Здравейте, предполагам, че трябва да започна, като кажа, че съжалявам, че имате проблеми в казиното и от това, което видях, това е главно защото казиното ви обвини в множество акаунти, а вие също казвате, че проверката е трудна.
Предполагам, че ще започна, като кажа, че не разбирам много за другите случаи, за които говорите и откъде сте взели номера, който имате. Ако говориш за някакви твои случаи, вероятно не е в тази сметка.
Освен това не бих изпреварвал себе си и няма нужда да говорим за това как казиното или ние по някакъв начин ще вземем решение въз основа на „изфабрикувани доказателства", защото не смятам, че е необходимо, когато жалбата е едва започна. Също така не смятам, че казината трябва да изпращат изфабрикувани доказателства за играч, защото вярвам, че нашите експерти биха разпознали това и казиното със сигурност няма да може да се справи с цялата ситуация. Така че нека оставим случая да се развие и винаги, когато една жалба бъде приключена по някакъв начин, ясно се обяснява причината за това.
Обаче, директно към проблема, когато казиното говори за множество акаунти, те конфискуваха ли парите, които сте имали в това казино? Никога ли не сте играли тук или някой във вашия дом или на същия IP адрес играе тук? Това е първото нещо, за което се сещам, че може да е проблем, ако ви дадат тази причина. Разбира се, ако не знаете за нещо подобно, както казах, нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим къде можем да стигнем.
Що се отнася до KYC, преминахте ли през процеса успешно или не? Ако кажете, че са презаписали вашата лична информация, попитали ли сте ги как е възможно това, когато всъщност са сгрешили? Това със сигурност не трябва да е така и мога да си представя, че ще причини повече проблеми, отколкото полза, но ако сте го обърнали на вниманието им и сте им казали, че нещо не е наред и системата им не го прави правилно и вие не можете поправете го, тогава не виждам никакъв проблем от ваша страна.
Но нека се опитаме да подредим жалба, защото аз съм само администратор на форума и Ник ще се справи засега. Иска ми се всичко да се окаже честно.
Hi, I guess I should start by saying that I'm sorry you're having problems in the casino, and from what I've seen it's mainly because the casino accused you of muliple accounts, and you also say that verification is difficult.
I guess I would start by saying that I don't understand much about the other cases you are talking about and where you got the number you got. If you are talking about some of your own cases, then it is probably not on this account.
Also, I would not get ahead of myself, and there is no need to talk about how the casino or we are going to somehow make a decision on the basis of 'fabricated evidence' because I do not think that is necessary when the complaint has only just started. I also don't think casinos need to send any fabricated evidence about a player because I believe that our experts would recognize that and the casino would certainly not be able to deal with the whole situation. So let's let the case develop and whenever a complaint is somehow closed, the reason for it is clearly explained.
However, directly to the problem, when the casino talks about multiple accounts, did they confiscate the money you had in this casino? Have you never played here or does anyone in your home or on the same IP address play here? That's the first thing I can think of that might be a problem if they gave you that reason. Of course, if you're not aware of anything like that, as I said, our team will try to help you out and see where we can get to.
As far as KYC is concerned, did you go through the process successfully or not? If you say they overwrote your personal information, have you asked them how that's possible when they basically got it wrong? That certainly shouldn't be the case and I can imagine it will cause more problems than good, but if you've brought it to their attention and told them there's something wrong and their system doesn't have it right and you can't get it fixed, then I don't see any issue on your part.
But let's try to line up a complaint because I'm just an admin on the forum and Nick will handle it for now. I wish everything will turn out fair.