преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bonanzino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене и не съм получил нищо, средствата ми са все още в сметката ми, просто чака и поддръжката не отговаря, чакам отговор повече от час, но не отговарят изобщо, имам нужда от отговор или поне от удовлетворение, изпратих имейл до поддръжката без връщане, уау, много съм разочарован.
I made a withdrawal and I haven't received anything, my funds are still in my account, it's just pending and the support doesn't answer, I've been waiting for an answer for more than an hour but they don't answer at all, I need an answer or at least a satisfaction, I sent an e-mail to the support with no return, wow I'm very disappointed.
Fiz uma retirada e não recebi nada, meus fundos continuam na minha conta, só fica pendente e o suporte não responde, tem mais de 1 hora que eu estou aguardando a resposta mas eles não respondem de forma alguma, preciso de uma resposta ou pelo menos uma satisfação, mandei e-mail pro suporte sem retorno, nossa estou muito decepcionado..
Мога ли да попитам дали има някаква актуална информация за вашата ситуация сега? Успяхте ли да получите някои отговори?
May I ask if there is any update on your situation now? Were you able to get some answers?
Разбрах, след като проверих всички правила, че тегленето на бонуса без депозит не може да бъде повече от 20,00 USD и бях направил теглене от 29,00 USD, така че така или иначе нямаше да го получа, така че го анулирах и направих пак още един, чакащ да го получи. Да видим дали мога да го взема сега.
I found out, after checking all the rules, that the withdrawal of the no deposit bonus can't be more than 20.00USD and I had made a withdrawal of 29.00USD so I wouldn't get it anyway, so I canceled it and made another one again, waiting to receive it. Let's see if I can get it now.
Eu descobri, após verificar todas as regras , o levantamento do bônus sem depósito não pode ser maior que 20,00USD e eu tinha feito um levantamento de 29,00USD sendo assim não conseguiria de qualquer forma, cancelei ele e fiz outro novamente, aguardando o recebimento. Vamos ver se vou conseguir agora.
Бих казал, че това е доста малко, но знам, че максималното теглене често се прилага към бонуси без депозит. Така че нека видим дали казиното ще ви плати или поне ще ви отговори, защото ако ви игнорират, това ще бъде първият червен флаг за мен. Ако нищо не се случи, моля, уведомете ме.
That's quite a bit I would say but I know that max cashout is often applied to no deposit bonuses. So let's see if the casino will pay you or at least reply to you, because if they ignore you that would be the first red flag for me. If nothing happens, please let me know.
уау Прекарваме времето си, харчим парите си и ни третират така. Не мисля, че ще ми бъде платено, защото не получих отговор от казиното. Не са ми отговорили на имейла, изпратен в петък, и това е. За съжаление, това е мръсна платформа, пълна загуба на време.
Те не отговарят
Wow. We spend our time, we spend our money and we get treated like this. I don't think I'm going to get paid, because I've had no response from the casino. They haven't replied to my email sent on Friday, and that's it. Unfortunately, it's a dirty platform, a total waste of time.
They don't answer
Nossa. Gastamos o nosso tempo, gastamos o nosso dinheiro e somos tratados dessa forma. Imagino que não vou receber, pois, não obtive resposta do cassino. Eles não responderam ao meu email que foi enviado na sexta, e é isso. Infelizmente, é uma plataforma safada, uma perda total de tempo.
Eles não respondem
Ако нищо не се промени, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне. Не всичко е загубено, въпреки че разбирам и би било важно за мен да получа отговор от казиното.
Ще видим какво ще стане по-нататък. Засега ще трябва да почакаме.😕
If nothing moves forward, you have a complaint and our team will try to help you. All is not lost, although I understand and it would be important for me to get a response from the casino.
We'll see what happens next. For now, we will have to wait.😕
Няма напредък, само от пет дни се опитвам да тегля, но безуспешно
No progress, I've only been trying to withdraw for five days, but to no avail
Nada de avanço, tem 5 dias que estou tentando sacar apenas, mas sem êxito
Да, и тъй като имате оплакване, както вече съобщих, ще трябва да имате търпение, защото даваме на казината 14 дни, за да уредят всичко необходимо около тегленето. Ако продължат да ви игнорират и не получите парите, ние ще се опитаме да помогнем с каквото можем.
Стискам палци.🤞
Yes, and since you have a complaint as I have already announced you will have to be patient, because we give the casinos 14 days to sort out everything that is necessary around the withdrawal. If they continue to ignore you and you don't get the money, we will try to do what we can to help.
I'll keep my fingers crossed.🤞
По същия начин, по който дойдох да се оплача, идвам да ви кажа, че успях да получа правилно сумата. Не бързаха, но направиха всичко както трябва!
In the same way that I came to complain, I come to tell you that I was able to receive the amount correctly. They took their time but they did everything correctly!
Da mesma forma que eu vim reclamar, venho através desde falar que eu consegui receber o valor corretamente. Eles demoram mas fizeram tudo corretamente!!
Е, все пак.
Понякога е добре да бъдете търпеливи и да помислите върху това, което пишете, тъй като обработката на тегленето не е незабавен въпрос в определени ситуации. Най-накрая получихте парите и виждам, че сте щастливи, въпреки че отне известно време.
Мислите ли, че ако вече знаете колко е часът да получите парите си, ще продължите да играете тук или не?
Well, after all.
Sometimes it's good to be patient and think about what you write, because the processing of the withdrawal is not an immediate matter in certain situations. You finally got the money and I can see that you're happy even if it took some time.
Do you think that if you already know what time it is to get your money you will still play here or not?
Също така не мога да тегля пари от това казино.
Свързах се с поддръжката, но те продължават да ме игнорират.
Подадох жалба, но остават 2 дни жалбата ще бъде затворена като неразрешена.
Бих искал да знам защо Casino Guru е позволил този сайт да бъде представен на началната страница и каква е неговата цел.
Това е най-неразумният сайт, в който съм играл.
Колкото и запитвания да правя, отговор няма...
Поддръжка на живо, запитвания по имейл, никакъв отговор.
I am also unable to withdraw money from this casino.
I have contacted support but they continue to ignore me.
I have filed a complaint, but with 2 days left the complaint will be closed as unresolved.
I would like to know why Casino Guru has allowed this site to be featured on the homepage and what its purpose is.
This is the most unreasonable site I have ever played on.
No matter how many inquiries I make, there is no response...
Live support, email inquiries, no response at all.
私もこのカジノで出金がされない状態です。
サポートへ連絡を入れてもずっと無視され続けています。
クレームを申し立てていますが、残り2日間でクレームは未解決としてクローズされてしまいます。
カジノグルはなぜこのサイトのトップページにサイト掲載を許しているのか、その目的を教えてほしいです。
これまで遊んできたサイトの中で最も理不尽なサイトです。
どれだけの問い合わせをしても返事自体がありません。。。
ライブサポート、メール問い合わせ、全てに連絡が来ない。
Е, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Казиното със сигурност не трябва да пренебрегват играч в тази ситуация и би било най-добре да не пренебрегват и нас.
Що се отнася до банера, казиното трябва да го е изтеглило от интернет и там пише, че играчите трябва да оставят отзив, за което ние не носим отговорност.
Аз също бих бил тъжен и разочарован, но не знам дали може да се направи повече.😕
Well, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. The casino certainly shouldn't ignore a player in that situation, and it would be best if they didn't ignore us either.
As for the banner, the casino must have downloaded it from the internet and it says that players have to leave a review, which we are not responsible for.
I would be sad and frustrated too, but I don't know if more could be done.😕
За съжаление Бонанзино не успя да се свърже с ищеца и въпросът остана неразрешен.
Всеки, който играе в това казино, трябва да внимава.
Няма начин да се свържете с казиното и шансовете за успешно теглене са малки
Sadly, Bonanzino was unable to contact the claimant and the matter remained unresolved.
Anyone playing at this casino should be careful.
There is no way to contact the casino and the chances of a successful withdrawal are slim
悲しいことにBonanzinoはクレームの方で連絡が取れないと言われて未解決になりました。
こちらのカジノで遊ぶ皆さんは気を付けた方がいいです。
カジノに連絡を取る手段がなく出金が成功する確率は薄いです
Да, видях жалбата и казиното също получи черни точки, въз основа на които беше намален индексът на безопасност. Знам, че няма да върне парите, но докато казиното не комуникира с нас, не можем да направим повече.
Вероятно е време да се преместите на друго място и бих препоръчал на всички да бъдат внимателни с по-новите казина и може би да им дадат известно време, докато бъдат проверени от играчите.
Yes, I saw the complaint and the casino also received black points based on which the safety index was reduced. I know that it will not return the money but as long as the casino does not communicate with us, we can't do more.
It is probably time to move somewhere else and I would recommend that everyone be careful with newer casinos and maybe give them some time until they are verified by players.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.