преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bof Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да изтегля печалбите си, но платформата изисква документ, който включва моя адрес, което е разбираемо.
Наскоро обаче се преместих в нова къща, така че адресът в моя профил в казино Bof трябва да бъде актуализиран. За съжаление, изглежда, че не мога да го актуализирам сам и имам нужда от поддръжка, за да направя това.
Проблемът е, че не мога да намеря начин да се свържа с поддръжката. Чатът на живо на уебсайта не работи и също не успях да намеря имейл адрес.
Някой има ли предложения как да се свържа с техния екип за поддръжка?
I'm trying to withdraw my winnings, but the platform is requesting a document that includes my address, which is understandable.
However, I recently moved to a new house, so the address on my Bof Casino profile needs to be updated. Unfortunately, it seems I can't update it myself and need support to do this.
The issue is that I can't find a way to contact support. The live chat on the website doesn't work, and I haven't been able to locate an email address either.
Does anyone have any suggestions on how to reach their support team?
Опитвам се да изтегля печалбите си, но платформата изисква документ, който включва моя адрес, което е разбираемо.
Наскоро обаче се преместих в нова къща, така че адресът в моя профил в казино Bof трябва да бъде актуализиран. За съжаление, изглежда, че не мога да го актуализирам сам и имам нужда от поддръжка, за да направя това.
Проблемът е, че не мога да намеря начин да се свържа с поддръжката. Чатът на живо на уебсайта не работи и също не успях да намеря имейл адрес.
Някой има ли предложения как да се свържа с техния екип за поддръжка?
I'm trying to withdraw my winnings, but the platform is requesting a document that includes my address, which is understandable.
However, I recently moved to a new house, so the address on my Bof Casino profile needs to be updated. Unfortunately, it seems I can't update it myself and need support to do this.
The issue is that I can't find a way to contact support. The live chat on the website doesn't work, and I haven't been able to locate an email address either.
Does anyone have any suggestions on how to reach their support team?
хей Всъщност направих някои проучвания и разбрах, че само чрез чат на живо можете да се свържете с това казино, както ми казаха там. Но тогава открих това: Опитайте това и се надяваме, че ще работи.
Как така не ти работи? Опитахте ли го отново между другото, може би?
Уведомете ни, моля, ако сте успели да го поправите; ако не, нашият екип за оплаквания ще се опита да се намеси.
Hey. I actually did some research and found out that only through live chat you can contact this casino, as they told me there. But then I found this: help@bofcasino.com Try that, and hopefully it'll work.
How come it is not working for you? Have you tried it again by the way, perhaps?
Let us know, please, if you were able to fix it; if not, our complaint team will try to intervene.
Отначало наистина се наслаждавах на това не в казино gamstop. Успях да изтегля £200 след няколко малки депозита, които достигнаха сметката ми в същия ден, когато KYC беше успешен.
Зададох месечен лимит от £150, който достигнах доста преди да е минал месец. Успях да анулирам това ограничение, което след това ми позволи да го задам отново. Така че зададох още един лимит от £150, който след това ми беше позволено да играя до £150 отново същия ден. Това беше много разочароващо, тъй като сега залагах и загубих повече пари. Към 26 февруари 2025 г. успях да се самоизключа за една седмица от казиното, което работи, тъй като не мога да вляза.
Те трябва да подредят инструментите за отговорен хазарт на уебсайта, така че повече хора да не правят това, което успях да направя.
At first i was really enjoying this not on gamstop casino. I managed to withdraw £200 after a few small deposits, which reached my account the same day as the KYC was successful.
I set up a monthly limit of £150, which i reached well before a month had passed. I was able to cancel this limit, which then allowed my to re-set the limit again. So i set up another £150 limit, which i was then allowed to play up to £150 again the same day. This was very disappointing as i have now gambled and lost more money. I have as of 26th February 2025, managed to self exclude myself for a week from the casino, which works as i cannot login.
They need to sort out the responsible gambling tools on the website so more people dont do what i managed to do.
Мога ли да попитам за какъв лимит става въпрос във вашия случай? Не трябва да можете да го отмените, защото това е целият смисъл на ограничението.
Също така, относно прохладния период, успяхте ли да влезете в казиното или не? Имаше ли проблем и с този инструмент за отговорен хазарт?
Could I ask what kind of limit was involved in your case? You shouldn't be able to cancel it because that's the whole point of the limit.
Also, regarding the cool of period, were you able to get into the casino or not? Was there a problem with this responsible gambling tool as well?
Ако по някаква случайност ограничението за депозит не работи, просто го кажете, това е нещо, което определено не би трябвало да е възможно.
If by any chance the deposit limit doesn't work, just say so, that's something that definitely shouldn't be possible.
Ако случаят е такъв и загубите пари, можете да се свържете с нас. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да се свържете с казиното и да попитате защо това изобщо е възможно, тъй като това е начинът, по който се губи лимитираната точка за депозит.
If this is the case and you lose money, you can contact us. Of course, the best thing to do would be to contact the casino and ask why this is even possible, as this is the way the deposit limit point is lost.
Обмислях да повдигна това безпокойство пред вас, момчета. Заключен съм от банкомата на сметката си. Ще поговоря с тях следващия път, когато успея да вляза.
наздраве
I did consider raising this concern with you guys. I'm locked out of my account atm. I'll have a chat with them next time I'm able to get in.
Cheers
Е, ако нещо не е наред, можете да се свържете с нас. Но ми харесва, че се опитвате да разрешите подобни неща, въпреки че това не е най-лесното нещо.🙂
Well, if something is wrong, you can contact us. But I like that you are trying to resolve things like this, even though it is not the easiest thing to do.🙂
Зависи от естеството на проблема, но когато споменахте лимита и закриването на акаунта в началото и бяхте скептични, че лимитът на депозита не работи както трябва и че го задавате за месец и можете да го отмените по всяко време, това не е смисълът на лимита. Разбира се, ще трябва да подадете жалба, защото зависи от проблема, който имате. Не можем да кажем на 100%, че ще ви помогнем да получите възстановяване, но ако откриете проблем, би било добре да го разрешите още в началото и, разбира се, ако не работи, в идеалния случай отидете на място, където работят такива неща.
It would depend on the nature of the problem, but when you mentioned the limit and closing the account at the beginning and you were skeptical that the deposit limit doesn't work the way it should and that you set it for a month and you can cancel it at any time, that's not the point of the limit. Of course you would have to file a complaint because it depends on the problem you have. We can't say 100% that we would help you get a refund, but if you catch a problem it would be good to solve it right at the beginning and of course if it doesn't work then ideally go to a place where such things work.
приемам, че това е мой проблем, тъй като в крайна сметка е пристрастяване. Но наличието на тази предпазна мрежа беше страхотно за мен, тъй като мога просто да забравя за хазарта, тъй като е отдих да знам, че нямам тази опция.
i do accept its my problem as it is an addiction after all. But having that saftey net was great for me as i can just forget about gambling, as its a relife knowing i dont have that option.
Разбирам и е наистина трудно да се бориш със зависимостта.
Бих искал да успеете да стоите далеч от казината възможно най-дълго, но ако не го направите, надявам се да имате възможно най-малко лоши преживявания. Ако възникне нещо, което смятате за несправедливо, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да видим дали може да бъде разрешено.
I understand, and it's really hard to fight addiction.
I'd like you to manage to stay out of casinos for as long as possible but if you don't, I hope you have as few bad experiences as possible. If anything arises that you feel is unfair, you can let us know and we will try to see if it can be resolved.
благодаря Вероятно ще затворя акаунта си в bof, след като всичко това бъде подредено. Жалко, че инструментите за отговорен хазарт не са напълно ефективни, иначе бих се радвал да ги похваля.
Thank you. I will probably close my account at bof after all of this is sorted. Shame there responsible gambling tools are not fully effective otherwise I'd happy praise it.
Не съм изненадан, със сигурност бих се стремял към нещо подобно. Ако не можете да затворите акаунта, уведомете ме. 🙂
I'm not surprised, I'd certainly aspire to something similar. If you can't close the account, let me know. 🙂
Хей, отново имам достъп до акаунта си. Няма информация за контакт с казиното, малко притеснение. Така че дори не мога да разговарям с тях относно проблема с отговорния хазарт.
Hey, I have access to my account again. There is no contact information for the casino, bit of a concern. So i cant even chat to them about the resposible gambling issue.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.