Факт е, че операторите вместо това казват 3-5 работни дни след заявка.
The fact is that the operators instead say 3-5 working days after the request.
Il fatto è che gli operatori invece dicono 3-5 giorni lavorativi successivi a quello di richiesta.
Не, оставете го така, иначе дните ще започнат отново. Аз поне не ги пипам.
No, leave it like this, otherwise the days will start again. At least I don't touch them.
No lascia così, sennò ripartono i giorni. Io almeno non li tocco.
С карта, но ако има някакви новини, моля, отговорете ми тук, за да можем да актуализираме
By card, however if there is any news please reply to me here so we can update
Con carta, comunque se ci sono novità rispondimi pure qui così ci aggiorniamo
Ние сме 4-ти ден без контакт от казиното. След години опит това е най-лошото! Можете ли да ми помогнете да говоря с тях? Не знам какво да направя, за да получа тегленето си!
We are on the 4th day without contact from the casino. After years of experiences this is the worst! Can you help me talk to them? I don't know what to do to get my withdrawal!
Siamo al 4° giorno senza un contatto da parte del casino. Dopo anni di esperienze questa è la peggiore! Potete aiutarmi a parlare con loro? Non so cosa fare per avere il mio prelievo!
Както Вероника спомена във вашата открита жалба, ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат всичко, от което се нуждаят, за да ви изпратят пари. Ако нищо не се случи дотогава, нашият екип ще се опита да се свърже с казиното. Засега трябва да имате малко търпение, особено ако остават само няколко дни. Знам, че така или иначе не е хубаво да не се чуваме от казиното, но също така не мисля, че има нужда да бъдете скептични и притеснени веднага без някакви доказателства.
As Veronika mentioned in your open complaint, we give casinos 14 days to resolve everything they need to send you money. If nothing happens by then, our team will try to contact the casino. You will need to be a bit patient for now, especially if it's only a few days away. I know it's not nice not to hear from the casino anyway, but I also don't think there is any need to be skeptical and worried right away without some evidence.
Добър вечер ! Поисках теглене на 400 евро от betriot! Има ли шанс да си получа парите или ще страдам няколко месеца?
Good Evening ! I requested a withdrawal of 400 euros from betriot ! Is there any chance I will get my money or will I suffer for a few months?
Καλησπέρα ! Αιτήθηκα μια ανάληψη 400 ευρώ από betriot ! Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου η θα με ταλαιπωρήσουν κανένα μήνα;
Хей, вярвам, че ако сте в началото, може да отнеме известно време, но определено няма да се притеснявам веднага. Казиното поиска ли ви някакви документи и следователно да се удостоверите или не? Заредихте ли парите си с бонуса?
Кажете ми каква е вашата ситуация, моля.
Hey, I believe that if you are at the beginning it may take some time, but I would definitely not be worried right away. Did the casino ask you for any documents and therefore to verify yourself or not ? Did you load your money using the bonus ?
Let me know what your situation is please.
Не, абсолютно нищо не са ми искали!
No, they haven't asked me for anything at all!
Όχι δεν μου έχουν ζητήσει απολύτως τίποτα !
Някои казина отнемат повече време, за да платят на играч. Това казино също имаше някои оплаквания, които бяха разрешени наскоро относно забавени тегления. Така че, както казах, определено ще е необходимо търпение.
Ще стискам палци и на двама ви. ☘️
Some casinos take longer to pay a player. This casino has also had some complaints that have been resolved recently regarding delayed withdrawals. So like I said, patience will definitely be needed.
I will keep my fingers crossed for both of you. ☘️
Така че това е нещо обичайно за това казино, трябваше да го прочета, преди да играя.
So it's a common thing about this casino, I should have read before playing it.
Quindi è una cosa comune di questo casino, avrei dovuto leggere prima di giocarci.
Добре, това означава, че вероятно все още не се нуждаят от нищо от вас. Ще видим как ще се развие ситуацията и дали ще има напредък. Уведомете ме, ако нещо се промени.
Okay, so that means they probably don't need anything from you yet. We'll see how the situation moves on and if there's any progress. Let me know if anything changes.
Да подам жалба или да изчакам още малко?
Should I file a complaint or wait a little longer?
Να ανοίξω παράπονο η να περιμένω λίγο ακόμα ;
Добра гледна точка, бих казал. Оплакванията при сърфиране и потребителските отзиви могат да предоставят ценни подробности, особено когато става въпрос за тегления.
Може би е най-добре да споменете, че Индексът на безопасност няма да ви каже колко бърза е поддръжката или колко вероятно е вашето теглене да се забави. Дано нещата при теб се оправят скоро!
Good point, I'd say. Browsing complaints and user reviews may provide valuable details, especially when it comes to withdrawals.
Perhaps it's best to mention that, the Safety Index won't tell you how quick the support is or how likely your withdrawal will be delayed. Hopefully, things move on soon for you!
Както Джаро спомена, още е рано за оплакване. Искам да кажа, можете да изпратите такъв по всяко време. Просто трябва да им дадем известно време, за да разрешат оттеглянето без нашата пряка намеса.
Ако не греша, предпочетете банков превод - не е необичайно тази опция за плащане да отнеме няколко дни. Мога ли да знам кога точно сте изпратили тегленето? Вероятно съм пропуснал тази информация, съжалявам.
As Jaro mentioned, it's quite too early for the complaint. I mean, you are welcome to submit one anytime you like. It's just that we have to give them some time to resolve the withdrawal without our direct intervention.
If I'm not mistaken, you preferred a bank transfer - it's not unusual for this payment option to take a couple of days. May I know when exactly you submitted the withdrawal? I probably missed this information, sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.