преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BitKingz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Предполагам, че трябва да попитате казиното какво причинява този проблем. Кой бонус се опитахте да вземете, моля? Моля, имайте предвид, че ако се интересувате да вземете някой бонус, посочен от наша страна, трябва да го вземете правилно, като щракнете/залепите върху „получи бонус" в раздела за бонуси – например.
Нека сега какво научихте от казиното, моля. 🤔
Hello,
I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.
Let me now what you learn from the casino, please. 🤔
Мисля, че когато нещата не вървят добре, вероятно е най-добре да си вземете почивка. Това е хазарт, така че това е рискът, който поема всеки играч, когато играе в казино. Но разбирам, че просто загубата вероятно е доста разочароваща.
Както и да е, надявам се, че подобно нещастие не ви сполети и късметът ще ви се усмихне. 😊
I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating.
Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊
Депозитът беше малък, последван от няколко много високи печалби, докато в един момент прагматичната игра деактивира печелившите алгоритми за моя акаунт. За 13 минути казиното възстанови цялата загуба.
Ето как се работи в днешно време... Ще ви оставим да спечелите, но само за момент. (:
ЦЕНА ЗА БОНУС ПОКУПКИ: 2700 PLN
ВРЪЩАНЕ: 954,87 PLN
The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.
This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:
BONUS BUYS COST: 2700 PLN
RETURN: 954,87 PLN
Вероятно щях да спра да играя и да се откажа, ако спечелех повече. Мисля, че имате подобни случаи доста често, но не можете да печелите в казино през цялото време, особено когато казиното винаги има дългосрочно предимство пред играча. Мисля, че сме обсъждали това няколко пъти. 🙂
I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂
Здравейте, спечелих €2000 в Bitkingz и исках да верифицирам акаунта си. Но проверката се проваля през цялото време, защото те искат документ в чата, който не знам. А именно банково извлечение с името на казиното. Това е трудно, защото депозирах чрез paysafecard и paysafecard купува криптовалута чрез utorg, за да депозира там. Моля за помощ
Hello, I won €2000 at Bitkingz and wanted to verify my account. But the verification fails the whole time because they ask for a document in the chat that I don't know. Namely a bank statement with the name of the casino on it. This is difficult because I deposited via paysafecard and paysafecard buys crypto via utorg in order to deposit there. I'm asking for help
Hallo, ich habe bei Bitkingz 2000€ gewonnen und wollte meinen Account verifizieren. Die Verifizierung schlägt aber die ganze Zeit fehl, da die im Chat ein Dokument verlangen was mir so nicht bekannt ist. Und zwar ein Kontoauszug wo der Name des Casinos drauf steht. Das gestaltet sich als schwierig, da ich über paysafecard eingezahlt habe und paysafecard über utorg krypto kauft um dort einzuzahlen. Ich bitte um Hilfe
Здравейте. Обяснихте ли на поддръжката на казиното, че всъщност сте използвали Paysafecard за депозиране и не сте депозирали от банковата си сметка? Опитайте се да се свържете с тях по имейл и те трябва да ви дадат алтернатива да предоставите различен документ, за да докажете депозита си. Моля, уведомете ни, ако имате новини за това.
Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.
Вече писах на поддръжката няколко пъти, молят ме да дам скрийншот на Paysafe, но това винаги се отхвърля. Обяснението ми, че е невъзможно да се предостави банково извлечение, се игнорира.
I have already written to support several times, they ask me to provide a screenshot of Paysafe, but this is always rejected. My explanation that it is impossible to provide a bank statement is ignored.
Habe bereits mehrfach mit dem Support geschrieben, sie fordern abwechselnd an das ich einen Screenshot von Paysafe hinterlege der aber immer abgelehnt wird. Meine Erklärung das es unmöglich ist einen Auszug von der Bank zu hinterlegen wird ignoriert.
Опитайте да ги попитате в какъв формат трябва да бъде екранната снимка. Много пъти причината за отхвърляне на документи е, че те са в грешен формат. Случайно да са ти го обяснили? Знаете ли кой формат трябва да се използва? Уведомете ни, моля.
Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.
Играх на Bitkingz и спечелих 150 евро. Когато исках да го изтегля, тегленето ми беше отхвърлено 2 часа по-късно. Писах на поддръжката и те веднага ми обясниха защо, защото трябваше да проверя банковите си данни. Тази вечер играх малко повече и спечелих още повече. След това поисках теглене на 500 евро същата вечер и парите бяха в сметката ми само за няколко часа. Така че мисля, че казиното е добро и поддръжката успя да разреши проблема ми много бързо.
I played on Bitkingz and won 150 euros. When I wanted to withdraw it, my withdrawal was rejected 2 hours later. I wrote to support and they explained to me straight away why, it was because I had to verify my bank details. I played a little more that evening and won even more. I then requested a withdrawal of 500 euros that evening and the money was in my account in just a few hours. So I think the casino is good and the support was able to solve my problem very quickly.
Ich habe auf Bitkingz gespielt und habe dann 150 Euro gewonnen, als ich diese Auszahlen wollte wurde 2h später meine Auszahlung abgelehnt, ich schrieb mit dem Support und mir wurde direkt erklärt wieso, es lag daran dass ich meine Bankverbindung verifizieren musste. Ich spielte am Abend noch ein wenig und habe sogar noch mehr gewonnen, ich habe dann am Abend eine Auszahlung von 500 Euro beantragt und in wenigen Stunden war das Geld auf meinem Konto. Also ich finde das Casino gut und konnte mein Problem durch den Support sehr schnell lösen.
Това е хубаво да се чуе. И така, успяхте ли да предоставите документа, който поискаха толкова бързо? Наистина велико!
Наистина е важно, когато поддръжката може да разреши проблеми или заявки бързо и добре. нали
This is nice to hear. So, were you able to provide the document they asked for that quickly? Really great!
It is really important when support can solve issues or requests quickly and well. Right?
Поисках доживотен бан на акаунта си, като изясних, че съм пристрастен към хазарта, и те ми позволиха да играя отново, за да загубя средствата си. Можете ли да ми кажете дали ще направите нещо по този аспект? Те не се придържат към принципите на политиката за безопасна игра и трябва да бъдат строго наказани от органа, издал лиценза им. Моля казино гуру да се намеси по този въпрос. Поисках стенограма от всички чат разговори за потвърждение на думите ми, до която имат достъп - отказаха да ми я изпратят.
I asked for a lifetime ban on my account, making it clear that I am addicted to gambling, and they allowed me to play again to lose my funds. Can you tell me if you will do anything about this aspect? They do not adhere to the principles of safe gaming policy and should be severely punished by the body that issued their license. I ask for casino guru to intervene in this matter. I asked for a transcript of all chat conversations to confirm my words, which they have access to - they refused to send it to me.
Хей, кога поиска забрана на твоя акаунт? Има ли причина казиното да не го затвори? Споменахте ли им, че сте пристрастен към хазарта или не? Ако сте го направили и казиното все още не е направило нищо, тогава смятам, че това не е правилно от тяхна страна и ако подадете жалба, нашият екип ще се заеме с това допълнително.
Така че, моля, кажете ми отговорите на въпросите ми.
Hey, when did you request a ban on your account? Is there a reason why the casino didn't close it? Did you mention to them that you are a gambling addict or not? If you did and the casino still did nothing, then I think it's not right on their part and if you file a complaint, our team will deal with it further.
So please let me know the answers to my questions.
Намерих тези съобщения от bitkingz в моя имейл. Мисля, че това е достатъчно доказателство за това как това казино не се придържа към принципите на отговорната игра. Мога ли да поискам възстановяване на средствата, които загубих, откакто ми отвориха отново сметката, която на практика беше затворена за цял живот? Те ми позволиха да го отворя отново по моя молба, за да мога да продължа да играя и да губя трудно спечелените си пари. За съжаление това се дължи на продължаващата липса на контрол върху играта. Малко е тъжно, но за съжаление истина.
I found these messages from bitkingz in my email. I think this is enough evidence of how this casino don't adheres to the principles of responsible gaming. Can I claim a refund of the funds I lost since they reopened my account, which was effectively closed for life? They allowed me to reopen it at my request so I could continue playing and losing my hard-earned money. Unfortunately, this is due to the continued lack of control over the game. It's a bit sad, but unfortunately true.
Няма да обещая дали ще получите възстановяване, но определено бих подал жалба, ако бях на ваше място, защото това не трябва да се случва, ако имате затворен доживотен акаунт.
Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне това.
Определено ме дръжте в течение как върви и дали сте успели да го разрешите.
ще чакам
I won't promise if you will get a refund, but I would definitely file a complaint if I were you because this shouldn't happen if you have a closed lifetime account.
Our team will try to help you and we'll see where this goes.
Definitely keep me posted on how it goes and if you've managed to resolve it.
I'll be waiting.
Отговор на исканията ми. Но чакайте.. те вероятно не разбират, че са отворили акаунт, който отново е окончателно затворен. Моите екранни снимки с имейл дати само потвърждават това. Трябва ли да подам жалба и ще ми помогнете ли да изтрия подигравателната усмивка от лицето им на това казино?
Answer to my demands. But wait.. they probably don't understand that they opened an account that was permanently closed again. My screenshots with email dates only confirm this. Should I file a complaint and will you help me wipe the mocking smile off their face of this casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.