ФорумКазинаBoomerang.Bet Casino - обща дискусия

Boomerang.Bet Casino - обща дискусия

преди 1 година от RS200
|
6347 преглеждания 49 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Boomerang.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Други играчи също ли имат проблеми с това казино?

Направих теглене преди седмица и те все още не са платили и всеки ден имат различни извинения.

Освен това, когато проверявам там лиценза, той казва „не е валиден"

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, приятелю, аз също имам проблеми с това казино, направих депозит преди 5 дни и все още нямам пари в баланса си, поддръжката каза, че трябва да изчакате минимум 7 дни за тези пари. 7 дни? Това е лудост. И това казино не е лицензирано, поддръжката каза, че има лиценз. Но може би очите ми ме лъжат.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
KeanBatey
преди 1 година

7 дни за пари да стигнат до сметката ви е наистина лудост. Има много повече оплаквания в Trustpilot.com

Да се надяваме, че имат тези проблеми, защото те са ново казино и те го оправят и скоро ще получим парите си.

Автоматичен превод:
RS200
преди 1 година

file

file

Изминаха 7 дни от депозита ми, няма пари в баланса ми и казиното винаги казва едно и също нещо, трябва да изчакам още малко.

Автоматичен превод:
KeanBatey
преди 1 година

Кой доставчик на плащания използвахте? Може би е опция да се опитате да се свържете директно с доставчика на плащанията.

Автоматичен превод:
RS200
преди 1 година

file

Мисля, че Wlpay, но уебсайтът wlpay.io не работи за мен, може би този уебсайт не работи за никого.

Автоматичен превод:
KeanBatey
преди 1 година

В прегледа на вашия депозит в портфейла на казиното можете да щракнете върху „подробности" от вашия депозит (вашите депозити показани ли са в този преглед?) и моите казват „Nodapay" (но също така вижте „Wlpay" на страницата за депозит наистина).

Ако бях на твое място, бих им изпратил имейл и на двамата.

Nodapay; support@naudapay.com

Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806


filefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Други играчи също ли имат проблеми с това казино?

Направих теглене преди седмица и те все още не са платили и всеки ден имат различни извинения.

Освен това, когато проверявам там лиценза, той казва „не е валиден"

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Лицензът е валиден.

file

Просто трябва да използвате правилния печат за проверка, поставен на уебсайта на казиното.

file

Както и да е, какви "оправдания" сте чували досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, приятелю, аз също имам проблеми с това казино, направих депозит преди 5 дни и все още нямам пари в баланса си, поддръжката каза, че трябва да изчакате минимум 7 дни за тези пари. 7 дни? Това е лудост. И това казино не е лицензирано, поддръжката каза, че има лиценз. Но може би очите ми ме лъжат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното е лицензирано. Все пак бих се съсредоточил върху 7-дневния период, който споменахте. Някакво конкретно обяснение за това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

В прегледа на вашия депозит в портфейла на казиното можете да щракнете върху „подробности" от вашия депозит (вашите депозити показани ли са в този преглед?) и моите казват „Nodapay" (но също така вижте „Wlpay" на страницата за депозит наистина).

Ако бях на твое място, бих им изпратил имейл и на двамата.

Nodapay; support@naudapay.com

Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806


filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

благодаря за контактите, ще се опитам да се обадя, да пиша.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Лицензът е валиден.

file

Просто трябва да използвате правилния печат за проверка, поставен на уебсайта на казиното.

file

Както и да е, какви "оправдания" сте чували досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Използвам правилния печат за проверка, поставен в казиното. Моят уеб адрес е точно същият като вашия. Може би показва „не е валидно" за мен, защото съм холандски играч? (и лицензът не е валиден в Холандия)

Вече минаха 9 дни от моето оттегляне и чувам извинения за технически проблеми и няколко пъти го получавате утре и сега казват, че просто трябва да изчакам.

Когато погледнете trustpilot, има десетки хора със същите проблеми.

Автоматичен превод:
RS200
преди 1 година

Здравейте,

Никога не съм чувал, че трябва да работи по този начин, но най-важното е, че бих искал да потвърдя, че казиното не е лицензирано в Холандия. Често срещано е обаче огледалните казино страници да изглеждат нелицензирани, докато основният URL адрес показва правилния резултат. Разбирам, че е много объркващо, но това може да е така.

Какво става, ако доставчикът на плащанията на казиното наистина има технически проблем? Това би означавало, че трябва да изчакате, прав ли съм? 🙁 Да се надяваме, че парите ще дойдат скоро. Ако се борите повече от още 5 дни, отговорникът по жалбата ще се намеси чрез жалбата.

Автоматичен превод:
KeanBatey
преди 1 година

Уважаеми KeanBatey,

Много съжаляваме, че сте имали негативно преживяване в нашето казино.

Любезно ви молим да се свържете с нас чрез чат на живо или имейл, ние ще проверим отново случая с вашия депозит, обикновено ако имаме някакви забавяния в кредитирането на депозити, тези случаи се разрешават в рамките на 48 часа, така че е странно, че вашият проблем е не се разрешава след седмица.

Благодарим ви за обратната връзка, надяваме се на по-нататъшно сътрудничество.

Поздрави

Екипът на Boomerang.bet

Автоматичен превод:
RS200
преди 1 година

Уважаеми RS200,

Имахме проблем с тегленията чрез банков превод от известно време, поради технически проблеми от страна на доставчика на плащания, ние го разрешихме частично, ако вашата заявка за теглене все още не е обработена, моля, изчакайте още малко, в случай че заявката за теглене ще бъде анулирана, моля, създайте нова, като изберете друг метод за теглене на средства (например Crypto). Извиняваме се за тази ситуация и сме готови да ви предложим 50 безплатни завъртания като извинение.

Благодарим ви за обратната връзка, надяваме се на по-нататъшно сътрудничество.

Поздрави

Екипът на Boomerang.bet

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах теглене на крипто.

Те имат същите технически проблеми.

Невероятно трудно е да се направи теглене на този сайт.

И много лесно да направите депозит.

Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Здравей, що се отнася до тегленето ти, успя ли да теглиш или все още не? Със сигурност не е приятно, ако има технически проблеми, но за съжаление понякога не можете да контролирате такава ситуация.

Както и да е, ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не, все още чакам 3 тегления.

Изпращат ми имейл, че ще отнеме 2 дни или малко повече.

Така че ще изчакам няколко дни.

Поздравления.


Автоматичен превод:
Ww2023
преди 1 година

Благодаря за актуализацията. Така че засега просто ще трябва да изчакаме и да видим дали ще получите парите си. Когато го направите, бихте ли ни актуализирали, моля? 🙂

Надявам се да е възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

все още няма теглене. чака повече от седмица. оттеглянето ми все още не е приключило. те остават много неясни чрез имейл и чат на живо.


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини