НачалоФорумКазинаBof Casino - обща дискусия

Bof Casino - обща дискусия

4 172 преглеждания 28 отговора |
преди 11 месеца
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bof Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Опитвам се да изтегля печалбите си, но платформата изисква документ, който включва моя адрес, което е разбираемо.

Наскоро обаче се преместих в нова къща, така че адресът в моя профил в казино Bof трябва да бъде актуализиран. За съжаление, изглежда, че не мога да го актуализирам сам и имам нужда от поддръжка, за да направя това.

Проблемът е, че не мога да намеря начин да се свържа с поддръжката. Чатът на живо на уебсайта не работи и също не успях да намеря имейл адрес.

Някой има ли предложения как да се свържа с техния екип за поддръжка?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Превъртете до дъното на корема на началната страница и ще видите свържете се с нас = чат на живо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитвам се да изтегля печалбите си, но платформата изисква документ, който включва моя адрес, което е разбираемо.

Наскоро обаче се преместих в нова къща, така че адресът в моя профил в казино Bof трябва да бъде актуализиран. За съжаление, изглежда, че не мога да го актуализирам сам и имам нужда от поддръжка, за да направя това.

Проблемът е, че не мога да намеря начин да се свържа с поддръжката. Чатът на живо на уебсайта не работи и също не успях да намеря имейл адрес.

Някой има ли предложения как да се свържа с техния екип за поддръжка?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

хей Всъщност направих някои проучвания и разбрах, че само чрез чат на живо можете да се свържете с това казино, както ми казаха там. Но тогава открих това: Опитайте това и се надяваме, че ще работи.

Как така не ти работи? Опитахте ли го отново между другото, може би?

Уведомете ни, моля, ако сте успели да го поправите; ако не, нашият екип за оплаквания ще се опита да се намеси.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Отначало наистина се наслаждавах на това не в казино gamstop. Успях да изтегля £200 след няколко малки депозита, които достигнаха сметката ми в същия ден, когато KYC беше успешен.

Зададох месечен лимит от £150, който достигнах доста преди да е минал месец. Успях да анулирам това ограничение, което след това ми позволи да го задам отново. Така че зададох още един лимит от £150, който след това ми беше позволено да играя до £150 отново същия ден. Това беше много разочароващо, тъй като сега залагах и загубих повече пари. Към 26 февруари 2025 г. успях да се самоизключа за една седмица от казиното, което работи, тъй като не мога да вляза.

Те трябва да подредят инструментите за отговорен хазарт на уебсайта, така че повече хора да не правят това, което успях да направя.

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Мога ли да попитам за какъв лимит става въпрос във вашия случай? Не трябва да можете да го отмените, защото това е целият смисъл на ограничението.

Също така, относно прохладния период, успяхте ли да влезете в казиното или не? Имаше ли проблем и с този инструмент за отговорен хазарт?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ограничението беше £150 надбавка за депозит на месец.

В момента нямам достъп до сайта, така че работи.

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Ако по някаква случайност ограничението за депозит не работи, просто го кажете, това е нещо, което определено не би трябвало да е възможно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Лимитът за депозит може да работи, но можете да го отмените и да настроите един едновременно и те играят до този лимит за депозит.

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Ако случаят е такъв и загубите пари, можете да се свържете с нас. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да се свържете с казиното и да попитате защо това изобщо е възможно, тъй като това е начинът, по който се губи лимитираната точка за депозит.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Обмислях да повдигна това безпокойство пред вас, момчета. Заключен съм от банкомата на сметката си. Ще поговоря с тях следващия път, когато успея да вляза.


наздраве

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Е, ако нещо не е наред, можете да се свържете с нас. Но ми харесва, че се опитвате да разрешите подобни неща, въпреки че това не е най-лесното нещо.🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Какво бихте искали да направите с моята ситуация? Опитайте се да си върнете загубите или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Зависи от естеството на проблема, но когато споменахте лимита и закриването на акаунта в началото и бяхте скептични, че лимитът на депозита не работи както трябва и че го задавате за месец и можете да го отмените по всяко време, това не е смисълът на лимита. Разбира се, ще трябва да подадете жалба, защото зависи от проблема, който имате. Не можем да кажем на 100%, че ще ви помогнем да получите възстановяване, но ако откриете проблем, би било добре да го разрешите още в началото и, разбира се, ако не работи, в идеалния случай отидете на място, където работят такива неща.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

приемам, че това е мой проблем, тъй като в крайна сметка е пристрастяване. Но наличието на тази предпазна мрежа беше страхотно за мен, тъй като мога просто да забравя за хазарта, тъй като е отдих да знам, че нямам тази опция.

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Разбирам и е наистина трудно да се бориш със зависимостта.

Бих искал да успеете да стоите далеч от казината възможно най-дълго, но ако не го направите, надявам се да имате възможно най-малко лоши преживявания. Ако възникне нещо, което смятате за несправедливо, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да видим дали може да бъде разрешено.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

благодаря Вероятно ще затворя акаунта си в bof, след като всичко това бъде подредено. Жалко, че инструментите за отговорен хазарт не са напълно ефективни, иначе бих се радвал да ги похваля.

Автоматичен превод:
Someone.Else
преди 9 месеца

Не съм изненадан, със сигурност бих се стремял към нещо подобно. Ако не можете да затворите акаунта, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, отново имам достъп до акаунта си. Няма информация за контакт с казиното, малко притеснение. Така че дори не мога да разговарям с тях относно проблема с отговорния хазарт.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

лимитите за отговорен хазарт не работят на bof. Успях да нулирам два пъти в рамките на няколко часа. Много зле

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини