Виждам, че се чувства някак неортодоксално, нали?
И все пак бих казал, че има смисъл, че първият опит не е успял, звучи сякаш изискването за залагане не е било изпълнено тогава.
Освен това, когато става въпрос за проверка на вашата игрова активност, това е доста обичайна стъпка. Само се надявам, че казиното има основателна причина за това. Липсващият краен срок показва, че казиното е призовало доставчика на играта да действа и най-вероятно не може да определи точната дата.
Просто се опитвам да ви помогна да разберете, че това, което изглежда напълно изключено, може да има съвсем просто обяснение. Е, надявам се, че ще преминете всички необходими проверки, ще бъдете тук за актуализации!
I see, it feels kind of unorthodox, right?
Yet, I'd say it makes sense that the first attempt did not make it through, sounds like the wagering requirement was not met back then.
Also, when it comes to checking your gaming activity, it's quite a common step. I only hope the casino has a good reason for that. The missing deadline indicates the casino called the game provider to action, and most likely they are not able to estimate a proper date.
I'm just trying to help you understand that what seems completely out of the question could have quite a simple explanation. Well, I hope you will pass all necessary checks, will be here for updates!