Ще говоря повече време, но те не могат да ми върнат парите, затова го казвам за администратор
Но те не могат да отговорят, когато кажа за свързване с администратор
I will chat more time but they can't Refund my Money so I say him for Admin
But they can't reply when I say for connecting to admin
Мисля, че това е просто недоразумение. Всъщност ние, администраторите, проверяваме форума ежедневно; няма нужда да чатите по-често, отколкото можете. Просто не изпращайте имейли с въпроси за напредъка на жалбата; ние няма да ви актуализираме така.
За да следите жалбата, използвайте тази връзка вместо това: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
Както виждам, Томас има шест дни за отговор. Моля, бъдете търпеливи.
I think this is just a misunderstanding. Actually, we admins check the forum daily; there is no need for you to chat more often than you can. Just do not send emails asking about the progress of the complaint; we won't update you like that.
To keep an eye on the complaint, use this link instead: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
As I can see, Tomas has six days to respond. Please be patient.
Трябва също да кажа, че такива екранни снимки не са необходими. От моя гледна точка чат операторът просто не разбира притеснението ви. Съжалявам, че го казвам, но и аз бих се объркал.
Между другото, защо искате да се свържете с администратор от казиното? Случайно да има някакъв технически проблем? Иначе по-добрата дума би била мениджър, само предполагам.
I must also say that such screenshots are not necessary. From my point of view, the chat operator simply does not understand your concern. I'm sorry to say that, but I would be confused too.
By the way, why do you wish to contact an admin from the casino? Is there some sort of technical issue, by chance? Otherwise, the better word would be manager, I'm just guessing.
Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне
Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
О, сега познавам този битслер и казино гуру
Подкрепете същото, така че не можете да ми помогнете
Вие също поддържате bitsler, мисля, че и вие също.
Oho now I know that bitsler and casino guru
Support same so you can't help me
You also support bitsler I think u also .
Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне
Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Ние не подкрепяме Bistler Casino, но се опитваме да стигнем до дъното на случващото се и нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Затова трябва да бъдете търпеливи и да изчакате развитието, а не да правите прибързани заключения.
We don't support Bistler Casino, but we do try to get to the bottom of what's going on and our complaints team will do our best to help you. Therefore, you need to be patient and wait for developments and not jump to conclusions.
Поддръжката не може да помогне, затова казвам за Свързващ се администратор, че моля администратора за парите ми или възстановяване
Но поддръжката на казино също и измамник, те не могат да възстановят парите ми и не можаха да не ме свържат с администратора на bitsler
Тогава как да свържете bitsler Admin
support can't help so I say for Connecting admin I ask to admin for my money or refund
But casino support also Cheater they can't Refund my money and couldn't not connecting me with bitsler admin
Then how to connect bitsler Admin
Мисля, че обясних, че най-вероятно търсите мениджър. Можете ли да ми напомните защо сте убедени, че имате право на възстановяване, моля?
Според мен сметката ви е злоупотребена и в повечето случаи казиното не носи отговорност за това, освен ако не докажете, че някой от казиното е. Знам, че звучи така, както звучи; от друга страна, играчът е отговорен за данните за вход в акаунта. В този момент обаче ми е интересно да видя накъде отива жалбата.
Освен това тази ситуация обикновено се изразява в термини. Проверихте ли правилата, може би?
I think I explained that you are most likely seeking a manager. Can you remind me why you are convinced you are entitled to a refund, please?
The way I see it, your account was misused, and in most cases, the casino is not responsible for that unless you prove someone from the casino is. I know it sounds how it sounds; on the other hand, the player is responsible for the account login details. At this point, I'm interested to see where the complaint is heading, though.
Furthermore, this situation is usually stated in terms. Have you checked the rules, perhaps?
Е, това не е ли така?
Ти написа това:
„Мисля, че bitsler или който и да е друг
Хакни акаунта ми"
Споменахте също, че балансът ви е изчезнал. Съжалявам, че го казвам, но ако сте обвинили служителите на казиното в такава измама или сте станали неучтиви, докато сте се занимавали с тях, нищо чудно, че са блокирали чата.
Начинът, по който сте взаимодействали с чат оператора, е почти невъзможен за разбиране, имайки предвид екранните снимки... Това е почти като да ги спамите без признак на разум . 🙁
Да се опитате да намерите някой, който може да ви помогне с писмен английски ми се струва добра идея .
Познавате ли такъв човек?
Надявам се, че ме разбирате. 🙏
Well, isn't this the case?
You wrote this:
"I think bitsler or any other
Hack my account"
You also mentioned that your balance has vanished. I'm sorry to say that, but if you accused the casino's employees of such fraud or became impolite while dealing with them, no wonder they blocked the chat.
The way you interacted with the chat operator is almost impossible to comprehend, minding the screenshots... It is almost like spamming them without a sign of sense. 🙁
Trying to find someone who can help you with written English seems like a good idea to me.
Do you know such a person?
I hope you understand my point. 🙏
Знам, че поддръжката ми отговаря, но когато не мога да задоволя решението му, тогава казвам повече време, за да ме свържете с администратора, а след това защо да не ми дадете отговор и защо да не ме свържете с администратора
I know That support reply me but when I can't setisfy his Solution then I say more time that Connect me with admin then Why not give me Reply and why not Connecting me with admin
Извинете ме за упоритостта, но познавате ли някой, който би могъл да ви помогне с писмен английски?
Наистина не разбирам, съжалявам.
Forgive me for my persistence, yet do you know anyone who could help you with written English?
I really fail to understand, I'm sorry.
Не мога да кажа за Радика, че не можете да ми помогнете
За поддръжката на казино Bitsler казвам, че не могат да ми помогнат
Не мога да кажа за теб, че не можеш да ми помогнеш
Ти ми помагаш
И поддръжката на bitsler не може да ми помогне
I can't say for Radhika that you can't help me
I say for Bitsler casino support that they can't help me
I can't say for you that you can't help me
You help me
And bitsler support can't help me
Добре. Сигурен съм, че Томас ще даде всичко от себе си! Късмет. 🤞🤞
Ok. I'm sure Tomas will do his best! Good luck to you. 🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.