ФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от quartasalvatore748
|
15720 преглеждания 159 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
преди 1 година

Хората стоят далеч от това казино

Предлагам игри от 10 години онлайн казино, но казиното тук е най-лошото, което съм виждал, хора, моля, дори не се регистрирайте, просто го погледнете... става дума за печалби от измама, които не са изплатени, и лудост в чата! !!! така че, моля, не се регистрирайте измама измама измама

Автоматичен превод:
michela1996
преди 1 година

Здравейте, бихте ли могли да опишете ситуацията си малко повече, защото вероятно никой няма да разбере от това какво се е случило и какъв опит сте имали. Би ли било възможно да се разработи повече?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, успях да направя първото теглене, но времето за чакане беше твърде дълго и тъй като съм пристрастен към хазарта, заложих всичко отново, в тази връзка мога да попитам казино гурута и администратори дали е възможно да се приложи мярка за самоизключване на казина, които не са ADM, сериозно съм пристрастен към хазарта и това ми носи сериозни проблеми. Ще бъда безкрайно благодарен, ако ми дадете повече информация.

Автоматичен превод:
mimmotesauro33
преди 11 месеца

Наистина съжалявам за състоянието ти. Но по очевидни причини това е нещо, което просто не можем да направим от ваше име. 🙁

В този момент няма начин да изключите от всяко казино чрез една платформа или приложение. Но ние сме наясно с факта, че такъв инструмент е необходим единствено.

Е, най-добрата процедура е да се самоизключите завинаги от всяко казино, в което сте регистрирани. Знам как звучи това, но няма друго 100% работещо решение. Не забравяйте да споменете проблема си с хазарта; това е важно. В такъв случай поддръжката трябва незабавно да разгледа молбата ви. Ако стигнете до чат оператора, бъдете подготвени; ще трябва да изпратите допълнителен имейл до конкретен имейл адрес . Просто работи по различен начин в много казина. Някои групи казино посочват в своите условия, че можете да се самоизключите от цялата група, ако направите правилна заявка само в едно казино от тази група. Е, може да е рисковано, така че всеки път, когато го правите, правете екранна снимка на разговора, тъй като ние не виждаме това като индустриален стандарт . В най-лошия сценарий подобно действие ще ви блокира само в едно казино.

Освен това в някои казина се изискват само имейл, име и парола за регистрация. Поради това създаването на нов акаунт може все още да е достъпно за вас. Това е нещо, което трябва да преодолеете, вероятно като стоите далеч от подобни казина.

В спешна ситуация вземете човек, на когото имате пълно доверие, и го помолете да промени паролата и имейл адресите на вашето казино. Просто опитайте всичко, за да избегнете възможността да влезете отново в акаунта си.

Натъжавам се, че не мога да ви помогна повече в момента. За други форми на поддръжка, моля, посетете това защитено място, наречено „ Помощ при проблеми с хазарта "


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Hola buenas tardes Betriot en el fondo paga son 3 días hábiles y estoy esperando un pago algúnos de acá a recibido pagos por este casino 🎰🎰???

Автоматичен превод:
rowleymachine
преди 11 месеца

Здравейте, би било хубаво да пишете на английски, за да разбера.

Въпреки това, според това, което сте написали, казвате, че имате проблем с тегленето, така ли е? Би трябвало да са само три дни, така че не мисля, че е толкова катастрофално, но дали казиното даде някаква причина защо тегленето ви се забавя? Може да се дължи и на факта, че наближават празниците и следователно казината може да имат различни причини. Също така исках да попитам имате ли верифициран акаунт?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Jaro прави теглене от 15 usd и те ми го прехвърлиха сега имам един от 500 usd да чакам, но в момента това казино плаща да чакам до 3 дни

Автоматичен превод:
rowleymachine
преди 10 месеца

Така че сте получили някаква сума, макар и малка, от казиното. Е, сега чакаме следващото теглене, нали? Надявам се да е успешно и парите да идват при вас без проблем. Ще чакам следващата ви актуализация.

Автоматичен превод:
simbval
преди 10 месеца

пич имал ли си някога проблем със сайта на страницата? Защо се оттеглих и сега пише, че не може да намери страницата, която исках

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, след като кандидатствах за теглене, не мога да намеря сайта на компанията. Тегленето е до 500 и искам да знам дали има шанс да загубя тези пари

Автоматичен превод:
xzjb8zxm6w
преди 10 месеца

Здравейте, това означава ли, че не можете да стигнете до страницата или имате някакъв друг проблем?

Що се отнася до вашето оттегляне, кога го изпратихте?

Автоматичен превод:
xzjb8zxm6w
преди 10 месеца

https://betriot.com проверете във вашия интернет дали сърфирате добре, очаквам теглене от 500 USD и страницата е достъпна, работи добре

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Имам същия проблем, преследвах ги от 4 дни да платя 500 от моите 2000, казаха ми w8 малко и в момента страницата на казиното не работи...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро, на 13 февруари отивам да изтегля 500 евро, след 3 дни намирам парите в моята "сметка за игра", питам за обяснения в "чат на живо", казват ми, че картата не е разпозната...

Така че казвам, но ме извинете за депозита, картата е страхотна за теглене, гадно е???

Сякаш сънувам, въведох IBAN (който винаги е свързан с една и съща карта) и сега ще видим дали ще намерят друг начин...

Любезно помолих да не чакам още 3 дни за проверка, тъй като проблема беше техен, но нищо, отговарят ми с автоматични съобщения в стил робот...

Самите те казват в общата информация: опитайте се да направите тегленето със същата карта, с която сте направили депозита 🤣🤣🤣

Всичко е създадено, за да ви накара да загубите търпение и да повторите всичко.

Абсолютно негативен опит

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
cuccichristian83
преди 8 месеца

Трябва да кажа, чувствам, че това се случва доста често в наши дни. Или поне останах с такова впечатление.

Както и да е, благодаря ви много, че споделихте този вид опит с нас. Оценявам го!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Въпреки преднината от 22 точки, залогът на nba не е изплатен

Автоматичен превод:
Kristijan123
преди 8 месеца

Здравейте, тъй като виждам, че вашият случай е свързан със спортни залагания, вероятно няма да можем да ви помогнем, което е жалко. Но ако става въпрос за нещо друго, не се колебайте да ме поправите и ще видим какво можем да направим.

Както и да е, какво стана? Имахте ли недъг или нещо подобно? Опитахте ли също да се свържете с поддръжката защо не искат да ви платят парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, ясно е 20 точки напред залог ранно изплащане 50€ залог 500€ би било победа Поддръжката каза, че мениджърът каза, че това не се прилага точно в този мач какъв е смисълът, че Торонто води с 22 точки и това не се брои ?

Автоматичен превод:
Kristijan123
преди 8 месеца

Хм и аз си мисля за същото, защо да не важи за даден мач, ако можеше да се направи такъв залог. 🤔

Както и да е, тъй като имате този проблем, ще ви препоръчам няколко сайта, които се занимават със спортни залагания и се надявам, че те ще могат да ви помогнат.

Можете да ги намерите тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Кажете ми как върви или как свършва. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитвам се да направя теглене вече един месец.. ако някой може да помогне, ще съм благодарен. Те поискаха идентификация и аз изпращах отново и отново и всеки път, когато поискаха по-добри снимки! Опитах по всеки начин, който можете да си представите! Много пъти съм говорил в чата! Казах им да ги проверят чрез имейл, който изпратих, но от съображения за сигурност това не е възможно, както ми казаха. Има две тегления по 500 евро и 270 евро в сметката ми. Толкова е жалко..

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини