ФорумКазинаBitsler Casino - обща дискусия

Bitsler Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Oakport
|
5548 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ще говоря повече време, но те не могат да ми върнат парите, затова го казвам за администратор

Но те не могат да отговорят, когато кажа за свързване с администратор

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че това е просто недоразумение. Всъщност ние, администраторите, проверяваме форума ежедневно; няма нужда да чатите по-често, отколкото можете. Просто не изпращайте имейли с въпроси за напредъка на жалбата; ние няма да ви актуализираме така.

За да следите жалбата, използвайте тази връзка вместо това: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

Както виждам, Томас има шест дни за отговор. Моля, бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Трябва също да кажа, че такива екранни снимки не са необходими. От моя гледна точка чат операторът просто не разбира притеснението ви. Съжалявам, че го казвам, но и аз бих се объркал.

Между другото, защо искате да се свържете с администратор от казиното? Случайно да има някакъв технически проблем? Иначе по-добрата дума би била мениджър, само предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне


Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

О, сега познавам този битслер и казино гуру

Подкрепете същото, така че не можете да ми помогнете

Вие също поддържате bitsler, мисля, че и вие също.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне


Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Но Томас не може да ви свърже с администратора на казиното. Правилно ли разбирам, че това е, което питате?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

О, сега познавам този битслер и казино гуру

Подкрепете същото, така че не можете да ми помогнете

Вие също поддържате bitsler, мисля, че и вие също.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ние не подкрепяме Bistler Casino, но се опитваме да стигнем до дъното на случващото се и нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Затова трябва да бъдете търпеливи и да изчакате развитието, а не да правите прибързани заключения.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поддръжката не може да помогне, затова казвам за Свързващ се администратор, че моля администратора за парите ми или възстановяване

Но поддръжката на казино също и измамник, те не могат да възстановят парите ми и не можаха да не ме свържат с администратора на bitsler

Тогава как да свържете bitsler Admin

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 11 месеца

Мисля, че обясних, че най-вероятно търсите мениджър. Можете ли да ми напомните защо сте убедени, че имате право на възстановяване, моля?

Според мен сметката ви е злоупотребена и в повечето случаи казиното не носи отговорност за това, освен ако не докажете, че някой от казиното е. Знам, че звучи така, както звучи; от друга страна, играчът е отговорен за данните за вход в акаунта. В този момент обаче ми е интересно да видя накъде отива жалбата.

Освен това тази ситуация обикновено се изразява в термини. Проверихте ли правилата, може би?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече го казвам

Не мога да покажа моето име или парола

Или не мога да играя

Bitsler Casino Измами с мен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Bitsler Do Wrong with me

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че моите изгубени пари се формират от Bitsler, така че му казвам да върне или възстанови изгубените ми пари

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 11 месеца

Е, това не е ли така?

Ти написа това:

„Мисля, че bitsler или който и да е друг

Хакни акаунта ми"

Споменахте също, че балансът ви е изчезнал. Съжалявам, че го казвам, но ако сте обвинили служителите на казиното в такава измама или сте станали неучтиви, докато сте се занимавали с тях, нищо чудно, че са блокирали чата.

Начинът, по който сте взаимодействали с чат оператора, е почти невъзможен за разбиране, имайки предвид екранните снимки... Това е почти като да ги спамите без признак на разум . 🙁

Да се опитате да намерите някой, който може да ви помогне с писмен английски ми се струва добра идея .

Познавате ли такъв човек?

Надявам се, че ме разбирате. 🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Знам, че поддръжката ми отговаря, но когато не мога да задоволя решението му, тогава казвам повече време, за да ме свържете с администратора, а след това защо да не ми дадете отговор и защо да не ме свържете с администратора

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още