ФорумКазинаBonanzino Casino - обща дискусия

Bonanzino Casino - обща дискусия

преди 3 седмици от douglasmaite1993
|
334 преглеждания 17 отговора |
|
преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bonanzino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 седмици

Направих теглене и не съм получил нищо, средствата ми са все още в сметката ми, просто чака и поддръжката не отговаря, чакам отговор повече от час, но не отговарят изобщо, имам нужда от отговор или поне от удовлетворение, изпратих имейл до поддръжката без връщане, уау, много съм разочарован.

Автоматичен превод:
douglasmaite1993
преди 2 седмици

Мога ли да попитам дали има някаква актуална информация за вашата ситуация сега? Успяхте ли да получите някои отговори?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не, дори не съм си получил парите, няма отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Разбрах, след като проверих всички правила, че тегленето на бонуса без депозит не може да бъде повече от 20,00 USD и бях направил теглене от 29,00 USD, така че така или иначе нямаше да го получа, така че го анулирах и направих пак още един, чакащ да го получи. Да видим дали мога да го взема сега.

Автоматичен превод:
douglasmaite1993
преди 2 седмици

Бих казал, че това е доста малко, но знам, че максималното теглене често се прилага към бонуси без депозит. Така че нека видим дали казиното ще ви плати или поне ще ви отговори, защото ако ви игнорират, това ще бъде първият червен флаг за мен. Ако нищо не се случи, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

уау Прекарваме времето си, харчим парите си и ни третират така. Не мисля, че ще ми бъде платено, защото не получих отговор от казиното. Не са ми отговорили на имейла, изпратен в петък, и това е. За съжаление, това е мръсна платформа, пълна загуба на време.

Те не отговарят

Автоматичен превод:
douglasmaite1993
преди 2 седмици

Ако нищо не се промени, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне. Не всичко е загубено, въпреки че разбирам и би било важно за мен да получа отговор от казиното.

Ще видим какво ще стане по-нататък. Засега ще трябва да почакаме.😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Няма напредък, само от пет дни се опитвам да тегля, но безуспешно

Автоматичен превод:
douglasmaite1993
преди 2 седмици

Да, и тъй като имате оплакване, както вече съобщих, ще трябва да имате търпение, защото даваме на казината 14 дни, за да уредят всичко необходимо около тегленето. Ако продължат да ви игнорират и не получите парите, ние ще се опитаме да помогнем с каквото можем.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

14 дни са кучка, Боже мой.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file ai

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

По същия начин, по който дойдох да се оплача, идвам да ви кажа, че успях да получа правилно сумата. Не бързаха, но направиха всичко както трябва!

Автоматичен превод:
douglasmaite1993
преди 2 седмици

Е, все пак.

Понякога е добре да бъдете търпеливи и да помислите върху това, което пишете, тъй като обработката на тегленето не е незабавен въпрос в определени ситуации. Най-накрая получихте парите и виждам, че сте щастливи, въпреки че отне известно време.

Мислите ли, че ако вече знаете колко е часът да получите парите си, ще продължите да играете тук или не?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Също така не мога да тегля пари от това казино.

Свързах се с поддръжката, но те продължават да ме игнорират.

Подадох жалба, но остават 2 дни жалбата ще бъде затворена като неразрешена.

Бих искал да знам защо Casino Guru е позволил този сайт да бъде представен на началната страница и каква е неговата цел.

Това е най-неразумният сайт, в който съм играл.

Колкото и запитвания да правя, отговор няма...

Поддръжка на живо, запитвания по имейл, никакъв отговор.

file

Автоматичен превод:
kassan7
преди 4 дни

Е, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Казиното със сигурност не трябва да пренебрегват играч в тази ситуация и би било най-добре да не пренебрегват и нас.

Що се отнася до банера, казиното трябва да го е изтеглило от интернет и там пише, че играчите трябва да оставят отзив, за което ние не носим отговорност.

Аз също бих бил тъжен и разочарован, но не знам дали може да се направи повече.😕

Автоматичен превод:
преди 3 дни

За съжаление Бонанзино не успя да се свърже с ищеца и въпросът остана неразрешен.

Всеки, който играе в това казино, трябва да внимава.

Няма начин да се свържете с казиното и шансовете за успешно теглене са малки

Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 дни

Да, видях жалбата и казиното също получи черни точки, въз основа на които беше намален индексът на безопасност. Знам, че няма да върне парите, но докато казиното не комуникира с нас, не можем да направим повече.

Вероятно е време да се преместите на друго място и бих препоръчал на всички да бъдат внимателни с по-новите казина и може би да им дадат известно време, докато бъдат проверени от играчите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини