ФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от Darian
|
15704 преглеждания 146 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
kassan7
преди 1 седмица

Здравейте, предполагам, че трябва да започна, като кажа, че съжалявам, че имате проблеми в казиното и от това, което видях, това е главно защото казиното ви обвини в множество акаунти, а вие също казвате, че проверката е трудна.

Предполагам, че ще започна, като кажа, че не разбирам много за другите случаи, за които говорите и откъде сте взели номера, който имате. Ако говориш за някакви твои случаи, вероятно не е в тази сметка.

Освен това не бих изпреварвал себе си и няма нужда да говорим за това как казиното или ние по някакъв начин ще вземем решение въз основа на „изфабрикувани доказателства", защото не смятам, че е необходимо, когато жалбата е едва започна. Също така не смятам, че казината трябва да изпращат изфабрикувани доказателства за играч, защото вярвам, че нашите експерти биха разпознали това и казиното със сигурност няма да може да се справи с цялата ситуация. Така че нека оставим случая да се развие и винаги, когато една жалба бъде приключена по някакъв начин, ясно се обяснява причината за това.

Обаче, директно към проблема, когато казиното говори за множество акаунти, те конфискуваха ли парите, които сте имали в това казино? Никога ли не сте играли тук или някой във вашия дом или на същия IP адрес играе тук? Това е първото нещо, за което се сещам, че може да е проблем, ако ви дадат тази причина. Разбира се, ако не знаете за нещо подобно, както казах, нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим къде можем да стигнем.

Що се отнася до KYC, преминахте ли през процеса успешно или не? Ако кажете, че са презаписали вашата лична информация, попитали ли сте ги как е възможно това, когато всъщност са сгрешили? Това със сигурност не трябва да е така и мога да си представя, че ще причини повече проблеми, отколкото полза, но ако сте го обърнали на вниманието им и сте им казали, че нещо не е наред и системата им не го прави правилно и вие не можете поправете го, тогава не виждам никакъв проблем от ваша страна.

Но нека се опитаме да подредим жалба, защото аз съм само администратор на форума и Ник ще се справи засега. Иска ми се всичко да се окаже честно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

> Те също така казват, че основната причина е, че казината претендират за множество акаунти, което затруднява проверката.

Това твърдение от казиното ли е?


> Не съм сигурен за другите случаи, за които говорите, или откъде сте взели номерата си. Ако говорите за собствения си случай, вероятно не е за този акаунт.

Броят на последователните отхвърлени решения във форума за оплаквания относно Betplays.


> Но за да преминем направо към въпроса, когато казиното говори за множество акаунти, конфискували ли са пари, които сте имали в това казино?

Да, играя в казина, не на спортни залагания, и те са ми конфискували средствата.


> Или има ли някой, който играе тук във вашата къща или на същия IP адрес?

Те не са. Моля, прегледайте Правило за залагане 3. и Правило 9. в Правилата и условията, като използвате следната връзка

Аз претендирам за тези

Те обаче избегнаха да дават конкретни обяснения за това и промениха стария ми адрес без мое разрешение в автоматичното разпознаване за KYC.


Моето безпокойство е, че Betplays изпраща изфабрикувани доказателства на арбитъра.

Те не са ми предоставили никакви преки веществени доказателства (каквито поначало не съществуват) и са направили само едностранчиви изявления.

Както можете да видите в тази дискусия, артикулите на много потребители са били конфискувани.

Разбирам, че арбитрите са наясно, че спортните залагания са извън тяхната област на компетентност, но независимо дали става въпрос за спорт или казина,

Проблемът е, че на този сайт има твърде много конфискации.

Форумът за искове е видял 28 последователни отхвърляния.

Разглеждайки тази поредица от решения от птичи поглед, става ясно, че казината са загрижени за злонамерените потребители.

Това непрекъснато явление ли е? (Това е международно казино и не изглежда да е концентрирано в определена държава.)

Намирам това за много подозрително и се чудя дали Джаро не подозира това?

Бих искал да мислите отвъд предположението, че казиното няма да мами.


Подозирам, че Betplays е изпратил и ще продължи да изпраща злонамерено изфабрикувани доказателства на арбитрите.


Автоматичен превод:
kassan7
преди 1 седмица

Тъй като информацията за жалбата ми беше разкрита, мисля, че това ще бъде основният фокус.

Бих искал обаче да ги призова открито да обсъждат изфабрикуваните доказателства, които предоставят.

Ако Betplays не прави това с злонамерени намерения, това е грубо откриване на IP адреси.

Мисля, че това е границата.

Този казино сайт не е особено известен в Япония в момента и не мога да си представя, че някой дори играе на него в района, където живея.


От датата, оградена в червено, исковете на Betplays са приети в 28 последователни случая и се чудя дали на такива злонамерени потребители е било позволено да се промъкнат толкова много пъти.


Също така ви насърчаваме да разгледате нашите 27 форума за рецензии.

Положителните отзиви, изброени тук, са от двама начинаещи потребители през изминалата година. Аз самият съм начинаещ потребител и системата CasinoGuru е система, която дава определена стойност за оценка на записа на активността на играча.

Оценките, дадени от тези играчи, са отрицателни.

Не мога да не смятам, че оценките на този сайт са твърде пристрастни.


file

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

> Те също така казват, че основната причина е, че казината претендират за множество акаунти, което затруднява проверката.

Това твърдение от казиното ли е?


> Не съм сигурен за другите случаи, за които говорите, или откъде сте взели номерата си. Ако говорите за собствения си случай, вероятно не е за този акаунт.

Броят на последователните отхвърлени решения във форума за оплаквания относно Betplays.


> Но за да преминем направо към въпроса, когато казиното говори за множество акаунти, конфискували ли са пари, които сте имали в това казино?

Да, играя в казина, не на спортни залагания, и те са ми конфискували средствата.


> Или има ли някой, който играе тук във вашата къща или на същия IP адрес?

Те не са. Моля, прегледайте Правило за залагане 3. и Правило 9. в Правилата и условията, като използвате следната връзка

Аз претендирам за тези

Те обаче избегнаха да дават конкретни обяснения за това и промениха стария ми адрес без мое разрешение в автоматичното разпознаване за KYC.


Моето безпокойство е, че Betplays изпраща изфабрикувани доказателства на арбитъра.

Те не са ми предоставили никакви преки веществени доказателства (каквито поначало не съществуват) и са направили само едностранчиви изявления.

Както можете да видите в тази дискусия, артикулите на много потребители са били конфискувани.

Разбирам, че арбитрите са наясно, че спортните залагания са извън тяхната област на компетентност, но независимо дали става въпрос за спорт или казина,

Проблемът е, че на този сайт има твърде много конфискации.

Форумът за искове е видял 28 последователни отхвърляния.

Разглеждайки тази поредица от решения от птичи поглед, става ясно, че казината са загрижени за злонамерените потребители.

Това непрекъснато явление ли е? (Това е международно казино и не изглежда да е концентрирано в определена държава.)

Намирам това за много подозрително и се чудя дали Джаро не подозира това?

Бих искал да мислите отвъд предположението, че казиното няма да мами.


Подозирам, че Betplays е изпратил и ще продължи да изпраща злонамерено изфабрикувани доказателства на арбитрите.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Относно първия въпрос, просто обобщих какъв е основният проблем според публикацията ви, така че заключих дали казиното каза това въз основа на това, което написахте преди.

Колкото до отхвърлените жалби, разбирам, имах чувството, че говориш само за своите, така че сега ми стана ясно.

Понеже са ти конфискувани парите ми е много интересно как ще потръгне делото. Това, което ще бъде важно в него, ще бъде основно на базата на това какво всъщност е било и дали ще могат да обяснят и докажат, че това са множество акаунти, както споменахте.

Що се отнася до доказателствата, казината обикновено не ги предоставят на играчите и когато им дават причина за нарушението, те често са общи, за да могат да се защитят и играчите да не ги заобиколят.

За съжаление, когато говорим за спортни залагания, ние не можем да помогнем с това и затова тези оплаквания се отхвърлят, но поне винаги се опитвам да помогна и да дам на играчите връзки, където те също могат да подадат жалба и може би те биха могли да им помогнат там.

Освен това е трудно да се каже дали това е продължаващо явление, някои казина може да го направят нарочно и да не кажат нищо на играча, просто да блокират акаунта и дори да не комуникират с нас. Виждал съм това казино да се опитва да отговори и на оплаквания, така че ще видим какво ще се случи във вашия случай.

Все пак не искам да прогнозирам какво ще изпрати BetPlays и по-добре да го изчакаме. Винаги трябва да е ясно защо са взети парите на играча и дали той е нарушил техните правила. Ако изпратят нещо "измислено", тогава могат да имат повече проблеми, отколкото ползи, защото репутацията им пред играчите ще намалее много според мен.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тъй като информацията за жалбата ми беше разкрита, мисля, че това ще бъде основният фокус.

Бих искал обаче да ги призова открито да обсъждат изфабрикуваните доказателства, които предоставят.

Ако Betplays не прави това с злонамерени намерения, това е грубо откриване на IP адреси.

Мисля, че това е границата.

Този казино сайт не е особено известен в Япония в момента и не мога да си представя, че някой дори играе на него в района, където живея.


От датата, оградена в червено, исковете на Betplays са приети в 28 последователни случая и се чудя дали на такива злонамерени потребители е било позволено да се промъкнат толкова много пъти.


Също така ви насърчаваме да разгледате нашите 27 форума за рецензии.

Положителните отзиви, изброени тук, са от двама начинаещи потребители през изминалата година. Аз самият съм начинаещ потребител и системата CasinoGuru е система, която дава определена стойност за оценка на записа на активността на играча.

Оценките, дадени от тези играчи, са отрицателни.

Не мога да не смятам, че оценките на този сайт са твърде пристрастни.


file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Индексът за безопасност не включва потребителските отзиви, за които говорите, това са игрови изживявания и повярвайте ми, ние сме твърде внимателни относно това, което одобряваме и отхвърляме. Има процес зад това и ние се опитваме да го направим възможно най-добре.

От това, което видях, казиното е по-фокусирано върху Европа, дори според нашия преглед, и изглежда нямат много играчи в Азия.

Що се отнася до останалите жалби, повярвайте ми, всяка една от тях се разглежда детайлно от нашия екип и ние не отхвърляме нищо на базата на чувства или нещо подобно, а на базата на факти.

Ще видим как ще е във вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Уважаеми казино гуру

Дадохте на това измамно казино резултат за безопасност, който по никакъв начин няма връзка с реалността! Изпратих ви жалба, която вие отказвате да приемете. Жалба, основана на факта, че Betplays са отворили акаунта ми, без да съм ги помолил да го направят - обърнете внимание на акаунт, който бях затворил поради пристрастеността си към хазарта към Casinogames. След като откриха акаунта, те бяха любезни да ми изпратят имейл, за да ми кажат, че моят ЗАТВОРЕЕН акаунт вече е отворен - и че това е нормална процедура.

Изпратих ви всички доказателства, но вие отказвате да ги приемете. Вие го оправдавате, като казвате, че не мога да докажа, че са знаели, че акаунтът ми е закрит поради пристрастяване към хазарта. Това въпреки факта, че препратих имейли от Betplays, в които те признават, че са направили грешка, но че не възнамеряват да върнат сумата, която впоследствие загубих.

Просто не разбирам защо не искате да помогнете в такъв случай - и ИЗОБЩО НЕ разбирам, че сте дали висока оценка за безопасност на този сайт!

Когато казина като Betplays внезапно започнат да откриват акаунти, принадлежащи на пристрастени към хазарта, без пристрастените към хазарта да поискат това, НЯМА НАЧИН такова казино да има рейтинг близо до ВИСОК. Трябва да знаете това!

Извинете за грубия ми език в това съобщение, но просто не разбирам начина ви да прославяте това казино.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
flowplowlow
преди 22 часове

Наистина съжаляваме за цялата тази ситуация, но за съжаление нашият екип трябва да отхвърли жалбата ви поради липса на достатъчно доказателства.

Вероника хубаво и ясно написа:

„Съжалявам, но не е достатъчно просто да заявите, че искате да затворите завинаги акаунта си. Трябва ясно да обясните причината; в противен случай няма да имаме солидна основа за нашите дискусии с казиното.

За съжаление, без допълнителни доказателства, ние сме принудени да затворим тази жалба. Благодаря ви за разбирането. Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино в бъдеще."

За съжаление не можем да направим повече в този случай.


Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини