ФорумКазинаBoo Casino - обща дискусия

Boo Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от kszysio
|
22402 преглеждания 131 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, пиша, за да обясня моя случай в casino boo, оказа се, че не съм имал удоволствието да го играя, въведох само защо са поредица от казина, които са свързани или братя, които са около 4 или 4 казина, които според мен разликата е в името, тъй като те ви предлагат същите бонуси и промоции и безплатни снимки, тогава ако сте в един и ви дават безплатни завъртания, сигурен съм, че ще имате още 4, ако се регистрирате в други страници. Имах един, в който направих депозит, другите само изиграха ударите си. безплатно, но каква беше изненадата ми, че в една от тези безплатни игри започнах да печеля и натрупах сумата от около 300 мексикански песо, което чувствам, че мога да извлека повече от него. Инвестирах още 100 и успях да направя 700 песо, достигнах повече, но Реших да играя повече игри, за да разбера коя ми дава най-много възможности и реших да остана на 700, в крайна сметка имах около 1500, но направих лош ход, без да знам кой бутон съм натиснал в бинго и загубих почти 500, но целта ми вече беше направена и намерих играта, която в този момент ви даде повече възможности и реших да остана със 700. Веднага щом реших, веднага се свързах с поддръжката за проверка и изпратих документите си и тук започна моята история на ужасите. Повече от 8 дни ги моля да ме верифицират и ако го направят, но те започнаха да ми казват, че един от документите ми не се четат и ги изпратих отново и оставих два дни да не ме притесняват или да се чувстват отчаян и когато попитах за проверка, те ми казаха да изпратя вашата идентификация отново и аз го направих няколко пъти и с различен формат и всеки път, когато попитах, те ме оставиха да вися онлайн или страницата беше актуализирана само, което трябваше да започна разговора отново и за това не ми се обърнаха, оставиха ме на изчакване до сега. Не успях да съобщя дали последните документи, които изпратих, са верни или грешни и знам, че са прави, днешните технологии карат хората да виждат, че те смятат за глупав като ти кажа да не гледаш, когато това е нещо от миналото, файлът, който не се гледа, е защото не си го изпратил, останалото са извинения, надявам се скоро да реша проблема

Автоматичен превод:
azulpsicopata
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че проблемът е във верификацията на акаунта. Даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако не успее и казиното ви игнорира и нямате никакви актуализации, свържете се с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем с вашата ситуация.

Но що се отнася до вашите документи, какво точно не е наред с тях и защо казиното не ги приема? Открихте ли някаква конкретна причина?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти

някой играл ли е в boo casino

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 7 месеца

Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в тази официална тема на казиното, където ще можете да получите още отговори за това конкретно казино. Също така можете да разгледате потребителските отзиви , за да прочетете за опита на играчите. Ти самият отворил ли си вече акаунт там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

здравейте, да, депозирах и спечелих пари и всичко ме е страх, че няма да ги получа

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 7 месеца

Защо си на това мнение? Не мисля, че все още има място за притеснение. Имате ли потвърден акаунт в казино или още не? Направихте ли вече теглене?

Кажи ми къде си. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

да направиха теглене R2700 те го анулираха вчера, защото имат някакви правила и условия при използване на бонус пари

отново изтеглих R300 с моите печалби от депозита, така че ще видим

не мислете, че са законни и това е много пари за губене

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 7 месеца

Е, тъй като играхте с бонуса, прочетохте ли какви условия важат за него? Обикновено има максимално теглене, опитахте ли да видите дали това е и вашият случай?

Какво конкретно ви каза казиното, когато отхвърли тегленето ви?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден Направих депозит, за да играя в boo casino и по време на тегленето ми каза, че тегленето не може да бъде направено.

Автоматичен превод:
Audielm
преди 5 месеца

Знаете ли какъв е проблемът? Видях жалбата ви, където Томас чака още информация от вас, така че бихте ли го актуализирали, моля?

Освен това споделете малко повече информация относно този проблем, ако нямате нищо против. Бихме искали да можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

имаше проблем с тегленето, те не можаха да изтеглят парите в банковата ми сметка, искат да използвам друго приложение, където трябва да депозирам отново и нямам пари, така че им казах, че ще изчакам банковото плащане, но те го направиха не отговаря до сега

Автоматичен превод:
cora23weideman
преди 5 месеца

О, чакаш повече от 2 месеца? Питам, защото последният ти пост е от онова време.

Виждам, че казиното ви е предоставило алтернатива, но депозитът трябва да е за проверка, но ако нямате пари, тогава е по-трудно.

В такъв случай бих пуснал оплакване при нас, защото вие чакате доста дълго време.

Ако се интересувате, можете да го намеритетук на този линк.

Мислиш ли, че ще го направиш? 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини