това е техният отговор:
Благодаря ви много, че се свързахте с нас.
Любезно искаме да ви информираме, че като отговорен оператор акаунтът ви беше закрит въз основа на вашите коментари, че имате проблеми с играта.
Опасявам се, че не можем да предложим възстановяване на суми за направени залози, тъй като те се уреждат според резултата и правилата на изиграната игра.
Надяваме се, че сме ви информирали достатъчно за това и ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук 24/7, за да ви помогнем.
Приятен ден
С уважение,
Макс
Боф казино
this is their reply:
Thank you very much for reaching out to us.
We kindly want to inform you that as a responsible operator, your account was closed based on your comments that you have problems with playing.
I am afraid we cannot offer a refund for bets that have been placed as these are settled according to the outcome and rules of the game played.
We hope that we have informed you enough on this, and any further questions please don't hesitate to contact us. We are here 24/7 to assist you.
Have a great day.
Sincerely,
Max
Bof Casino
Автоматичен превод: