ФорумКазинаBetstro Casino - обща дискусия

Betstro Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Esmeradil2
|
13176 преглеждания 63 отговора |
|
1...3 4
Romi
преди 11 месеца

Все още не е получено/обработено изплащане и загубих всичко, което беше над изплащането от €1000 (€1500 все още в сметката).

много жалко!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 11 месеца

Имате ли нещо против да ми направите кратко резюме, моля? Опитвайки се да разберете дали друго оплакване си заслужава времето.

Както и да е, моля, избягвайте да играете, докато чакате успешни заявки за теглене. За съжаление това е вашето бреме, което трябва да понесете. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Поисках теглене на €1000 в понеделник. Обикновено това трябва да се обработи след 48 часа. Тъй като дневният лимит беше максимум €1000, все още имах €1500 в сметката. Не можах да инициирам изплащане, защото първоначалното ми изплащане не беше обработено.


Към днешна дата тегленето ми не е обработено, загубих оставащия си кредит и няма отговор от поддръжката.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 11 месеца

Здравейте, разбрахте ли някаква причина, поради която тегленето ви не е обработено от казиното? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, но винаги е добре, ако могат да ви кажат какво е причинило проблема и защо отнема повече време. Значи все още не сте получили отговор? Бих казал също, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да не играете и да изчакате да видите как ще се развие тегленето, за да не загубите всичко. 😥

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини