ФорумКазинаBoGamba Casino - обща дискусия

BoGamba Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Samir91
|
11733 преглеждания 81 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте,

Да, мисля, че няма да направят плащането през следващите 7 часа.

Така че, моля, помолете за вашата помощ сега.

Все още са същите изявления като, ще предадем това на финансовия отдел.

Нищо повече не идва от чат на живо от това.


Благодаря.

Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Здравейте, сигурно е трудно, но бъдете сигурни, че сте направили всичко по силите си в момента, в който изпратихте жалбата тук.

Все още има известна надежда, че казиното ще обработи плащането, преди нашият екип да се намеси.

Според предварително зададения таймер остават 6 дни. Бих искал да кажа нещо по-положително. 🙏



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, ситуацията е без промяна.

Казиното не отговаря на никакви имейли от мен, чатът на живо повтаря и повтаря едно и също нещо.


Не знам защо не могат да преведат парите.



Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Разбирам, че това със сигурност не е удобна ситуация и със сигурност бих се разстроил като вас, ако казиното не ми даде подходящ отговор и просто продължаваше да повтаря едно и също нещо отново и отново.

Жалбата обаче все още е отворена при нас, така че ще видим докъде ще стигне екипът ни. Твърдо вярвам, че ще можем да ви помогнем алтернативно, че ще получите парите си. Но засега ще трябва да почакаме, въпреки че ми е неприятно да го кажа. Пази се. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Спечелих 3,5 хиляди долара в игра без лимит. Имах невероятен късмет и получих множител x17000. Но казиното не ми е изплатило печалбите от лятото. Комуникацията е само чрез чат. Но в чата казват, че нищо не решават. Богамба не отговаря на имейл. Чакам печалбите си от 3 месеца. Но вече бях изгубил всяка надежда. Искам да предупредя играчите, че най-голямата ви печалба в живота може да е болка, ако играете в казино Bogamba.

Автоматичен превод:
tohannn62
преди 11 месеца

Здравейте, много е тъжно да го чуя.

Можете ли да ни кажете дали сте получили част от печалбите или не? Казино Богамба изплащало ли ви е нещо?


Ще се радвам на отговор и опит.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Спечелих 3,5 хиляди долара в игра без лимит. Имах невероятен късмет и получих множител x17000. Но казиното не ми е изплатило печалбите от лятото. Комуникацията е само чрез чат. Но в чата казват, че нищо не решават. Богамба не отговаря на имейл. Чакам печалбите си от 3 месеца. Но вече бях изгубил всяка надежда. Искам да предупредя играчите, че най-голямата ви печалба в живота може да е болка, ако играете в казино Bogamba.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблеми с казиното от доста дълго време, когато казвате, че е минало от лятото, откакто не сте получили парите си. Каква е причината казиното да не ви изплати и да не се справи с него? Играхте ли с бонус или с истински пари?

Както и да е, чудя се защо не дойде по-рано, когато отне толкова време, мисля, че чакаш твърде дълго.

Да видим дали нашият екип може да разреши нещо с отворената ви жалба , но наистина се надявам. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря на всички за подкрепата. Казиното изплати $2000. Но той отказва да плати още 1600. Чатът за поддръжка не може да помогне. Никой не отговаря на имейли (

Автоматичен превод:
tohannn62
преди 11 месеца

Е, определено съжалявам, ако не можете да стигнете до друг отговор.

Що се отнася до парите, които получихте, тези $2000, получихте ли ги по това време или в миналото? Що се отнася до другите $1600, казиното даде ли някаква причина защо отне толкова време или защо не ви изплати?

Както и да е, нашият екип определено ще се опита да ви помогне в тази ситуация и ще видим какво могат да направят. Ако получите нова информация или ако парите постъпят, моля, уведомете ни. Пази се. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

filefile Получих 2000 долара през август-септември. И сега, казиното не е платило почти 3 месеца. Когато пиша в чата, ми казват, че заявката е препратена към финансовия отдел и че ще получа средствата възможно най-скоро. Това казаха през септември. Това го казват и сега през декември. Чат операторът отговаря с клиширани фрази и само казва, че не се занимава с тегления. Писах на пощата 4 пъти - не получих нито един отговор. Прилагам скрийншотове, просто им писах пак.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
tohannn62
преди 11 месеца

Да, значи получихте първите си пари през лятото, а що се отнася до следващите, те още не са пристигнали и казиното продължава да повтаря една и съща фраза отново и отново. Определено не е хубаво, ако не намерите нищо подходящо в контекста на вашето оттегляне и това е една и съща песен отново и отново.

Въпреки това беше правилно да подадете жалба и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне. Стискам палци всичко да се оправи възможно най-скоро и да си вземеш парите. Ако имате някаква нова информация, моля не се колебайте да я споделите с нас. Пази се.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте,

Това е същият текст като мен.

Получавайте го вече почти всеки месец, това просто се копира и поставя в чата.

Още нищо не са ми платили, още чакам.

Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Здравей, със сигурност би било хубаво, ако използваш бутона „отговори", поне ще знаем на кого отговаряш и играчът така или иначе ще бъде уведомен за твоя отговор, така че можеш да съкратиш времето за отговор.

Виждам обаче, че жалбата ви все още е отворена и Кристина е взела необходимите неща от вас досега, за да придвижите случая напред. Със сигурност не е хубаво, ако казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново толкова дълго и просто продължава да дава едни и същи копирани отговори. Колко време сте на тази позиция?

Както и да е, надявам се всичко да се оправи и накрая да си получите парите. Ако случайно имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте,

Всичко това продължава от 16 ноември 2023 г. За съжаление, това не е хубаво. Но това е последният път в казиното, да, чатовете винаги са едни и същи.


Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Разбирам, така че в общи линии не си стигнал до никъде, защото отговорът е все същият. Мисля, че измина доста време, откакто този случай се проточи, така че със сигурност е добре да имаме открита жалба .

Така че нека видим какво може да реши нашият екип и аз твърдо вярвам, че всичко ще се получи в крайна сметка. Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко. Ако имате новини, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, както виждам днес, чатът на живо вече не е достъпен.

Пробвах го на няколко устройства и браузъри, чатът на живо вече го няма.


Написах имейл до казиното, но те все още не са отговорили нито на един имейл.

Това означава, че вече няма възможност да се свържете с казиното, благодаря ви много.

Автоматичен превод:
shango108
преди 10 месеца

Също така не можах да намеря чат на живо на уебсайта. Опциите за контакт изглежда са ограничени само до имейли. Това наистина е недостатъчно, особено когато казваш, че не са ти отговорили 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече цял месец чакаме това, направо е тъжно.

Чудя се дали моята банка може да възстанови парите, които депозирах!!! Имате ли опит с това? Депозирали сте с дебитна карта MasterCard.


Ще се радвам да чуя за опит с това.

Автоматичен превод:
shango108
преди 10 месеца

Според развитието на жалбата, започвам да мисля, че достигането до това казино чрез нашия Център за разрешаване на проблеми също е предизвикателство. 🙁

Може би бихте искали да знаете, че обикновено ние даваме втори шанс на казината да отговорят, което означава, че е на разположение допълнителна седмица за връзка със специалиста по жалби.

Ако бях на ваше място, щях да попитам банката дали възстановяването на плащането наистина е възможно, въпреки че бих дал шанс на жалбата.

Но никога не боли да направите една крачка напред. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравейте, да точно така. С удоволствие ще му дам време, но все пак ще питам банката.


Наистина изглежда, че това е чисто казино, което мами директно.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини