НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от Darian
|
22 977 преглеждания 232 отговора |
|
1...8 9 10...12
преди 3 седмици

Точно така, аз се попитах в casino guru как така този сайт има много висок рейтинг на доверие, тъй като се базирах на рейтинга на casinoguru, за да направя депозит от 400 евро и да играя на сайта betplays.com, почувствах се така или иначе малко предаден.

Автоматичен превод:
Публикация на Biff Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 3 седмици

Биф

Индексът за безопасност на CasinoGuru не е за потребители.

BetPlays също промени личната ми информация без разрешение, но въпреки това CasinoGuru подкрепя конфискацията на моите печалби.

Те игнорират всички дискусии и потребителски отзиви.

Техният кодекс за поведение не включва никакъв акцент върху реалния клиентски опит.

Що се отнася до искове, 34 последователни иска са отхвърлени от 5 декември 2023 г.

Може би казино експертите си въобразяват, че няма пристрастия към конкретна държава и че групите зад измамата са свързани в международен план.

34 последователни числа, което е доказателство, че BetPlays мами по някакъв начин

Първият експерт твърди, че няма проблем, тъй като всички жалби са разглеждани индивидуално.


Предполагам, че проблемът е в системата за откриване на IP, която BetPlays внедри.

Изключително обширната функция за откриване на IP вероятно работи в полза на BetPlays.

Предложението, което ми направиха, включваше конфискуване на печалбите ми и докладване на властите.

Те са тези, които трябва да бъдат докладвани на регулаторите. Аз съм частно лице, а BetPlays е чуждестранна компания.

Не знам дали регулаторният орган е полицията или съдът, но нямам време и енергия да докладвам.

Но те имат необходимите средства да го направят и въпреки това все още не съм получил писмо от регулатора.

Те ще продължат да правят пари по този начин.

Индексът за безопасност на CasinoGuru е много добра оценка за операторите, но врата към ада за нас, потребителите.


Въпреки че би било възможно някои от водещите експерти да преминат под прикритие, за да проверят дали BetPlays мами, може да има причини, поради които би било удобно за тях да не го правят.

И може да е трудно да докладвате този проблем на агенцията за лицензиране.

Ако във вашия район има хора, които действително са играли на този сайт преди, това може да послужи като извинение за фалшив положителен резултат.

Силно се съмнявам обаче, че някой в ​​моя район е играл на този сайт за казино.

Регистриран съм в доста казино сайтове, включително повечето от известните казино сайтове в Япония.

Въпреки това няма да има предупреждения или конфискация на парични награди поради припокриване на IP адреси и т.н.


Мисля, че би било разумно да стоите далеч от този сайт на казиното.

Мислех да помоля приятел, който живее далеч, наистина да играе играта, но

Те предоставят доказателства за несъществуване на припокриване на IP и методи на игра на казино гурута и лицензополучатели.

Стигнах до извода, че отново ще стана само жертва.

Автоматичен превод:
Публикация на Biff Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 3 седмици

В допълнение към Casino Guru, Ask Gambles и Trustpilot също са пълни с оплаквания.

Прозорецът за депозит е голям, а прозорецът за теглене е много малък.

Отново смятам губещите за големи късметлии, тъй като не е нужно да им дават лична информация.

Печелившите потребители бяха обвинени в измама и предоставиха личната си информация на измамниците.

Когато поискаме помощ от която и да е общност, отговорът е просто да подкрепим BetPlays.

Тъй като мениджърският екип прави такива злонамерени неща, те може също да продават личната информация, която са получили.


Портфейли за депозит и теглене на криптовалута BetPlays

Ако разгледаме потока на тези средства, може да успеем обективно да докажем, че те плащат за измама.

Това е така, защото за всеки 1 депозиран, портфейлът за теглене на приличен казино сайт ще върне някъде от 0,1 до 0,9 на потребителя.


Предполагам, че портфейлът за теглене на BetPlays ще тегли около 0-0,2 на потребителите.

Предимството на криптовалутата е, че ако казиното продължава да отказва незаконно теглене, трябва да можете да наблюдавате тенденциите в прозореца за теглене. Нямам сили да го направя, но може да е възможно обективно да покажа, че BetPlays продължава да отказва тегления.


Изглежда, че те се фокусират върху еврозоната, така че се надяваме, че европейските професионалисти ще затворят този казино сайт един ден.


Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 седмици

Askgamblers ми помогна в няколко случая преди. Те дори не биха го докоснали този хаха. Казаха да отидете при лицензополучателя. Но хей.. Лицензът не означава нищо.


Но всичко, което казвате, е вярно и истина. Тези, които не са спечелили, са късметлиите.


За съжаление сега разполагат с цялата ми лична информация в допълнение към хилядите, които депозирах.


8.0. безопасно. Умопомрачително.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Закриха ми акаунта. Каза ми, че нарушавам правилата и условията. Цитирайки по-специално правила 3 ​​и 9. Които са мулти счетоводство и измама. На десетки други хора им се е случвало същото. Истински комарджии. Хора с пари. Винаги една и съща причина.


-Така че ако всички мамят и мулти счетоводство, може би сайтът не е безопасен?


Имаше предстоящо теглене на 2193 евро. Над 4000 евро в моята сметка. Просто внезапно затворени.


В имейлите те няма да предоставят какво мулти счетоводство или какво измама. Просто повтарят едни и същи отговори.


Няма НИЩО, ако оплакването на casinogurufi ще направи. Лицензът им не е законен. Но трябва да се постави ясно ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ към другите хора. Човекът над мен изглежда е обвинен по същата причина.


Проблемът е, че нито един от модераторите на този сайт не е поставил истински пари в този сайт или в някои други, които се считат за безопасни. Те не знаят през какво са минали хората.


https://www.trustpilot.com/review/www.betplays.com?stars=1 това са истинските отзиви и те са страшни.



„Уважаеми клиенте,


След задълбочен преглед на вашата дейност по залагания установихме нарушение на нашите Общи правила и условия. В резултат на това акаунтът ви е спрян и всички печалби, свързани с тези нарушения, няма да бъдат изплатени.


Насърчаваме ви да прегледате нашите правила, по-специално Правило за залагания 3 и Правило 9, които са описани подробно в нашите Общи правила и условия. Можете да получите достъп до тях, като използвате връзката по-долу:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка.


С най-добри пожелания,

Екипът на BetPlays "




„Уважаеми клиенте,


Със съжаление трябва да ви информираме, че след извършване на задълбочен преглед на скорошната ви дейност по залагания, установихме определени действия, които са в нарушение на нашите Общи условия. В резултат на това вашият акаунт е спрян и всички печалби, свързани с тази дейност, няма да бъдат изплатени.


Ние приемаме тези въпроси много сериозно, за да поддържаме честността и целостта на нашата платформа за всички потребители. Насърчаваме ви да прегледате Правило за залагания 3, Правило 9 за повече подробности относно конкретните разпоредби, които се прилагат за вашия случай. Можете да получите достъп до съответния раздел от нашите правила и условия, като използвате следната връзка:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения относно това решение, не се колебайте да се свържете с нас. Все пак, имайте предвид, че това спиране е окончателно, освен ако не бъде представена нова подходяща информация.


Благодаря ви за разбирането.


най-добри пожелания,

Екипът на BetPlays "



Няма да отговаря за предоставяне на конкретни подробности.


Тествани над 200 казина. Това са топ 10 на измамни казина.


Фактът, че всеки, който поддържа рейтинга на Betplays, дори не го е тествал, а вие се смятате за оценител на казино, е умопомрачителен.


Отидете да тествате истински пари върху него. Наемете истински човек да прави тестове с реални пари. Може би се доверете на хората в това казино, които са имали негативни преживявания. Има десетки за четене. Страници. На грабежи.

И все пак безопасно. И линк към него. Доста отвратително.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте

Ние ценим усърдието ви в предупреждаването на другите. От друга страна, Casino Guru разследва единствено проблеми, свързани с казиното. Възможно ли е това да е причината вашата жалба да не е публикувана? Забелязах нещо за залагания изключително на бойни изкуства.

Вашата жалба несъмнено ще бъде приета, ако сте се натъкнали на несправедливи обстоятелства, отнасящи се единствено до въпроси, свързани с казиното.

В този случай имаме ограничени правомощия да разгледаме вашия проблем, така че въпреки всичките ви усилия, опасявам се, че индексът на безопасност няма да се промени. Вече се опитахме да обясним на вашия нов приятел, че ако няма доказателства, индексът на безопасност ще остане непроменен. Наистина е толкова лесно.

Казиното лишило ли ви е от печалбите ви, свързани с казиното, по нечестен начин? Ефектът ще настъпи, ако можете да докажете това чрез жалбата.


Автоматичен превод:
Biff
преди 3 седмици

Уважаеми kassan7,

Сега събрах информация и доказателства от екипа на казиното, за да разбера ситуацията. Първоначалното безпокойство относно промяната на адреса изглежда е разрешено от екипа на казиното, така че няма проблеми с вашия адрес. Разследването обаче разкри допълнителни фактори.

Получихме доказателства за множество акаунти, създадени от вас в доста близка последователност от едни и същи или много подобни IP адреси, използвайки едно и също устройство (с едно и също ID на устройство) и участвайки в подобна игра, докато изисквате едни и същи бонуси. Това не може да се отхвърли като просто съвпадение, особено като се има предвид този предишен отговор от вас: „Като глава на домакинството живея сам и никой друг не може да управлява устройството ми освен мен, нали?"

Казиното се придържа към стриктна политика по тези въпроси и действията му са в съответствие с правилата и условията, посочени в правилата, както беше съобщено по-рано от екипа на казиното. Като се имат предвид доказателствата, ние трябва да се съгласим с решението на казиното и трябва да затворим жалбата ви като отхвърлена.

Съжалявам, че не можахме да предоставим повече помощ в този случай. Ако срещнете някакви проблеми с това или друго казино в бъдеще, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще направим всичко възможно да ви помогнем.


Съжалявам, че трябва да ви напомня, че така приключиха оплакванията ви срещу Betplays. Е, не би било честно да наказваме казиното за тези открития.

Изглежда, че не сте съгласни с това, което казиното демонстрира, но това не означава, че казиното действително е извършило някаква измама. Отново, Индексът на безопасност не може да се променя всеки път, когато ние, играчите, сме сигурни, че нещо не е наред. Първо трябва да се докаже. Особено когато става въпрос за нарушаване на правилата.

Бих очаквал някой с вашите морални качества да разбере принципите на доказателствата.

Във всеки случай няма да отговорим на проблема, който вече сме разгледали с вас, и всички ваши публикации, които съдържат изрични обвинения или явка, ще бъдат премахнати. Няма да си губим времето да коригираме вашите „мнения" за Casino Guru въз основа на предположения и отхвърлени оплаквания, но сте свободни да си тръгнете, ако не ви харесва какво и как правим.

Последно предупреждение.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не ми бяха показани никакви доказателства за това.

Ако се регистрирах и играх с друг имейл или устройство, моля, уведомете ме вашия имейл адрес.

Като начало имам само едно мобилно устройство и обикновено използвам само лаптопа, който идва с играта.


Ако информацията, на която се основава вашето твърдение, не е била публично достояние и разкриването й пред широката общественост може да бъде проблематично, моля, изпратете ми доказателствата.


Разследването разкри допълнителни фактори

BetPlays признава безспорния факт, че личната информация е била променена и счита това за основание за конфискация като нарушение на техните условия за ползване.

Дори и да се реши, няма ли да има наказание за отсрещната страна?

Казват, че е IP или подобно, но вижте привлекателността на общността.

Много потребители са засегнати по същата причина.

Допълнителният фактор не означава ли, че различният адрес е бил включен в първоначалното основание за конфискация?

Така че моята гледна точка е, че те предоставят изфабрикувани доказателства.


Дори и да призная, че променям личната си информация, когато ви покажа изфабрикуваните доказателства по този начин, вие ще им повярвате и това ще е краят.

С други думи, те честно ще признаят, че личната им информация е била променена и ще настояват, че проблемът е решен.

Ако бях представил доказателства по обичайния начин в други случаи, арбитърът щеше да се справи с тях без никакво съмнение.


Нека обясня проблема си още веднъж.

Личната ми информация първоначално беше променена, което е основание за конфискацията.

Обясних също, че не съм променял лична информация и че разкрих проблема със система в казиното, която автоматично чете информацията, и ви предоставих свидетелство за това.


Не доказах ли току-що, че една от причините за конфискацията се дължи на измамна дейност от страна на казиното?

Като се има предвид това, не разбирам защо хората просто трябва да приемат твърденията си.

Първо, трябваше да съм подозрителен и разкрих измамата им, включително фалшифицирането на лична информация.

Тогава трябва да ми покажеш друга причина защо.


BetPlays направи една грешка.

Освен това не мога да разбера отговора ви да се доверите напълно на доказателствата, предоставени от BetPlays.

(От самото начало споменах възможността за предоставяне на изфабрикувани доказателства)


Ако желаете да бъдете честни, моля, предоставете ми списък с имейл адреси, на които съм се регистрирал многократно, и адресите на портфейлите за криптовалута, на които съм направил депозити чрез тези акаунти.


Ако твърдението ми, че е изготвено от мен е вярно, то аз съм създателят и няма проблем да споделя информацията си.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 седмици

От вашите отговори става ясно, че вие ​​просто вярвате в това, което казвате, и нищо, което казваме, няма да промени това.

Нищо, което казвам, няма да промени мнението ви, ако предпочитате да продължите да вярвате, че казиното е предоставило фалшиви доказателства, които ние бяхме повече от готови да използваме срещу вас.

Бихте казали, че това са неверни, дори и да представя доказателството. Така че мисля, че единственият начин това да свърши е:

Не повдигайте тази тема отново; може би това ще е достатъчно, за да ви задържи. Никога не ни обвинявайте в други презумпции, които може да имате.

Ако обаче настоявате, че вече не ни се доверявате и в резултат на това най-вероятно дори не искате да използвате други безплатни услуги, ние можем незабавно да затворим акаунта ви и да сложим край на друга текуща жалба.

Изборът е ваш.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Радка :

Моля, отговорете дали невярната лична информация е един от проблемите при конфискацията.

Ако невярната лична информация не е първоначалният проблем, тогава ще отстъпя.

Причината е същата като за всеки друг потребител и казиното ще направи същото за всички.


Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 седмици

Весела събота и на теб!

Администраторите на форума се разглеждат като ентусиазирани членове на Casino Guru, които са напълно ангажирани с всичко, което този сайт може да предложи. Но, както вече казах, ще го повторя: ние поемаме форума и, когато е необходимо, се опитваме да привлечем помощта на нашите ангажирани колеги. Наистина разбирам, че мислите, че съм човек, който може да разгледа всичко, което намирате за подозрително или за което сте стигнали до заключение. Всъщност не съм длъжен да служа като ваш личен чиновник. Наистина би било най-добре да изпратите имейл до вашия медиатор, ако имате някакви разногласия относно нещо, свързано с вашата жалба. Ако жалбата вече е затворена, можете също да съберете нова информация и да поискате тя да бъде отворена отново.

Естествено, вие сте използвали форума, за да задавате въпроси на Caisno Guru през последните няколко дни, търсейки всеки детайл, за да отговорите на вашите мисли. Въпреки това няма да правя всичко възможно да отговарям всеки ден на подобни публикации. Както можете да видите, все още има много хора в района, които търсят помощ за текущите проблеми в казиното; те са тези, които най-много се нуждаят от нашия фокус. Въпреки това продължавам да смятам, че откритата дискусия е много за предпочитане пред невежеството.

Знам, че ще бъдете разочаровани, но никой няма да публикува доказателства за оплакване във форума поради много добра причина. Поради тази причина жалбите се разглеждат извън публичния форум. Чрез показване на вътрешните документи, получени от посредниците от казината. Това бързо ще затвори всички пропуски и много вероятно ще попречи на Центъра за разрешаване на казина да обработва допълнителни жалби. Моля, опитайте се да ни уважавате; не можем да позволим това да се случи.

Въпреки това, казиното доказа, че множество активни акаунти са създадени от едно устройство, което твърдите, че притежавате, според затварянето на жалбата. Когато се комбинира с останалите вътрешни файлове, резултатът беше:

Първоначалното безпокойство относно промяната на адреса изглежда е разрешено от екипа на казиното,

Получихме доказателства за множество акаунти, създадени от вас в доста близка последователност от едни и същи или много подобни IP адреси, използвайки едно и също устройство (с едно и също ID на устройство) и участвайки в подобна игра, докато изисквате едни и същи бонуси. Това не може да се отхвърли като просто съвпадение, особено като се има предвид този предишен отговор от вас: „Като глава на домакинството живея сам и никой друг не може да управлява устройството ми освен мен, нали?"


Например, всички тези подробности са типични индикатори за лов на бонуси.

Тъй като винаги имате достъп до тази автобиография, не съм сигурен дали помага.

Не мога да гарантирам, че ще отговоря на други отговори в понеделник.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Но моля, администраторите спрете да оправдавате залозите, това казино е измамило много играчи, включително и мен.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Когато организирам реда на разказите, няма как да не възникнат въпроси.

За пореден път се установи, че първоначалната причина за конфискацията се дължи на спор за въвеждане на адреса.

В резултат на това печалбите бяха конфискувани и сметката беше замразена.

Получих уверение от един от служителите по поддръжката, че не съм променил умишлено личната си информация и че BetPlays е направила това.

На този етап това не се квалифицира като причина за замразяване на акаунта ми.


Надявах се, че ще мога да разкрия напълно грешките на другата страна по въпроса с адреса и да изпратя някои добри новини на общността, но не можах да го направя.

Отново имам само едно устройство: мобилно устройство и лаптоп.

Имам само един имейл адрес, за да се регистрирам в казиното.

Няма начин да се докаже обкръжението на дадено лице и би било лесно да се фабрикува история на достъп и т.н.

Те ще измислят действия, които никога не са извършвали, правейки невъзможно потребителите да докажат своята невинност по отношение на условията за използване, които твърдят, че следват.


Разбирам, че арбитърът е в моя полза и че няма смисъл да се боря повече при сегашните обстоятелства.

Изобщо не съм доволен от това, но за мен беше ценен опит да науча, че има сайтове, които се държат по такъв злонамерен начин.

Надяваме се, че злонамереното поведение на този казино сайт ще бъде разкрито и други потребители ще могат да си върнат средствата.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Прегледът на casino.guru за betplays определено е грешен, Betplays е известна измама в хазартната индустрия.


стотици затворени акаунти по същата причина, аз също не разбирам какви доказателства представя казиното, но изглежда, че може да е предварително изработено, повечето от 90% положителни отзиви на trustpilot са направени от самото казино от фиктивни акаунти с един преглед, ясно се вижда, в действителност betplayś ще има 99% отрицателни отзиви, в които всеки от тях се отнася до обвинение за нарушаване на точка 3 и 9 от правилата, което изглежда Малко вероятно е толкова голям брой играчи да бъдат обвинени в същото.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

CASINO.GURU можете да сте сигурни, че ако отворите сметка в това казино и спечелите по-голяма сума, ще бъдете обвинени в нарушаване на точки 3 и 9, независимо какво правите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Но моля, администраторите спрете да оправдавате залозите, това казино е измамило много играчи, включително и мен.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте

Честно казано, във вашата конкретна ситуация не можахме дори да докажем дали сте били измамени или не, защото целият ни уебсайт е посветен единствено на казина, а не на спортни залагания. Ние ви обяснихме всичко.

Следователно свързването на вашата ситуация с контекста на тази продължаваща комуникация е в най-добрия случай подвеждащо.

Разбирам, че е много удобно да се съгласиш без по-задълбочено мислене, но моля, опитай се да мислиш за контекста.

Разбирам, че се чувствате някак си предаден, но не можем да ви помогнем, освен ако въпросът ви не е свързан само със ситуация, свързана с казино.

Надявам се, че поне сте се опитали да разрешите проблема чрез списъка със сайтове за спортни залагания, който Томас ви предостави.

направихте ли

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Прегледът на casino.guru за betplays определено е грешен, Betplays е известна измама в хазартната индустрия.


стотици затворени акаунти по същата причина, аз също не разбирам какви доказателства представя казиното, но изглежда, че може да е предварително изработено, повечето от 90% положителни отзиви на trustpilot са направени от самото казино от фиктивни акаунти с един преглед, ясно се вижда, в действителност betplayś ще има 99% отрицателни отзиви, в които всеки от тях се отнася до обвинение за нарушаване на точка 3 и 9 от правилата, което изглежда Малко вероятно е толкова голям брой играчи да бъдат обвинени в същото.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбирам какво казвате и си спомням, че един от вашите случаи беше обсъден поради неуспешна проверка чрез Sumsub.

Така че, подайте жалбата. Основният проблем е, че никой не е доказал тези твърдения. Ще бъдеш ли първи? Единственото необходимо действие беше да се подаде жалба и да се докаже, че техниките casios са грешни. Това е нещо, което не можем да направим без вас, казино играчи.

В много малкото случаи, когато играчите успяха дори да обяснят заслугите, изборът на казиното беше счетен за разумен, следователно правилен.

Ако знаете за други играчи, чиито сметки са били несправедливо затворени без участието на Sportsbok, моля, препратете ни ги. Засега изглежда, че те предпочитат да се оплакват във форуми или на TP, което ни дава малък шанс да се сблъскаме с методите на казиното. 🙁


Автоматичен превод:
tyraxx
преди 3 седмици

Може би, но първо някой трябва да подкрепи тази история. Размерът на този форум нарасна до такава степен, че не можем да изпратим някого да посети всяко казино, където има вероятност играчите да бъдат третирани несправедливо въз основа на публикации във форума. Всъщност никой не го прави.

По-скоро разчитаме на вашите автентични преживявания, подкрепени с доказателства.

Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 седмици

Мислих за това и не мога да намеря нищо в твоя полза.

„Получихме доказателства за множество акаунти, създадени от вас в доста близка последователност от едни и същи или много подобни IP адреси, използвайки едно и също устройство (със същия идентификатор на устройство) и участвайки в подобен геймплей, докато изисквате едни и същи бонуси."

Дори да бяхте заявили, че някой може да използва вашия телефон или лаптоп, за да създаде нов акаунт и да получи същите бонуси, това нямаше да има голяма разлика. Това е така, защото според жалбата и моето разбиране на обстоятелствата многократно сте заявявали, че не живеете сам, но никой друг не е имал достъп до вашето устройство. Е, видяхме данните за акаунта - използвано е същото устройство. Ако паметта ми не ме лъже, вие също се затруднихте да си спомните кои игри сте играли с единичния си акаунт.

Искам да кажа, представете си как всичко това се събира. Не искам да те обидя, но не сме открили нищо, което да ни помогне да те защитим.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини