ФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от quartasalvatore748
|
3169 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betriot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Това казино е BETRUG

Ich erhielt ein 200€ спортен бонус

Nun habe ich es zu 100% umgewandelt

Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt

Angeblich fehlen noch 10€ letzte wett das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt

Поддръжка logt mich immer wieder raus

Имате всички екранни снимки

Бъди внимателен

Това казино ми даде 200 € спортен бонус

Сега залагам моя бонус 2390/ 2400€ 100%


Но поддръжката ми казва, че винаги е същото, че трябва да изчакам до финала на последната игра за залагане, но ge беше преди 10 часа, свършил резултат 1-0

Писах с много агенти по поддръжката, но той ме изгони от чата или излезе от чата

Това казино се опитва да не тегли моите спечелени 2000 €

Имам екранна снимка и доказателство filefilefilefile

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 8 месеца

Съжалявам да го кажа, но Casino Guru не се занимава със спортни залагания. 🙁

Вместо това ние се фокусираме само върху казино игрите.

Чувствайте се свободни да потърсите помощ другаде, има няколко предложения - надявам се, че ще намерите тези връзки за полезни:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, скъпа Радка, че с казиното свърши, благодаря ти.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 8 месеца

Здравейте и се радвам да го чуя!

Проблемът решен ли е по ваш вкус? Взе ли парите? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, скъпа Радка, след това парите бяха преведени в сметката ми като истински пари, за съжаление продължих да играя на партиди и загубих всичко от разочарование и бях блокиран в това казино.

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 8 месеца

Така че много жалко и съжалявам, че накрая се получи така. Вие сами ли блокирахте акаунта си или казиното ви блокира?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Тъй като загубих всички пари в слотовете, отидох в казиното под Grunda от разочарование

БЛОК „ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТА", което работи и в други казина.






Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 8 месеца

Да, разбирам, че сте загубили пари и това със сигурност не е приятно. Но правилно ли разбирам, че що се отнася до самоизключването, процесът беше плавен и безпроблемен?

Както и да е, в този случай бих искал също да отбележа, че ако смятате, че имате нужда от помощ, тази връзка може да бъде полезна: https://casino.guru/problem-gambling

Ще намерите много ценна информация за това как да залагате безопасно и много други теми, които могат да ви помогнат.

Мислех също да спомена раздел във форума, който също би могъл да е подходящ и където можете да срещнете други геймъри в подобна ситуация: https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Надявам се, че моята информация ще ви помогне и няма да се налага да се справяте с подобни ситуации в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В рамките на един ден съм спечелил около 2200. Първият път, когато изтеглих 27 евро, след по-малко от два дни ги видях в сметката си. Сега съм принуден да изтегля 500 Ari, защото не позволяват по-голямо теглене, тегленето все още чака одобрение и аз полудявам. Надявам се да не загубя приходите си, това е много респектираща сума за мен. Ще те държа в течение. Междувременно ще съм благодарен, ако можете да ми кажете какво мога да направя, в случай че те не одобрят оттеглянето.

Автоматичен превод:
simbval
преди 8 месеца

Бих се съсредоточил върху получаването на парите, а не върху подхранването на страха ви със спекулации 🙂

Нека се успокоим, едно теглене премина, това е добър знак!

Какво ще кажете за проверката, преминахте ли я вече? Ако не, това трябва да си струва всичките усилия за сега.

Не пренебрегвайте баланса и си сътрудничете доброволно с оператора за поддръжка или чат, нали?

Както и да е, кога подадохте последната заявка за теглене? Обикновено отнема поне няколко дни, за да продължите - особено за непроверени потребители.

Дръж ме в течение!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, въпрос за теглене на пари в betriot casino, може ли някой да ми обясни, постоянно ми казва грешка, съжалявам, нов съм в това

Автоматичен превод:
noviembrenicolas69
преди 7 месеца

Здравейте.

Добре, че стигнахте до тук. Бихте ли посочили грешката? Чувствайте се свободни да споделите printscreen. Винаги е разумно да се свържете с казиното и да поискате обяснение и насоки. Обзалагам се, че си го направил, нали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер, първо благодаря за безценната услуга, която предоставяте, след това исках да попитам любезно, направих печалба от 6500 евро в казино Betriot5, имате ли опит в този сайт, надежден ли е? Това са много пари и мога да се възползвам, благодаря предварително

Автоматичен превод:
mimmotesauro33
преди 7 месеца

Отнасяха се нормално, просто чаках два-три дни за всяко теглене на 500 евро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че можете ли да потвърдите, че парите са пристигнали редовно?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер, първо благодаря за безценната услуга, която предоставяте, след това исках да попитам любезно, направих печалба от 6500 евро в казино Betriot5, имате ли опит в този сайт, надежден ли е? Това са много пари и мога да се възползвам, благодаря предварително

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, това е доста ново казино, така че съм любопитен как ще се развие ситуацията ви, когато направите своето теглене. Радвам се, че опитът на друг играч може да бъде полезен и полезен.

Както и да е, когато се опитате да направите теглене, можете ли да ни уведомите как е минало след процеса? Или ако има някакви проблеми? Имам още един въпрос, имате ли верифициран акаунт? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не сте ме помолили за какъвто и да е вид потвърждение, свързах се с чата, който беше наличен, но за съжаление не реши проблема ми, че мога да тегля само 500 евро на ден. Вчера направих първото теглене, дано пристигне скоро. Ще ви информирам веднага щом имам новини.

Автоматичен превод:
mimmotesauro33
преди 7 месеца

Здравейте, не ви поискахме проверка, защото не сме казино. По-скоро исках да знам дали казиното, за което говорим, е предприело тази стъпка и дали вие сте я завършили.

Що се отнася до тегленето, не забравяйте да ни уведомите как е минало и дали в крайна сметка сте получили средствата. Ще чакам.

Автоматичен превод:
simbval
преди 7 месеца

Приятелю минаха 3 дни и не съм го получила...Искам да попитам нещо, ако сте направили депозит с виза карта може ли да теглите по банков път?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини