НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Darian
|
22 834 преглеждания 231 отговора |
|
1...9 10 1112
Radka
преди 3 седмици

> Предполагам, че сте имали проблеми да си спомните кои игри сте играли с един акаунт.

Бъркаш ли ме с някой друг?

Мисля, че моделът, който използвах, беше Gator Gold Deluxe Gigablox.

Мисля, че машината, използвана за изчистване на изискванията за залагане, беше 888Dragons.


Може и да греша, но през това време играех много, за да изследвам няколко сайта на казина, и не мога да изключа възможността някои от моите взаимодействия с други казина да са смесени.

Освен ако не греша, никой никога не ме е питал за игрите в BetPlays...

Ако ви бях обяснил, че не помня името на играта или че не мога да си спомня, тогава щеше да има доказателства.

Можете ли да ми покажете това?


Автоматичен превод:
kassan7
преди 3 седмици

Здравейте отново!

Съжалявам, че отново разгледахте само един раздел, премахвайки го от контекста на цялото обяснение за приключване на жалбата.

Дали трябва или не трябва да помните игрите, не е моя грижа. И ако си спомняте, казах: „ Ако не ме лъже паметта , вие също се затруднихте да си спомните кои игри сте играли с единствения си акаунт." Тъй като наистина не мога да си спомня всяка публикация, за да съм в крак с вашата циркулярна молба, се чудех дали е обсъдено с вас в жалбата - дали съм си спомнил това правилно. Вместо да препрочитам цялата жалба, бих предпочел да задам този въпрос. Съжалявам, ако сте се почувствали обидени по някакъв начин.

По-скоро ти дадох обяснението, което искаш от доста време, което винаги е било включено в жалбата.

За съжаление, не знам какво се опитвате да намерите в момента. Жалбата съдържа целия свързан текст и сте получили връзката многократно. Можете също да го видите от вашия профил.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте всички приятели! Радвам се, че мога да споделя опита си тук. Онзи ден постигнах максимална печалба в Le Bandit със залог от 120 монети. Бях невероятно щастлива! Незабравимо е чувството, когато детелините носят победи. Какви големи печалби сте имали?

Освен това съм играл в онлайн режими няколко пъти. Наистина харесвам Crazy Time и рулетката. Разбира се, много по-вълнуващо е да играете рулетка на живо — изчакването топката да падне добавя специална тръпка. Но онлайн игрите са по-удобни, тъй като можете просто да се отпуснете на дивана.

Автоматичен превод:
Martin.Klay
преди 3 седмици

Здравей, радвам се, че се справи добре и спечели maxwin. Колко голям може да бъде? Видях максимална печалба от 20 хиляди в една игра и това беше може би най-много досега.

Относно рулетката, имате ли стратегии или изобщо нямате?

Само в това казино ли играете? Кое е любимото ви нещо в него.🙂

Автоматичен превод:
Martin.Klay
преди 2 седмици

Здравейте, аз също играх този слот, но не в този проект. Имате ли екранни снимки или запис? Въртя слотове на Bandit вече 2 години и нито веднъж не съм уцелил голяма печалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Осъзнаваш ли, че говориш с техния бот/самия измамник?


Не може да си толкова бавен...


Те се опитват да заглушат лошите отзиви в най-новите публикации.


Тези хора са откраднали стотици хиляди, може би дори милиони.

Всички доказателства са в рецензиите на trustpilot. И се чувствам зле за всички тук, които се опитват да кажат на casinoguru да се събуди. Хора като Радка не слушат.


Всеки път, когато тези измамници си правят акаунти, за да заглушат коментарите тук, аз също. Това е единственият начин да се борим с тях на този етап.

Автоматичен превод:
Martin.Klay
преди 2 седмици

Няма да отговорите на това, защото нямате достъп до този акаунт, който сте създали с временен имейл.

Автоматичен превод:
Baby_Roro
преди 2 седмици

Освен това няма да отговорите на това, защото нямате достъп до този акаунт, който сте създали с временен имейл.


Бангладешки измамници поддържат страницата си на руски език. Има смисъл... Добра работа Русия.. Браво отново.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Осъзнаваш ли, че говориш с техния бот/самия измамник?


Не може да си толкова бавен...


Те се опитват да заглушат лошите отзиви в най-новите публикации.


Тези хора са откраднали стотици хиляди, може би дори милиони.

Всички доказателства са в рецензиите на trustpilot. И се чувствам зле за всички тук, които се опитват да кажат на casinoguru да се събуди. Хора като Радка не слушат.


Всеки път, когато тези измамници си правят акаунти, за да заглушат коментарите тук, аз също. Това е единственият начин да се борим с тях на този етап.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мисля, че играчите, които имат знак за казино, което прави нещо, което не трябва или е нечестно към играчите, ще разберат. Има много информация, която може да се сравни днес и всъщност потребителските отзиви не се вписват и не формират индекса за безопасност на казино. Имаме определени процедури и система, по която ги одобряваме, така че когато гледам потребителското изживяване, те са в "смесена" фаза.

Не знам на 100% дали говоря с бот, но когато играчите дойдат тук и прочетат публикациите, те също могат да видят сами как е.

Така че вярвам, че ако някой има проблем, можем да се опитаме да помогнем и обратното, ако някой има добър опит и аз задам някои въпроси и никой не отговори, предполагам, че играчите могат да оценят уместността на публикацията.

Автоматичен превод:
betplaysscammer
преди 2 седмици

Здравейте, объркан съм защо имате такова мнение; доста неприятно е да чуя това.

Автоматичен превод:
Baby_Roro
преди 2 седмици

здрасти За съжаление не остана нищо. Играех си с VPN и по някаква причина, когато опресних страницата, цялата ми история беше изчистена. Между другото, историята на плащанията също изчезна. Обърнах се към поддръжката, но за съжаление те не можаха да помогнат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Здравейте, нямам никакви стратегии за рулетка; Просто играя за собствено удоволствие.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Все още съм изумен, че казино, което отваря затворени сметки, за които знае, че принадлежат на пристрастени към хазарта, може да има толкова висок рейтинг за безопасност. Тук е важно да кажа, че те откриха моя акаунт, без да съм ги помолил за това, точно както те просто избраха да ми напишат имейл, за да кажат, че акаунтът вече е отворен и че те имат право да го направят.

Когато пиша, че са знаели много добре, вече ви разказах как са признали, че е грешка, но не искат да поправят щетите. Вашият отговор на моята жалба беше: Не можем да докажем, че вашият акаунт е бил закрит поради пристрастяване към хазарта - това въпреки признанието, че са отворили акаунта ми по погрешка.

Уважаеми казино гуру. Казино, което отваря затворени акаунти, за които те много добре знаят, че принадлежат на пристрастени към хазарта и дори им изпраща имейл, за да каже, че акаунтът им вече е отворен отново, в никакъв случай не трябва да има толкова висок рейтинг за безопасност. Просто не мога да разбера, че не се дистанцираш от подобни неща!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, нямам никакви стратегии за рулетка; Просто играя за собствено удоволствие.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви за отговора. Относно вашия проблем, уведомихте ли поддръжката дали можете да играете с VPN? Това е предимно забранено и води до невалидни печалби. Но никъде не виждате история на плащанията или нещо подобно.

Когато се обърнахте към поддръжката, какво ви казаха?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Все още съм изумен, че казино, което отваря затворени сметки, за които знае, че принадлежат на пристрастени към хазарта, може да има толкова висок рейтинг за безопасност. Тук е важно да кажа, че те откриха моя акаунт, без да съм ги помолил за това, точно както те просто избраха да ми напишат имейл, за да кажат, че акаунтът вече е отворен и че те имат право да го направят.

Когато пиша, че са знаели много добре, вече ви разказах как са признали, че е грешка, но не искат да поправят щетите. Вашият отговор на моята жалба беше: Не можем да докажем, че вашият акаунт е бил закрит поради пристрастяване към хазарта - това въпреки признанието, че са отворили акаунта ми по погрешка.

Уважаеми казино гуру. Казино, което отваря затворени акаунти, за които те много добре знаят, че принадлежат на пристрастени към хазарта и дори им изпраща имейл, за да каже, че акаунтът им вече е отворен отново, в никакъв случай не трябва да има толкова висок рейтинг за безопасност. Просто не мога да разбера, че не се дистанцираш от подобни неща!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Разгледах оплакването ви и основно винаги се основава на факта, че когато играч иска да се самоизключи и има пристрастяване към хазарта, той трябва да спомене, че го има. Ако някой каже, че иска да закрие акаунт, това не е същото.

От друга страна, разбирам и подкрепям мнението, че казината не трябва да отварят акаунти произволно само за да привлекат играчите да играят там отново, но някъде затварянето на акаунт не е постоянно нещо. Следователно това може да се случи и винаги е необходимо да кажете, ако сте пристрастени към хазарта, че това е така и да запазите разговора. Тогава имате доказателство, което казиното не може да оспори. Повторното отваряне на акаунт е обичайно за играчите, защото те просто искат да си вземат почивка и често казината нямат друг метод да направят това и след това се връщат и искат повторно отваряне.

Така че има голяма разлика какво казвате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Както вече казах; те признават, че са направили грешка, но не искат да ми върнат сумата. Защо ми трябва чатлог, след като те вече признават какво са направили? Когато поисках възстановяване на средства, единственият им отговор беше: „Ние не извършваме възстановяване на средства". Те отказват да обяснят защо. Мога да намеря подобни случаи в други сайтове за рецензии, където направиха абсолютно същото.

Най-добрата работа на казината е да защитават своите играчи. Когато дадено казино използва знанията си за пристрастени към хазарта играчи за свои собствени ползи, те наистина трябва да бъдат включени в черен списък или техният резултат за безопасност да бъде зададен на НУЛА. Сайт за рецензии като Casino.Guru трябва да знае това и да се опита да предотврати това да се случи отново. Тази компания очевидно не се интересува от отговорния хазарт и това трябва да е повече от достатъчно, за да постави сайта в черен списък. Това казино иска да си сътрудничи само когато има „случай на победител" и Casino.Guru изглежда приема това.

Защо не реагирате, преди да навредите на още повече играчи? не го разбирам...

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
flowplowlow
преди 2 седмици

Имате нужда от дневници за чат или нещо подобно, защото когато казвате, че са ви обещали възстановяване, това се основава на това, което казвате. Ако бяхме в ситуация, в която се свързахме с казино и те казаха, че не са ви обещали нищо подобно, какво мислите, че трябва да направим? Някой трябва да лъже в случая и ние нямаме кристална топка, за да разберем какво е всъщност. Ето защо имаме нужда от доказателства от играчите и затова искаме тези неща.

Разгледах вашите оплаквания и повечето от тях са само за самоизключване. Мисля, че и ти трябва да знаеш как е при нас и от какво се нуждаеш, за да се опитаме да ти помогнем максимално. Всяко дело се затваря и винаги накрая се разбира нещо, че нещо не е казано, нещо не е както трябва и т.н. Вероятно трябва да помислите и за това.

Автоматичен превод:
Martin.Klay
преди 1 седмица

О, имах същия проблем. Помолете ги да извадят трупите и всичко ще бъде възстановено за вас. Що се отнася до играта с VPN, просто използвайте други сайтове. Аз също харесвам този проект, но имам достъп до него само с VPN. Обикновено играя в бангладешките сайтове, един от най-познатите ми е Fswin и сега Jaro ще ме блокира.


Между другото, относно VPN-а, говорих с поддръжката и ми казаха, че не е забранено. И историята на сметката вероятно не се запазва, защото той играе като гост.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Каква интересна ситуация! Не можете ли да проверите регистрационните файлове за чат, като използвате неговия имейл?

Автоматичен превод:
Mikhalover93
преди 1 седмица

Ние не сме казиното, а администраторите на този форум, така че няма какво да разберем от този конкретен случай. Затова попитах играча, защото такава ситуация е трудна, когато има обвинение срещу обвинение.

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини