преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boomerang.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Други играчи също ли имат проблеми с това казино?
Направих теглене преди седмица и те все още не са платили и всеки ден имат различни извинения.
Освен това, когато проверявам там лиценза, той казва „не е валиден"
Do other players also have problems with this casino?
I made a withdrawal a week ago and they still haven’t paid and every day they have different excuses.
Also when I check there licence it says "not valid"
Да, приятелю, аз също имам проблеми с това казино, направих депозит преди 5 дни и все още нямам пари в баланса си, поддръжката каза, че трябва да изчакате минимум 7 дни за тези пари. 7 дни? Това е лудост. И това казино не е лицензирано, поддръжката каза, че има лиценз. Но може би очите ми ме лъжат.
Yes my friend i also have problems with this casino, i make deposite 5 days ago, and still dont have money in my balance, support said u need wait 7 days minimum for this money. 7 days? Its crazy. And this casino not licensed, support said they have license. But maybe my eyes lie me.
7 дни за пари да стигнат до сметката ви е наистина лудост. Има много повече оплаквания в Trustpilot.com
Да се надяваме, че имат тези проблеми, защото те са ново казино и те го оправят и скоро ще получим парите си.
7 days for money to reach your account is indeed crazy. There are many more complaints at Trustpilot.com
Let's hope they have these problems because they are a new casino and they sort it out and we get our money soon.
Изминаха 7 дни от депозита ми, няма пари в баланса ми и казиното винаги казва едно и също нещо, трябва да изчакам още малко.
7 days have passed since my deposit, there is no money in my balance and the casino always says the same thing, I have to wait a little longer.
Кой доставчик на плащания използвахте? Може би е опция да се опитате да се свържете директно с доставчика на плащанията.
Which payment provider did you use? Perhaps it’s an option to try to contact the payment provider directly.
Мисля, че Wlpay, но уебсайтът wlpay.io не работи за мен, може би този уебсайт не работи за никого.
Wlpay i think, but website wlpay.io not working for me, maybe this website not working for no one.
В прегледа на вашия депозит в портфейла на казиното можете да щракнете върху „подробности" от вашия депозит (вашите депозити показани ли са в този преглед?) и моите казват „Nodapay" (но също така вижте „Wlpay" на страницата за депозит наистина).
Ако бях на твое място, бих им изпратил имейл и на двамата.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806
On your deposit overview in the casino wallet you can click on "details" from your deposit (are you deposits shown in this overview?) and mine say "Nodapay" (but also see "Wlpay" on the deposit page indeed).
If I were you I would email them both.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806
Други играчи също ли имат проблеми с това казино?
Направих теглене преди седмица и те все още не са платили и всеки ден имат различни извинения.
Освен това, когато проверявам там лиценза, той казва „не е валиден"
Do other players also have problems with this casino?
I made a withdrawal a week ago and they still haven’t paid and every day they have different excuses.
Also when I check there licence it says "not valid"
Здравейте.
Лицензът е валиден.
Просто трябва да използвате правилния печат за проверка, поставен на уебсайта на казиното.
Както и да е, какви "оправдания" сте чували досега?
Hello.
The license is valid.
You just need to use the correct verification seal placed on the casino's website.
Anyway, what kind of "excuses" have you heard so far?
Да, приятелю, аз също имам проблеми с това казино, направих депозит преди 5 дни и все още нямам пари в баланса си, поддръжката каза, че трябва да изчакате минимум 7 дни за тези пари. 7 дни? Това е лудост. И това казино не е лицензирано, поддръжката каза, че има лиценз. Но може би очите ми ме лъжат.
Yes my friend i also have problems with this casino, i make deposite 5 days ago, and still dont have money in my balance, support said u need wait 7 days minimum for this money. 7 days? Its crazy. And this casino not licensed, support said they have license. But maybe my eyes lie me.
В прегледа на вашия депозит в портфейла на казиното можете да щракнете върху „подробности" от вашия депозит (вашите депозити показани ли са в този преглед?) и моите казват „Nodapay" (но също така вижте „Wlpay" на страницата за депозит наистина).
Ако бях на твое място, бих им изпратил имейл и на двамата.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806
On your deposit overview in the casino wallet you can click on "details" from your deposit (are you deposits shown in this overview?) and mine say "Nodapay" (but also see "Wlpay" on the deposit page indeed).
If I were you I would email them both.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806
Здравейте.
Лицензът е валиден.
Просто трябва да използвате правилния печат за проверка, поставен на уебсайта на казиното.
Както и да е, какви "оправдания" сте чували досега?
Hello.
The license is valid.
You just need to use the correct verification seal placed on the casino's website.
Anyway, what kind of "excuses" have you heard so far?
Използвам правилния печат за проверка, поставен в казиното. Моят уеб адрес е точно същият като вашия. Може би показва „не е валидно" за мен, защото съм холандски играч? (и лицензът не е валиден в Холандия)
Вече минаха 9 дни от моето оттегляне и чувам извинения за технически проблеми и няколко пъти го получавате утре и сега казват, че просто трябва да изчакам.
Когато погледнете trustpilot, има десетки хора със същите проблеми.
I use the correct verification seal placed at the casino. My web address is exactly the same as yours. Maybe it shows "not valid" for me because I’m a Dutch player? (and the license is not valid in the Netherlands)
It has been 9 days now since my withdrawal and I hear excuses from technical problems and couple times you get it tomorrow and now they say I just have to wait.
When you look on trustpilot there a dozens of people with the same problems.
Здравейте,
Никога не съм чувал, че трябва да работи по този начин, но най-важното е, че бих искал да потвърдя, че казиното не е лицензирано в Холандия. Често срещано е обаче огледалните казино страници да изглеждат нелицензирани, докато основният URL адрес показва правилния резултат. Разбирам, че е много объркващо, но това може да е така.
Какво става, ако доставчикът на плащанията на казиното наистина има технически проблем? Това би означавало, че трябва да изчакате, прав ли съм? 🙁 Да се надяваме, че парите ще дойдат скоро. Ако се борите повече от още 5 дни, отговорникът по жалбата ще се намеси чрез жалбата.
Hello,
I never heard that it should work like this, but most importantly, I'd like to confirm the casino is not licensed in the Netherlands. It is common, though, that mirror casino pages seem to be unlicensed while the main URL shows the proper result. I understand it is very confusing, but that could be the case.
What if the casino's payment provider truly has a technical issue? That would mean you need to wait, am I correct? 🙁 Let's hope the money comes soon. If you struggle longer than another 5 days, the complaint handler will step in through the complaint.
Уважаеми KeanBatey,
Много съжаляваме, че сте имали негативно преживяване в нашето казино.
Любезно ви молим да се свържете с нас чрез чат на живо или имейл, ние ще проверим отново случая с вашия депозит, обикновено ако имаме някакви забавяния в кредитирането на депозити, тези случаи се разрешават в рамките на 48 часа, така че е странно, че вашият проблем е не се разрешава след седмица.
Благодарим ви за обратната връзка, надяваме се на по-нататъшно сътрудничество.
Поздрави
Екипът на Boomerang.bet
Dear KeanBatey,
We are very sorry that you had a negative experience in our casino.
We kindly ask you to contact us via live chat or email, we will re-check the case with your deposit, usually if we have any delays in crediting deposits, these cases are resolved within 48 hours, so it is strange that your problem is not resolved after a week.
Thanks for your feedback, hope for your further cooperation.
Kind regards
Boomerang.bet Team
Уважаеми RS200,
Имахме проблем с тегленията чрез банков превод от известно време, поради технически проблеми от страна на доставчика на плащания, ние го разрешихме частично, ако вашата заявка за теглене все още не е обработена, моля, изчакайте още малко, в случай че заявката за теглене ще бъде анулирана, моля, създайте нова, като изберете друг метод за теглене на средства (например Crypto). Извиняваме се за тази ситуация и сме готови да ви предложим 50 безплатни завъртания като извинение.
Благодарим ви за обратната връзка, надяваме се на по-нататъшно сътрудничество.
Поздрави
Екипът на Boomerang.bet
Dear RS200,
We did have a problem with withdrawals via bank transfer for some time, due to technical problems on the part of the payment provider, we have partially resolved it, if your withdrawal request has not yet been processed, please wait a little longer, in case the withdrawal request will be canceled, please create a new one by choosing any other method for withdrawing funds (for example, Crypto). We apologize for this situation and are ready to offer you 50 free spins as an apology.
Thanks for your feedback, hope for your further cooperation.
Kind regards
Boomerang.bet Team
Опитах теглене на крипто.
Те имат същите технически проблеми.
Невероятно трудно е да се направи теглене на този сайт.
И много лесно да направите депозит.
I have tried the crypto withdrawal.
The have the same technical problems.
Its unbelievable hard to make a withdrawal on this site.
And really easy to make a deposit.
Здравей, що се отнася до тегленето ти, успя ли да теглиш или все още не? Със сигурност не е приятно, ако има технически проблеми, но за съжаление понякога не можете да контролирате такава ситуация.
Както и да е, ще чакам отговора.
Hi, as far as your withdrawal is concerned, did you manage to withdraw or not yet ? It's certainly not pleasant if there are technical problems, but unfortunately sometimes you can't control such a situation.
Anyway, I will wait for the answer.
Здравейте, не, все още чакам 3 тегления.
Изпращат ми имейл, че ще отнеме 2 дни или малко повече.
Така че ще изчакам няколко дни.
Поздравления.
Hi, no im still waiting on 3 withdrawals.
They send me a email that it will take 2 Days or a little more.
So i will wait for a couple of days.
Greetings.
Благодаря за актуализацията. Така че засега просто ще трябва да изчакаме и да видим дали ще получите парите си. Когато го направите, бихте ли ни актуализирали, моля? 🙂
Надявам се да е възможно най-скоро.
Thanks for the update. So, for now, we'll just have to wait and see if you get your money. When you do, could you update us please ? 🙂
I hope it will be as soon as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.