Добро утро, на 13 февруари отивам да изтегля 500 евро, след 3 дни намирам парите в моята "сметка за игра", питам за обяснения в "чат на живо", казват ми, че картата не е разпозната...
Така че казвам, но ме извинете за депозита, картата е страхотна за теглене, гадно е???
Сякаш сънувам, въведох IBAN (който винаги е свързан с една и съща карта) и сега ще видим дали ще намерят друг начин...
Любезно помолих да не чакам още 3 дни за проверка, тъй като проблема беше техен, но нищо, отговарят ми с автоматични съобщения в стил робот...
Самите те казват в общата информация: опитайте се да направите тегленето със същата карта, с която сте направили депозита 🤣🤣🤣
Всичко е създадено, за да ви накара да загубите търпение и да повторите всичко.
Абсолютно негативен опит
Good morning, on February 13th I go to withdraw €500, after 3 days I find the money in my "game account", I ask for explanations in "live chat", they tell me that the card has not been recognized...
So I say but excuse me for depositing, the card is great for withdrawing it sucks???
It seems like I'm dreaming, I entered the IBAN (which is always linked to the same card) and now we'll see if they find another way...
I kindly asked not to have to wait another 3 days for verification since the problem was theirs, but nothing, they answer me with automatic robot-style messages...
They themselves say in the general information: try to make the withdrawal with the same card you used to make the deposit 🤣🤣🤣
It's all designed to make you lose patience and replay the whole thing.
Absolutely negative experience
Buongiorno, il 13 febbraio vado per effettuare il prelievo di 500€, dopo 3 giorni mi ritrovo i soldi nel "conto gioco", chiedo spiegazioni in "live chat", mi dicono che praticamente la carta non è stata riconosciuta...
Allora dico ma scusate per depositare, la carta è ottima per prelevare fa schifo???
Mi sembra di sognare, ho inserito l'iban (che è collegata sempre alla stessa carta) e ora staremo a vedere se troveranno un altro appiglio...
Ho chiesto gentilmente di non dover ancora attendere altri 3 giorni per la verifica visto che il problema è stato il loro, ma niente mi rispondono con messaggi automatici stile robot...
Sono loro stessi che dicono nelle informazioni generali: cercate di effettuare il prelievo con la stessa carta con cui avete fatto il deposito 🤣🤣🤣
È tutto studiato perché tu perda la pazienza e rigiochi tutto.
Assolutamente esperienza negativa
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: