преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Booi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ще докладвам първото си теглене, което все още не е обработено от казино Booi, казиното набляга на плащането в рамките на 2 часа (запазва си правото на проверка в рамките на 48 часа), изчаках периода от 48 часа и не изчистих тегленето, депозитът беше чрез Pix (система за незабавен депозит в Бразилия), теглене от същия (Pix) .... чатът съобщава за технически проблем, който може да отнеме дни ... Имам изтегляния навреме в други къщи, включително PlayFortuna, от същия Група, чувствам се раздразнен, след 3 години онлайн казина търся казина с бързи и надеждни изплащания. Така че в този случай, завъртането на 30 пъти еквивалентно на 22 500.00 BRL беше завършено, акаунтът ми беше проверен преди депозиране. В очакване на бързо решение, в края на краищата не играем в срок, първо плащаме ... Благодаря предварително на Форум Гуру !!!!
I will report my first withdrawal not yet processed by Booi casino, the casino emphasizes payment within 2hrs (reserves the right of verification within 48hrs), I waited for the 48hrs period, and I did not have the withdrawal cleared, the deposit was via Pix ( instant deposit system in Brazil), withdrawal by the same (Pix)....chat reports a technical problem, which can take up to days...I have my withdrawals on time in other houses, including PlayFortuna, of the same Group, I feel Annoyed me, after 3 years of online casinos, I look for casinos with fast and reliable payouts. So in this case, a rollover of 30x equivalent to 22,500.00 BRL was completed, my account was verified before depositing. Waiting for a quick solution, after all we don't play in term, we pay first... Thanks in advance to Forum Guru!!!!
Vou relatar o meu primeiro saque ainda não processado pela Booi cassino, o cassino ressalta pagamento em até 2hrs(reserva o direito de verificação em até 48hrs), Aguardei o prazo de 48hrs, e não tive o saque liberado, o depósito foi via Pix (sistema instantâneo de depósito no Brazil), saque pelo mesmo(Pix)....chat relata problema técnico, que pode levar até dias...Tenho meus saques dentro do prazo em outras casas, inclusive no PlayFortuna, do mesmo Grupo, sinto-me incomodado, após 3 anos de cassinos online, procuro cassinos com pagamentos rápidos e confiáveis. Portanto nesse caso, foi cumprido um rollover de 30x equivalente há 22.500,00 BRL, foi verificada a minha conta antes do depósito. Aguardando a solução de preferência rápida, afinal não jogamos a prazo, pagamos primeiro... Agradeço desde de já ao Forum Guru!!!!
Здравейте @MarlonMK,
Поздравления за победата!
Но съжаляваме за това забавяне, ще се опитаме да разрешим случая възможно най -скоро.
По отношение на екипа на Booi
Hello @MarlonMK,
Congratulations on winning!
But sorry for this delay, we will try to solve the case ASAP.
With regards, Booi team
Здравейте @MarlonMK,
Поздравления за победата!
Но съжаляваме за това забавяне, ще се опитаме да разрешим случая възможно най -скоро.
По отношение на екипа на Booi
Hello @MarlonMK,
Congratulations on winning!
But sorry for this delay, we will try to solve the case ASAP.
With regards, Booi team
Благодаря за отговора, чакам решението за теглене, хареса ми оформлението на казиното, хареса ми да играя в казиното, надявам се да бъде разрешено, за да можем да продължим да играем и да се забавляваме в това казино.
Thanks for the answer, I'm waiting for the solution to the withdrawal, I liked the layout of the casino, I liked playing at the casino, I hope it gets resolved so we can continue playing and having fun in this casino.
Obrigado, pela resposta, aguardo a solução do saque, gostei do layout do cassino, gostei de jogar no cassino, espero que se resolva pra continuarmos jogando e nos divertindo nesse cassino.
12 дни след искането ми за теглене и все още не депозиран, до кога казиното ще отложи изтеглянето ми?
12 days after my withdrawal request and still not deposited, until when will the casino postpone my withdrawal?
12 dias após pedido do meu saque e ainda não depositado, até quando o cassino vai adiar meu saque?
Нещо излишно, хубаво казино, но бъдете нащрек за други играчи в общността ... MelBet, 1xslots, почти мигновено, Leo vegas, Mrbet, Twin са платили за един ден ... Това отношение звучи лошо, както казах преди това по -горе, доверието е нещо, което казиното трябва да има най -малкото, в края на краищата, когато харчим и когато печелим, и когато печелим, отнема много време, за да платим или да не платим, е измама.
Something unnecessary, nice casino, but be an alert for other players in the community...MelBet, 1xslots, almost instantaneously, Leo vegas, Mrbet, Twin has paid in one day...That kind of attitude sounds bad, as I said before above, trust is something the casino should have at the very least, after all we spend and when we win, and when we win, it takes a long time to pay or not to pay is swindle.
Algo desnecessário, cassino bacana, mas fica um alerta para outros players da comunidade...MelBet, 1xslots, quase instaneneo, Leo vegas, Mrbet, Twin tem pago em um dia...Soa mal esse tipo de atitude, como já havia dito acima, confiança é algo que no mínimo o cassino deve ter, afinal gastamos e quando ganhamos, e quando ganhamos demorar a pagar ou não pagar é pilantragem.
Вярно е, че ако не получите печалбите в рамките на няколко дни, ще се опитам сам да се свържа с казиното.
That's true, if you don't receive the winnings within few days, I'll try to contact the casino on my own.
Даниел отново отмени днес ... Пиксът е много прост, моят CPF или Телефонът е проверен и двете, сега има разминаване в броя в моята CPF регистрация, но според Support това не влияе на оттеглянето, така че въпросът остава, Не вземайте данните от първия депозит, за да направите пикс за теглене, или те нямат своя пикс работещ ... Досега не разбрах.
Daniel canceled again today...The pix is very simple, it's my CPF or Phone both verified, now there is a divergence in the number in my CPF registration, but according to Support this does not influence the withdrawal, so the question remains, Don't take the data from the first deposit to make the withdrawal pix, or they don't have their pix working.... I didn't understand so far.
Daniel cancelaram novamente hoje...O pix é bem simples, é meu CPF ou Telefone ambos verificados, agora há uma divergencia de numero no cadastro do meu CPF, mas segundo o Support isso não influencia no saque, então fica a pergunta, Não pegam os dados do primeiro deposito pra fazer o pix de saque, ou não estão com seu pix em funcionamento....Não entendi até agora.
Ще решат ли тегленията ми или е трудно? направете следното, изпратете ми имейла, ще ви изпратя купувача на депозит на пикс, просто използвайте същия ключ, за да ми платите ... Изключително съм ядосан от казиното, техническите извинения, това или онова и след 15 дни ние Ще продължа в същата ситуация, сега имам теглене от 5500,00. И още 1000.00 на баланс ... Искам печалбите си веднага! Неуважение към клиента ....
Will they solve my withdrawals or is it difficult? do the following send me the email, i'll send you the deposit buyer per pix, just use the same key to pay me... I'm extremely angry with the casino, technical excuses, this or that and in 15 days we'll continue in the same situation, I have a withdrawal now of 5500.00. And another 1000.00 on balance...I want my winnings immediately! Disrespect to the customer....
Vão resolver meus saques ou tá dificil? faz o seguinte me mande o email, que lhe envio o compravante de depósito por pix, é só usar a mesma chave pra me pagar....To extremamente irritado com o cassino, desculpas técnicas, que isso ou aquilo e em 15 dias continuamos na mesma situação, tenho um saque agora de 5500.00. E mais 1000,00 em saldo....quero meus ganhos imediatamente! Desrespeito com cliente....
Опитвам се да се свържа с представителите на казиното относно вашето предстоящо теглене. Надяваме се, че ще успеем да получим отговор от тях.
I'm trying to contact the casino representatives regarding your pending withdrawal. Hopefully, we'll manage to get a reply from them.
Благодаря Даниел, дори предложих да отменят отново и да направя теглене за биткойни, трябва да го реша, тъй като наетата компания не можеше да направи обикновен пикс ... но ми казаха, че не го разрешават чрез чата, виждам, че казиното не иска да реши проблема.
Thanks Daniel, I even suggested that they cancel again and that I make a withdrawal for bitcoins, I should solve it since the company that was hired couldn't make a simple pix...but they told me they don't authorize it through the chat, I see that the casino doesn't want solve the problem.
Obrigado Daniel , até sugeri que cancelem novamente e que eu faça um retirada por bitcoins, deveria resolver já que a tal empresa contratada não consegui fazer um simples pix...mas pelo chat já me disseram que não autorizam, vejo que o cassino n quer resolver o problema.
Казиното отговори, че работят върху това. Знам, че това е досадно за вас, но доколкото казиното комуникира с вас и нас, вярвам, че е само въпрос на време, докато получите вашите печалби 🙂
The casino replied that they're working on it. I know it's annoying for you, but as far as the casino communicates with you and us, I believe it's just a matter of time until you receive your winnings 🙂
Темата е решена, след много опити, поддръжката не познава проблема, който е основен и много пъти го питах дали би се разминал при оттеглянето, защото има грешна цифра на CPF ... дори и с одобрение от KYC ... но така или иначе .... ми плати и се върнах да играя в казиното! Благодаря на всички участващи.
Subject resolved, after many attempts, support did not know the problem, which is basic and I asked him many times, if he would diverge in the withdrawal for having a wrong digit of the CPF....even with KYC approved...but anyway ....paid me, and I went back to playing at the casino! Thanks to everyone involved.
Assunto resolvido, depois de muitas tentativas, support não sabia o problema que tá basico e que lhe perguntei muitas vezes, se n ia dar divergência no saque por ter um dígito errado do CPF....mesmo com KYC aprovado...mas enfim....me pagou , e voltei a jogar no cassino! Obrigado a todos envolvidos
Здравейте MarlonMK,
Това е чудесна новина! 🥳 Толкова съм щастлив, че завърши по този начин, особено след всички ненужни неща, които сте изпитали досега.
Насладете се на печалбите си!
Hello MarlonMK,
It's a wondrous news! 🥳 I'm so happy it ended up this way, especialy after all unplesentaries you've experienced so far.
Enjoy your winnings!
Радвам се, че контактът с казиното помогна и в края на деня сте получили заплащане. Това отне много време, но винаги казвам, че получаването на печалбата е най -важното и след това има останалото 🙂
I'm glad that contacting the casino helped and you got paid at the end of the day. It took a long time, but I always say that getting the winnings is the most important and then there's the rest 🙂
Трябва да хвалим, когато е добре, и да критикуваме, когато е лошо, но казиното ме изненада, добре е да играя в него, честно е, плаща, показване на сайта, най -доброто казино заедно с playfortuna, което използвах от 3 години на онлайн игри. ..Само поддръжката може да даде подобрение, услуга в PT, за по -добро разбиране .... Поздравления за Booi Casino.
We have to praise when it's good, and criticize when it's bad, but the casino has surprised me, it's good to play in it, it's fair, paying, site show, best casino along with playfortuna, which I've used in 3 years of online gaming. ..Only the support could give an improvement, service in PT, for better understanding.... Congratulations to Booi Casino.
Temos que elogiar quando é bom , e creticar quando é ruim, mas o cassino tem me supreendido, está bom jogar nele, está justo, pagando, site show, melhor cassino juntamente com a playfortuna, que já utilizei em 3 anos de jogos online...Apenas o suporte poderia dar uma melhorada, atendimento em PT, para melhor entendimento.... Parabéns ao Booi Cassino.
Винаги е страхотно да чуеш, че играчът в казиното се отнася справедливо в крайна сметка! Благодаря ви за публикацията, можете дори да напишете свой собствен потребителски отзив за това казино, знаехте ли това? 🙂
It's always great to hear that casino treated player fairly in the end! Thank you for you post, you can even write your own user review for this casino, did you know that? 🙂
Има един метод, когато забавят тегленията по този начин. Може да имате друг проблем и те ще имат нови условия, които не са присъствали, когато сте депозирали отново и това е. Моля, внимавайте с тях, честно казано подозирам, че или ще коригират своя RTP срещу вас, или следващите големи печалби ще имат нови условия, които не са присъствали, когато сте започнали
There is a gotcha method when they delay withdrawals like this. You might have another issue and they will have new terms that were not present when you deposited again and that's that. Please be careful with them, I honestly suspect they either will fix their RTP against you or the next major winnings having new terms that were not present when you started
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.