите скрийншот, където пише, че играчи от Холандия не могат да играят тук? Погледнах в нашия уебсайт и тази държава е разрешена и в Правилата и условията не намерих нищо за играчи от тази държава, които нямат право да играят тук. Открих само, че някои игри са забранени за определени страни, но нищо повече.

Както и да е, имате ли проблем тук?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чудя се, че Bommerang.Bet някога теглене към някого или просто вземане на пари и запазване на всичко?

Има ли нещо, което можете да направите, за да получите парите си от това казино?

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

Съжалявам, че го казвам, но когато става въпрос за оплаквания , ние предоставяме на казината 14 пълни дни за изплащане на печалбите.

Да, това е доста дълго време. От друга страна, в този период от време достойните казина трябва да изчистят всеки често срещан проблем, който пречи на играча да получава пари.

Затова се надявам това казино да направи всичко по силите си, за да изпрати парите незабавно. Можете ли да поискате потвърждение на транзакцията? Искам да кажа, само за да съм сигурен, че трансферът е направен.

Говорейки за това, каква опция за плащане използвахте, моля?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Платих с моята mastercard и все още не съм получил парите си от тях, минаха почти 2 седмици. Много е странно, че се оплакват от технически проблеми на почти всеки играч, когато чета отзиви за Trustpilot. И в отговора си на рецензиите те са много ангажирани да разрешат проблема, но аз просто не виждам това да се случва.

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

И така, използвахте ли същия метод, за да го изтеглите? 2 седмици ще са доста време, но както Радка каза, ако нищо не се промени и парите не дойдат, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще изчакаме вашата актуализация, за да видим дали нещо се е променило. Твърдо вярвам, че ще получите парите си и стресът ще изчезне. ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Да, използвах същия метод за теглене на 29 октомври 2023 г. и те писаха на 31 октомври 2023 г., че тегленето ми е успешно и ме помолиха да напиша рецензия за най-бързите тегления в Trustpilot! Но нямаше пари по сметката ми.

И сега ние пишем обратно и напред за техническите проблеми с избрания метод за теглене.

Дори попитах за потвърждение на транзакцията, но те отговориха, че заявката ми вече е прехвърлена към отговорния отдел и в момента се обработва.

Но все още няма пари в банковата ми сметка.

Наистина ще съм благодарен, ако някой ми помогне да се свържа с тях, за да мога най-накрая да получа моите 240 евро от Boomerang.Bet.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Да, използвах същия метод за теглене на 29 октомври 2023 г. и те писаха на 31 октомври 2023 г., че тегленето ми е успешно и ме помолиха да напиша рецензия за най-бързите тегления в Trustpilot! Но нямаше пари по сметката ми.

И сега ние пишем обратно и напред за техническите проблеми с избрания метод за теглене.

Дори попитах за потвърждение на транзакцията, но те отговориха, че заявката ми вече е прехвърлена към отговорния отдел и в момента се обработва.

Но все още няма пари в банковата ми сметка.

Наистина ще съм благодарен, ако някой ми помогне да се свържа с тях, за да мога най-накрая да получа моите 240 евро от Boomerang.Bet.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Преди няколко минути получих имейл от Boomerang.Bet

Вашата заявка за теглене беше анулирана.

Молим ви да се свържете с вашата банка и да проверите защо транзакцията е отхвърлена.

След това написах какво казва моята банка, че не е получила никаква заявка за теглене от тях. Но те казват, че ако имат проблеми с тяхната компания за доставчик на плащания, могат да направят банков превод към моята банкова сметка.

Сега имам обратно баланс от 240 евро в акаунта си в Boomerang.Bet.

Попитах ги по имейл днес на 8 ноември 2023 г. как можем да го разрешим и какво трябва да направя, за да получа парите си по банковата си сметка.

Автоматичен превод:
lola12
преди 12 месеца

Така че е доста нечестно, ако дадено казино поиска преглед за най-бързите тегления и не ви изпрати нищо. Но предполагам, че не сте направили нищо подобно. Както и да е, изглежда, че ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим как ще се развие всичко. Нашият екип определено ще се опита да ви помогне и ще знае какво да направите. Така че се надявам това да бъде решен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини