ФорумКазинаBetstro Casino - обща дискусия

Betstro Casino - обща дискусия

преди 2 години от Esmeradil2
|
13174 преглеждания 63 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betstro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Esmeradil2 аз също съм зает да изтегля парите си, но всеки път, когато се отмени, отново се нуждаят от документи, изпращам всички документи и днес отново се отмени, те се нуждаят от моята телефонна сметка и друг документ за самоличност. Имам 10 000 в сметката си.

Взе ли си парите Esmeradil2???? Или още чака.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой тук, за да получи успешно теглене от казино betstro???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още чакам. Продължават да отменят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пффф това казино не е добро, мисля, че няма да изплащат. Сега отново е отменено, отново се нуждаят от същите документи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва ли да чакаме или да се оплакваме от този проблем??

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече пуснах жалба тук. Чаках почти 2 седмици

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как мога да се свържа с вас?? Аз от Холандия.

Автоматичен превод:
Husje300
преди 2 години

Здравей Husje300, съжалявам, че имаш проблеми. Кога поискахте теглене, моля? И както виждам, вашият акаунт все още не е напълно потвърден, прав ли съм? Благодаря за информацията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей магда

11 ноември.i witdrw.след това качвам всички документи без да питам. 72 часа по-късно отменено, поради което трябва да използвам друг метод на плащане. Извършено 72 часа отново отменено отново трябва да се използва друг метод. Добре, готово. 72 часа отново отменени, те трябва да втора лична карта и телефонен номер Бил. Днес е 23 ноември.

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Магда работиш ли в betstro??

Автоматичен превод:
Husje300
преди 2 години

Здравейте, ОК, благодаря. Понякога това е много дълъг процес. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да извършат плащането. Ако бях на ваше място, щях да изчакам още няколко дни и тогава предлагам да подадете жалба , както направи Esmeradil2. Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, благодаря, чакаме няколко дни

Автоматичен превод:
Husje300
преди 2 години

Здравейте, не, не работя за Betstro Casino, аз съм служител на Casino Guru.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, виждам също в стар изтрит разговор, че вие и Esmeradil2 сте се свързали и сте разменили имейл адреси. Пиша това, за да има смисъл за другите, защото разговорът тук е незавършен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей магда

Oww oke magda, съжалявам за това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Магда, разговорът приключи. Пропускате само отговора ми, където написах имейл адреса си, който по-късно изтрих.

Автоматичен превод:
Husje300
преди 2 години

Всичко е наред, няма никакъв проблем. Просто да стане ясно на останалите. 🙂

Автоматичен превод:
Esmeradil2
преди 2 години

Здравейте, да, видях това и по-добре да го направихте, тъй като форумът е публичен. Всичко е наред, няма проблем.

Автоматичен превод:
Husje300
преди 2 години

Здравей Husje300,

сам го каза, това казино не е в най-добра форма в момента:

file

Телефонната сметка или всяка друга сметка за комунални услуги се иска да докаже вашия адрес и лична карта + друг документ за самоличност (паспорт, шофьорска книжка) служи като друга идентификация, наистина мисля, че това е стандартна процедура. Има ли конкретен документ, който не можете да предоставите в момента?

Дори и казиното да е най-лошото в света, преминаването на проверката е първата стъпка 🙁.

Кажете ми подробностите, моля.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини