ФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Darian
|
12390 преглеждания 134 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 2 месеца

Нещото, което ме оставя шокиран и без думи е, че betplays.com все още е достъпен и отворен! Готови да мамят и крадат пари от други бедни наивници. Възможно ли е властите все още да не са се намесили, за да спрат тези проклети престъпници? Мамят хората необезпокоявани, къде е защитата на играчите??????? Въпреки това битката ми продължава и аз не се отказвам, изпратих, както беше поискано, цялата документация на gambling curacao, ще видим развитието

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

изпратен имейл до complaints@gaming-curacao.com , 24 часа по-късно ми отговориха с желание за повече подробности, изпратих каквото можах, ще видим какво ще ми отговорят..

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че поне се радвам, че ти отговориха. Така че ми кажи, когато измислиш нещо конкретно, че са ти отговорили. 🙂

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 1 месец

Здравей приятел, има ли новини?

Автоматичен превод:
PIERTHEHAWK75
преди 1 месец

Здравейте, току-що получих този имейл днес от sbgok@protonmail.com


"Благодаря за вашето запитване.

Поради ограничен капацитет, съчетан с болест, не можахме да се свържем с вас по-скоро, както сме свикнали.

Искрено се извиняваме за това.

Вашият случай междувременно решен ли е?

Ако не, по отношение на предоставената от вас информация, ние се занимаваме с много подобни случаи и Фондацията може да е в състояние да ви помогне. Може би е най-добре да започнете с обсъждане на вашия случай по телефона чрез Whatsapp.

Кой ден и час биха ви подхождали най-добре?

Моят номер, от който ще звъня е +34 643 593 483

В очакване на вашия отговор,"

Надявам се да говорят френски, първо ще им изпратя съобщение по WhatsApp..

Автоматичен превод:
Публикация на PIERTHEHAWK75 е изтрит от Romi
преди 1 седмица

дори и на мен, след като спечелих няколко последователни залога и достигнах €1000 (ще съм направил €300 депозити повече или по-малко, откакто отворих сметката) и след като изпратих всички странни документи и селфита, които ме помолиха да направя теглене , закриха сметката ми, задържайки всички пари, като казаха, че съм нарушил условията, което очевидно не е вярно. Ако имате актуализации или сте намерили начин да обжалвате или да направите нещо, уведомете ме, благодаря

Автоматичен превод:
Paulbet02
преди 1 седмица

Здравейте, много съжалявам, не ви ли казаха какви Условия сте нарушили? Това определено би било добре да се знае. Освен това само на спорт ли залагахте или играхте на ротативки?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, също бях измамен от betplays.com, обърнах се към адвокатска кантора и няколко асоциации, които предоставят помощ на играчи, които са жертви на казина в Кюрасао. За съжаление до момента няма компенсация, но продължавам битката си

Автоматичен превод:
Paulbet02
преди 1 седмица

Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.


Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
SavedWriter
преди 1 седмица

Здравей, какво разочарование, всъщност забелязах, че са си сменили лиценза, проклети са

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, жалко и съжалявам за това, с което трябваше да се сблъскаш. Видях от екранната снимка, че казиното обжалва някакви точки 3 и 9. Има ли нещо по-конкретно написано там или не?

За съжаление, ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в това, така че вероятно не можем да ви помогнем в този случай. Но ако се интересувате, ето връзките, където можете да опитате да получите помощ.

Връзки можете да намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Мислиш ли, че ще пуснеш жалба там?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.


Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Ти също пробва ли да пуснеш жалба някъде ? Вижте връзките, които изпратих в предишния си отговор.

За съжаление Индексът на безопасност не отразява спортните залагания и техните проблеми. Тъй като нямаме експерти или клон, ние не се занимаваме с подобни жалби, защото нямаме достатъчно представа, така че би било несправедливо да променяме индекса на безопасност въз основа на такива неща.

Мисля, че това е разбираемо. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Изглежда, че аз съм най-големият губещ тук. Откраднаха ми 24 хиляди. Вижте писмото, което току-що им изпратих.


Правен отдел на Betplays

3 griva Digeni Avenue, Patsalos House

6030, Ларнака, Кипър

Официална жалба: Незаконно спиране на акаунт и неплащане на средства

Уважаеми правен отдел на Betplays,

Пиша, за да поискам официално незабавното възстановяване на акаунта ми и освобождаване на пълния ми баланс от $24 115,03, който съм спечелил законно съгласно правилата и условията на вашата платформа.

Първоначално се регистрирах в Betplays на 24 май 2024 г. и залагах изключително на спорт чрез вашата платформа. След като изтеглих малка сума на 11 юни 2024 г., която беше приета от вашия финансов отдел, депозирах повторно $5000 на 29 август 2024 г. Последвани от още $3000, както се потвърждава от имейли, които съм запазил. Успешно увеличих баланса на акаунта си до $24 115,03 чрез легитимни дейности за залагане. След като го направих, акаунтът ми беше несправедливо ограничен до $1 на залог, въпреки че играх изцяло в рамките на правилата.

След това се опитах да изтегля средствата си и след като изчаках една седмица, бях информиран на 16 септември 2024 г., че акаунтът ми е спрян поради предполагаеми нарушения на вашите Общи условия, по-специално съгласно Правила 3 (Множество сметки) и 9 (Престъпна дейност, тайно споразумение и измама).

Моля, имайте предвид следното:

Без мулти-акаунти: Никога не съм създавал или управлявал повече от един акаунт в Betplays. Използвал съм само един акаунт, до който имах достъп единствено от моя компютър, лаптоп и мобилен телефон. Никога не съм споделял или разкривал подробности за акаунта си с никого.

Без престъпна дейност или тайно споразумение: Никога не съм участвал в каквато и да е престъпна дейност, тайно споразумение или измамно поведение, както е посочено във вашето Правило 9. Цялата ми дейност по залагане е извършена независимо и честно. Не участвам в тайни споразумения или споделяне на информация с други играчи, нито съм се опитвал да манипулирам платформата по някакъв начин.

Пълно съответствие: Спазих всички приложими правила, включително подадох документите си за потвърждение на самоличността, които вашият екип е одобрил, и имам доказателство за всички транзакции, имейли и комуникации между мен и Betplays. Моята история на залагания ясно демонстрира съответствието ми с вашите условия и имам доказателства за всеки поставен залог и моите баланси.

Вашето решение да спрете акаунта ми и да загубите баланса ми без основателна причина нарушава вашите договорни задължения и принципите на честната игра. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на акаунта ми и пълно освобождаване на баланса ми в размер на $24,115.03.

Неизпълнението на това искане в рамките на 48 часа ще доведе до по-нататъшни правни действия, включително, но не само, докладване на вашата платформа на съответните регулаторни органи (Коморски лицензионни органи, TrustPilot, Casino-Guru) , иницииране на официален правен иск за възстановяване на моите средства и иска обезщетение за неизпълнение на договора и неоснователно обогатяване.

Надявам се, че този въпрос може да бъде решен приятелски и бързо.

Автоматичен превод:
ninithegambler
преди 2 дни

Наречете ме специалист по детайли, но не бих смятал нас или TrustPilot за „съответни регулаторни органи".

Във всеки случай трябва да сте наясно, че ние не се занимаваме веднага със спортни залагания или нещо подобно. В резултат на това съответните потребителски отзиви и оплаквания вероятно ще бъдат отхвърлени. Правилно ли е да се каже, че сте залагали само на спорт? Просто се опитвам да избягвам погрешни предположения.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Да, точно е. Използвах сайта само за спортни залагания. Освен това разбирам, че не сте регулаторен служител. Просто поставям това там, за да ги уведомя, че ще информирам потребителите за тяхната лоша практика. Плюс това, след като видяхме на Trust pilot, че куп хора са били измамени наскоро, трябва да сме сигурни, че този сайт ще загуби лиценза си.


24k не е шега...

Автоматичен превод:
ninithegambler
преди 2 дни

Да разбирам. Наистина е сериозно!

Оценявам обяснението. Единствената ми цел е да се пазя от евентуални недоразумения.

Трябва също така да поясня, че не можем да направим нищо, за да „накажем" онлайн букмейкърите. Мисля, че "ние" можем само да се надяваме, че ще стигнете до справедливо решение, вероятно с доставчика на лиценза.


Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още