ФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от mcclane2020
|
47453 преглеждания 197 отговора |
|
1...8 9 10
fbautech
преди 5 месеца

Така че в крайна сметка има страхотен резултат. Радвам се за вас. Колко време отне накрая и кой метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой знае ли кой управлява бицо? На уебсайта пише Techsolutions nv, но те имат уебсайт с имейл адрес, който не съществува. Някой има ли опит?

Вие тук в Guru също казвате Kahnawake, но не мисля, че е правилно.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 5 месеца

Е, собственикът е - TechSolutions Group NV, както можете да видите на техния уебсайт, така че го споменахме и в нашия преглед.

Kahnawake е лиценз, който казиното е получило, и това не е едно и също нещо. Виждам и лиценза за Кюрасао, който те също имат според нашия уебсайт.

Така че защо питаш, имаш ли проблеми тук? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Не, но имах някои трудности. 🥴 Просто ми е интересно. Bizzo вече няма лого, което може да се използва за валидиране на лиценза.


Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 5 месеца

Успяхте ли да разрешите тези трудности?

Нашият екип за данни провери лицензите и те са валидни според нашата информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Добър ден. Благодаря ви много за предоставената подкрепа и проследяване. Ситуацията се разреши и успях да събера парите.

Поздравления!!!

Автоматичен превод:
fbautech
преди 5 месеца

Хубав ден и на теб!

Страхотно е да чуя, че накрая всичко е минало добре! Може би бихте могли да ми напомните: колко време ви отне да получите парите от деня, в който изпратихте заявката за теглене? Само да го обобщя. Благодаря!


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Означава ли това, че свързаните казина с едно и също ръководство също са дъщерни казина на Bizzo?

например достъп до самоизключвания заедно?

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Е, трябва да работи, както казвате, но за съжаление много пъти сме били свидетели на някои трудности. Ето защо винаги е най-добре да го проверите с подкрепата на казиното, просто за да сте сигурни как стоят нещата. Също така, когато провеждате този вид разговор чрез чат на живо, пазете екранни снимки на тях и запазете всички имейли, свързани с него. Това е само в случай, че трябва да покажете нещо професионално в бъдеще.

Имали ли сте подобен опит с някои сестрински казина, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравей Роми,

да, отворих жалба. Бях изключен от няколко. А също и от един, който е изброен тук в Guru: Avalon78. Не знам каква връзка имат помежду си. А за другите ще е трудно да го докажа, защото не получавам информация. Труден случай! 🥲

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Здравейте. Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви сега. Доста е сложно, както казахте, но съм сигурен, че ще направят всичко възможно, за да го разрешат по най-добрия възможен начин.

Вярвам, че тези две казина имат едно и също ръководство, според нашата информация.

Стискам ти палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравей Роми,

Точно. Те се свързват и като партньори, защото са членове на playamo. И когато се каже, че не знаят нищо един за друг или имат достъп един до друг, тогава вече не вярвам на нищо. Изпратих това и доказателството за изключването на Томас. Дано приключи честно!

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Прочетох го в жалбата ви и Томас със сигурност ще продължи да разследва. Само, моля, дайте му малко време да направи това, тъй като в момента работим по много оплаквания. Той със сигурност ще се свърже с вас в рамките на срока, тъй като можете да видите как таймерът на вашата жалба "тиктака".🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Знаеш ли, Роми, просто не разбирам. Жалбата трябва да бъде отхвърлена, тъй като няма гаранция, че ще бъдете изключен от всички тях. Тогава изобщо не разбирам смисъла на същото управление, когато мога веднага да се регистрирам в следващото, въпреки че същото ръководство работи там. За мен това е неразбираемо и напълно безотговорно. Бях изключен от всички 13 партньорски казина, въпреки че не бях регистриран там. Не бях регистриран във всички. Изобщо не познавам някои от тях и въпреки това съм изключен и забранен от тях. Тогава наистина се питам защо, ако не работят заедно?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Разбирам загрижеността ви и може да сте тук. Моля, не се колебайте да го пишете и на Томас и да изразите притесненията си в нишката за оплакване. Дано успее да разбере нещо повече за цялата тази ситуация.

Силно се надявам да има положителен край на всичко това и ви стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

bizzo е едно от любимите ми казина, те имат бързо теглене и предлагат много опции за депозит.

освен това те имат услуга за vip мениджър. като цяло това казино е доста солидно и определено е в моите топ 3

Автоматичен превод:
cclean
преди 3 месеца

Здравейте, когато казвате, че казиното има бързи тегления, колко бързо обикновено имате пари в сметката си? Какъв метод на плащане използвате? Един и същ както за депозит, така и за теглене? 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Просто измама, наистина жалко, че почти всяко казино ограбва всички, вече няма нищо общо с хазарта.

Автоматичен превод:
ottrickpat062
преди 3 месеца

Може би бихте искали да опишете ситуацията в това казино? Може би дори бихме могли да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер

Казвам се Селина.

Направих депозит и играх играта, но когато направих тегленето, получих отказ.

Когато се свързах с поддръжката, те ми поискаха много документи, извлечения за плащане и така нататък и след като изпратих всичко, коригирайки само датата на раждане, че съм пропуснал номер при въвеждането, поддръжката на сайта ми казва ( Ms Celina, всичко е наред сега просто направете тегленето), направих го, изпратих го на pix на мое име и CPF и какво правят те? Отнемат ми достъпа до AR, блокират ме и задържат цялата сума.

Вижте, писна ми сайтът да прави това за 320 реала.

Трябва да се обединим, за да спрем това, защото виждам много оплаквания!


Мога само да заключа, че това е грозно. Това е кражба!

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини