преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bitsler Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо отказахте мнението ми за това казино? Съучастник ли сте в тази казино измама?????
засрамете се да дадох всички възможни аргументи според мен че сте ми отказали ... накратко продължавайте да популяризирате това е измама добре е ....
това е измамно казино,
когато губите през цялото време и нямате шанс да спечелите, разбира се, това е измама, всичко се прави, за да загубите ....
Why did you refuse my opinion on this casino? Are you complicit in this casino scam?????
shame on you yes I gave all the possible arguments in my opinion that you refused me ... in short continue to promote it's a scam it's good ....
it's a scam casino,
when you lose all the time and you have no chance of winning of course it's a scam everything is done for you to lose ....
Здравейте, определено не сме съучастници на казината.
Вашият потребителски преглед беше отхвърлен, защото това, което описахте в него, беше най-вече, че сте загубили депозита си. Освен това, ако зададете въпрос, е невъзможно да му отговорите, така че сте постъпили правилно, като сте дошли във форума, защото ревютата са за преглед на казиното.
Така че, ако оцените казиното, без да говорите само за факта, че продължавате да губите, нямам проблем да приема, ако напишете нова. Казиното винаги има предимство пред играча в дългосрочен план, което е нещо, което трябва да запомните. Така че, ако имате опит просто да губите, не би ли било по-разумно да не играете?
Hi, we're definitely not complicit with the casinos.
Your user review was rejected because what you described in it was mostly that you lost your deposit. Also, if you ask a question, it's impossible to answer it, so you did the right thing coming to the forum, because reviews are for reviewing the casino.
So if you rate the casino without just talking about the fact that you keep losing, I have no problem accepting if you write a new one. The casino always has an edge over the player in the long run, which is something to remember. So if you have the experience of just losing, wouldn't it be wiser not to play ?
Няма въпрос за загуба, твърде лесно е това, което казвате ???
проблемът е, че е невъзможно да спечелим, машините са под контрол, така че ние губим, просто е, така че предупреждавам хората за моя опит тук, но не ви подхожда, разбира се...
всъщност вие популяризирате съмнителни лицензирани казина... това е проблемът, той контролира техните машини, за да ни накара да загубим.
загубата е част от играта, но загубата през цялото време, затова има проблем ... но от друга страна винаги виждам едни и същи хора да печелят, намираш го за нормално аз не
There is no question of losing it's too easy what you say ???
the problem is that it is impossible to win the machines are under control so that we lose it's simple so I warn people of my experience here but it doesn't suit you of course...
in fact, you promote dubious licensed casinos... that's the problem, he controls their machines to make us lose.
losing is part of the game but losing all the time that's why there's a problem ... but on the other hand I always see the same people winning you find it normal me no
Здравейте.
Въпреки че оценявам вашето предупреждение, изключително важно е винаги да имате предвид, че казината винаги печелят в дългосрочен план. По този начин преглеждането на което и да е казино единствено въз основа на факта, че сте загубили, се чувства, да кажем, неуместно. Мислите ли, че разбирате тази точка?
Знаете ли, ние вярваме, че достойният потребителски преглед трябва да съдържа повече подробности, а не предположение, че сте загубили твърде лесно. Затова бих искал да ви помоля да вземете предвид и други аспекти на казиното. Като една от причините за отказ гласи:
" Изглежда, че сте пропуснали да споменете защо казиното е толкова лошо, освен факта, че сте загубили. Казината винаги имат предимство пред играчите, така че често срещана ситуация във всички казина е играчът да загуби депозита. Моля, напишете нов преглед с повече подробности, така че да бъде по-полезно за други играчи. Потребителските рецензии не трябва да служат като отмъщение на казина, където сте загубили депозита си.
Надявам се, че съм ви помогнал да видите нещата по-приложими към справедливия подход. Току-що ми мина през ума, чели ли сте това ръководство за вариацията на RTP и вероятността от загуба или печалба?
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Hello.
Though I appreciate your warning, it is crucial to always keep in mind that it's casinos who always win in the long term. Thus reviewing any casino solely on the fact that you lost feels let's say, inappropriate. Do you think you understand this point?
You know, we believe that a worthy user review should contain more details rather than an assumption that you have lost far too easily. Thus, I'd like to ask you to consider other aspects of the casino too. As one of the reasons for rejection says:
" It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. User reviews shouldn't serve as revenge against casinos where you lost your deposit."
I hope I helped you see things more applicable to the fair approach. Just crossed my mind, have you read this guide about RTP variance and the probability of losing or winning?
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Да, прав сте, това е измама, депозирах повече от 800$ и не мога да играя, след като отворя акаунта си, покажете празното си място 00, след това се свързах с поддръжката, тогава те не могат да ми помогнат, казвам му, че мисля, че акаунтът ми е хакнат и някой загуби моя акаунт, тогава поддръжката не може да ми помогне и когато кажа да ме свържете с администратора, тогава те не могат да ми отговорят
И не мога да препратя жалбата си към администратора
Така че знаете, че това е само хак или измама
Yes you are right this is scam I deposited more then 800$ And I can't play then after I open my account then show my blance 00 then I contacted support then they can't help me I say him I think my account hack and anybody loss my account then support can't help me and when I say to Connect me with admin then they can't reply me
And can't forward my complaint to admin
So u know this is only hack or scam
Здравей, виждам, че и ти нямаш най-добрия опит с това казино. Но вашата сметка в казиното показва 0 през цялото време и парите ви просто са изчезнали?
Мисля, че ако казиното изобщо не е полезно и смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава е правилно да подадете жалба . Забелязах също, че сте изпратили на Томас необходимата информация на неговия имейл, така че се чудя докъде ще стигнем в крайна сметка.
Кажете ни, ако чуете нещо ново.
Hi, I see you don't have the best experience with this casino either. But your casino account is showing 0 all the time and your money just disappeared ?
I think that if the casino is not helpful at all and you feel that you have done nothing wrong, then it is right that you have filed a complaint. I also noticed that you sent Tomas the necessary information to his email, so I wonder where we will get to in the end.
Let us know if you hear anything new.
Да, загубих парите си от акаунта си, не мога да играя
Депозирах $ и след това, когато чекнах депозита, показвам, че съм получил, но след няколко дни, когато чекнах, виждам, че сметката ми е 00
Не мога да залагам там
Yes I lost my money form my account I can't play
I deposited $ and after then when I cheak deposit then show that I received but after Some days later I cheak then I see my account blance is 00
I can't bet there
Добре, и какво се случва, когато проверите историята на игрите си? Някой играл ли си е с баланса? виждаш ли това
Бих казал, че си струва да се провери. Можете ли да направите това за мен, моля?
Освен това напълно сигурни ли сте, че вашата парола и данни за вход се съхраняват безопасно, така че никой друг с достъп до вашето устройство да не може да ги използва? Питам, защото функциите „запомняне на паролата" или „останете вписан" съсипват перфектно безопасността.
Моля, уведомете ме. 🙏
Okay, and what happens when you check your gaming history? Has anyone played with the balance? Can you see that?
I would say it is worth checking. Can you do that for me, please?
Also, are you perfectly sure your password and login are stored safely so no one else with access to your device could use them? I'm asking because the "remember password" or "stay logged" features are both ruining safety just perfectly.
Kindly let me know. 🙏
Когато депозирах там, след известно време покажа бланка си, след известно време измамвам сметката си, след което покажа бланка си 00
покажете това в историята на играта
Но не знам как да покажа, че не мога да играя и не мога да тегля
When I deposited there then show my blance after some time i cheak my account then show my blance 00
show in game history this
But I don't know how to show I can't play and I can't Withdrawal
И не мога да споделя с никого моето име или парола
Битслер знае какво се е случило
Мисля, че bitsler Scam с мен, тогава те не могат да ми помогнат и не могат да ме свържат с администратора
And I can't Shere my I'd or password with anyone
Bitsler know what happened
I think bitsler Scam with me then they can't help me and can't connect me with admin
Добре, така че хронологията, която показвате на първата екранна снимка, където показва игрите Boom and dice - така че тези числа означават какво?
Колкото до паролата, уверете се, че не я споделяте с никого и я пазете за себе си.
Относно чата, мисля, че е доста тъжно, когато просто те прекъсват през цялото време. Но на последната екранна снимка се казва от администратора: „Моля, вземете предвид това, което споделихме с вас по-горе", какво конкретно споделиха с вас или какво ви казаха?
Okay, so the history that you show in the first screenshot where it shows the games Boom and dice - so those numbers mean what ?
As for the password, make sure you don't share it with anyone and keep it to yourself.
Regarding the chat, I think it's pretty sad when they just cut you off all the time. But in the last screenshot it says from admin: "Please consider what we have shared with you above", what specifically did they share with you, or what did they tell you ?
Току-що попаднах на имейла, който ни изпратихте.
Бих искал да ви помоля да поддържате разговора с администраторите стриктно във форума. Аз или друг член на екипа на общността няма да ви изпратим лично известие относно вашата жалба. Ние сме различна част от Casino Guru. Надявам се, че разбирате. 🙏
I just came across the email you sent us.
I'd like to ask you to keep the conversation with admins strictly on the forum. I or any other member of the Community Team won't send you a personal notification concerning your complaint. We are a different part of Casino Guru. I hope you understand. 🙏
Ще говоря повече време, но те не могат да ми върнат парите, затова го казвам за администратор
Но те не могат да отговорят, когато кажа за свързване с администратор
I will chat more time but they can't Refund my Money so I say him for Admin
But they can't reply when I say for connecting to admin
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.