ФорумКазинаBitsler Casino - обща дискусия

Bitsler Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Oakport
|
7357 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
neeru8432
преди 1 година

Здравей отново. Томас не е тук и никога няма да бъде достъпен във форума, доколкото мога да кажа.

Повече от убеден съм. Вече ви казах да прегледате жалбата си, като използвате правилната връзка:

https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

В този момент Томеас всъщност ви очаква. Затова предлагам да използвате тази връзка сега и да отговорите на Томас възможно най-скоро.

Благодаря ви🙏



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, бих искал да знам колко време отнема тегленето на средства? Първо ми казаха, че тегленето става моментално, сега ми пишат така. Не казват никакви срокове. Преминах напълно проверката. Върнах сумата на депозита според всички правила filefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
dkproverka01
преди 10 месеца

Здравей. Разбирам загрижеността ви по този въпрос и съжалявам, че преминавате през това. Това не се случва толкова често и може да е малко разочароващо, но хубавото е, че казиното наистина ви е информирало за своите действия. Нека се опитам да те накарам да се почувстваш малко по-добре тук, ако мога. Ако проверите индекса за безопасност на казиното и прочетете някои потребителски отзиви, бих казал, че изглежда наистина обещаващо. Просто щракнете/докоснете тази връзка , за да го направите, ако желаете 😉.

Виждам също, че сте пуснали жалба и Petronela е обяснила как обикновено работят казината. Може би имате новини от казиното? Моля, публикувайте всички актуализации тук и поддържайте актуализацията на нашия екип за оплаквания. Можете да направите това лесно тук .

Ще чакаме да ни кажете как върви 🤞.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Искам да знаете, че крайните срокове, които обявихте, изтичат и не получавам никакви промени или нова информация от обслужващия персонал. Не знам как е възможно да има такова ниво на рейтинг при такова качество на услугата. За да разреша ефективно проблема си, написах и жалба до askgamblers, като предоставих екранни снимки и данни за по-подробна обработка. Затова искам да знаете, че първият ми приоритет е да постигна справедливост. И получете сума от 685 USDT, която в момента все още е в режим „на изчакване" за повече от 10 дни

Автоматичен превод:
dkproverka01
преди 10 месеца

Е, за крайни срокове трябва да потърсите персонала на казиното, обзалагам се. Забелязахте ли, че тук не сме служители на казино? Честно казано, разчитаме на един и същ източник на информация.

За индекса на безопасност - скоростта на теглене не се отчита, защото се различава въз основа на много детайли, така че не може да бъде измерена правилно. Индексът на безопасност показва каква е вероятността да бъдете третирани справедливо. Тъй като жалбата ви все още е отворена, този въпрос засега е извън контрол.

Освен това ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни KYC и да изпълни свързаните плащания. Допълнителните проверки за безопасност са изключени. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Ние не сме Ask Gamblers.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

регистрирах акаунт в BITSLER ПРЕЗ АВГУСТ 2024 г. и направих депозит от 100 USDT! След няколко печеливши залагания балансът ми е 214 USDT! Също така поисках теглене през август, те поискаха проверката - качих идентификационен номер - беше приет, но те не приемат моя доказателство за адрес. качих банково извлечение от 2 различни банки и сметка за комунални услуги до август на мое име, но Bitsler си измисля извинения, за да не го проверява! Всички крипто букмейкъри, където съм играл, тези документи се приемат. Те са duckdice, bcgame, megadice, luckyblock,wsmcasino и други!Някъде нямах проблеми с проверката и просто Bitsler не приема никакъв документ!Моля, повлияйте на този букмейкър без добра репутация

file

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Здравейте

Сигурно е трудно да се справиш с това. Наистина съм заинтригуван да разбера защо казиното продължава да отхвърля доказателството за адрес. Как ви обясняват решението си? би било полезно да научите толкова много.

Помогнете ми да разбера въпроса за отхвърлянето; това би било от полза и за другите, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Първоначално беше сметката за комунални услуги на името на майка ми (фамилията е същата), но сега сметката за комунални услуги е на мое име. Bitsler продължават да отхвърлят всеки документ, те отговориха, че не проверяват документите, проверката им се извършва от верификатора Veriff, но както писах по-рано, всички крипто казина приеха документите ми твърде бързо, когато проверката беше от Veriff.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

И на въпроса ми какво точно не е наред с документите ми имат 1 отговор-"да изпратя друг документ"

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Трябва да се уверите, че всички документи са в правилния формат и с добро качество.

Случайно да сте го проверили?🤔

Иначе наистина не разбирам причината да ги отхвърлям.

Ако желаете обаче, можете да опитате да подадете жалба тук и нашият екип със сигурност ще разгледа по-задълбочено тази ситуация.

Използвайте тази връзка, за да го направите, ако решите.

И ни дръжте в течение за ситуацията, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, разбира се, моите документи с добро качество и на мое име, а в други случаи всички други крипто казина като bcgame, luckyblock, wsm casino, megadice, wincity и други няма да приемат моите документи

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

и мога да ви изпратя тези документи, ако трябва да покажа, че всичко е наред с тях

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

и ще се радвам да напиша жалбата чрез тази връзка, но няма Bitsler в списъка

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Разбирам гледната точка тук. Ако сте изпратили същите документи на други казина и те са ги приели, Bitsler също трябва да го приеме. нали

В момента наистина не мога да предположа причината, поради която го правят, и не е необходимо да ни изпращате документи тук във форума. Наистина бих предложил оплакване сега.

Няма проблем, че не можете да намерите това казино в списъка, въпреки че всъщност трябва да е там. Просто, моля, изберете което и да е казино и просто напишете името на казиното в текста на жалбата си, така че нашият екип да знае за кое подавате жалба.

Моля, уведомете ни как върви и ако имате нужда от друга помощ, със сигурност не се колебайте да попитате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, всички казина приеха документите ми без изключение, защото документи на мое име и с добро качество. Беше приет твърде бързо в рамките на 24 часа и bitsler просто не го приемат. На въпроса ми какво точно не е наред с документите ми те отговориха да изпратят друг документ. мисля, че не знаят от какво имат нужда.

Добре, ще напиша жалбата днес и ще напиша името на казиното в описанието.

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Мога ли да ви помоля да сте сигурни, че разбирам добре този въпрос? Искат ли ви допълнителни документи или същите документи отново?🤔

Малко по-различно е да не приемем документите, които вече сте изпратили до казиното, и да поискаме от вас допълнителни, знаете.🤷‍♀️

Моля, изяснете ситуацията, за да можем да я разберем по-добре. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

първоначално беше сметка за комунални услуги на името на майка ми (фамилията е такава), но сега всички сметки за комунални услуги на мое име! Изпратих сметки за комунални услуги до юли и до август в края на септември, те го отхвърлиха няколко минути след като качих документ и те пишат отново, за да изпратят един от следващите документи:

Банкови извлечения (трябва да показват вашето име, адрес и банкова информация)

Извлечения от брокера (трябва да включват информация от брокера и логото на компанията, както и вашето пълно име и адрес)

Извлечения по кредитни карти от реномирани институции

Сметки за комунални услуги (като електричество, газ, вода, интернет, стационарен телефон, управление на отпадъци и др.)

Ипотечни извлечения

Данъчни декларации за имоти

изпратих банково извлечение от 2 различни банки и сметка за комунални услуги до 2 месеца на мое име и те отново пишат да изпратят такива документи

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Разбирам, че това трябва да е наистина разочароващо за вас.

И така, мислихте ли за подаването на жалба? Сигурен съм, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне с всичко това.

Уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

lloonздравей, благодаря. Ще го напиша за 48 часа. Трябва да кача екранни снимки на моя акаунт?

Автоматичен превод:
forzaroma82
преди 1 месец

Просто следвайте тази връзка , моля, и ще бъдете уведомени за всичко, което трябва да направите по време на процеса.

Освен това, за да научите повече за нашия център за решаване на проблеми и как се разглеждат жалбите, моля, прочетете тази статия . Това със сигурност ще ви помогне да разберете всичко по-добре.

Ако имате някакви въпроси, моля, заповядайте по всяко време.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини