преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betriot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е BETRUG
Ich erhielt ein 200€ спортен бонус
Nun habe ich es zu 100% umgewandelt
Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt
Angeblich fehlen noch 10€ letzte wett das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt
Поддръжка logt mich immer wieder raus
Имате всички екранни снимки
Бъди внимателен
Това казино ми даде 200 € спортен бонус
Сега залагам моя бонус 2390/ 2400€ 100%
Но поддръжката ми казва, че винаги е същото, че трябва да изчакам до финала на последната игра за залагане, но ge беше преди 10 часа, свършил резултат 1-0
Писах с много агенти по поддръжката, но той ме изгони от чата или излезе от чата
Това казино се опитва да не тегли моите спечелени 2000 €
Имам екранна снимка и доказателство
Dieses Casino ist BETRUG
Ich erhielt ein 200€ sport bonus
Nun habe ich es zu 100% umgewandelt
Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt
Angeblich fehlen noch 10€ letzte wette das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt
Support logt mich immer wieder raus
Habe alle screenshot
Be Careful
This casino give me 200€ sport bonus
Now i have waggering my bonus 2390/ 2400€ 100%
But support tell me ever the same i must wait to the last bet game finisch ,but the ge its 10hour ago finisch result 1-0
I have write with many support agent but he kick me out from chat or he go out from chat
This casino try to dont cash out my won 2000€
I have al screenshot and proof
Съжалявам да го кажа, но Casino Guru не се занимава със спортни залагания. 🙁
Вместо това ние се фокусираме само върху казино игрите.
Чувствайте се свободни да потърсите помощ другаде, има няколко предложения - надявам се, че ще намерите тези връзки за полезни:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I'm sorry to say that, but Casino Guru does not get involved in sports betting. 🙁
Instead, we solely focus on casino games only.
Feel free to seek help elsewhere, there are a few suggestions - I hope that you'll find these links useful:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Здравей, скъпа Радка, че с казиното свърши, благодаря ти.
Hello dear Radka that with the casino has done thank you.
Hallo Liebe Radka das mit dem Casino Hat sich erledigt Danke Dir.
Здравейте и се радвам да го чуя!
Проблемът решен ли е по ваш вкус? Взе ли парите? 🤔
Hello, and happy to hear that!
Has the problem been solved to your liking? Did you get the money? 🤔
Здравей, скъпа Радка, след това парите бяха преведени в сметката ми като истински пари, за съжаление продължих да играя на партиди и загубих всичко от разочарование и бях блокиран в това казино.
Hello dear Radka, the money was then transferred to my account as real money, unfortunately I continued to play in the lots and lost everything out of frustration and got blocked in this casino.
Hallo Liebe Radka das Geld war dan als echtgeld auf mein Account,leider habe ich dan in den Lots weitgespielt und alles verloren aus frust mich dan in Diesem Casino Sperren lassen.
Така че много жалко и съжалявам, че накрая се получи така. Вие сами ли блокирахте акаунта си или казиното ви блокира?
So it's a great pity and I'm sorry that it turned out this way in the end. Did you end up blocking your account yourself or did the casino block you ?
Тъй като загубих всички пари в слотовете, отидох в казиното под Grunda от разочарование
БЛОК „ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТА", което работи и в други казина.
Because I lost all the money in the slots, I went to the casino under the Grunda out of frustration
BLOCK "GAMBLING ADDICTION" that also worked at other casinos.
Weil ich das ganze geld in den Slots Verloren Habe,habe Ich aus frust mich von mir aus beim Casino unter dem Grunda
"SPIELSUCHT" SPERREN lassen das hat auch bei anderen Casinos funktioniert.
Да, разбирам, че сте загубили пари и това със сигурност не е приятно. Но правилно ли разбирам, че що се отнася до самоизключването, процесът беше плавен и безпроблемен?
Както и да е, в този случай бих искал също да отбележа, че ако смятате, че имате нужда от помощ, тази връзка може да бъде полезна: https://casino.guru/problem-gambling
Ще намерите много ценна информация за това как да залагате безопасно и много други теми, които могат да ви помогнат.
Мислех също да спомена раздел във форума, който също би могъл да е подходящ и където можете да срещнете други геймъри в подобна ситуация: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Надявам се, че моята информация ще ви помогне и няма да се налага да се справяте с подобни ситуации в бъдеще.
Yes, I understand that you lost money and it's certainly not pleasant. But do I understand correctly that as far as self-exclusion is concerned, the process was smooth and hassle-free ?
Anyway, in this case, I would also like to point out that if you feel you need help, this link might be useful: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of valuable information on how to gamble safely and many other topics that might help you.
I also thought of mentioning a section on the forum that could also be appropriate and where you could meet other gamers in a similar situation: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
I hope that my information will help you and you won't have to deal with similar situations in the future.
В рамките на един ден съм спечелил около 2200. Първият път, когато изтеглих 27 евро, след по-малко от два дни ги видях в сметката си. Сега съм принуден да изтегля 500 Ari, защото не позволяват по-голямо теглене, тегленето все още чака одобрение и аз полудявам. Надявам се да не загубя приходите си, това е много респектираща сума за мен. Ще те държа в течение. Междувременно ще съм благодарен, ако можете да ми кажете какво мога да направя, в случай че те не одобрят оттеглянето.
Within a day I have earned about 2,200. The first time I withdrew 27 euros, in less than two days I saw it in my account. Now I'm forced to withdraw 500 Ari because they don't allow a larger withdrawal, the withdrawal is still waiting for approval and I'm freaking out. I hope I don't lose my earnings, it's a very respectable amount for me. I'll keep you posted. In the meantime, I would appreciate it if you could tell me what I can do in case they don't approve the withdrawal.
Μέσα σε μια μέρα έχω κερδίσει 2.200 περίπου. Την πρώτη φορα εκαν ανάληψη 27 ευρώ, μέσα σε ουτε δύο μέρες το είδα στο λογαριασμό μου. Τώρα αναγκάζομαι να βγάλω 500 άρια γιατί δν επιτρέπουν μεγαλύτερη ανάληψη, ακόμα είναι στην αναμονή για έγκριση η ανάληψη και εχω φρικαρει. Ελπίζω να μη χάσω τα κέρδη μου, είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό για εμένα. Θα σας κρατήσω ενήμερους. Εντομεταξυ,θα εκτιμούσα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που δν εγκρίνουν την ανάληψη.
Бих се съсредоточил върху получаването на парите, а не върху подхранването на страха ви със спекулации 🙂
Нека се успокоим, едно теглене премина, това е добър знак!
Какво ще кажете за проверката, преминахте ли я вече? Ако не, това трябва да си струва всичките усилия за сега.
Не пренебрегвайте баланса и си сътрудничете доброволно с оператора за поддръжка или чат, нали?
Както и да е, кога подадохте последната заявка за теглене? Обикновено отнема поне няколко дни, за да продължите - особено за непроверени потребители.
Дръж ме в течение!
I would focus on getting the money rather than on fueling your fear with speculations 🙂
Let's calm down, one withdrawal has made it through, that's a good sign!
How about the verification, have you passed it already? If not, this should be worth all the effort for now.
Do not play the balance out, and cooperate willingly with the support or chat operator, OK?
Anyway, when did you submit the latest withdrawal request? It usually takes at least a couple of days to proceed with it - especially for unverified users.
Keep me posted!
Здравейте, въпрос за теглене на пари в betriot casino, може ли някой да ми обясни, постоянно ми казва грешка, съжалявам, нов съм в това
Hello, question to withdraw money at betriot casino, can someone please explain to me, it keeps telling me an error, sorry, I'm new to this
Hola, consulta para retirar dinero en betriot casino, alguien me puede explicar por favor me dice a cada rato un error, perdón soy nuevo en esto
Здравейте.
Добре, че стигнахте до тук. Бихте ли посочили грешката? Чувствайте се свободни да споделите printscreen. Винаги е разумно да се свържете с казиното и да поискате обяснение и насоки. Обзалагам се, че си го направил, нали?
Hello.
Fine you got here. Could you specify the error? Feel free to share the printscreen. It's always wise to contact the casino and ask for an explanation and guidance. I bet you did that, right?
Добър вечер, първо благодаря за безценната услуга, която предоставяте, след това исках да попитам любезно, направих печалба от 6500 евро в казино Betriot5, имате ли опит в този сайт, надежден ли е? Това са много пари и мога да се възползвам, благодаря предварително
Good evening, first of all thank you for the invaluable service you provide, then I wanted to kindly ask, I made a win of 6500 euros on the Betriot5 casino, do you have experience on this site, is it reliable? It's a lot of money and I could use thanks in advance
Buonasera, innanzitutto grazie per il preziosissimo servizio che fornite, poi volevo chiedere gentilmente ho fatto una vincita di 6500 euro sul casino Betriot5, avete esperienza su questo sito se e affidabile? Sono tanti soldi e mi servirebbero grazie in anticipo
Отнасяха се нормално, просто чаках два-три дни за всяко теглене на 500 евро.
I was treated normally, I just waited two to three days for each withdrawal of 500 euros.
εμενα μου τα βαλανε κανονικά, απλά περίμενα για κάθε ανάληψη των 500 ευρώ ένα διήμερο με τριήμερο.
Добър вечер, първо благодаря за безценната услуга, която предоставяте, след това исках да попитам любезно, направих печалба от 6500 евро в казино Betriot5, имате ли опит в този сайт, надежден ли е? Това са много пари и мога да се възползвам, благодаря предварително
Good evening, first of all thank you for the invaluable service you provide, then I wanted to kindly ask, I made a win of 6500 euros on the Betriot5 casino, do you have experience on this site, is it reliable? It's a lot of money and I could use thanks in advance
Buonasera, innanzitutto grazie per il preziosissimo servizio che fornite, poi volevo chiedere gentilmente ho fatto una vincita di 6500 euro sul casino Betriot5, avete esperienza su questo sito se e affidabile? Sono tanti soldi e mi servirebbero grazie in anticipo
Здравейте, това е доста ново казино, така че съм любопитен как ще се развие ситуацията ви, когато направите своето теглене. Радвам се, че опитът на друг играч може да бъде полезен и полезен.
Както и да е, когато се опитате да направите теглене, можете ли да ни уведомите как е минало след процеса? Или ако има някакви проблеми? Имам още един въпрос, имате ли верифициран акаунт? 🙂
Hi it's a pretty new casino so I'm curious how your situation will progress when you make your withdrawal. I'm glad that another player's experience could be helpful and useful.
Anyway, when you try to make a withdrawal, can you let us know how it went after the process ? Or if there are any problems? I have one more question, do you have a verified account ? 🙂
Здравейте, не сте ме помолили за какъвто и да е вид потвърждение, свързах се с чата, който беше наличен, но за съжаление не реши проблема ми, че мога да тегля само 500 евро на ден. Вчера направих първото теглене, дано пристигне скоро. Ще ви информирам веднага щом имам новини.
Hi, you didn't ask me for any type of verification, I contacted the chat which was available but unfortunately it didn't solve my problem, that of being able to withdraw only 500 euros a day. I made the first withdrawal yesterday, let's hope it arrives soon. I'll update you as soon as I have news.
Ciao non mi ha chiesto alcun tipo di verifica, ho contattato la chat che e stata disponibile ma purtroppo non ha risolto il mio problema ovvero quello di poter prelevare solo 500 euro al giorno il primo prelievo l'ho fatto ieri speriamo arrivi presto. Vi aggiorno appena ho novità.
Здравейте, не ви поискахме проверка, защото не сме казино. По-скоро исках да знам дали казиното, за което говорим, е предприело тази стъпка и дали вие сте я завършили.
Що се отнася до тегленето, не забравяйте да ни уведомите как е минало и дали в крайна сметка сте получили средствата. Ще чакам.
Hi, we didn't ask you for verification because we are not a casino. Rather, I wanted to know if the casino we're talking about has taken this step and if you've completed it.
As for the withdrawal, be sure to let us know how it went and if you eventually received the funds. I'll be waiting.
Приятелю минаха 3 дни и не съм го получила...Искам да попитам нещо, ако сте направили депозит с виза карта може ли да теглите по банков път?
My friend, it's been 3 days and I haven't received it... I want to ask something, if you have made a visa card deposit, can you withdraw by bank transfer?
Φιλαράκι μου εμένα έχουνε περάσει 3 μέρες και δεν μου έχουνε μπει...θέλω να ρωτήσω κάτι αν έχεις κάνει κατάθεσηε visa card μπορείς να κάνεις ανάληψη με bank transfer?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.