ФорумКазинаBetstro Casino - обща дискусия

Betstro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Esmeradil2
|
12639 преглеждания 63 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Esmeradil2
преди 1 година

Здравей Esmeradil2,

Проверих жалбата ви и лично имам чувството, че проверката още не е приключила. За мен изглежда, че казиното "само" проверява последния документ сега - този, който ви поискаха, когато тегленето беше отхвърлено отново. Бих казал, че докато това не бъде направено, тегленето няма да бъде пуснато.

Все пак съм нетърпелив да видя какво ще се случи по-нататък. 🤞



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка

11 ноември. Теглене в същото време, когато кача целия документ, всичко, от което се нуждае казиното.

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Здравейте,

само любезна бележка, моля, използвайте бутона за отговор 🙂, благодаря.

Добре, сигурни ли сте, че казиното не чака друг документ? Когато тегленето ви бъде отхвърлено, получавате ли обяснение, както прави Esmeradil2? Опитвам се да намеря някакви улики...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Преди 2 дни трябва да кача втори документ за самоличност и телефонна сметка. Качвам личната си карта на 11 ноември със селфи и 6-месечна банкова декларация за 6-месечна работа.

Тегленето е отхвърлено след 72 часа, трябва да използвам друг метод на плащане, което направих 72 часа по-късно, отново е отхвърлено, трябва отново да използвам друг метод на плащане. И вчера получих имейл, че финансовият отдел е прекалено зает и проверката на документите отнема повече време. Пффффф

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оттеглянето ми беше отхвърлено 3 пъти. След това винаги един и същи въпрос, че трябва да кача селфи с моя id. Вече го направих 2 пъти.

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Това е страхотна история 🙁.

Така че това е обяснението, тегленето трябва първо да бъде проверено и след това прието от финансовия дълг. Едва след това парите се освобождават. Позволете ми да кажа, че дори по-добрите казина изпитват проблеми с доставчиците на плащания, това не е извинение, просто казвам, че този проблем бавно се разраства.🤔

Трябва също да кажа, че дори и да отнеме толкова време, съм доста изненадан, че казино с толкова ниска репутация все още поддържа връзка с вас. Това е добре.

Наистина се надявам, че ще получите печалбите скоро!🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви за обяснението. И аз се надявам. Трябва да изчакаме и да разберем.

Автоматичен превод:
Esmeradil2
преди 1 година

За съжаление, аз също мисля, че нищо не можем да направим в момента. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации, ще се опитам да проверя жалбата ви от време на време, разбира се. Бъдете позитивни 🙏



Автоматичен превод:
преди 1 година

Влизам днес, за да проверя състоянието си и това, което виждам, моето теглене отново е отменено без причина. Нямам имейл нищо. Пфффффффф

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Мисля, че изискването за тегления отново и отново няма да помогне тук. Опитайте се да се свързвате редовно с казиното и да питате за причината. Просто им кажете, че искате да им осигурите всичко необходимо, но трябва да знаете какво им липсва или какъв е проблемът.

В крайна сметка те са лицензирани в Малта, което ви дава добър шанс да получите помощ от лицензиращия орган, но опитайте да разрешите проблема засега, без да се свързвате с органа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих моите €1000 теглене. Много щастлив сега!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уаууу, добра работа, а сега останалото, брато.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това също е добра новина за вас. Ще получите печалбата си!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се, че първо сметката ми е потвърдена и след това се надявам да тегля

Автоматичен превод:
Esmeradil2
преди 1 година

Здравей, Esmeradil2!

Поздравления 🙂. виждаш ли Ако сътрудничите и обърнете внимание на необходимите документи, понякога работи в не особено прилични казина 👍. Радвам се за теб!

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Намирам за доста странно, че не получавате никаква информация за отменените тегления, както направи Esmeradil2. Сигурни ли сте, че нищо не е попаднало във вашата папка със спам или кошче?

Минаха 14 дни, нали? В тази ситуация ще подам жалба тук в Casino Guru следващата седмица, ако не се свържем с вас.🤔

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Много е странна Радка, която знам. Изчаквам 1 седмица и започвам да се оплаквам. Мисля, че е най-доброто

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Тогава ще те видя следващата седмица и ще видим. Просто чувствам, че скоро ще ти е нужна помощ.

Уведомете ме, ако промените решението си 🙂 или получите някаква информация от казиното, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Получих имейл сега те питат отново моя ID, това е 3 пъти, когато качвам своя ID. ТОВА ОТНЕМА МНОГО ВРЕМЕ ПОВЯРВАЙТЕ МИ

Автоматичен превод:
Husje300
преди 1 година

Здравей Husje300, наистина дълъг процес 😕, но случаят на Esmeradil най-накрая беше успешен. Моля, сътрудничете на казиното сега и ни дръжте в течение. 🤞

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини