ФорумКазинаBoo Casino - обща дискусия

Boo Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от kszysio
|
12648 преглеждания 128 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 1 година

Анулираха тегленето ми и оставиха акаунта ми без средства, не дават обяснение, нищо, изпратих цялата документация ... това казино е измама, моля, имам нужда от помощ, за да докладвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Tunember,

тъжно е да чуя за вашия опит. Горе главата 🙂, ние ще ви помогнем да решите проблема си. Първо, виждам, че това казино се опитва да разрешава оплаквания. Те също така имат рейтинг 7.3 , което означава добра репутация на нашия уебсайт. Виждам също, че вече сте подали жалба . стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Благодаря ти . Надявам се моят случай да бъде решен възможно най-скоро, ако имате нужда, уведомете ме, за да мога да изпратя...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте...депозирах със следния бонус...никога не съм нарушавал правилата и условията. Винаги съм играл под 4000 clp на игра..Спазих руловъра благодарение на максимална печалба, която ми даде слот...Попитах в чата всичко беше Добре, изпратих цялата си документация...всичко беше правилно...и Получих съобщение, че съм нарушил правилата и условията, те изтеглиха всички печалби плюс точките, практически всичко ... причината беше неоснователна, тъй като никога не съм нарушавал правилата и условията

..Преживявам сериозен психологически проблем, откакто прекарах 2 дни в превъртане с ниски залози, загубих много време ... можете да проверите тази информация .... Моля ви, моля, помогнете ми, много съм зле за тази ситуация ...вие ме мамите boocasino те злоупотребяват с правата на потребителите и парите на хората Имам нужда от вашата помощ спешно.. ако е възможно ще отида до телевизията да помоля за помощ психически съм болен имам нужда да ми помогнете да изтегля парите си ... Ще направя всичко възможно да направя случая си публичен в моята страна и да достигна до международен план, така че тези неща да не се случват на никой друг


Boocasino ме мами, имам нужда от помощ, моля



Публикация на Tunember Редактиран от Radka
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
Tunember
преди 1 година

Здравей Tunember,

както казах в предишния ни разговор, горе главата, всеки проблем може да бъде решен по някакъв начин. Стискам палци 🤞 да разрешите ситуацията си. Всяка ситуация има своето решение и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема ви. Виждам, че вече сте подали жалбата. Когато имате нужда от нещо друго, не се колебайте да се свържете с нас. 🙂 🙏

Автоматичен превод:
Tunember
преди 1 година

Здравей.

Проверих жалбата ви, за да разберете дали всичко изглежда наред досега. Изглежда, че сте изпратили свързани имейли, които сте получили от казиното, до отговорника за оплакванията, това е добре. Няма да стигнем далеч без сътрудничество.

Чувствайте се свободни да ни актуализирате от време на време тук във форума, за да можем да поддържаме връзка лесно. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не съм получил новини за случая... но това, което знам е, че тук в моята страна това казино е измамило много хора и те са класифицирали тези 3 казина като измами... boocasino Bcasino и galaxyno

Автоматичен превод:
Tunember
преди 1 година

Бихте ли се успокоили и изчакали, моля? Ако проверите жалбата, ще видите, че таймерът не е изтекъл.

file

Мога да си представя, че сега си ядосан, все още изчакай актуализацията, моля. В момента има толкова много отворени оплаквания, много играчи са в същата ситуация. Екипите постоянно дават всичко от себе си, но както виждате, чакането е необходимо.🙏

Искате ли да коментирате Galaxyno? Направете това тук, моля

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, добър ден. Днес идвам да ви разкажа за моя опит в едно конкретно казино, но трябва да внимавате, защото това е група казина, които НЕ ПЛАЩАТ. Те правят всичко възможно да намерят проблем и да не плащат, първото е да ви дадат 5 дни за проверка и отнемат повече от 7 дни, за да ви отговорят, въвеждате пари с виртуален портфейл и след това ви искат кредитни карти, банка акаунти и други неща, дори а Поискаха ми селфита с моя документ и говоря за BOO CASINO. Казиното е собственост и се управлява от Green Feather Online, така че внимавайте всички казина в тази група да направят същото с вас

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
misar1017
преди 11 месеца

И така, преминахте ли успешно проверката, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не защото анулираха сметката ми, но ми позволиха да направя депозит

Автоматичен превод:
misar1017
преди 11 месеца

Добре.

По-рано споменахте всички онези документи, които ви бяха поискани по време на проверката, следователно вярвам, че сте депозирали, играли сте, спечелили сте, след което сте изпратили заявката за теглене, което е задействало процеса на проверка. Следвам ли правилно, моля?

Ще актуализирам въпроса си - преминахте ли проверката? Трябва да има причина за закриването на акаунта, бих казал.

Както и да е, депозитите не се контролират от казината, те се правят доброволно от играчите. Може би все още не разбирам напълно проблема - не се колебайте да обясните, ако желаете.

Автоматичен превод:
misar1017
преди 11 месеца

Приятелю, не играй в boocasino, те са негодници, политиките им са много благосклонни към тях, потърси по-надеждна страница, betano 1xbet и т.н.. и по-лошо, тези хора, които работят с тях, ще ме е срам да бъдат филиал на злоупотребяващ букмейкър

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изпратих ви всички съответни документи, документ за самоличност, шофьорска книжка, разписка за кредитна карта за потвърждаване на адреса (въпреки че документът и картата вече го имат), селфи с документа в ръка, улавяне на депозита в neteller и улавяне на акаунта ми и те затворих го, казвайки, че съм в регион, в който не им е разрешено да работят. Но въпросът ми е защо ми позволяват да депозирам, ако това казино не работи в моя регион? Или дори защото ми позволиха да си открия сметка?

Автоматичен превод:
misar1017
преди 11 месеца

Бихте ли отговорили на въпроса ми, моля? Тъй като без да знам дали сте преминали KYC или допълнителна информация, едва ли мога да предположа какво възнамерява да направи казиното.

Въпросът е, че ако казиното ви позволява да се регистрирате и да депозирате, като използвате вашите реални и верни лични данни - включително държава на пребиваване, в случай че спечелите законно, трябва също да ви бъде позволено да теглите, ако сте успели да преминете проверката, историята ви на игри е наред , и така нататък.

Доколкото виждам, в прегледа играчите от Аржентина са добре дошли и приети. И така, откъде сте, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изобщо не излъгах. Сложих държава Аржентина. Сега имам един въпрос към вас. Служител ли сте в групата на тези казина?

Автоматичен превод:
misar1017
преди 11 месеца

Вярвам, че не сте разбрали напълно предишния ми пост. 🙁

Не съм казал, че си излъгал.

Казах: според нашия преглед трябва да сте сред приетите играчи, защото Аржентина изглежда е приета.

Освен това ви попитах за държавата ви на пребиваване. Това прави ли ви лъжец? Не, не е, защото нямам представа откъде си, предполагах въз основа на настройките на профила ти. Докато не сме казино, ние също не проверяваме нашите членове, затова ви попитах. 🙂

И така, какво има?

Разбира се, не работя за никакво казино.

Както и да е, какво ще кажете за KYC, добре ли е?



Автоматичен превод:
kszysio
преди 9 месеца

Спрете да защитавате това казино, явно са измамници и перат пари....и най-ужасното е, че никой нищо не прави...Пудвам колективен иск срещу тези престъпници, те ще трябва да ми платят да или да... вече е измама, доколкото казино, което ясно запазва печалбите на играчите, може да работи

Автоматичен превод:
Scatterpro
преди 9 месеца

Те са измамници...трябва да ги осъдим и те плащат печалбите, има много от нас засегнатите, явно сме повече от 1000 души, че казиното не трябва да работи повече и че никой не защитава тези престъпници

Автоматичен превод:
Arcain
преди 9 месеца

Те са измамници, не плащат, трябва да ги заклеймите колективно, засегнатите са над 1000 души... трябва да направите група и да ги накарате да платят наведнъж

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не защитавайте тези крадци, тези престъпници ще падат един по един... силата е в единството и има много засегнати от измами в това скапано казино

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини