ФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от mcclane2020
|
47413 преглеждания 197 отговора |
|
1...9 10
celinacoutinho140343
преди 2 месеца

Здравейте, преминахте ли проверката, да? Когато казиното ви каза, че можете да теглите, намирам за малко странно, че конфискуваха печалбите ви. Редактирахте ли датата си на раждане след проверката или уведомихте казиното?

Също така, мислили ли сте да подадете жалба, ако смятате, че казиното несправедливо е взело печалбите ви?

Автоматичен превод:
celinacoutinho140343
преди 2 месеца

Скъпа, добро утро, как си? Би било удобно да ни кажете към кой компетентен орган да заведем исковете, защото те са господарите в разпореждането с документацията и парите ни. В моя случай правя депозити чрез Astropay, но те не разрешават тегления по същия начин.

Персонал на CASINO GURU FORUM, как мога да подам официална и правна жалба и искане до тези институции?

МОЖЕТЕ ЛИ ДА НИ ДАДЕТЕ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ????? Те нямат законово право да действат по такъв измамен начин. Напълно противоречиво и престъпно е да ви дадат възможност да направите депозит чрез средство като ASTROPAY и да изисквате да направите тегленето по същия начин, когато самите те не използват това средство за тази операция. ПЪЛНО БЕЗСРАМНИЦА Е ПРЕСТЪПНОТО ДЕЯНИЕ, КОЕТО ИЗВЪРШВАТ, същото правят и с бонуси и т.н.

ПОВТАРЯМ СЪЧАСТВЕНО: КЪДЕТО СЕ ОТПРАВЯ ПРАВНА ЖАЛБА КЪМ ТЕЗИ МЕДИИ С ИСКАНЕ ЗА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ И ОБЕЗЩЕТЕНИЕ ЗА ЩЕТИ.

благодаря!!!

PS: Не отговаряйте с ироничния и неуважителен отговор, че залаганията са доброволни и т.н. и т.н. (това е все едно някой да ви каже, че вие сте сложили парите в нашите ръце, сега вървете на майната си), защото това извинение не е сериозен отговор, когато те поемат нашите пари.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
fbautech
преди 2 месеца

О, мислех, че отдавна сте подали жалба.

Така че, ако нищо не се е променило и все още имате проблеми, бих препоръчал да го направитетук, на тази връзка . Ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ако имате нещо, което бихте искали да знаете предварително за нашия процес, можете да го направите тук и да прочетете това ръководство .

Но защо си толкова ядосан? Писахте преди месец-два и делото ви беше решено според написаното и си получихте парите.

Имате ли друг специфичен проблем сега?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добро утро

Просто да ви дам идея.

Вкарах сума от 30 реала и спечелих около 330. Поисках теглене два пъти и ми отказаха, свързах се с поддръжката, която ми каза, че нещо не е наред с регистрацията, изпратих всичко, което поискаха, шофьорска книжка, акаунт на мое име с падеж под 30 дни и плащането на депозита.

Тогава казиното ми каза, че вече всичко е наред с регистрацията и другите документи и трябва да направя тегленето отново. Отидох и го направих и на следващия ден, когато отидох да проверя процеса на теглене, сметката ми беше празна и нямаше пари.

Когато се свързах със сайта, те ми казаха, че нещо не е наред с регистрацията ми, че не се приема от техните условия и че ще ми задържат парите и няма да се върнат.

Имам това съобщение запазено в моя имейл.

Нелепо отношение на крадец!

Автоматичен превод:
celinacoutinho140343
преди 2 месеца

Така че не сте преминали през процеса на проверка за това, което описвате. Ако смятате, че не сте направили нищо лошо и казиното неправилно е взело печалбите ви,можете да подадете жалба на тази връзка .

Нашият екип ще се опита да го разгледа и да ви помогне, ако е възможно, ако не знаете защо акаунтът ви е бил закрит и парите ви конфискувани.

Влезте ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не се дръжте като гении, давайки саркастични отговори. Ако си бил по-професионален, дай линк ПРАВЕН, където да подам жалба с включено дело, защото това, което правиш, се нарича "Щети и наранявания срещу лицето". Подадох правна жалба тук в Аржентина и отговорът беше, че не могат да се свържат с вас, защото нямате офиси тук, вие сте международна организация и т.н. и т.н. и т.н. Ето защо се чувствате недосегаеми, в мафиотски стил. Липса на уважение към тези от нас, които ви хранят и плащат за вашия лукс.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не се дръжте като гении, като отговаряте саркастично. Подадох жалба за "щети на личността" с включено дело и отговорът беше, че вие сте международна организация, която няма офиси в никоя държава и затова сте свободни от дела, тоест недосегаема мафия . МОЖЕТЕ ДА КАЖЕТЕ ТОВА НА ХОРАТА, които работят по този начин, за да не бъдат засегнати правно.

След малко ще заложа и ще отговоря на вашия сарказъм, по-добре да не монтират никаква игра, за да загубя, ще направя теглене и ще видите колко магически няма да го позволите, и че според вас всичко е решено и тегленията трябва да се извършват без проблем и с абсолютна нормалност, така че тук ще оставя всяка екранна снимка, за да ги разкрия. Това е така, защото те не спазват точката за попълване, която според тях е средно 96%.

Сега ще се радвам да видя сарказма. Тъй като вече имам предишни екранни снимки на медиите, които позволяват депозит, но не са налични за теглене. Сигурен съм, че веднага ще ги оправят.

поздрави...


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Скъпи приятели, добър ден.

Тези казина говорят толкова много за сигурност и т.н. и т.н., те вече са отвъд НЕДОСЕГАЕМАТА МАФИЯ.

Направих значителен депозит в казино BIZZO преди 48 часа и парите изчезнаха. Проверих в моята БАНКА и парите им бяха доставени, всичко е потвърдено.

Подадох исковете и нямам отговор, всъщност единственият отговор, който имам е, че ме молят за търпение, тъй като работят по случая.

Оказва се, че са ми искали всякакви документи за депозита, явно аз съм им ги дал, съдействал съм, доколкото е възможно. Изминаха 48 часа и нямам отговор, затова поисках да ми покажат документите от процеса на възстановяване на парите ми. ПОЗНАЙТЕ КАКЪВ БЕШЕ ЩАСТЛИВИЯТ ОТГОВОР, КОЕТО ПОЛУЧИХ? ХАХАХАХА смешно каква мафия са, НЕ МИ ДАВАТ ОТГОВОР И НЕ МОГАТ ДА МИ ПОКАЖАТ НИКАКВА ДОКУМЕНТАЦИЯ, искам да кажа, че тази МАФИЯ може да изисква всички документи, които искат под предлог за сигурност, какво имаме да направя? Какво се случва с нашата сигурност? Те имат свои ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ, но не зачитат нашите ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРАВА ИЛИ НАШИТЕ ГРАЖДАНСКИ ПРАВА.

какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нивото на арогантност и липса на уважение от BIZZO няма граници. Искам депозит, който направих, и те накараха парите ми да изчезнат и вижте какво ми отговориха: (те отговориха, сякаш искането ми беше за тегления и най-лошото е, че открих, че отговорът е записан в тяхната система, което означава, че те не се интересуват от случая и изпращат автоматични отговори, сякаш се подиграват с твърденията)

„Скъпи играч,


Моля, имайте предвид, че никога не сме възнамерявали да усложняваме процеса на теглене за нашите потребители, но нашият Финансов отдел трябва да спазва стриктни правила за политика срещу измами, за да предотврати всяко нарушение на нашия Лиценз, така че нашето казино да е безопасно за игра за всички.


Искрено оценяваме търпението ви досега.


Това е бърза актуализация, за да ви уведомим, че все още работим по това и ще предоставим актуализация веднага щом я имаме.


Моля, уведомете ни, ако имате нужда от нещо друго междувременно.


с уважение,

Екип за поддръжка на казино"

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

добър ден

Извинете за закъснението, отсъствах от няколко дни.

Да, бих искал да мога да възстановя стойността си. Те са изключително смешни с поведението си.

Заслужават си дело.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Скъпи приятели, добър ден.

Тези казина говорят толкова много за сигурност и т.н. и т.н., те вече са отвъд НЕДОСЕГАЕМАТА МАФИЯ.

Направих значителен депозит в казино BIZZO преди 48 часа и парите изчезнаха. Проверих в моята БАНКА и парите им бяха доставени, всичко е потвърдено.

Подадох исковете и нямам отговор, всъщност единственият отговор, който имам е, че ме молят за търпение, тъй като работят по случая.

Оказва се, че са ми искали всякакви документи за депозита, явно аз съм им ги дал, съдействал съм, доколкото е възможно. Изминаха 48 часа и нямам отговор, затова поисках да ми покажат документите от процеса на възстановяване на парите ми. ПОЗНАЙТЕ КАКЪВ БЕШЕ ЩАСТЛИВИЯТ ОТГОВОР, КОЕТО ПОЛУЧИХ? ХАХАХАХА смешно каква мафия са, НЕ МИ ДАВАТ ОТГОВОР И НЕ МОГАТ ДА МИ ПОКАЖАТ НИКАКВА ДОКУМЕНТАЦИЯ, искам да кажа, че тази МАФИЯ може да изисква всички документи, които искат под предлог за сигурност, какво имаме да направя? Какво се случва с нашата сигурност? Те имат свои ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ, но не зачитат нашите ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРАВА ИЛИ НАШИТЕ ГРАЖДАНСКИ ПРАВА.

какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, ситуацията с депозит, който не е кредитиран в сметката на играч, понякога е сложна. Виждам, че вече сте проверили с вашата банка и в настоящата ситуация вероятно ще трябва да изчакате актуализация от казиното. Знам, че може да се случи, но само доставчикът знае точно какво стои зад това.

Ако не можете да получите депозираните пари, моля, подайте жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем, въпреки че сме ограничени в такива случаи.

Ако, от друга страна, депозитът влезе, уведомете ни. Надяваме се, че няма да отнеме много време и ще се разреши възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добър ден

Извинете за закъснението, отсъствах от няколко дни.

Да, бих искал да мога да възстановя стойността си. Те са изключително смешни с поведението си.

Заслужават си дело.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре тогава, виждам, че сте успели да създадете оплакване и Кристина ще очаква вашите отговори на въпросите си. Би ли било възможно да й се отговори?

Успех в следващото продължение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добро утро Яро.

Моля ви, ако знаете къде да подадете правен иск, който наистина има ефект върху тези казина, моля, дайте ми го от името на всички засегнати.

Изминаха 96 часа, откакто направих депозита, без решение или конкретен отговор в това отношение. Всъщност всички отговори, които получих, както онлайн в чата, така и по имейл с поддръжка, бяха относно тегления, което означава, че те са автоматизирани до един тип грешка, което също показва, че проблемът с тегленията е причинен нарочно, но това е друг въпрос. На страницата си при извършване на депозита те посочват следното: „От 9 до 17 часа депозитите се приемат/отхвърлят до 10 минути след приключване на транзакцията във вашата банка.

След това време времето за приемане може да отнеме до 24 часа."

НИЕ СМЕ В ТОВА ВРЕМЕ ОТ 96 ЧАСА. Те заслужават голямо дело с искане на голямо парично обезщетение за вреди и загуби на лицето. Те не могат винаги да печелят. Вместо казина трябва да се наричат МАФИЯ, те не могат да правят каквото си искат и да отменят каквото си искат и винаги остават ненаказани.

Автоматичен превод:
fbautech
преди 2 месеца

Що се отнася до правните действия, за съжаление не мога да ги препоръчам. Ако знаех, със сигурност щях да ви го предоставя. Имах предвид жалбата в нашия сайт.

Може поне да се опитам да разведря малко ситуацията. Знам, че имах подобен проблем веднъж, когато направих депозит и ми казаха, че понякога може да отнеме до 5 дни в зависимост от моята банка. Въпреки че парите напуснаха сметката ми, нямах ги в игралната си сметка. След около 3 дни обаче го имах. Така че това беше моят случай в друго казино, така или иначе може да имате различна ситуация и не знам какво може да стои зад нея. Жалко е, че се случват такива ситуации. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитвам се да получа депозит от 300 евро към моя метод на плащане (банкова карта), след като ми бяха поискани хиляда документа за потвърждение и ги приех всичките, правя заявка за депозит от 300 евро и те отговарят, че доставчикът ми на плащания има е отхвърлен. Свързвам се с тях и те ми казват да сменя начина на плащане и т.н. ТОВА Е ИЗМАМА

Автоматичен превод:
mcaballero_83
преди 1 месец

Здравейте, мога ли да знам от колко време продължава цялата тази ваша ситуация? Виждам, че методът на плащане е грешен в този случай и казиното ви е препоръчало да използвате друг. Направихте ли го и се опитвате ли да теглите с друг или сте попитали кой би бил най-добрият за използване? Вероятно бих започнал с това и ще се опитам да бъда търпелив и да работя с казиното, за да го оправя възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам 5000 CZK в сметката си и дори не мога да ги изтегля за нищо 😡😡😡 Първо направих депозит чрез paysafecard и когато исках да изтегля пари, paysafecard не беше намерен! Така че опитах други сметки и все още нищо 😡😡😡😡 Имам 5000 CZK там и няма и няма теглене, страхотно, нали? 👌👌👌😡 file

Автоматичен превод:
patrik1996
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че е имало затруднения при избора. Свързвали ли сте се с поддръжката, какво трябва да направите в такава ситуация, когато не сте намерили същия метод на плащане за теглене и депозит? Те трябва да ви дадат най-добрия съвет и да препоръчат какво трябва да направите в тази ситуация.

Ще опиташ ли и ще ми кажеш ли какво са ти казали? 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на DIGAO е изтрит
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини