преди 2 години
Здравейте,
Да, мисля, че няма да направят плащането през следващите 7 часа.
Така че, моля, помолете за вашата помощ сега.
Все още са същите изявления като, ще предадем това на финансовия отдел.
Нищо повече не идва от чат на живо от това.
Благодаря.
Hello,
Yep, I think they won't make the payment for the next 7 hours.
So please ask for your help now.
It's still the same statements like, we'll pass this on to the finance department.
Nothing more comes from live chat than that.
Thanks.
Hallo,
jau also ich denk mal sie werden die auszahlung jetzt in denn nexten 7 stunden nicht tätigen.
Daher schon mal bitte um eure hilfe jetzt.
es sind immer noch die selben aussagen wie, wir geben das an die finanzabteilung weiter.
Mehr kommt vom livechat nicht als das.
danke.
ОтговорЦитат0




Получих 2000 долара през август-септември. И сега, казиното не е платило почти 3 месеца. Когато пиша в чата, ми казват, че заявката е препратена към финансовия отдел и че ще получа средствата възможно най-скоро. Това казаха през септември. Това го казват и сега през декември. Чат операторът отговаря с клиширани фрази и само казва, че не се занимава с тегления. Писах на пощата 4 пъти - не получих нито един отговор. Прилагам скрийншотове, просто им писах пак.


