НачалоФорумКазинаBoGamba Casino - обща дискусия

BoGamba Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Samir91
|
16 909 преглеждания 81 отговора |
|
1...3 4 5

Те имат друго казино, което също им принадлежи и то е тук на уебсайта.

Автоматичен превод:
dmitry87

Вече знам, има дори 2 други. Единият е напълно идентичен с bogamba, нарича се slootz.


Хората стоят далеч от него.

Автоматичен превод:
shango108

Слуц

Автоматичен превод:

Хората стоят далеч от това казино, спечелете $100, които вероятно ще платят, спечелете $1000, които няма да платят

Автоматичен превод:
dmitry87

Това е моят случай сега, внедрих бонус. И сега вече месец не са платили. Това е 1000 евро, вече съм депозирал 1700.

Автоматичен превод:

Чакам изплащане от €24 000 от Slootz. Вече пуснах жалба тук, вече писах на доставчика на лиценза, но не получих отговор.

Изглежда като голяма измама.

Автоматичен превод:

Спечелих 486 USD, чаках 14 дни за плащане, всеки ден, писах им в чата и в отговор стандартни, шаблонни отговори.

Автоматичен превод:
dmitry87

support@slootz.ioisправилния имейл адрес, на който ще получавате и отговори! info@slootz.io съобщенията се игнорират.

Автоматичен превод:

Това е бъркотия, която трябва да бъде показана. Незабавно трябва да им се отнеме лиценза.

Автоматичен превод:
shango108

Slootz има само сублиценз. Свързах се със собственика на лиценза по имейл.

Мисля да наема адвокат в Кюрасао, който да вземе мерки срещу тях!

Автоматичен превод:
Asof15

Това помага ли!!! И определено ще бъде скъпо.

Автоматичен превод:
shango108

Това няма значение. Ние сме много хора, които се оплакват от Slootz, BoGamba или VooZaZa. Със съдебно дело, което заведем заедно, това са малко пари за всички

Автоматичен превод:
Asof15

Вярно е, надявам се Casino Guru да поддържа нещо подобно.

Определено би било от голяма полза.


Автоматичен превод:
shango108

Определено! Casino Guru може да събере всички необходими данни от ищците и ние ще заведем съвместно дело срещу BoGamba/VooZaZa/Slootz!

Автоматичен превод:
Asof15

Много хубаво, жалбата ми все още е в процес на разглеждане.

Ако това не помогне, което за съжаление вярвам, че ще стане. Все пак ще се включа.


Благодаря за подкрепата.

Edited
Автоматичен превод:

Здравейте, да точно така. С удоволствие ще му дам време, но все пак ще питам банката.


Наистина изглежда, че това е чисто казино, което мами директно.

Автоматичен превод:

Мисля, че ако нищо не се разреши, това е най-доброто, което можете да направите. Кажете ни как върви и какво ви е казала банката.

Автоматичен превод:

Хората стоят далеч от това казино, спечелете $100, които вероятно ще платят, спечелете $1000, които няма да платят

Автоматичен превод:

Виждам, че вашият случай е бил решен с това казино в миналото, но предполагам, че казиното не е оставило най-доброто впечатление. Надявам се, че нямате повече проблеми.

Автоматичен превод:

Slootz има само сублиценз. Свързах се със собственика на лиценза по имейл.

Мисля да наема адвокат в Кюрасао, който да вземе мерки срещу тях!

Автоматичен превод:

Би било най-добре, ако разговорът за друго казино се запази в тема директно за него, за да не се смесват казина в това. Възможно ли е това, моля?

Автоматичен превод:

Тази група от тях са чисти измамници, сега чакам 40 дни за изплащането ми от bogamba.


МОЛЯ, ОЦЕНЕТЕ ТОВА КАЗИНО С 0, ЗА ДА БЪДАТ ПРЕДУПРЕЖДЕНИТЕ ХОРАТА.

Автоматичен превод:
shango108

Здравейте, това е много за мен, бих казал. Казиното даде ли ви някаква причина защо е така?

Виждам обаче, че имате оплакване към нас и твърдо вярвам, че ще можете да стигнете до справедливо решение.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини