ФорумКазинаBets Amigo Casino - обща дискусия

Bets Amigo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от yoyeli
|
17915 преглеждания 112 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 1 година

От моя опит това не е така. Казиното използва KYC процедурата като извинение да забави/не изплати пари. Моля, обърнете внимание, че това казино има същото управление като Wallacebet.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното изобщо не отговаря на жалбата ми, изпратих/напомних им за жалбата и исканията си 4 пъти и не получих отговор. Казиното изобщо не сътрудничи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не затвори акаунта ми, въпреки че поисках това, въпреки проблема ми с играта.

Автоматичен превод:
Jermutti
преди 1 година

Колко пари похарчихте за това нещо? Съжалявам, че и за теб това се е развило толкова зле.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

доста добра сума, накрая, когато поисках да закрия акаунта в играта, останах с бързи 700e, които казиното отказва да ми върне и не отговаря на жалбата

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не затвори акаунта ми, въпреки че поисках това, въпреки проблема ми с играта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

въз основа на вашата жалба Кристина липсва отговор:

„Бихте ли могли да изясните кога точно сте информирали (не е посочено) казиното за вашия проблем с хазарта за първи път?"

Мога ли да знам дали изобщо споменахте пристрастяването към хазарта? Знам, че може да звучи глупаво, но това е важно. Моля, отговорете на оплакването си - тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отговорих „Изпратих им имейл относно страха си от загуба на баланса и имейл за затваряне на акаунта на 23.12, 2:03 сутринта (финландско време)." Това беше първият път, когато поисках акаунтът да бъде закрит и посочих проблема си с хазарта с fesrs на загуба на баланса, тъй като ги помолих да ограничат акаунта ми (не мога да го направя на техния сайт, за да поставя лимити на залагания и т.н.), те не ги сложиха.

Автоматичен превод:
Jermutti
преди 1 година

Точно това трябва да посочите в жалбата. Моля, направете го, като щракнете върху тази връзка .

Благодарим ви от името на екипа по жалбите.

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Здравейте. Сега чакам от два дни процеса на удостоверяване от BetsAmigo. Искате да изтеглите €1400. Мислехте ли, че ще получа парите си? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Сега чакам от два дни процеса на удостоверяване от BetsAmigo. Искате да изтеглите €1400. Мислехте ли, че ще получа парите си? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също се притеснявах, когато направих теглене, продължи около 7 дни, но лимитът за теглене е 1000 на ден

Но не забравяйте, че положих голям натиск да получа парите си, изпращам много имейли на този сайт

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета!


просто чакам два дни за процес на удостоверяване. Това нормално ли е за това казино и може ли някой да помогне за ускоряване на процеса? (Аз съм Холандия) и имам баланс от €1400. Прочетете нещо, че закриват сметки от Холандия… толкова страшно, че никога не си получавам парите… моля помогнете.


Благодаря!

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Но получавате ли парите си? Пълен баланс?

Автоматичен превод:
преди 1 година

получавам веднъж 1000 и играя на разлика, бъдете щастливи, ако получите 1000

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета!


просто чакам два дни за процес на удостоверяване. Това нормално ли е за това казино и може ли някой да помогне за ускоряване на процеса? (Аз съм Холандия) и имам баланс от €1400. Прочетете нещо, че закриват сметки от Холандия… толкова страшно, че никога не си получавам парите… моля помогнете.


Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

страхувам се, че никой не може да ускори процеса вместо вас. Особено никой извън казиното. Просто се уверете, че сте предоставили всички документи точно по начина, по който казиното ви е поискало да го направите. Обикновено това е най-лесният начин да преминете проверката.

За съжаление сте избрали казино с много лоша репутация, така че се надявам, че ще успеете, независимо от прегледа.

Моля, обръщайте внимание на резултата всеки път, когато обмисляте да играете в ново казино, за да избегнете бъдещи проблеми:

https://casino.guru/bets-amigo-casino-review#tab=js-tab-reputation


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Знам. Но те трябва да платят баланса ми, нали? Нищо, че съм Холандия.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното измисля всякакви извинения, за да не провери. Казаха ми, че адресът в доказателството за адрес е различен от този в профила ми. Не беше. Написано е на шведски, защото Финландия е двуезична страна и моят майчин език е шведски и следователно всичките ми официални писма са адресирани на този език. Опитах се да предоставя доказателство за адрес на финландски език, но беше „Недостатъчно официално", въпреки че беше от банка. Това обяснение беше BS според тях и те закриха акаунта ми за лъжа за лични данни и конфискуваха 1900 евро. Това казино трябва да бъде в черния списък.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате ли вече парите си?

Автоматичен превод:
Jermutti
преди 1 година

Имате ли вече парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

получавам веднъж 1000 и играя на разлика, бъдете щастливи, ако получите 1000

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поредните хиляди, изгубени от казиното? Или чрез хазарт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поредните хиляди, изгубени от казиното? Или чрез хазарт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

хазарт

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

какво съобщение им изпращаш по пощата? Искам да използвам същия „натиск", за да получа парите си 🙂



Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини