ФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Darian
|
15744 преглеждания 146 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
преди 4 месеца

изпратен имейл до complaints@gaming-curacao.com , 24 часа по-късно ми отговориха с желание за повече подробности, изпратих каквото можах, ще видим какво ще ми отговорят..

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че поне се радвам, че ти отговориха. Така че ми кажи, когато измислиш нещо конкретно, че са ти отговорили. 🙂

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 3 месеца

Здравей приятел, има ли новини?

Автоматичен превод:
PIERTHEHAWK75
преди 3 месеца

Здравейте, току-що получих този имейл днес от sbgok@protonmail.com


"Благодаря за вашето запитване.

Поради ограничен капацитет, съчетан с болест, не можахме да се свържем с вас по-скоро, както сме свикнали.

Искрено се извиняваме за това.

Вашият случай междувременно решен ли е?

Ако не, по отношение на предоставената от вас информация, ние се занимаваме с много подобни случаи и Фондацията може да е в състояние да ви помогне. Може би е най-добре да започнете с обсъждане на вашия случай по телефона чрез Whatsapp.

Кой ден и час биха ви подхождали най-добре?

Моят номер, от който ще звъня е +34 643 593 483

В очакване на вашия отговор,"

Надявам се да говорят френски, първо ще им изпратя съобщение по WhatsApp..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

дори и на мен, след като спечелих няколко последователни залога и достигнах €1000 (ще съм направил €300 депозити повече или по-малко, откакто отворих сметката) и след като изпратих всички странни документи и селфита, които ме помолиха да направя теглене , закриха сметката ми, задържайки всички пари, като казаха, че съм нарушил условията, което очевидно не е вярно. Ако имате актуализации или сте намерили начин да обжалвате или да направите нещо, уведомете ме, благодаря

Автоматичен превод:
Paulbet02
преди 1 месец

Здравейте, много съжалявам, не ви ли казаха какви Условия сте нарушили? Това определено би било добре да се знае. Освен това само на спорт ли залагахте или играхте на ротативки?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, също бях измамен от betplays.com, обърнах се към адвокатска кантора и няколко асоциации, които предоставят помощ на играчи, които са жертви на казина в Кюрасао. За съжаление до момента няма компенсация, но продължавам битката си

Автоматичен превод:
Paulbet02
преди 1 месец

Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.


Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SavedWriter
преди 1 месец

Здравей, какво разочарование, всъщност забелязах, че са си сменили лиценза, проклети са

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, жалко и съжалявам за това, с което трябваше да се сблъскаш. Видях от екранната снимка, че казиното обжалва някакви точки 3 и 9. Има ли нещо по-конкретно написано там или не?

За съжаление, ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в това, така че вероятно не можем да ви помогнем в този случай. Но ако се интересувате, ето връзките, където можете да опитате да получите помощ.

Връзки можете да намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Мислиш ли, че ще пуснеш жалба там?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.


Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ти също пробва ли да пуснеш жалба някъде ? Вижте връзките, които изпратих в предишния си отговор.

За съжаление Индексът на безопасност не отразява спортните залагания и техните проблеми. Тъй като нямаме експерти или клон, ние не се занимаваме с подобни жалби, защото нямаме достатъчно представа, така че би било несправедливо да променяме индекса на безопасност въз основа на такива неща.

Мисля, че това е разбираемо. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда, че аз съм най-големият губещ тук. Откраднаха ми 24 хиляди. Вижте писмото, което току-що им изпратих.


Правен отдел на Betplays

3 griva Digeni Avenue, Patsalos House

6030, Ларнака, Кипър

Официална жалба: Незаконно спиране на акаунт и неплащане на средства

Уважаеми правен отдел на Betplays,

Пиша, за да поискам официално незабавното възстановяване на акаунта ми и освобождаване на пълния ми баланс от $24 115,03, който съм спечелил законно съгласно правилата и условията на вашата платформа.

Първоначално се регистрирах в Betplays на 24 май 2024 г. и залагах изключително на спорт чрез вашата платформа. След като изтеглих малка сума на 11 юни 2024 г., която беше приета от вашия финансов отдел, депозирах повторно $5000 на 29 август 2024 г. Последвани от още $3000, както се потвърждава от имейли, които съм запазил. Успешно увеличих баланса на акаунта си до $24 115,03 чрез легитимни дейности за залагане. След като го направих, акаунтът ми беше несправедливо ограничен до $1 на залог, въпреки че играх изцяло в рамките на правилата.

След това се опитах да изтегля средствата си и след като изчаках една седмица, бях информиран на 16 септември 2024 г., че акаунтът ми е спрян поради предполагаеми нарушения на вашите Общи условия, по-специално съгласно Правила 3 (Множество сметки) и 9 (Престъпна дейност, тайно споразумение и измама).

Моля, имайте предвид следното:

Без мулти-акаунти: Никога не съм създавал или управлявал повече от един акаунт в Betplays. Използвал съм само един акаунт, до който имах достъп единствено от моя компютър, лаптоп и мобилен телефон. Никога не съм споделял или разкривал подробности за акаунта си с никого.

Без престъпна дейност или тайно споразумение: Никога не съм участвал в каквато и да е престъпна дейност, тайно споразумение или измамно поведение, както е посочено във вашето Правило 9. Цялата ми дейност по залагане е извършена независимо и честно. Не участвам в тайни споразумения или споделяне на информация с други играчи, нито съм се опитвал да манипулирам платформата по някакъв начин.

Пълно съответствие: Спазих всички приложими правила, включително подадох документите си за потвърждение на самоличността, които вашият екип е одобрил, и имам доказателство за всички транзакции, имейли и комуникации между мен и Betplays. Моята история на залагания ясно демонстрира съответствието ми с вашите условия и имам доказателства за всеки поставен залог и моите баланси.

Вашето решение да спрете акаунта ми и да загубите баланса ми без основателна причина нарушава вашите договорни задължения и принципите на честната игра. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на акаунта ми и пълно освобождаване на баланса ми в размер на $24,115.03.

Неизпълнението на това искане в рамките на 48 часа ще доведе до по-нататъшни правни действия, включително, но не само, докладване на вашата платформа на съответните регулаторни органи (Коморски лицензионни органи, TrustPilot, Casino-Guru) , иницииране на официален правен иск за възстановяване на моите средства и иска обезщетение за неизпълнение на договора и неоснователно обогатяване.

Надявам се, че този въпрос може да бъде решен приятелски и бързо.

Автоматичен превод:
ninithegambler
преди 1 месец

Наречете ме специалист по детайли, но не бих смятал нас или TrustPilot за „съответни регулаторни органи".

Във всеки случай трябва да сте наясно, че ние не се занимаваме веднага със спортни залагания или нещо подобно. В резултат на това съответните потребителски отзиви и оплаквания вероятно ще бъдат отхвърлени. Правилно ли е да се каже, че сте залагали само на спорт? Просто се опитвам да избягвам погрешни предположения.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, точно е. Използвах сайта само за спортни залагания. Освен това разбирам, че не сте регулаторен служител. Просто поставям това там, за да ги уведомя, че ще информирам потребителите за тяхната лоша практика. Плюс това, след като видяхме на Trust pilot, че куп хора са били измамени наскоро, трябва да сме сигурни, че този сайт ще загуби лиценза си.


24k не е шега...

Автоматичен превод:
ninithegambler
преди 1 месец

Да разбирам. Наистина е сериозно!

Оценявам обяснението. Единствената ми цел е да се пазя от евентуални недоразумения.

Трябва също така да поясня, че не можем да направим нищо, за да „накажем" онлайн букмейкърите. Мисля, че "ние" можем само да се надяваме, че ще стигнете до справедливо решение, вероятно с доставчика на лиценза.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми casinoguru, моля помогнете, създадох акаунт в betplays преди около месец. Направих депозит и спечелих няколко залагания. Преминах пълна проверка. Поръчах теглене, но след седмица беше отхвърлено поради нарушаване на правилата за залагания, точка номер 3. Тази точка се отнася за залагания, когато сте получили бонус. Трябваше да взема бонус без депозит. Имах 700 евро в сметката си в казиното и ми ги взеха без причина. Не съм направил нищо лошо. Бях обвинен в неща, които не съм направил, и парите, които спечелих честно, бяха взети от казиното.

Автоматичен превод:
Kakadu
преди 1 месец

Наистина съжалявам за преживяването ви от това казино.

Виждам, че вече сте подали жалба и тук, но за съжаление, тъй като виждам, че проблемът е свързан само със спортни залагания, не съм сигурен, че можем да помогнем.

Трябва да изчакате отговорникът по жалби по вашия случай да го проучи и след това ще ви уведоми как да продължите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми casinoguru, моля помогнете, създадох акаунт в betplays преди около месец. Направих депозит и спечелих няколко залагания. Преминах пълна проверка. Поръчах теглене, но след седмица беше отхвърлено поради нарушаване на правилата за залагания, точка номер 3. Тази точка се отнася за залагания, когато сте получили бонус. Трябваше да взема бонус без депозит. Имах 700 евро в сметката си в казиното и ми ги взеха без причина. Не съм направил нищо лошо. Бях обвинен в неща, които не съм направил, и парите, които спечелих честно, бяха взети от казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, аз също бях измамен от betplays.com, съжалявам да ви съобщя, че за съжаление вече няма да виждате парите си. Много жалби съм подавал напразно, тези крадците си смениха книжката

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аз съм японски играч

Намерих тази тема и ще публикувам жалбата и предупреждението си също там.

Както вече беше написано тук, пионерите може би вече разбират, но този казино сайт извършва измама.

И за съжаление, когато погледнете броя на последователните откази във форума за искове в перспектива, не изглежда, че CasinoGuru действа като арбитражен сайт, когато става въпрос за този казино сайт.

Не искам да пиша такава жалба, защото ми помогна друг сайт, но Изпратено на: 5 декември 2023 г.

От 31 иска оттогава, 28 са отсъдени последователно срещу играча.

Артикулите току-що бяха конфискувани и все още съм в процес на комуникация с другата страна и публикуване на жалбата си, но бих искал всички вие да разгледате поредицата от взаимодействия, които имах досега.

Този сайт ме обвинява в измама.

Въпреки това не съм участвал в подобно поведение и няма начин да съм създал множество акаунти или да съм се заговорил с други.

Вероятно след малко напред-назад BetPlays ще предостави някои изфабрикувани доказателства и CasinoGuru ще се произнесе като жертва.

Въпреки това, както беше споменато по-горе, 28 последователни уволнения от 31 случая е необичаен брой за този арбитражен сайт. (3 от тези случаи все още не са решени.)

CasinoGuru трябва да поеме отговорност и вътрешно да преразгледа тези 28 последователни решения.

Сигурен съм, че има много други играчи освен мен, на които печалбите им са били конфискувани по неоснователни причини.

Реших да се регистрирам, след като видях тази класация.

Не съм сигурен дали са се регистрирали чрез тази връзка, но съм се регистрирал през тази казино група много пъти.

Защото се доверявах на този сайт за прегледи всеки път.

Този инцидент ме кара да вярвам, че да продължаваш да ги държиш толкова високо е грешка във твоята философия.


И бих искал да попитам всички вас, арбитрите на Casino Guru.

Хората, които подават оплаквания в дискусиите, са пионери в казиното и много ветерани също са станали жертва на проблема.

Защо му давате индекс на безопасност 8,0, когато има толкова много проблеми?

В случай на начинаещ като мен, отговорът може да не е надежден фактор сам по себе си, но във вашата система има много твърдения и младши адепти и младши чираци.

Въпреки много уважавани пионери, станали жертви и предупреждения в дискусиите, изглежда, че на сайта се дава безплатен пропуск за правене на пари.

Моля, обяснете защо пренебрегвате оплакванията на надеждни членове на вашата платформа и давате свобода на действие на измамни казина.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

В тази KYC система също има някои подозрителни точки.

Предоставих шофьорската си книжка като KYC.

Въпреки че има формуляр за ръчно въвеждане, те използват софтуер за разпознаване на изображения, за да прочетат „предната страна" на предоставеното от вас лицензно изображение и да го презапишат без ваше разрешение.

С японска шофьорска книжка, ако се преместите, властите ще актуализират гърба на вашата шофьорска книжка с правилния адрес.

Актуализирах и документацията на гърба.

Въпреки това те разчетоха погрешно стария ми адрес и дата на раждане отпред и презаписаха личната информация, която бях въвел.

Това само по себе си не е ли незаконно действие от тяхна страна?

Няма ли да е проблем, ако въведената от мен информация бъде променена без мое разрешение?



Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини