НачалоФорумКазинаBets Amigo Casino - обща дискусия

Bets Amigo Casino - обща дискусия

преди 2 години от yoyeli
|
20 203 преглеждания 112 отговора |
|
1 2...6
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bets Amigo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Направих нещастната грешка да депозирам тук. Уебсайтът изглежда доста сенчест. Чатът изобщо не е достъпен и проверката отнема цяла вечност.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 2 години

За съжаление, дори репутацията може да бъде по-добра.

Уведомете ни как върви проверката и особено в случай, че имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Същият проблем като всички изпращам всички документи, но Bets Amigo не иска да потвърди сметката ми е много тъжно, защото хората се доверяват, когато правят депозити. Уморен съм от сайт като този, но искам просто да открадна пари

Щастлив съм, защото правя малък депозит и печеля малко пари, сега чакам да видя дали ще ми платят, но няма надежда

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 2 години

Вярно и при мен е същото

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 2 години

Прилича на измама

Автоматичен превод:
преди 2 години

Същият проблем като всички изпращам всички документи, но Bets Amigo не иска да потвърди сметката ми е много тъжно, защото хората се доверяват, когато правят депозити. Уморен съм от сайт като този, но искам просто да открадна пари

Щастлив съм, защото правя малък депозит и печеля малко пари, сега чакам да видя дали ще ми платят, но няма надежда

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

някаква идея защо казиното не иска да ви верифицира? Можете ли да обясните какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното измисля всякакви извинения, за да не провери. Казаха ми, че адресът в доказателството за адрес е различен от този в профила ми. Не беше. Написано е на шведски, защото Финландия е двуезична страна и моят майчин език е шведски и следователно всичките ми официални писма са адресирани на този език. Опитах се да предоставя доказателство за адрес на финландски език, но беше „Недостатъчно официално", въпреки че беше от банка. Това обяснение беше BS според тях и те закриха акаунта ми за лъжа за лични данни и конфискуваха 1900 евро. Това казино трябва да бъде в черния списък.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

някаква идея защо казиното не иска да ви верифицира? Можете ли да обясните какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Няма причина, просто не проверявайте акаунта ми, много е странно. Той не играе честно с нас, просто взема депозит и не ви дава шанс за теглене, защото не проверявайте акаунта

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 2 години

Това звучи като достатъчно добра причина за създаване на жалба. Разбирам, че може да е объркващо за тях, че адресът е на 2 различни езика, но те трябва да изслушат какво се опитва да обясни клиентът и след това да го проверят отново съответно.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 2 години

Мисля, че трябва да подадете жалбата незабавно, ако проблемът е такъв, какъвто го описахте, звучи като доста непрофесионално отношение. Позволете ни да проверим какво се е случило и да подадем жалбата точно тук .

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 2 години

Имате ли връзка с казиното? Защото ако не, предполагам, че не можете да влошите нещата, като подадете жалба тук . Проверката изисква голямо сътрудничество от двете страни и ако вместо това казиното ви игнорира, как е възможно да я преминете сами?

Какво мислите, ще го пробвате ли?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще изчакам още малко, за да видя за какво става въпрос, може би ще се разреши. Малко съм притеснен, защото никой не е направил положителни коментари за това казино

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, искам да се оплача, опитвам се много пъти да направя теглене, но ме отхвърлят през цялото време. Имам 2000 евро в сметката, така че няма шанс да ми бъде платено в този сайт за залагания, просто искам хората да знаят, че НЯМА ИГРА на този сайт просто Ще закрия сметката си с тази измамна компания. Оставям тези пари на тях. Уморих се. Bet 365 потвърди акаунта ми за 30 минути и ми изплати парите 💰 супер компания. Изпращам на Bets Amigo всички легат PDF документи, ТОЙ КАЗВА, че е ПРОВЕРЕНО и след като отхвърлите отново моето теглене, така че момчета, ако искате да загубите парите си, играйте тук, не стойте далеч от Bets Amigo

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имам 6000 евро печалби в сметката, всеки шанс да направя нещо, за да спечеля пари на някого от моите печалби??? Моля, помогнете ми, ако можете

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 2 години

Здравейте,

просто щракнете/докоснете тази връзка , за да създадете жалбата, моля.

Вярвам, че няма да навреди да научите повече за процеса предварително - повече подробности можете да намерите тук .

Имате ли представа защо тегленето се отхвърля?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Какво трябва да науча, когато казиното ме блокира при спортни залагания и е много агресивно с мен, когато помоля да ми обясни защо

Автоматичен превод:
Caiup78
преди 2 години

Не мога да обясня. Нека просто кажем, че целта на чата на живо е да се грижи за основните въпроси и проблеми на играчите, когато поддръжката трябва да бъде добре обучена, за да разреши всеки проблем, с който играчите може да се сблъскат.

Никой от тях никога не трябва да бъде агресивен.


Правилно ли разбирам, че залагате само на спорт? Играли ли сте и някакви казино игри като slot или така?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Тегленето ми няма да бъде обработено в дадения срок. Първото ми теглене от 800e беше отказано, въпреки че акаунтът ми беше потвърден за първи път, ден след като тегленето беше отказано и ми бяха поискани още документи. Те бяха одобрени и ми беше даден 24-часов срок за обработка при теглене, това драстично изтече и все още тегленето ми е в процес на изчакване и не се отговаря на имейли или заявки.

Автоматичен превод:
Jermutti
преди 2 години

Мисля, че може да е просто заради Коледа. Много служители бяха на почивка, така че процесите, които обикновено отнемат един ден, може да отнемат повече време през това време.

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини