НачалоФорумКазинаBonanzino Casino - обща дискусия

Bonanzino Casino - обща дискусия (страница 2)

 от douglasmaite1993
|
2 237 преглеждания 38 отговора |
|
1 2

Не, още чакам и не мога да получа отговор от сайта. Освен това не съм нарушил никакви правила. Парите ми стоят в сайта вече 10 дни и още не мога да ги изтегля.

Автоматичен превод:

Поддръжката на живо ми каза, че трябва да потвърдите адреса само поради различния IP адрес, така че изпратих всичките си документи, но все още няма отговор.

Автоматичен превод:
alpato

Доколкото мога да следя вашите публикации, изглежда, че казиното наистина прави нещо. Въпреки че разбирам, че сте очаквали процеса на задушаване, предлагам ви да продължите да си сътрудничите с казиното. Нека сега се съсредоточим върху това как завършва потвърждението на адреса. Можете ли любезно да ни актуализирате с резултата, след като бъде постигнат, моля?

Автоматичен превод:

Няма отговор, поддръжката на живо повтаря едни и същи неща от 10 дни.

Автоматичен превод:
alpato

И така, изпратихте ли всички документи, поискани от казиното, в правилния формат и с добро качество?

Това винаги е много важно, за да може акаунтът ви да бъде потвърден.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за приключване на процеса, така че ако видите, че дори след този период от време няма нищо направено, предлагам ви да подадете жалба тук и нашият екип ще се намеси във вашия случай.

Ето връзката, която можете да направите.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Поддръжката на живо дори не проверява съобщенията ми. Какво прави сайт, който не плаща 344 долара, в Casinoguru?

Автоматичен превод:
alpato

Напълно възможно е чатът на живо да не се занимава с проверка на документи и за това има друг отдел. Може би ще се опитам да напиша имейл.

Роми също ти помогна под формата на оплакване, ако вече не знаеш какво да правиш, ситуацията ти продължава повече от 2 седмици и нищо не се случва.

Не бихте ли искали поне да опитате?🤔

Автоматичен превод:

Чакам тегления от 15.12.24. Опитът беше доста добър, първите тегления бяха бързи, но тези, които поисках, продължават вече месец и половина. Имат само чат за комуникация и в него само отговарят, че финансовият екип работи по заявките, които малко се бавят.

Напоследък дори не отговарят на чата. Може ли някой да ми помогне с тегления? Ако същото се случи на някого, как може да реши проблема?

Автоматичен превод:
jonymainente

Надяваме се, че нашият екип ще може да помогне с вашата жалба, която сте изпратили, въпреки че това казино обикновено не ни отговаря и ни игнорира, за съжаление.🤷‍♀️

Със сигурност обаче ще стискам палци.🤞

Мога ли да попитам кога за последен път успяхте да изтеглите печалбите си?


Автоматичен превод:

Разбира се, последният път, когато успях да изтегля печалби, беше на 8/12/24, отне повече от посоченото на страницата им, отне 15 дни и се предполага, че беше в рамките на 24 часа. Преди това успях да тегля и в рамките на 48 часа имах тегленията в моята сметка.

Последните тегления, които поисках, ми казаха, че имат забавяне на плащанията и че съм на опашка. И това е така от 15.12.24

Автоматичен превод:
jonymainente

Благодаря ви за тази информация.

Сега, надяваме се, скоро ще получите печалбите си. И тогава може би трябва да помислите дали да играете там отново.

какво мислиш


Автоматичен превод:

Виждайки и имайки предвид ситуациите и малтретирането, със сигурност ще закрия акаунта си.

Автоматичен превод:

Силно се съмнявам, че ще получа нещо, докато се опитвам да вляза в акаунта си и дори не мога да вляза в страницата на казиното. Тотална измама

Автоматичен превод:
jonymainente

Нека засега се опитаме да мислим по позитивен начин. Все още се надявам, че ще получите печалбата си.🤞

Автоматичен превод:

Беше пълна измама. Страницата на казиното изчезна, както и средствата и всичко останало. Измама във всеки смисъл на думата.

Автоматичен превод:

Търсих и открих само, че казиното е затворено. Компанията, на която принадлежи, е Crackerjack Entertainment NV и нищо не се появява. Всяко казино, което открия, че принадлежи на тази компания, не работи. За съжаление те ограбиха всички нас, които чакахме тегления от тази компания. Знам, че нищо не може да се направи, но ако имаше регулаторен орган, на който можеше да се докладва, мисля, че повече от един потребител би го направил.

Автоматичен превод:
jonymainente

Нашият екип за данни получи информация, че това казино наистина е затворено. Вече го включихме в нашия преглед . така че всички са информирани.

Сега обаче не съм сигурен как нашият екип за жалби ще продължи да разрешава вашия случай. Това е, защото не сме сигурни, че ще имат желание да общуват с нас, нали знаете.

Да се ​​надяваме на най-доброто, разбира се.🤞

Автоматичен превод:

много ви благодаря Надяваме се, че кражбата, извършена от тази компания, може да бъде разрешена и разрешена.

Автоматичен превод:
jonymainente

Надявам се и на добра резолюция, но нека не изпреварваме.

Успех и стискайте палци. ☘️🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини