ФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от quartasalvatore748
|
15997 преглеждания 159 отговора |
|
1...3 4 5...8
Добавете пост
vasileior
преди 3 месеца

Все още чака!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много странни неща

Автоматичен превод:
vasileior
преди 3 месеца

Факт е, че операторите вместо това казват 3-5 работни дни след заявка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трябва ли да отменим тегленето и да ги разделим на две?

Автоматичен превод:
vasileior
преди 3 месеца

Не, оставете го така, иначе дните ще започнат отново. Аз поне не ги пипам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Как поискахте теглене?

Автоматичен превод:
vasileior
преди 3 месеца

С карта, но ако има някакви новини, моля, отговорете ми тук, за да можем да актуализираме

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих банков превод

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ние сме 4-ти ден без контакт от казиното. След години опит това е най-лошото! Можете ли да ми помогнете да говоря с тях? Не знам какво да направя, за да получа тегленето си!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Както Вероника спомена във вашата открита жалба, ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат всичко, от което се нуждаят, за да ви изпратят пари. Ако нищо не се случи дотогава, нашият екип ще се опита да се свърже с казиното. Засега трябва да имате малко търпение, особено ако остават само няколко дни. Знам, че така или иначе не е хубаво да не се чуваме от казиното, но също така не мисля, че има нужда да бъдете скептични и притеснени веднага без някакви доказателства.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имахте ли някакъв напредък с вашето възнесение?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря за насърчението! Опитвам се да запазя спокойствие и да имам вяра

Автоматичен превод:
vasileior
преди 3 месеца

Никой, а ти?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер ! Поисках теглене на 400 евро от betriot! Има ли шанс да си получа парите или ще страдам няколко месеца?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, вярвам, че ако сте в началото, може да отнеме известно време, но определено няма да се притеснявам веднага. Казиното поиска ли ви някакви документи и следователно да се удостоверите или не? Заредихте ли парите си с бонуса?

Кажете ми каква е вашата ситуация, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не, абсолютно нищо не са ми искали!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря за насърчението! Опитвам се да запазя спокойствие и да имам вяра

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някои казина отнемат повече време, за да платят на играч. Това казино също имаше някои оплаквания, които бяха разрешени наскоро относно забавени тегления. Така че, както казах, определено ще е необходимо търпение.

Ще стискам палци и на двама ви. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Така че това е нещо обичайно за това казино, трябваше да го прочета, преди да играя.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, абсолютно нищо не са ми искали!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, това означава, че вероятно все още не се нуждаят от нищо от вас. Ще видим как ще се развие ситуацията и дали ще има напредък. Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да подам жалба или да изчакам още малко?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че това е нещо обичайно за това казино, трябваше да го прочета, преди да играя.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добра гледна точка, бих казал. Оплакванията при сърфиране и потребителските отзиви могат да предоставят ценни подробности, особено когато става въпрос за тегления.

Може би е най-добре да споменете, че Индексът на безопасност няма да ви каже колко бърза е поддръжката или колко вероятно е вашето теглене да се забави. Дано нещата при теб се оправят скоро!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да подам жалба или да изчакам още малко?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Както Джаро спомена, още е рано за оплакване. Искам да кажа, можете да изпратите такъв по всяко време. Просто трябва да им дадем известно време, за да разрешат оттеглянето без нашата пряка намеса.

Ако не греша, предпочетете банков превод - не е необичайно тази опция за плащане да отнеме няколко дни. Мога ли да знам кога точно сте изпратили тегленето? Вероятно съм пропуснал тази информация, съжалявам.



Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини