Здравейте, да се опитвате да теглите за един месец е доста. Забелязах също, че вече сте отворили жалба , което е добра стъпка.
Що се отнася до проверката, какво изисква казиното от вас, за да направи снимките по-видими или какво конкретно? Понякога разбирам, че всички детайли трябва да се виждат правилно, така че просто се опитвам да разбера как е. Опитахте ли да видите какво можете да направите?
Както и да е, не трябва да се притеснявате, нашият екип ще се опита да помогне и аз твърдо вярвам, че ще се получи добре, ще бъдете проверени и ще получите парите. Уведомете ме, ако ситуацията се промени.
Hi, trying to withdraw for one month is quite a lot. I also noticed that you've already opened a complaint, which is a good step.
Regarding verification, what does the casino require from you to make the photos more visible or what specifically ? Sometimes I understand that all the details have to be visible properly, so I'm just trying to find out how it is. Did you try to see what you could do ?
Anyway, you don't have to worry, our team will try to help and I firmly believe that it will turn out well, you will be verified and you will get the money. Let me know if the situation changes.