преди 2 месеца
Това означава, че можете да го покажете тук? Съжалявам, не съм сигурен. Ако можете обаче, моля, поставете го.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
0
Това означава, че можете да го покажете тук? Съжалявам, не съм сигурен. Ако можете обаче, моля, поставете го.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
Здравейте, пиша, за да обясня моя случай в casino boo, оказа се, че не съм имал удоволствието да го играя, въведох само защо са поредица от казина, които са свързани или братя, които са около 4 или 4 казина, които според мен разликата е в името, тъй като те ви предлагат същите бонуси и промоции и безплатни снимки, тогава ако сте в един и ви дават безплатни завъртания, сигурен съм, че ще имате още 4, ако се регистрирате в други страници. Имах един, в който направих депозит, другите само изиграха ударите си. безплатно, но каква беше изненадата ми, че в една от тези безплатни игри започнах да печеля и натрупах сумата от около 300 мексикански песо, което чувствам, че мога да извлека повече от него. Инвестирах още 100 и успях да направя 700 песо, достигнах повече, но Реших да играя повече игри, за да разбера коя ми дава най-много възможности и реших да остана на 700, в крайна сметка имах около 1500, но направих лош ход, без да знам кой бутон съм натиснал в бинго и загубих почти 500, но целта ми вече беше направена и намерих играта, която в този момент ви даде повече възможности и реших да остана със 700. Веднага щом реших, веднага се свързах с поддръжката за проверка и изпратих документите си и тук започна моята история на ужасите. Повече от 8 дни ги моля да ме верифицират и ако го направят, но те започнаха да ми казват, че един от документите ми не се четат и ги изпратих отново и оставих два дни да не ме притесняват или да се чувстват отчаян и когато попитах за проверка, те ми казаха да изпратя вашата идентификация отново и аз го направих няколко пъти и с различен формат и всеки път, когато попитах, те ме оставиха да вися онлайн или страницата беше актуализирана само, което трябваше да започна разговора отново и за това не ми се обърнаха, оставиха ме на изчакване до сега. Не успях да съобщя дали последните документи, които изпратих, са верни или грешни и знам, че са прави, днешните технологии карат хората да виждат, че те смятат за глупав като ти кажа да не гледаш, когато това е нещо от миналото, файлът, който не се гледа, е защото не си го изпратил, останалото са извинения, надявам се скоро да реша проблема
Hello, I am writing to explain my case in casino boo, it turns out that I did not have the pleasure of playing it, I only entered why they are a series of casinos that are connected or brothers that are around 4 or 4 casinos that in my opinion the difference is in the name Since they offer you the same bonuses and promotions and free shots, then if you are in one and they give you free spins, I'm sure you will have 4 more if you sign up on the other pages. I had one that I did put a deposit into, the others only played their shots. free but what was my surprise that in one of those free plays I started winning and accumulated the amount of around 300 Mexican pesos which I feel like I can get more out of it I invested 100 more and managed to make 700 pesos I reached more but I decided to play more games to know which one gave me the most possibilities and I decided to stay at 700, I ended up having about 1500 but I made a bad move without knowing which button I hit in a bingo and I lost almost 500 but my goal was already made and I found the game that in That moment gave you more possibilities and I decided to stay with 700. As soon as I decided, I immediately contacted support for verification and sent my documents and here my horror story began. I have been asking them for more than 8 days to verify me and if they do, but They started telling me that one of my documents was not legible and I sent them again and I let two days pass so as not to bother me or feel desperate and when I asked about verification they told me to send your identification again and I did it several times and with different format and every time I asked they left me hanging online or the page was updated only which I had to start the conversation again and for this they did not attend to me they left me on hold until now I have not been able to communicate if the last documents I sent are correct or wrong and I know they are right, today's technology makes people see that they think you are stupid by telling you not to look when this is a thing of the past file that is not looked at is because you didn't send it the rest are excuses I hope soon solve the problem
Hola les escribo para exponer mi caso en casino boo resulta que no tenía el gusto de jugarlo solo entraba por qué son una serie de casinos como conectados o hermanos que son al rededor de 4 o 4 casinos que a mí parecer la diferencia está en el nombre ya que te ofrecen los mismos bonos y promociones y tiros gratis entonses si estás en uno y te regalan tiradas temlo por seguro que tendrás 4 más si te inscribes en las demás paginas tenía yo uno al que sí le metía depocito los demás solo jugaba sus tiros gratis pero cuál va siendo mi sorpresa que en una de esas jugadas gratis empiezo ha ganar y acumuló la cantidad de al rededor de 300 pesos mexicanos lo cual siento que puedo sacarle más he invierto 100 más y logro hacer 700 pesos llegué a mas pero decidí jugar más juegos para ir sabiendo cuál me daba más posibilidades y decidí quedarme en 700 llegué a tener unos 1500 pero hice una mala jugada sin saber que botón pique en un bingo y perdí casi 500 pero mi objetivo ya estaba echo y di con el juego que en ese momento te daba más posibilidades y decidí quedarme con 700 en cuanto me decidí inmediatamente me pongo en contacto con soporte para la verificación y mando mis documentos y aquí empezó mi historia de terror tengo mas de 8 días pidiéndoles que me verifiquen y si lo hacen pero me empezaron con que uno de mis documentos no era legible y los vuelvo a mandar y dejaba pasar dos dias para no estar dando lata o sentirme desesperado y cuando preguntaba por la verificación me decían vuelve a mandar tu identificación y lo hice varias veces y con diferente formato y cada que preguntaba me dejaban colgado en linea o se actualizaba solo la página lo cual tenia qué empezar de nuevo la conversación y ya para esto no me atendían me dejaban en espera hasta ahora no me podido comunicar si los ultimos documentos que mandé están bien o mal y se que están bien la tecnología de hoy en día hace ver a la gente que cree que eres estúpido diciéndote que no se miran cuando esto es cosa del pasado archivo que no se mira es por que no lo mandaste lo demas son escusas espero pronto resolver el problema
Здравейте, виждам, че проблемът е във верификацията на акаунта. Даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не успее и казиното ви игнорира и нямате никакви актуализации, свържете се с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем с вашата ситуация.
Но що се отнася до вашите документи, какво точно не е наред с тях и защо казиното не ги приема? Открихте ли някаква конкретна причина?
Кажи ми.
Hi, I see that the problem is in the account verification. We give casinos 14 days to resolve this process and if it fails and the casino ignores you and you don't have any updates, get in touch and we will try to help you with your situation.
However, as far as your documents are concerned, what exactly is wrong with them and why is the casino not accepting them ? Did you find out any specific reason ?
Let me know.
Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в тази официална тема на казиното, където ще можете да получите още отговори за това конкретно казино. Също така можете да разгледате потребителските отзиви , за да прочетете за опита на играчите. Ти самият отворил ли си вече акаунт там?
Hello. I have moved your post here, to this official thread of the casino, where you will be able to get some more answers about this particular casino. Also you can have a look at the user reviews, to read about players experiences. Have you opened an account there yourself already?
здравейте, да, депозирах и спечелих пари и всичко ме е страх, че няма да ги получа
hi yes and i have deposited en won money and everything just scared i wont get it
Защо си на това мнение? Не мисля, че все още има място за притеснение. Имате ли потвърден акаунт в казино или още не? Направихте ли вече теглене?
Кажи ми къде си. 😉
Why are you of that opinion ? I don't think there is any need to be worried yet. Do you have a verified casino account or not yet ? Have you made a withdrawal yet ?
Let me know where you stand. 😉
да направиха теглене R2700 те го анулираха вчера, защото имат някакви правила и условия при използване на бонус пари
отново изтеглих R300 с моите печалби от депозита, така че ще видим
не мислете, че са законни и това е много пари за губене
yes made a withdrawl R2700 they cancelled it yesterday cause they have some sort of terms and conditions when using bonus money
i withdrew R300 again with my deposit winnings so we will see
dont think they are legit and thats alot of money to loose
Е, тъй като играхте с бонуса, прочетохте ли какви условия важат за него? Обикновено има максимално теглене, опитахте ли да видите дали това е и вашият случай?
Какво конкретно ви каза казиното, когато отхвърли тегленето ви?
Well, since you played with the bonus, did you read what conditions apply to it ? Usually there is a maximum cashout, did you try to see if this is also your case ?
What did the casino specifically tell you when it rejected your withdrawal ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.