ФорумКазинаBitKingz Casino - обща дискусия

BitKingz Casino - обща дискусия

преди 1 година от Milaxavier
|
2557 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitKingz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не мога да получа бонуса

Автоматичен превод:
Milaxavier
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че трябва да попитате казиното какво причинява този проблем. Кой бонус се опитахте да вземете, моля? Моля, имайте предвид, че ако се интересувате да вземете някой бонус, посочен от наша страна, трябва да го вземете правилно, като щракнете/залепите върху „получи бонус" в раздела за бонуси – например.

Нека сега какво научихте от казиното, моля. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile

Това вече е преувеличение (:

Време е да напусна Dama NV завинаги.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Мисля, че когато нещата не вървят добре, вероятно е най-добре да си вземете почивка. Това е хазарт, така че това е рискът, който поема всеки играч, когато играе в казино. Но разбирам, че просто загубата вероятно е доста разочароваща.

Както и да е, надявам се, че подобно нещастие не ви сполети и късметът ще ви се усмихне. 😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Депозитът беше малък, последван от няколко много високи печалби, докато в един момент прагматичната игра деактивира печелившите алгоритми за моя акаунт. За 13 минути казиното възстанови цялата загуба.

Ето как се работи в днешно време... Ще ви оставим да спечелите, но само за момент. (:


ЦЕНА ЗА БОНУС ПОКУПКИ: 2700 PLN

ВРЪЩАНЕ: 954,87 PLN

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 11 месеца

Вероятно щях да спра да играя и да се откажа, ако спечелех повече. Мисля, че имате подобни случаи доста често, но не можете да печелите в казино през цялото време, особено когато казиното винаги има дългосрочно предимство пред играча. Мисля, че сме обсъждали това няколко пъти. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, спечелих €2000 в Bitkingz и исках да верифицирам акаунта си. Но проверката се проваля през цялото време, защото те искат документ в чата, който не знам. А именно банково извлечение с името на казиното. Това е трудно, защото депозирах чрез paysafecard и paysafecard купува криптовалута чрез utorg, за да депозира там. Моля за помощ

Автоматичен превод:
w8dyskh9rk
преди 6 месеца

Здравейте. Обяснихте ли на поддръжката на казиното, че всъщност сте използвали Paysafecard за депозиране и не сте депозирали от банковата си сметка? Опитайте се да се свържете с тях по имейл и те трябва да ви дадат алтернатива да предоставите различен документ, за да докажете депозита си. Моля, уведомете ни, ако имате новини за това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Вече писах на поддръжката няколко пъти, молят ме да дам скрийншот на Paysafe, но това винаги се отхвърля. Обяснението ми, че е невъзможно да се предостави банково извлечение, се игнорира.

Автоматичен превод:
w8dyskh9rk
преди 6 месеца

Опитайте да ги попитате в какъв формат трябва да бъде екранната снимка. Много пъти причината за отхвърляне на документи е, че те са в грешен формат. Случайно да са ти го обяснили? Знаете ли кой формат трябва да се използва? Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играх на Bitkingz и спечелих 150 евро. Когато исках да го изтегля, тегленето ми беше отхвърлено 2 часа по-късно. Писах на поддръжката и те веднага ми обясниха защо, защото трябваше да проверя банковите си данни. Тази вечер играх малко повече и спечелих още повече. След това поисках теглене на 500 евро същата вечер и парите бяха в сметката ми само за няколко часа. Така че мисля, че казиното е добро и поддръжката успя да разреши проблема ми много бързо.

Автоматичен превод:
Kyami
преди 3 месеца

Това е хубаво да се чуе. И така, успяхте ли да предоставите документа, който поискаха толкова бързо? Наистина велико!

Наистина е важно, когато поддръжката може да разреши проблеми или заявки бързо и добре. нали

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Поисках доживотен бан на акаунта си, като изясних, че съм пристрастен към хазарта, и те ми позволиха да играя отново, за да загубя средствата си. Можете ли да ми кажете дали ще направите нещо по този аспект? Те не се придържат към принципите на политиката за безопасна игра и трябва да бъдат строго наказани от органа, издал лиценза им. Моля казино гуру да се намеси по този въпрос. Поисках стенограма от всички чат разговори за потвърждение на думите ми, до която имат достъп - отказаха да ми я изпратят.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 2 седмици

Хей, кога поиска забрана на твоя акаунт? Има ли причина казиното да не го затвори? Споменахте ли им, че сте пристрастен към хазарта или не? Ако сте го направили и казиното все още не е направило нищо, тогава смятам, че това не е правилно от тяхна страна и ако подадете жалба, нашият екип ще се заеме с това допълнително.

Така че, моля, кажете ми отговорите на въпросите ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

filefilefilefile

Намерих тези съобщения от bitkingz в моя имейл. Мисля, че това е достатъчно доказателство за това как това казино не се придържа към принципите на отговорната игра. Мога ли да поискам възстановяване на средствата, които загубих, откакто ми отвориха отново сметката, която на практика беше затворена за цял живот? Те ми позволиха да го отворя отново по моя молба, за да мога да продължа да играя и да губя трудно спечелените си пари. За съжаление това се дължи на продължаващата липса на контрол върху играта. Малко е тъжно, но за съжаление истина.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

filefile

Безплатен подарък след загуба на депозити, при повторно отваряне на сметка, която вече е била затворена за цял живот.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
koVVal92
преди 2 седмици

Няма да обещая дали ще получите възстановяване, но определено бих подал жалба, ако бях на ваше място, защото това не трябва да се случва, ако имате затворен доживотен акаунт.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне това.

Определено ме дръжте в течение как върви и дали сте успели да го разрешите.

ще чакам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

filefile

Отговор на исканията ми. Но чакайте.. те вероятно не разбират, че са отворили акаунт, който отново е окончателно затворен. Моите екранни снимки с имейл дати само потвърждават това. Трябва ли да подам жалба и ще ми помогнете ли да изтрия подигравателната усмивка от лицето им на това казино?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини