ФорумКазинаBoo Casino - обща дискусия

Boo Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от kszysio
|
12929 преглеждания 128 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Audielm
преди 2 месеца

Това означава, че можете да го покажете тук? Съжалявам, не съм сигурен. Ако можете обаче, моля, поставете го.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, пиша, за да обясня моя случай в casino boo, оказа се, че не съм имал удоволствието да го играя, въведох само защо са поредица от казина, които са свързани или братя, които са около 4 или 4 казина, които според мен разликата е в името, тъй като те ви предлагат същите бонуси и промоции и безплатни снимки, тогава ако сте в един и ви дават безплатни завъртания, сигурен съм, че ще имате още 4, ако се регистрирате в други страници. Имах един, в който направих депозит, другите само изиграха ударите си. безплатно, но каква беше изненадата ми, че в една от тези безплатни игри започнах да печеля и натрупах сумата от около 300 мексикански песо, което чувствам, че мога да извлека повече от него. Инвестирах още 100 и успях да направя 700 песо, достигнах повече, но Реших да играя повече игри, за да разбера коя ми дава най-много възможности и реших да остана на 700, в крайна сметка имах около 1500, но направих лош ход, без да знам кой бутон съм натиснал в бинго и загубих почти 500, но целта ми вече беше направена и намерих играта, която в този момент ви даде повече възможности и реших да остана със 700. Веднага щом реших, веднага се свързах с поддръжката за проверка и изпратих документите си и тук започна моята история на ужасите. Повече от 8 дни ги моля да ме верифицират и ако го направят, но те започнаха да ми казват, че един от документите ми не се четат и ги изпратих отново и оставих два дни да не ме притесняват или да се чувстват отчаян и когато попитах за проверка, те ми казаха да изпратя вашата идентификация отново и аз го направих няколко пъти и с различен формат и всеки път, когато попитах, те ме оставиха да вися онлайн или страницата беше актуализирана само, което трябваше да започна разговора отново и за това не ми се обърнаха, оставиха ме на изчакване до сега. Не успях да съобщя дали последните документи, които изпратих, са верни или грешни и знам, че са прави, днешните технологии карат хората да виждат, че те смятат за глупав като ти кажа да не гледаш, когато това е нещо от миналото, файлът, който не се гледа, е защото не си го изпратил, останалото са извинения, надявам се скоро да реша проблема

Автоматичен превод:
azulpsicopata
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че проблемът е във верификацията на акаунта. Даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не успее и казиното ви игнорира и нямате никакви актуализации, свържете се с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем с вашата ситуация.

Но що се отнася до вашите документи, какво точно не е наред с тях и защо казиното не ги приема? Открихте ли някаква конкретна причина?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

някой играл ли е в boo casino

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 1 месец

Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в тази официална тема на казиното, където ще можете да получите още отговори за това конкретно казино. Също така можете да разгледате потребителските отзиви , за да прочетете за опита на играчите. Ти самият отворил ли си вече акаунт там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

здравейте, да, депозирах и спечелих пари и всичко ме е страх, че няма да ги получа

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 1 месец

Защо си на това мнение? Не мисля, че все още има място за притеснение. Имате ли потвърден акаунт в казино или още не? Направихте ли вече теглене?

Кажи ми къде си. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

да направиха теглене R2700 те го анулираха вчера, защото имат някакви правила и условия при използване на бонус пари

отново изтеглих R300 с моите печалби от депозита, така че ще видим

не мислете, че са законни и това е много пари за губене

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 1 месец

Е, тъй като играхте с бонуса, прочетохте ли какви условия важат за него? Обикновено има максимално теглене, опитахте ли да видите дали това е и вашият случай?

Какво конкретно ви каза казиното, когато отхвърли тегленето ви?

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини