ФорумКазинаBitsler Casino - обща дискусия

Bitsler Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Oakport
|
6947 преглеждания 59 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще говоря повече време, но те не могат да ми върнат парите, затова го казвам за администратор

Но те не могат да отговорят, когато кажа за свързване с администратор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това е просто недоразумение. Всъщност ние, администраторите, проверяваме форума ежедневно; няма нужда да чатите по-често, отколкото можете. Просто не изпращайте имейли с въпроси за напредъка на жалбата; ние няма да ви актуализираме така.

За да следите жалбата, използвайте тази връзка вместо това: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

Както виждам, Томас има шест дни за отговор. Моля, бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва също да кажа, че такива екранни снимки не са необходими. От моя гледна точка чат операторът просто не разбира притеснението ви. Съжалявам, че го казвам, но и аз бих се объркал.

Между другото, защо искате да се свържете с администратор от казиното? Случайно да има някакъв технически проблем? Иначе по-добрата дума би била мениджър, само предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне


Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, сега познавам този битслер и казино гуру

Подкрепете същото, така че не можете да ми помогнете

Вие също поддържате bitsler, мисля, че и вие също.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но Томас не е администратор и Томас не може да ми помогне


Така че му казах, че за свързване с администратор ми казват защо не може да ме свърже с администратор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но Томас не може да ви свърже с администратора на казиното. Правилно ли разбирам, че това е, което питате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, сега познавам този битслер и казино гуру

Подкрепете същото, така че не можете да ми помогнете

Вие също поддържате bitsler, мисля, че и вие също.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ние не подкрепяме Bistler Casino, но се опитваме да стигнем до дъното на случващото се и нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Затова трябва да бъдете търпеливи и да изчакате развитието, а не да правите прибързани заключения.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката не може да помогне, затова казвам за Свързващ се администратор, че моля администратора за парите ми или възстановяване

Но поддръжката на казино също и измамник, те не могат да възстановят парите ми и не можаха да не ме свържат с администратора на bitsler

Тогава как да свържете bitsler Admin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 1 година

Мисля, че обясних, че най-вероятно търсите мениджър. Можете ли да ми напомните защо сте убедени, че имате право на възстановяване, моля?

Според мен сметката ви е злоупотребена и в повечето случаи казиното не носи отговорност за това, освен ако не докажете, че някой от казиното е. Знам, че звучи така, както звучи; от друга страна, играчът е отговорен за данните за вход в акаунта. В този момент обаче ми е интересно да видя накъде отива жалбата.

Освен това тази ситуация обикновено се изразява в термини. Проверихте ли правилата, може би?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече го казвам

Не мога да покажа моето име или парола

Или не мога да играя

Bitsler Casino Измами с мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Bitsler Do Wrong with me

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че моите изгубени пари се формират от Bitsler, така че му казвам да върне или възстанови изгубените ми пари

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 1 година

Е, това не е ли така?

Ти написа това:

„Мисля, че bitsler или който и да е друг

Хакни акаунта ми"

Споменахте също, че балансът ви е изчезнал. Съжалявам, че го казвам, но ако сте обвинили служителите на казиното в такава измама или сте станали неучтиви, докато сте се занимавали с тях, нищо чудно, че са блокирали чата.

Начинът, по който сте взаимодействали с чат оператора, е почти невъзможен за разбиране, имайки предвид екранните снимки... Това е почти като да ги спамите без признак на разум . 🙁

Да се опитате да намерите някой, който може да ви помогне с писмен английски ми се струва добра идея .

Познавате ли такъв човек?

Надявам се, че ме разбирате. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че поддръжката ми отговаря, но когато не мога да задоволя решението му, тогава казвам повече време, за да ме свържете с администратора, а след това защо да не ми дадете отговор и защо да не ме свържете с администратора

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 1 година

Извинете ме за упоритостта, но познавате ли някой, който би могъл да ви помогне с писмен английски?

Наистина не разбирам, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да кажа за Радика, че не можете да ми помогнете

За поддръжката на казино Bitsler казвам, че не могат да ми помогнат

Не мога да кажа за теб, че не можеш да ми помогнеш


Ти ми помагаш

И поддръжката на bitsler не може да ми помогне

Автоматичен превод:
neeru8432
преди 1 година

Добре. Сигурен съм, че Томас ще даде всичко от себе си! Късмет. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, господин Томас, какво се случва с моята жалба

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини