здравейте
Позволете ми да го кажа по следния начин: много потребители се обръщат към сайтове от мобилни устройства, което изключително ограничава видимото пространство за всяка една и всяка страница за преглед на казино. Докато индексът на безопасност представлява вероятността да ви бъде платено, бих казал, че предупредителният червен цвят, комбиниран с допълнителна маркировка и стойност 3,3, просто казва, че това казино не е много заинтересовано от плащане. И все пак някой може да има късмета да получи например по-ниски суми.
Във всеки случай мога да ви уверя, че Casino Guru няма работа с такива казина. Всъщност работи точно обратното; след като забележим, че рейтингът на казиното ще спадне значително поради жалба, която скоро ще бъде затворено, нашият партньорски специалист се свързва с представителя на казиното, за да ги информира за възможната промяна на рейтинга и предстоящите последствия. Тъй като не популяризираме казина, имаме по-голям трафик към казина с добър индекс на безопасност, отколкото към тези измамни сайтове, така че всъщност не е необходимо да се занимаваме с лоши казина. Вместо това ние се опитваме да използваме ситуацията като лост за разрешаване на оплакванията на играчите или като начин за цялостно повишаване на безопасността на казиното, като съветваме как да прилагаме принципите на Кодекса за справедлив хазарт , което според мен в резултат служи като полза за играчите.
Що се отнася до жалбата, тя просто беше затворена. Казаха ви какво е причинило това. В един случай това също беше ваше решение, защото всъщност получихте бонус:
„Здравейте, можете да затворите жалбата. Получих награда за тази грешка от казиното. Въпреки че сумата е нищо в сравнение с моите загуби, но все пак ще я приема."
Второ:
„Завърших оценката на всички доказателства и информация, предоставени от вас и екипа на казиното. Както Томас подчерта няколко пъти, от решаващо значение е незабавно да спрете да играете, когато забележите някакви грешки или грешки. Въпреки че проблемът може да възникне на вашия Ако изглежда, че платформата функционира нормално, въпреки явните неизправности, вие поемате частична отговорност за ситуацията. въпреки че не са били задължени да го правят. За съжаление, въз основа на наличната информация, не вярвам, че имате право на други възстановявания в бъдеще, силно препоръчвам винаги да спирате да играете и да се свързвате незабавно с отдела за поддръжка на клиенти всякакви проблеми."
Вярвам, че обяснението е напълно подходящо, въпреки че предполагам, че бихте се надявали на нещо друго.
Ние наистина не сме тук, за да ви се противопоставяме, но когато става въпрос за оплаквания, не можем да подкрепим позицията ви, както беше обяснено. Съжалявам, все още се надявам, че ще разберете някак събитията.
Hi there.
Let me put it this way: far many users approach sites from mobile devices, which extremely limit a visible space for every one and each casino review page. As long as the Safety Index represents the probability that you will be paid, I'd say that the warning red colour combined with an extra mark and a value of 3,3 simply says this casino is not very interested in paying. Yet someone may be lucky to get, for example, lower amounts.
By any means, I can assure you Casino Guru has no deal with such casinos. It actually works quite opposite; once we spot the casino rating is going to drop significantly due to a soon-to-be-closed complaint, our affiliate specialist reaches out to the casino representative to inform them about the possible rating change and the forthcoming consequences. Since we do not promote casinos, we experience higher traffic to casinos with a good safety index rather than to these scammy sites, so we actually do not need to stay in deal with bad casinos. We instead try to use the situation as leverage for resolving the player's complaints or as a way to overall increase the casino's safety by advising how to implement the Fair Gambling Codex principles, which I believe, as a result, serves as a benefit for players.
When it comes to the complaint, it was simply closed. You were told what caused that. In one case it was also your decision because you actually got a bonus:
"Hi, you can close the complaint. I have received a bounty bonus for this error from the casino. Although the amount is nothing compared to my losses, but I will accept it still."
Secondly:
"I have completed the evaluation of all the evidence and information provided by you and the casino team. As Tomas has emphasized on several occasions, it is crucial to immediately stop playing when you notice any errors or bugs. While the issue may occur on your side, the platform may appear to function normally. By continuing to play despite clear malfunctions, you assume partial responsibility for the situation. The casino has already refunded you for provable error bets and offered multiple compensations, even though they were not obligated to do so. Unfortunately, based on the available information, I do not believe you are entitled to any further refunds. In the future, I strongly recommend that you always stop playing and contact customer support immediately if you encounter any issues."
I believe the explanation is perfectly suitable, though I imagine you would have hoped for something else.
We are really not here to oppose you, yet when it comes to complaints, we could not back up your position, as explained. I'm sorry, I still hope you will somehow understand the events.
Автоматичен превод: