ФорумКазинаBooi Casino - обща дискусия

Booi Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Booi
|
14515 преглеждания 50 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
MarlonMK
преди 3 години

Надявам се, че няма да се сблъскате с проблеми с казиното в бъдеще и най-общо казано, там ще бъдете доволни. Не е забавно да търсите ново казино, в което да играете отново и отново.

Автоматичен превод:
skybot13x
преди 3 години

Имате ли личен лош опит с Booi Casino или защо мислите така?

Автоматичен превод:
skybot13x
преди 3 години

През това време на игра, във всичко, което съм играл, има цикъл, RTP винаги в полза на казиното, NetBet, MelBet, Leo Vegas, Mrbet и т.н.... Ограничен съм до няколко поради причини за плащане за бразилците, но сред всичко това в краткия период получих най-голяма печалба на Booi, но както казах, кратък период в среден и дълъг ще бъде печалбата от казиното, можете да я получите в други и един вид комбинация. .. прагматичен, playGo, live и т.н....когато не искаш да плащаш, това е тъга.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лека нощ момчета и Даниел, как сте? Днес направих теглене на 1000 BRL на Booi.com, проверих всичките си документи преди да депозирам, когато направих тегленето получих имейл, че плащането ще бъде направено след 2 часа, изминаха 10 часа и те все още нямат не ми плати, говорих с поддръжката, те казаха, че компанията, която е получила плащането, има проблеми и е лъжа, че не са обработвали изтеглянето досега, може ли да ми помогнеш, Даниел, моля и да им изпрати съобщение, те" вече бавен и те ме молят да отлагам, все още имам още пари за теглене

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Здравейте, за да ви помогна, моля, първо изпратете жалба. Можете да го направите тук .

Въпреки това бих му дал още няколко работни дни. Какъв вариант на плащане избрахте, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отхвърлиха тегленето и го върнаха в баланса на казиното, казаха ми да изтегля тегленето отново, направих тегленето отново през pix и те го отхвърлиха отново, днес направих малък депозит чрез astropay и се опитах да тегля чрез astropay те отхвърлиха тегленето чрез astropay и в допълнение ми бяха начислени 10% за теглене чрез astropay за таксите и те не искаха да го върнат, но тъй като не плащат, няма да има никаква разлика. Помолих ги да закрият постоянната ми сметка, за да не се ядосвам повече, това направиха тогава, това е моят опит в това казино, има още няколко топ казина, опитайте се да се измъкнете от тях. благодаря на всички прегръдка

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Е, нямам търпение да видя какво ще научи нашият екип по оплаквания от казиното. Разбирам идеята ви, може би трябва да изчакате малко преди да затворите акаунта, да видим.

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Ако ви таксуват за теглене, което никога не ви е било изпратено, тогава, разбира се, вината не е ваша. Проблемът е, че вече сте затворили акаунта си, както казахте. Правилно ли разбирам, че вече нямате салдо по закритата си сметка?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Даниел Опитах се да тегля 3 пъти, 2 пъти през pix, направих нов депозит чрез astropay, за да тегля още, дори след това върнаха баланса, когато отидох да погледна в историята на теглене, пишеше отхвърлено, Това много ме разстройва, след Опитах се да тегля 4" 3 пъти без успех, в крайна сметка похарчих всичко. В казиното stake.com ми плащат за часове, супер са честни, но аз обичам да познавам нови казина, защото не знам дали е моето впечатление, но когато се регистрирам и започна да играя печеля много в слотове хаха, нека Питам те освен stake.com кои други казина са честни и плащат бързо? Бих искал да кажа, че харесвам вашия сайт и неговото съдържание, те са на първо място, помагат на много хора, без да таксуват нищо в замяна, няма думи да опиша работата ви, благодаря ви много за помощта. Прегръдка

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Здравейте, проверих нашия списък с препоръчани казина за играчи от Бразилия, както и потребителски отзиви.

Целият списък е тук .

Според оценката на потребителските отзиви, бих опитал този . Надявам се да ви помогне малко.🙂 Бих искал също да ви благодаря за милите думи.

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Радвам се, че харесвате нашия уебсайт и се надявам, че ще намерите това, което търсите. Ако изберете някое от препоръчаните казина, които Радка предложи тук, смятам, че не би трябвало да имате проблеми там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти много Радка 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти много Даниел 🙂

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Вие сте добре дошъл. 🙂

Избрахте ли вече своя любим? Ако е така, не се колебайте да напишете следващия си потребителски отзив.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добър ден Радка, как си? Казиното funplay.com надеждно ли е? Бихте ли ми казали

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Здравей.

Добре съм, благодаря, че попитахте.

Изглежда се интересувате от казиното, което все още не сме срещали. Моля, публикувайте пълен линк тук и ние ще го проверим след това. Благодаря ви 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте на всички, @ Radka , @ Daniel , @ robertorrx1 ,

Има голямо недоразумение, защото няма такъв проблем с потребител "robertorrx" в Booi казино.

Доколкото виждам, беше друг случай, играчът имаше проблем с първото изплащане на Pix, нашата поддръжка го помоли да подаде нова заявка за теглене на Pix, но вместо това играчът се опита да изтегли печалбите си в сметката в AstroPay . Беше ограничено и играчът е загубил средства по време на игра. На 18 януари играчът закри сметката си в казино Booi.

Предполагам, че всички следващи оплаквания са свързани с друго казино.

2 @ robertorrx1 Моля ви да спрете да обсъждате други марки казино в тази тема.

С уважение, екип на Booi

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Booi Casino
преди 2 години

Здравейте,

Прав си - и сега виждам проблема. Ще подредя публикациите, така че само тези, които са свързани с Booi Casino, ще останат тук. Благодаря ви, че обърнахте внимание на това.

Автоматичен превод:
Anonymized282
преди 1 година

Здравейте,

Можете ли да предоставите паспорта? Защото ако е така, предполагам, че изобщо няма проблем.

Знаете ли, че някои казина дори не изискват проверка, докато тегленето или балансът ви достигнат определен праг, други казина просто искат допълнителна проверка за сигурност, но причината може да е същата. Има и извънпланови проверки на случаен принцип, това също е нормално.

Бих казал, че е по-сенчесто да не си сътрудничиш по време на KYC, не мислиш ли? 🙂

Ако не харесвате бизнес стандарта, може би можете да опитате някои от анонимните казина - изобщо без KYC.


Автоматичен превод:
Anonymized282
преди 1 година

Здравей отново,

сега, след като предоставихте повече прозрения, има повече смисъл за мен. Въпреки че не ви "обвиних", че не съдействате, това беше демонстрация на това, което би изглеждало подозрително, когато става въпрос за проверка. За мен изглежда, че казиното просто се нуждае от допълнителен личен документ, за да ви удостовери. Казахте ли им, че нямате паролата?

Но това, което вече обясних, е нормално и казиното може да поиска допълнителни документи, за да се увери, че KYC е ясен, защото тяхна отговорност е да докажат, че това „наистина" сте вие. Тъй като казината нямат лукса да се срещнат с вас очи в очи, такива ситуации просто се случват.

Ако смятате, че казиното е несправедливо към вас, подайте жалба , тогава всички ще видим отговора. Не знам какво не е наред с шофьорската ви книжка, бих попитал казиното за това. Както и да е, ние не мотивираме играчите да играят в казина, ние преглеждаме казината и част от прегледа е да информираме за разрешени и ограничени държави.

Честно казано смятам, че наказването на казино за прецизност с KYC не би било добре, ние наказваме казината, които действат срещу честния хазарт. Разбира се, оценявам загрижеността ви.

Чувствайте се свободни и прочетете повече за кодекса за справедлив хазарт тук .


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини