преди 4 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bonanzino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене и не съм получил нищо, средствата ми са все още в сметката ми, просто чака и поддръжката не отговаря, чакам отговор повече от час, но не отговарят изобщо, имам нужда от отговор или поне от удовлетворение, изпратих имейл до поддръжката без връщане, уау, много съм разочарован.
I made a withdrawal and I haven't received anything, my funds are still in my account, it's just pending and the support doesn't answer, I've been waiting for an answer for more than an hour but they don't answer at all, I need an answer or at least a satisfaction, I sent an e-mail to the support with no return, wow I'm very disappointed.
Fiz uma retirada e não recebi nada, meus fundos continuam na minha conta, só fica pendente e o suporte não responde, tem mais de 1 hora que eu estou aguardando a resposta mas eles não respondem de forma alguma, preciso de uma resposta ou pelo menos uma satisfação, mandei e-mail pro suporte sem retorno, nossa estou muito decepcionado..
Мога ли да попитам дали има някаква актуална информация за вашата ситуация сега? Успяхте ли да получите някои отговори?
May I ask if there is any update on your situation now? Were you able to get some answers?
Разбрах, след като проверих всички правила, че тегленето на бонуса без депозит не може да бъде повече от 20,00 USD и бях направил теглене от 29,00 USD, така че така или иначе нямаше да го получа, така че го анулирах и направих пак още един, чакащ да го получи. Да видим дали мога да го взема сега.
I found out, after checking all the rules, that the withdrawal of the no deposit bonus can't be more than 20.00USD and I had made a withdrawal of 29.00USD so I wouldn't get it anyway, so I canceled it and made another one again, waiting to receive it. Let's see if I can get it now.
Eu descobri, após verificar todas as regras , o levantamento do bônus sem depósito não pode ser maior que 20,00USD e eu tinha feito um levantamento de 29,00USD sendo assim não conseguiria de qualquer forma, cancelei ele e fiz outro novamente, aguardando o recebimento. Vamos ver se vou conseguir agora.
Бих казал, че това е доста малко, но знам, че максималното теглене често се прилага към бонуси без депозит. Така че нека видим дали казиното ще ви плати или поне ще ви отговори, защото ако ви игнорират, това ще бъде първият червен флаг за мен. Ако нищо не се случи, моля, уведомете ме.
That's quite a bit I would say but I know that max cashout is often applied to no deposit bonuses. So let's see if the casino will pay you or at least reply to you, because if they ignore you that would be the first red flag for me. If nothing happens, please let me know.
уау Прекарваме времето си, харчим парите си и ни третират така. Не мисля, че ще ми бъде платено, защото не получих отговор от казиното. Не са ми отговорили на имейла, изпратен в петък, и това е. За съжаление, това е мръсна платформа, пълна загуба на време.
Те не отговарят
Wow. We spend our time, we spend our money and we get treated like this. I don't think I'm going to get paid, because I've had no response from the casino. They haven't replied to my email sent on Friday, and that's it. Unfortunately, it's a dirty platform, a total waste of time.
They don't answer
Nossa. Gastamos o nosso tempo, gastamos o nosso dinheiro e somos tratados dessa forma. Imagino que não vou receber, pois, não obtive resposta do cassino. Eles não responderam ao meu email que foi enviado na sexta, e é isso. Infelizmente, é uma plataforma safada, uma perda total de tempo.
Eles não respondem
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.