ФорумКазинаBitsler Casino - обща дискусия

Bitsler Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Oakport
|
5549 преглеждания 44 отговора |
|
12 3
Добавете пост
neeru8432
преди 11 месеца

Извинете ме за упоритостта, но познавате ли някой, който би могъл да ви помогне с писмен английски?

Наистина не разбирам, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мога да кажа за Радика, че не можете да ми помогнете

За поддръжката на казино Bitsler казвам, че не могат да ми помогнат

Не мога да кажа за теб, че не можеш да ми помогнеш


Ти ми помагаш

И поддръжката на bitsler не може да ми помогне

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 11 месеца

Добре. Сигурен съм, че Томас ще даде всичко от себе си! Късмет. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, господин Томас, какво се случва с моята жалба

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 11 месеца

Здравей отново. Томас не е тук и никога няма да бъде достъпен във форума, доколкото мога да кажа.

Повече от убеден съм. Вече ви казах да прегледате жалбата си, като използвате правилната връзка:

https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

В този момент Томеас всъщност ви очаква. Затова предлагам да използвате тази връзка сега и да отговорите на Томас възможно най-скоро.

Благодаря ви🙏



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден, бих искал да знам колко време отнема тегленето на средства? Първо ми казаха, че тегленето става моментално, сега ми пишат така. Не казват никакви срокове. Преминах напълно проверката. Върнах сумата на депозита според всички правила filefile

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
dkproverka01
преди 8 месеца

Здравей. Разбирам загрижеността ви по този въпрос и съжалявам, че преминавате през това. Това не се случва толкова често и може да е малко разочароващо, но хубавото е, че казиното наистина ви е информирало за своите действия. Нека се опитам да те накарам да се почувстваш малко по-добре тук, ако мога. Ако проверите индекса за безопасност на казиното и прочетете някои потребителски отзиви, бих казал, че изглежда наистина обещаващо. Просто щракнете/докоснете тази връзка , за да го направите, ако желаете 😉.

Виждам също, че сте пуснали жалба и Petronela е обяснила как обикновено работят казината. Може би имате новини от казиното? Моля, публикувайте всички актуализации тук и поддържайте актуализацията на нашия екип за оплаквания. Можете да направите това лесно тук .

Ще чакаме да ни кажете как върви 🤞.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искам да знаете, че крайните срокове, които обявихте, изтичат и не получавам никакви промени или нова информация от обслужващия персонал. Не знам как е възможно да има такова ниво на рейтинг при такова качество на услугата. За да разреша ефективно проблема си, написах и жалба до askgamblers, като предоставих екранни снимки и данни за по-подробна обработка. Затова искам да знаете, че първият ми приоритет е да постигна справедливост. И получете сума от 685 USDT, която в момента все още е в режим „на изчакване" за повече от 10 дни

Автоматичен превод:
dkproverka01
преди 8 месеца

Е, за крайни срокове трябва да потърсите персонала на казиното, обзалагам се. Забелязахте ли, че тук не сме служители на казино? Честно казано, разчитаме на един и същ източник на информация.

За индекса на безопасност - скоростта на теглене не се отчита, защото се различава въз основа на много детайли, така че не може да бъде измерена правилно. Индексът на безопасност показва каква е вероятността да бъдете третирани справедливо. Тъй като жалбата ви все още е отворена, този въпрос засега е извън контрол.

Освен това ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни KYC и да изпълни свързаните плащания. Допълнителните проверки за безопасност са изключени. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Ние не сме Ask Gamblers.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още