ФорумКазинаBoGamba Casino - обща дискусия

BoGamba Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Samir91
|
11714 преглеждания 81 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 1 година

Здравей, казино, печалба, теглене, всичко е наред😃!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхотно - приятно е да чуя нещо толкова положително! ✨👌

Какво ще кажете за поддръжката? Дали са достатъчно подкрепящи, мили, търпеливи и знаещи?

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

хубаво! От друга страна, има огромна разлика между залозите от 1 или 10 долара, когато става въпрос за последователните мъртви завъртания 😀.

Без значение! Страхотна победа 1k x! 👍✨✨👌

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

те са слабо осведомени за крипто депозити и крипто тегления, операторът в чата ми каза, че трябва да проверят своя крипто портфейл, подобно на банкова карта (въпреки че това е технически невъзможно), но финансовият отдел извади всичко.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Да, и етикетът не беше необходим, това е миналият век.

Автоматичен превод:
преди 1 година

те са слабо осведомени за крипто депозити и крипто тегления, операторът в чата ми каза, че трябва да проверят своя крипто портфейл, подобно на банкова карта (въпреки че това е технически невъзможно), но финансовият отдел извади всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Звучи по-скоро като начало на тъжен виц. Съгласен съм, че крипто не идва с дебитна или предплатена карта, доколкото съм информиран. 🤦‍♀️🤔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, и етикетът не беше необходим, това е миналият век.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм сигурен, че следвам, етикетът не е необходим? Вероятно функцията за автоматичен превод на форума отново ни се подиграва.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Точно така, но най-важното е, че печалбите бяха изтеглени

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Когато теглят в крипто, те трябва да въведат адреса на портфейла и етикета на този портфейл, всъщност този етикет е необходим

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Сега разбирам! Това беше по-скоро лошата ми памет, отколкото преводача 😀.

Разбира се - етикет на портфейла!

Оценявам търпението, което ми проявявате...

Радвам се, че тегленето се получи в крайна сметка!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Операторът в чата каза, че през уикенда изплащането на печалби няма да бъде извършено, счетоводният отдел почива

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Хм, мисля, че е обичайно в някои казина печалбите да не се изплащат през уикендите. Но освен това, имате ли някакъв проблем, че не можете да теглите или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей, Джаро, написах жалба,

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Те написаха, че банковите операции не се извършват през почивните дни, с изключение на крипто. Имам депозит, теглене на крипто

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Здравейте, забелязах, че вече сте създали жалба и че чакате 3 дни. Разбира се, не знаех, че тегленето на крипто е позволено през уикенда, така че благодаря за пояснението.

Въпреки това, бих казал също, че както е споменато в жалбата, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето. Така че ще бъде необходимо да бъдете търпеливи и да изчакате. Както и да е, ако имате нова информация, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте,

За мен това е да бъда като другите. Ако сте съобщили тук за изплащанията от казино Богамба, те не са изплатени или никой не е докладвал това.

Е, направих теглене преди седмица и все още не ми е изплатено.

Чатът на живо казва всеки път, да, ние нямаме нищо общо с това, това е отделен отдел, но ще го предаваме отново и отново.

Както казах, вече една седмица нищо не се случва. Изпратих имейл до поддръжката, но все още не съм получил отговор.


Както прочетох, трябва да имате търпение за 2 седмици, просто го отбелязвам сега.

Ще се радвам на вашата помощ.


С Най-Добри Пожелания.

Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Здравей, радвам се, че си последователен и че вече си забелязал, че даваме 14 дни на казиното да разреши тегленето. Чакате цяла седмица и аз напълно разбирам, че нямате най-добри чувства, когато дори поддръжката не отговаря и не знаете къде се намирате. Отговорът защо отнема една седмица със сигурност ще бъде оценен.

Ако обаче проблемът продължава и измине още една седмица, без да разберете нищо ново или да получите пари, ние ще се опитаме да ви помогнем, като ви препоръчаме да подадете жалба.

Така че ще бъде ли възможно да ни актуализирате с развитието на ситуацията?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, благодаря ви за участието.

Все още нищо не се е случило, винаги казват, че ще бъде обработено възможно най-бързо.

Предполага се, че се дължи на големия трафик на изплащане, който имат 😀.


Е, търпелива съм, благодаря.

Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Понякога се случва казината да имат висок трафик на печалби и това може да е проблем, но ние вярваме, че за 14 дни такъв проблем трябва да бъде решен. Ще видим обаче накъде ще ни отведат следващите няколко дни и дали ще можете да получите нова информация или дали ще получите парите си. Надявам се да е скоро и да ви хареса. Стискам палци. 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Кажете ми отново, всъщност няма нищо ново. Същият отговор отново и отново, който просто се копира и поставя от чата на живо, съжаляваме, че ще го предадем на финансовия отдел. Не мисля, че това казино планира да изплаща нещо, искам да кажа, че дори не покрива загубите, които депозирах там.


Е, скоро ще минат 2 седмици и се надявам да можете да ми помогнете.


Благодаря.

Автоматичен превод:
shango108
преди 11 месеца

Така че е жалко, ако продължавате да получавате един и същ отговор, защото със сигурност би било по-добре да имате по-конкретен. Ето защо мисля, че е добре, че имате оплакване, така че ако казиното не успее да ви даде парите, ние ще се опитаме да ви помогнем. Ще видим как ще се развие всичко, но аз твърдо вярвам в доброто. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини