преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitKingz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Предполагам, че трябва да попитате казиното какво причинява този проблем. Кой бонус се опитахте да вземете, моля? Моля, имайте предвид, че ако се интересувате да вземете някой бонус, посочен от наша страна, трябва да го вземете правилно, като щракнете/залепите върху „получи бонус" в раздела за бонуси – например.
Нека сега какво научихте от казиното, моля. 🤔
Hello,
I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.
Let me now what you learn from the casino, please. 🤔
Мисля, че когато нещата не вървят добре, вероятно е най-добре да си вземете почивка. Това е хазарт, така че това е рискът, който поема всеки играч, когато играе в казино. Но разбирам, че просто загубата вероятно е доста разочароваща.
Както и да е, надявам се, че подобно нещастие не ви сполети и късметът ще ви се усмихне. 😊
I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating.
Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊
Депозитът беше малък, последван от няколко много високи печалби, докато в един момент прагматичната игра деактивира печелившите алгоритми за моя акаунт. За 13 минути казиното възстанови цялата загуба.
Ето как се работи в днешно време... Ще ви оставим да спечелите, но само за момент. (:
ЦЕНА ЗА БОНУС ПОКУПКИ: 2700 PLN
ВРЪЩАНЕ: 954,87 PLN
The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.
This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:
BONUS BUYS COST: 2700 PLN
RETURN: 954,87 PLN
Вероятно щях да спра да играя и да се откажа, ако спечелех повече. Мисля, че имате подобни случаи доста често, но не можете да печелите в казино през цялото време, особено когато казиното винаги има дългосрочно предимство пред играча. Мисля, че сме обсъждали това няколко пъти. 🙂
I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂
Здравейте, спечелих €2000 в Bitkingz и исках да верифицирам акаунта си. Но проверката се проваля през цялото време, защото те искат документ в чата, който не знам. А именно банково извлечение с името на казиното. Това е трудно, защото депозирах чрез paysafecard и paysafecard купува криптовалута чрез utorg, за да депозира там. Моля за помощ
Hello, I won €2000 at Bitkingz and wanted to verify my account. But the verification fails the whole time because they ask for a document in the chat that I don't know. Namely a bank statement with the name of the casino on it. This is difficult because I deposited via paysafecard and paysafecard buys crypto via utorg in order to deposit there. I'm asking for help
Hallo, ich habe bei Bitkingz 2000€ gewonnen und wollte meinen Account verifizieren. Die Verifizierung schlägt aber die ganze Zeit fehl, da die im Chat ein Dokument verlangen was mir so nicht bekannt ist. Und zwar ein Kontoauszug wo der Name des Casinos drauf steht. Das gestaltet sich als schwierig, da ich über paysafecard eingezahlt habe und paysafecard über utorg krypto kauft um dort einzuzahlen. Ich bitte um Hilfe
Здравейте. Обяснихте ли на поддръжката на казиното, че всъщност сте използвали Paysafecard за депозиране и не сте депозирали от банковата си сметка? Опитайте се да се свържете с тях по имейл и те трябва да ви дадат алтернатива да предоставите различен документ, за да докажете депозита си. Моля, уведомете ни, ако имате новини за това.
Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.
Вече писах на поддръжката няколко пъти, молят ме да дам скрийншот на Paysafe, но това винаги се отхвърля. Обяснението ми, че е невъзможно да се предостави банково извлечение, се игнорира.
I have already written to support several times, they ask me to provide a screenshot of Paysafe, but this is always rejected. My explanation that it is impossible to provide a bank statement is ignored.
Habe bereits mehrfach mit dem Support geschrieben, sie fordern abwechselnd an das ich einen Screenshot von Paysafe hinterlege der aber immer abgelehnt wird. Meine Erklärung das es unmöglich ist einen Auszug von der Bank zu hinterlegen wird ignoriert.
Опитайте да ги попитате в какъв формат трябва да бъде екранната снимка. Много пъти причината за отхвърляне на документи е, че те са в грешен формат. Случайно да са ти го обяснили? Знаете ли кой формат трябва да се използва? Уведомете ни, моля.
Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.