НачалоФорумКазинаBets Amigo Casino - обща дискусия

Bets Amigo Casino - обща дискусия (страница 2)

 от yoyeli
|
23 630 преглеждания 112 отговора |
|
1 2 3...6

От моя опит това не е така. Казиното използва KYC процедурата като извинение да забави/не изплати пари. Моля, обърнете внимание, че това казино има същото управление като Wallacebet.

Автоматичен превод:

Казиното изобщо не отговаря на жалбата ми, изпратих/напомних им за жалбата и исканията си 4 пъти и не получих отговор. Казиното изобщо не сътрудничи

Автоматичен превод:

Казиното не затвори акаунта ми, въпреки че поисках това, въпреки проблема ми с играта.

Автоматичен превод:
Jermutti

Колко пари похарчихте за това нещо? Съжалявам, че и за теб това се е развило толкова зле.

Автоматичен превод:
yoyeli

доста добра сума, накрая, когато поисках да закрия акаунта в играта, останах с бързи 700e, които казиното отказва да ми върне и не отговаря на жалбата

Автоматичен превод:

Казиното не затвори акаунта ми, въпреки че поисках това, въпреки проблема ми с играта.

Автоматичен превод:

Здравей,

въз основа на вашата жалба Кристина липсва отговор:

„Бихте ли могли да изясните кога точно сте информирали (не е посочено) казиното за вашия проблем с хазарта за първи път?"

Мога ли да знам дали изобщо споменахте пристрастяването към хазарта? Знам, че може да звучи глупаво, но това е важно. Моля, отговорете на оплакването си - тук .

Автоматичен превод:
Radka

Отговорих „Изпратих им имейл относно страха си от загуба на баланса и имейл за затваряне на акаунта на 23.12, 2:03 сутринта (финландско време)." Това беше първият път, когато поисках акаунтът да бъде закрит и посочих проблема си с хазарта с fesrs на загуба на баланса, тъй като ги помолих да ограничат акаунта ми (не мога да го направя на техния сайт, за да поставя лимити на залагания и т.н.), те не ги сложиха.

Автоматичен превод:
Jermutti

Точно това трябва да посочите в жалбата. Моля, направете го, като щракнете върху тази връзка .

Благодарим ви от името на екипа по жалбите.

Автоматичен превод:
Caiup78

Здравейте. Сега чакам от два дни процеса на удостоверяване от BetsAmigo. Искате да изтеглите €1400. Мислехте ли, че ще получа парите си? 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте. Сега чакам от два дни процеса на удостоверяване от BetsAmigo. Искате да изтеглите €1400. Мислехте ли, че ще получа парите си? 🙂

Автоматичен превод:

Аз също се притеснявах, когато направих теглене, продължи около 7 дни, но лимитът за теглене е 1000 на ден

Но не забравяйте, че положих голям натиск да получа парите си, изпращам много имейли на този сайт

Автоматичен превод:

Здравейте момчета!


просто чакам два дни за процес на удостоверяване. Това нормално ли е за това казино и може ли някой да помогне за ускоряване на процеса? (Аз съм Холандия) и имам баланс от €1400. Прочетете нещо, че закриват сметки от Холандия… толкова страшно, че никога не си получавам парите… моля помогнете.


Благодаря!

Автоматичен превод:
Caiup78

Но получавате ли парите си? Пълен баланс?

Автоматичен превод:

получавам веднъж 1000 и играя на разлика, бъдете щастливи, ако получите 1000

Автоматичен превод:

Здравейте момчета!


просто чакам два дни за процес на удостоверяване. Това нормално ли е за това казино и може ли някой да помогне за ускоряване на процеса? (Аз съм Холандия) и имам баланс от €1400. Прочетете нещо, че закриват сметки от Холандия… толкова страшно, че никога не си получавам парите… моля помогнете.


Благодаря!

Автоматичен превод:

Здравейте,

страхувам се, че никой не може да ускори процеса вместо вас. Особено никой извън казиното. Просто се уверете, че сте предоставили всички документи точно по начина, по който казиното ви е поискало да го направите. Обикновено това е най-лесният начин да преминете проверката.

За съжаление сте избрали казино с много лоша репутация, така че се надявам, че ще успеете, независимо от прегледа.

Моля, обръщайте внимание на резултата всеки път, когато обмисляте да играете в ново казино, за да избегнете бъдещи проблеми:

https://casino.guru/bets-amigo-casino-review#tab=js-tab-reputation


Автоматичен превод:
Radka

Знам. Но те трябва да платят баланса ми, нали? Нищо, че съм Холандия.

Автоматичен превод:

Казиното измисля всякакви извинения, за да не провери. Казаха ми, че адресът в доказателството за адрес е различен от този в профила ми. Не беше. Написано е на шведски, защото Финландия е двуезична страна и моят майчин език е шведски и следователно всичките ми официални писма са адресирани на този език. Опитах се да предоставя доказателство за адрес на финландски език, но беше „Недостатъчно официално", въпреки че беше от банка. Това обяснение беше BS според тях и те закриха акаунта ми за лъжа за лични данни и конфискуваха 1900 евро. Това казино трябва да бъде в черния списък.

Автоматичен превод:

Имате ли вече парите си?

Автоматичен превод:
Jermutti

Имате ли вече парите си?

Автоматичен превод:

получавам веднъж 1000 и играя на разлика, бъдете щастливи, ако получите 1000

Автоматичен превод:

Поредните хиляди, изгубени от казиното? Или чрез хазарт?

Автоматичен превод:

Поредните хиляди, изгубени от казиното? Или чрез хазарт?

Автоматичен превод:

хазарт

Автоматичен превод:
Caiup78

какво съобщение им изпращаш по пощата? Искам да използвам същия „натиск", за да получа парите си 🙂



Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини