Добро утро, на 13 февруари ще изтегля 500 евро, след 3 дни намирам парите в моята "игрална сметка", питам за обяснения в "чат на живо", казват ми, че картата на практика има не е разпознат...
Затова казвам, но съжалявам за депозирането, картата е отлична за теглене, гадно е???
Имам чувството, че сънувам, въведох IBAN (който винаги е свързан с една и съща карта) и сега ще видим дали ще намерят друга дръжка...
Попитах учтиво, изглежда, че не трябва да чакам още 3 дни за проверка, тъй като проблемът е техен, но нищо, те отговарят с автоматични съобщения в стил робот...
Самите те казват в общата информация: опитайте се да направите тегленето със същата карта, с която сте направили депозита 🤣🤣🤣
Всичко е проектирано така, че да загубите търпение и да преиграете всичко.
Абсолютно негативен опит
Good morning, on February 13th I'm going to make a withdrawal of €500, after 3 days I find the money in my "gaming account", I ask for explanations in "live chat", they tell me that the card has practically not been recognised...
So I say but sorry for depositing, the card is excellent for withdrawing it sucks???
I feel like I'm dreaming, I entered the IBAN (which is always connected to the same card) and now we'll see if they'll find another handle...
I asked politely, it seems, that I don't have to wait another 3 days for verification since the problem was theirs, but nothing, they reply with automatic robot-style messages...
They themselves say in the general information: try to make the withdrawal with the same card you made the deposit with 🤣🤣🤣
It's all designed so that you lose patience and replay everything.
Absolutely negative experience
Buongiorno, il 13 febbraio vado per effettuare il prelievo di 500€, dopo 3 giorni mi ritrovo i soldi nel "conto gioco", chiedo spiegazioni in "live chat", mi dicono che praticamente la carta non è stata riconosciuta...
Allora dico ma scusate per depositare, la carta è ottima per prelevare fa schifo???
Mi sembra di sognare, ho inserito l'iban (che è collegata sempre alla stessa carta) e ora staremo a vedere se troveranno un altro appiglio...
Ho chiesto sembra gentilmente di non dover ancora attendere altri 3 giorni per la verifica visto che il problema è stato il loro, ma niente mi rispondono con messaggi automatici stile robot...
Sono loro stessi che dicono nelle informazioni generali: cercate di effettuare il prelievo con la stessa carta con cui avete fatto il deposito 🤣🤣🤣
È tutto studiato perché tu perdi la pazienza e rigiochi tutto.
Assolutamente esperienza negativa
Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод: