Страхотно - приятно е да чуя нещо толкова положително! ✨👌
Какво ще кажете за поддръжката? Дали са достатъчно подкрепящи, мили, търпеливи и знаещи?
Cool - nice to hear something sooo positive! ✨👌
What about the support? Are they supportive enough, kind, patient, and knowledgeable?
хубаво! От друга страна, има огромна разлика между залозите от 1 или 10 долара, когато става въпрос за последователните мъртви завъртания 😀.
Без значение! Страхотна победа 1k x! 👍✨✨👌
Nice! On the other hand, there is a huge difference between 1 or 10-dollar stakes when it comes to the consecutive dead spins 😀.
No matter! An awesome 1k x win! 👍✨✨👌
те са слабо осведомени за крипто депозити и крипто тегления, операторът в чата ми каза, че трябва да проверят своя крипто портфейл, подобно на банкова карта (въпреки че това е технически невъзможно), но финансовият отдел извади всичко.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Да, и етикетът не беше необходим, това е миналият век.
Yes, and the tag was not needed, this is the last century.
Да и тег, не нужен был, это прошлый век.
те са слабо осведомени за крипто депозити и крипто тегления, операторът в чата ми каза, че трябва да проверят своя крипто портфейл, подобно на банкова карта (въпреки че това е технически невъзможно), но финансовият отдел извади всичко.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Звучи по-скоро като начало на тъжен виц. Съгласен съм, че крипто не идва с дебитна или предплатена карта, доколкото съм информиран. 🤦♀️🤔
It sounds more like a beginning of a sad joke. I agree crypto doesn't come with a debit or prepaid card, as far as I'm informed. 🤦♀️🤔
Когато теглят в крипто, те трябва да въведат адреса на портфейла и етикета на този портфейл, всъщност този етикет е необходим
When withdrawing to crypto, they need to enter the wallet address, and the tag of this wallet, in fact, this tag is needed
У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен
Сега разбирам! Това беше по-скоро лошата ми памет, отколкото преводача 😀.
Разбира се - етикет на портфейла!
Оценявам търпението, което ми проявявате...
Радвам се, че тегленето се получи в крайна сметка!
Now I see! It was my poor memory rather than the translator 😀.
Sure thing - wallet's tag!
I appreciate the patience you're showing me...
I'm glad the withdrawal worked out in the end!
Хм, мисля, че е обичайно в някои казина печалбите да не се изплащат през уикендите. Но освен това, имате ли някакъв проблем, че не можете да теглите или нещо подобно?
Hm, I think it's common in some casinos that winnings are not paid out on weekends. But besides that, do you have any problem with not being able to withdraw or something like that ?
Те написаха, че банковите операции не се извършват през почивните дни, с изключение на крипто. Имам депозит, теглене на крипто
They wrote that banking operations are not carried out on weekends, except for crypto.I have a deposit, a crypto withdrawal
Здравейте, забелязах, че вече сте създали жалба и че чакате 3 дни. Разбира се, не знаех, че тегленето на крипто е позволено през уикенда, така че благодаря за пояснението.
Въпреки това, бих казал също, че както е споменато в жалбата, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето. Така че ще бъде необходимо да бъдете търпеливи и да изчакате. Както и да е, ако имате нова информация, не се колебайте да ме уведомите.
Hi, I noticed that you have already created complaint and that you are waiting for 3 days. Of course I didn't know that crypto withdrawals are allowed on the weekend, so thanks for the clarification.
However, I would also say that as mentioned in the complaint, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So it will be necessary to be patient and wait. Anyway, if you have any new information, feel free to let me know.
Здравейте,
За мен това е да бъда като другите. Ако сте съобщили тук за изплащанията от казино Богамба, те не са изплатени или никой не е докладвал това.
Е, направих теглене преди седмица и все още не ми е изплатено.
Чатът на живо казва всеки път, да, ние нямаме нищо общо с това, това е отделен отдел, но ще го предаваме отново и отново.
Както казах, вече една седмица нищо не се случва. Изпратих имейл до поддръжката, но все още не съм получил отговор.
Както прочетох, трябва да имате търпение за 2 седмици, просто го отбелязвам сега.
Ще се радвам на вашата помощ.
С Най-Добри Пожелания.
Hello,
For me it's about me being like others. If you have reported here about the payouts from Bogamba casino, these are not paid out or no one has reported this.
Well, I made a withdrawal a week ago and it hasn't been paid out to me yet.
The live chat says every time yes, we have nothing to do with it, it's a separate department, but we'll pass it on again and again.
As I said, nothing has happened for a week now. I sent an email to support but haven't received a response yet.
As I read you should be patient for 2 weeks, I'm just making a note of it now.
I would be happy about your help.
Best regards.
Hallo,
es geht bei mir darum das ich wie andere auch schon. Hier sich gemeldet haben was die auszahlungen von Bogamba casino angehen, diese werden nicht ausgezahlt oder es meldet sich diesbezüglich keiner.
nun ich habe jetzt eine woche her eine auszahlung getätigt, die mir bis heute jetzt datu nicht ausbezahlt wurde.
der live chat meint jedes mal ja wir haben damit nichts zu tun das ist eine separate abteilung, aber wir geben das jetzt wieder und wieder weiter.
es tut sich wie gesagt jetzt eine woche nichts. habe dem support ne email geschickt aber keine antwort bis jetzt erhalten.
wie ich gelesen habe soll man sich ja 2 wochen gedulden, das tue ich nur merke ich das jetzt schon vor.
würde mich über hilfe eurer seits freuen.
mit freundlichen grüssen.
Здравей, радвам се, че си последователен и че вече си забелязал, че даваме 14 дни на казиното да разреши тегленето. Чакате цяла седмица и аз напълно разбирам, че нямате най-добри чувства, когато дори поддръжката не отговаря и не знаете къде се намирате. Отговорът защо отнема една седмица със сигурност ще бъде оценен.
Ако обаче проблемът продължава и измине още една седмица, без да разберете нищо ново или да получите пари, ние ще се опитаме да ви помогнем, като ви препоръчаме да подадете жалба.
Така че ще бъде ли възможно да ни актуализирате с развитието на ситуацията?
Hi, I'm glad you're coherent and that you've already noticed that we give 14 days to casino to resolve the withdrawal. You've been waiting for a week and I absolutely understand that you don't have the best feelings when even support doesn't answer and you don't know where you stand. An answer as to why it's taking a week would certainly be appreciated.
However, if the problem persists and another week goes by without you finding out anything new or getting any money, we will try to help you by recommending that you file a complaint.
So will it be possible to update us as the situation develops ?
Здравейте, благодаря ви за участието.
Все още нищо не се е случило, винаги казват, че ще бъде обработено възможно най-бързо.
Предполага се, че се дължи на големия трафик на изплащане, който имат 😀.
Е, търпелива съм, благодаря.
Hello, thank you for your participation.
Nothing has happened yet, they always say it will be processed as quickly as possible.
Supposedly it's due to the high payout traffic they have 😀.
Well, I'm patient, thanks.
Hallo, danke für eure teilhabe.
Es ist noch nichts passiert, es heist immer es wird so schnell wie möglich bearbeitet.
Soll angeblich am hohen auszahlungsverkehr liegen die sie haben 😀.
naja ich habe geduld, danke.
Понякога се случва казината да имат висок трафик на печалби и това може да е проблем, но ние вярваме, че за 14 дни такъв проблем трябва да бъде решен. Ще видим обаче накъде ще ни отведат следващите няколко дни и дали ще можете да получите нова информация или дали ще получите парите си. Надявам се да е скоро и да ви хареса. Стискам палци. 🤞😊
Sometimes it is the case that casinos have high payout traffic and it can be a problem, but we believe that in 14 days such a problem should be solved. However, we'll see where the next few days take us and whether you'll be able to get new information or whether you'll get your money. I hope it will be soon and you will enjoy it. Fingers crossed. 🤞😊
Кажете ми отново, всъщност няма нищо ново. Същият отговор отново и отново, който просто се копира и поставя от чата на живо, съжаляваме, че ще го предадем на финансовия отдел. Не мисля, че това казино планира да изплаща нещо, искам да кажа, че дори не покрива загубите, които депозирах там.
Е, скоро ще минат 2 седмици и се надявам да можете да ми помогнете.
Благодаря.
Let me know again, there's actually nothing new. The same answer over and over again that is simply copied and pasted from the live chat, sorry we will pass this on to the finance department. I don't think this casino plans to pay out anything, I mean it doesn't even cover the losses I deposited there.
Well, it will soon be 2 weeks, and I hope you can help me.
Thanks.
Melde mich mal wieder, es gibt eigentlich nichts neues. Die selbe und immer wieder selbe Antwort die vom Livechat einfach kopiert und eingefügt wird, es tut uns leid wir geben das an die Finanzabteilung weiter. Ich glaube nicht daß dieses Casino vorhat etwas auszuzahlen, ich meine es deckt nicht einmal die Verluste die ich da eingezahlt habe.
Naja bald sind es 2 Wochen, und ich hoffe ihr Schaft es mir zu helfen.
Danke.
Така че е жалко, ако продължавате да получавате един и същ отговор, защото със сигурност би било по-добре да имате по-конкретен. Ето защо мисля, че е добре, че имате оплакване, така че ако казиното не успее да ви даде парите, ние ще се опитаме да ви помогнем. Ще видим как ще се развие всичко, но аз твърдо вярвам в доброто. Желая ти късмет.
So it's a pity if you keep getting the same answer because it would certainly be better to have a more specific one. That's why I think it's good that you have a complaint, so if the casino fails to give you the money, then we will try to help you. We'll see how it all turns out, but I'm a firm believer in good. I wish you the best of luck.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.