ФорумКазинаBets Amigo Casino - обща дискусия

Bets Amigo Casino - обща дискусия

преди 1 година от yoyeli
|
17901 преглеждания 112 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bets Amigo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Направих нещастната грешка да депозирам тук. Уебсайтът изглежда доста сенчест. Чатът изобщо не е достъпен и проверката отнема цяла вечност.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

За съжаление, дори репутацията може да бъде по-добра.

Уведомете ни как върви проверката и особено в случай, че имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същият проблем като всички изпращам всички документи, но Bets Amigo не иска да потвърди сметката ми е много тъжно, защото хората се доверяват, когато правят депозити. Уморен съм от сайт като този, но искам просто да открадна пари

Щастлив съм, защото правя малък депозит и печеля малко пари, сега чакам да видя дали ще ми платят, но няма надежда

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Вярно и при мен е същото

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Прилича на измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същият проблем като всички изпращам всички документи, но Bets Amigo не иска да потвърди сметката ми е много тъжно, защото хората се доверяват, когато правят депозити. Уморен съм от сайт като този, но искам просто да открадна пари

Щастлив съм, защото правя малък депозит и печеля малко пари, сега чакам да видя дали ще ми платят, но няма надежда

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

някаква идея защо казиното не иска да ви верифицира? Можете ли да обясните какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното измисля всякакви извинения, за да не провери. Казаха ми, че адресът в доказателството за адрес е различен от този в профила ми. Не беше. Написано е на шведски, защото Финландия е двуезична страна и моят майчин език е шведски и следователно всичките ми официални писма са адресирани на този език. Опитах се да предоставя доказателство за адрес на финландски език, но беше „Недостатъчно официално", въпреки че беше от банка. Това обяснение беше BS според тях и те закриха акаунта ми за лъжа за лични данни и конфискуваха 1900 евро. Това казино трябва да бъде в черния списък.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

някаква идея защо казиното не иска да ви верифицира? Можете ли да обясните какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма причина, просто не проверявайте акаунта ми, много е странно. Той не играе честно с нас, просто взема депозит и не ви дава шанс за теглене, защото не проверявайте акаунта

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Това звучи като достатъчно добра причина за създаване на жалба. Разбирам, че може да е объркващо за тях, че адресът е на 2 различни езика, но те трябва да изслушат какво се опитва да обясни клиентът и след това да го проверят отново съответно.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Мисля, че трябва да подадете жалбата незабавно, ако проблемът е такъв, какъвто го описахте, звучи като доста непрофесионално отношение. Позволете ни да проверим какво се е случило и да подадем жалбата точно тук .

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Имате ли връзка с казиното? Защото ако не, предполагам, че не можете да влошите нещата, като подадете жалба тук . Проверката изисква голямо сътрудничество от двете страни и ако вместо това казиното ви игнорира, как е възможно да я преминете сами?

Какво мислите, ще го пробвате ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще изчакам още малко, за да видя за какво става въпрос, може би ще се разреши. Малко съм притеснен, защото никой не е направил положителни коментари за това казино

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, искам да се оплача, опитвам се много пъти да направя теглене, но ме отхвърлят през цялото време. Имам 2000 евро в сметката, така че няма шанс да ми бъде платено в този сайт за залагания, просто искам хората да знаят, че НЯМА ИГРА на този сайт просто Ще закрия сметката си с тази измамна компания. Оставям тези пари на тях. Уморих се. Bet 365 потвърди акаунта ми за 30 минути и ми изплати парите 💰 супер компания. Изпращам на Bets Amigo всички легат PDF документи, ТОЙ КАЗВА, че е ПРОВЕРЕНО и след като отхвърлите отново моето теглене, така че момчета, ако искате да загубите парите си, играйте тук, не стойте далеч от Bets Amigo

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имам 6000 евро печалби в сметката, всеки шанс да направя нещо, за да спечеля пари на някого от моите печалби??? Моля, помогнете ми, ако можете

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Здравейте,

просто щракнете/докоснете тази връзка , за да създадете жалбата, моля.

Вярвам, че няма да навреди да научите повече за процеса предварително - повече подробности можете да намерите тук .

Имате ли представа защо тегленето се отхвърля?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Какво трябва да науча, когато казиното ме блокира при спортни залагания и е много агресивно с мен, когато помоля да ми обясни защо

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 1 година

Не мога да обясня. Нека просто кажем, че целта на чата на живо е да се грижи за основните въпроси и проблеми на играчите, когато поддръжката трябва да бъде добре обучена, за да разреши всеки проблем, с който играчите може да се сблъскат.

Никой от тях никога не трябва да бъде агресивен.


Правилно ли разбирам, че залагате само на спорт? Играли ли сте и някакви казино игри като slot или така?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Тегленето ми няма да бъде обработено в дадения срок. Първото ми теглене от 800e беше отказано, въпреки че акаунтът ми беше потвърден за първи път, ден след като тегленето беше отказано и ми бяха поискани още документи. Те бяха одобрени и ми беше даден 24-часов срок за обработка при теглене, това драстично изтече и все още тегленето ми е в процес на изчакване и не се отговаря на имейли или заявки.

Автоматичен превод:
Jermutti
преди 1 година

Мисля, че може да е просто заради Коледа. Много служители бяха на почивка, така че процесите, които обикновено отнемат един ден, може да отнемат повече време през това време.

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини