изпратен имейл до complaints@gaming-curacao.com , 24 часа по-късно ми отговориха с желание за повече подробности, изпратих каквото можах, ще видим какво ще ми отговорят..
email sent to complaints@gaming-curacao.com , 24 hours later they replied wanting to know more details, I sent what I could, we will see what they will answer me..
Здравей приятел, има ли новини?
Hi friend, is there any news?
Ciao amico, ci sono novità?
Здравейте, току-що получих този имейл днес от sbgok@protonmail.com
"Благодаря за вашето запитване.
Поради ограничен капацитет, съчетан с болест, не можахме да се свържем с вас по-скоро, както сме свикнали.
Искрено се извиняваме за това.
Вашият случай междувременно решен ли е?
Ако не, по отношение на предоставената от вас информация, ние се занимаваме с много подобни случаи и Фондацията може да е в състояние да ви помогне. Може би е най-добре да започнете с обсъждане на вашия случай по телефона чрез Whatsapp.
Кой ден и час биха ви подхождали най-добре?
Моят номер, от който ще звъня е +34 643 593 483
В очакване на вашия отговор,"
Надявам се да говорят френски, първо ще им изпратя съобщение по WhatsApp..
Hello ,i've just received this mail today from sbgok@protonmail.com
"Thank you for your inquiry.
Due to limited capacity combined with illness, we could not get back to you more soon as we are used to.
We sincerely apologise for that.
Is your case solved in the meantime?
If not, regarding the information you provided, we handle many similar cases and the Foundation might be able to help you.Maybe it is best to start with discussing your case by phone via Whatsapp.
What day and time would suit you best?
My number from which I will call is +34 643 593 483
Awaiting your reply,"
I hope they speak french, i will send them a message by whatsapp first..
дори и на мен, след като спечелих няколко последователни залога и достигнах €1000 (ще съм направил €300 депозити повече или по-малко, откакто отворих сметката) и след като изпратих всички странни документи и селфита, които ме помолиха да направя теглене , закриха сметката ми, задържайки всички пари, като казаха, че съм нарушил условията, което очевидно не е вярно. Ако имате актуализации или сте намерили начин да обжалвате или да направите нещо, уведомете ме, благодаря
even to me after winning a few bets in a row and reaching €1000 (I will have made €300 in deposits more or less since I opened the account) and after sending all the strange documents and selfies that they asked me to make a withdrawal, they closed my account keeping all the money, saying that I had broken the terms and conditions, which is obviously not true. If you have updates or have found a way to appeal or do something let me know thanks
anche a me dopo aver vinto qualche scommessa di fila ed essere arrivato a 1000€ (avrò fatto 300 euro di depositi piu o meno da quando avevo aperto il conto) e dopo aver inviato tutti i documenti e selfie strani che mi chiedevano per poter fare un prelievo,mi hanno chiuso il conto tenendosi tutti i soldi, dicendo che avevo infranto i termini e condizioni, cosa ovviamente non vera. Se avete aggiornamenti o avete trovato un modo per appellarvi o fare qualcosa fatemelo sapere grazie
Здравейте, много съжалявам, не ви ли казаха какви Условия сте нарушили? Това определено би било добре да се знае. Освен това само на спорт ли залагахте или играхте на ротативки?
Моля, уведомете ме.
Hello, I'm so sorry, did they not tell you what Terms you violated ? That would definitely be good to know. Also, did you bet only on sports or did you play some slots ?
Please let me know.
Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Здравейте, също бях измамен от betplays.com, обърнах се към адвокатска кантора и няколко асоциации, които предоставят помощ на играчи, които са жертви на казина в Кюрасао. За съжаление до момента няма компенсация, но продължавам битката си
Hi, I was also scammed by betplays.com, I turned to a law firm and several associations that provide help to players who are victims of Curacao casinos. Unfortunately, no compensation to date, but I continue my battle
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com, mi sono rivolto ad uno studio legale e a diverse associazioni che forniscono aiuto ai giocatori vittime dei casinò di Curacao. Fino ad oggi nessun risarcimento purtroppo, ma io continuo la mia battaglia
Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.
Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Здравей, какво разочарование, всъщност забелязах, че са си сменили лиценза, проклети са
Hi, what a disappointment, I actually noticed that they changed their license, they are damned
Ciao, che delusione, in effetti ho notato che hanno cambiato licenza, sono dei maledetti
Само спорт, казаха ми, че условията са нарушени, но цитираните точки съдържат на свой ред много други подточки и следователно не ми казаха истинската причина, поради която акаунтът е закрит. Попитах кой точно срок съм нарушил, но не пожелаха да ми кажат
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Здравей, жалко и съжалявам за това, с което трябваше да се сблъскаш. Видях от екранната снимка, че казиното обжалва някакви точки 3 и 9. Има ли нещо по-конкретно написано там или не?
За съжаление, ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в това, така че вероятно не можем да ви помогнем в този случай. Но ако се интересувате, ето връзките, където можете да опитате да получите помощ.
Връзки можете да намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Мислиш ли, че ще пуснеш жалба там?
Hello, that's a shame and I'm sorry for what you had to face. I saw from the screenshot that the casino appealed some point 3 and 9. Is there something more specific written there or not ?
Unfortunately, we at Casino.Guru do not deal with sports betting because we do not have experts in it, so we probably cannot help you in this case. But if you are interested, here are the links where you can try to get help.
Links can be found here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Do you think you'll bite the bullet and file a complaint there ?
Те ми казаха същото, има регулаторни органи, замесени в тази измама. Освен това те вече не са лицензирани от gaming curacao, те смениха лиценза си на anjoun gaming, тази компания остава сенчеста компания, която може да работи и все още има право да приема депозити, веднага щом видят победител, те задържат средствата ви дори парите, които сте депозирали и печалбите, разбира се, и няма последствия за тях. 0 Справедливост, никога повече не залагайте с офшорни компании с тези лицензи. Помолих ги да ми върнат депозита, тъй като не съм загубил, те дори не са ми върнали депозита, вече е една година.
Редактиране: и те все още имат 8.0/10 оценка за безопасност, това е жалка шега
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Ти също пробва ли да пуснеш жалба някъде ? Вижте връзките, които изпратих в предишния си отговор.
За съжаление Индексът на безопасност не отразява спортните залагания и техните проблеми. Тъй като нямаме експерти или клон, ние не се занимаваме с подобни жалби, защото нямаме достатъчно представа, така че би било несправедливо да променяме индекса на безопасност въз основа на такива неща.
Мисля, че това е разбираемо. 🙁
Did you also try to file a complaint somewhere ? Look at the links I sent in my previous reply.
Unfortunately the Safety Index does not reflect sports betting and its problems. Since we don't have experts or a branch, we don't deal with such complaints because we don't have enough insight, so it would be unfair to change the safety index based on such things.
I think that's understandable. 🙁
Изглежда, че аз съм най-големият губещ тук. Откраднаха ми 24 хиляди. Вижте писмото, което току-що им изпратих.
Правен отдел на Betplays
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Ларнака, Кипър
Официална жалба: Незаконно спиране на акаунт и неплащане на средства
Уважаеми правен отдел на Betplays,
Пиша, за да поискам официално незабавното възстановяване на акаунта ми и освобождаване на пълния ми баланс от $24 115,03, който съм спечелил законно съгласно правилата и условията на вашата платформа.
Първоначално се регистрирах в Betplays на 24 май 2024 г. и залагах изключително на спорт чрез вашата платформа. След като изтеглих малка сума на 11 юни 2024 г., която беше приета от вашия финансов отдел, депозирах повторно $5000 на 29 август 2024 г. Последвани от още $3000, както се потвърждава от имейли, които съм запазил. Успешно увеличих баланса на акаунта си до $24 115,03 чрез легитимни дейности за залагане. След като го направих, акаунтът ми беше несправедливо ограничен до $1 на залог, въпреки че играх изцяло в рамките на правилата.
След това се опитах да изтегля средствата си и след като изчаках една седмица, бях информиран на 16 септември 2024 г., че акаунтът ми е спрян поради предполагаеми нарушения на вашите Общи условия, по-специално съгласно Правила 3 (Множество сметки) и 9 (Престъпна дейност, тайно споразумение и измама).
Моля, имайте предвид следното:
Без мулти-акаунти: Никога не съм създавал или управлявал повече от един акаунт в Betplays. Използвал съм само един акаунт, до който имах достъп единствено от моя компютър, лаптоп и мобилен телефон. Никога не съм споделял или разкривал подробности за акаунта си с никого.
Без престъпна дейност или тайно споразумение: Никога не съм участвал в каквато и да е престъпна дейност, тайно споразумение или измамно поведение, както е посочено във вашето Правило 9. Цялата ми дейност по залагане е извършена независимо и честно. Не участвам в тайни споразумения или споделяне на информация с други играчи, нито съм се опитвал да манипулирам платформата по някакъв начин.
Пълно съответствие: Спазих всички приложими правила, включително подадох документите си за потвърждение на самоличността, които вашият екип е одобрил, и имам доказателство за всички транзакции, имейли и комуникации между мен и Betplays. Моята история на залагания ясно демонстрира съответствието ми с вашите условия и имам доказателства за всеки поставен залог и моите баланси.
Вашето решение да спрете акаунта ми и да загубите баланса ми без основателна причина нарушава вашите договорни задължения и принципите на честната игра. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на акаунта ми и пълно освобождаване на баланса ми в размер на $24,115.03.
Неизпълнението на това искане в рамките на 48 часа ще доведе до по-нататъшни правни действия, включително, но не само, докладване на вашата платформа на съответните регулаторни органи (Коморски лицензионни органи, TrustPilot, Casino-Guru) , иницииране на официален правен иск за възстановяване на моите средства и иска обезщетение за неизпълнение на договора и неоснователно обогатяване.
Надявам се, че този въпрос може да бъде решен приятелски и бързо.
Looks like I'm the biggest loser here. They stole 24k from me . Check out the letter I just sent them.
Betplays Legal Department
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Larnaca, Cyprus
Formal Complaint : Unlawful Account Suspension and Non-Payment of Funds
Dear Betplays Legal Department,
I am writing to formally demand the immediate reinstatement of my account and the release of my full balance of $24,115.03, which I have legally earned under your platform's terms and conditions.
I initially signed up with Betplays on May 24, 2024, and have wagered exclusively on sports through your platform. After withdrawing a small amount on June 11, 2024 which was accepted by your financial department, I redeposited $5,000 on August 29 2024. Followed by another $3,000, as confirmed by emails I have saved. I successfully increased my account balance to $24,115.03 through legitimate betting activities. After doing so, my account was unfairly restricted to $1 per bet, despite playing fully within the rules.
I then attempted to withdraw my funds, and after waiting for one week, I was informed on September 16th 2024 that my account had been suspended due to alleged violations of your General Terms and Conditions, specifically under Rules 3 (Multi-Accounts) and 9 (Criminal Activity, Collusion & Cheating).
Please be advised of the following:
No Multi-Accounts: I have never created or operated more than one account with Betplays. I have used only one account, which I have accessed solely from my computer, laptop, and cell phone. I have never shared or disclosed my account details with anyone.
No Criminal Activity or Collusion: I have never engaged in any criminal activity, collusion, or fraudulent behavior as outlined in your Rule 9. All my wagering activity has been conducted independently and fairly. I have no involvement in collusion or sharing of information with other players, nor have I attempted to manipulate the platform in any way.
Full Compliance: I have complied with all the applicable rules, including submitting my identity verification documents, which your team has approved, and have proof of all transactions, emails, and communications between myself and Betplays. My wagering history clearly demonstrates my compliance with your terms, and I have evidence of every wager placed and my balances.
Your decision to suspend my account and forfeit my balance without sufficient cause violates your contractual obligations and the principles of fair play. I hereby demand the immediate reinstatement of my account and the full release of my balance in the amount of $24,115.03.
Failure to comply with this request within 48 hours will result in further legal action, including but not limited to reporting your platform to relevant regulatory authorities (Comoros Licensing Authorities, TrustPilot, Casino-Guru) , initiating a formal legal claim for the recovery of my funds, and seeking damages for breach of contract and unjust enrichment.
I hope this matter can be resolved amicably and promptly.
Наречете ме специалист по детайли, но не бих смятал нас или TrustPilot за „съответни регулаторни органи".
Във всеки случай трябва да сте наясно, че ние не се занимаваме веднага със спортни залагания или нещо подобно. В резултат на това съответните потребителски отзиви и оплаквания вероятно ще бъдат отхвърлени. Правилно ли е да се каже, че сте залагали само на спорт? Просто се опитвам да избягвам погрешни предположения.
Call me a detailist, but I would not consider us or TrustPilot to be "relevant regulatory authorities".
In any event, you should be aware that we do not deal with sports betting or anything similar right away. As a result, relevant user reviews and complaints are likely to be rejected. Is it accurate to say that you have only bet on sports? Just trying to steer clear of erroneous assumptions.
Да, точно е. Използвах сайта само за спортни залагания. Освен това разбирам, че не сте регулаторен служител. Просто поставям това там, за да ги уведомя, че ще информирам потребителите за тяхната лоша практика. Плюс това, след като видяхме на Trust pilot, че куп хора са били измамени наскоро, трябва да сме сигурни, че този сайт ще загуби лиценза си.
24k не е шега...
Yes it is accurate. I only used the site for sportsbetting. Also, I understand you are not a regulatory official. I simply put that there to let them know that I will be informing users of their mal practice. Plus after seeing on Trust pilot that a bunch of people all got scammed recently, we need to make sure this site loses their license.
24k is no joke...
Да разбирам. Наистина е сериозно!
Оценявам обяснението. Единствената ми цел е да се пазя от евентуални недоразумения.
Трябва също така да поясня, че не можем да направим нищо, за да „накажем" онлайн букмейкърите. Мисля, че "ние" можем само да се надяваме, че ще стигнете до справедливо решение, вероятно с доставчика на лиценза.
Yes, I see. It really is serious!
I appreciate the explanation. My only goal is to steer clear of any potential misunderstandings.
I should also make it clear that there is nothing we can do to "punish" online bookmakers. I think "we" can only hope that you come to a just resolution, probably with the license provider.
Уважаеми casinoguru, моля помогнете, създадох акаунт в betplays преди около месец. Направих депозит и спечелих няколко залагания. Преминах пълна проверка. Поръчах теглене, но след седмица беше отхвърлено поради нарушаване на правилата за залагания, точка номер 3. Тази точка се отнася за залагания, когато сте получили бонус. Трябваше да взема бонус без депозит. Имах 700 евро в сметката си в казиното и ми ги взеха без причина. Не съм направил нищо лошо. Бях обвинен в неща, които не съм направил, и парите, които спечелих честно, бяха взети от казиното.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Наистина съжалявам за преживяването ви от това казино.
Виждам, че вече сте подали жалба и тук, но за съжаление, тъй като виждам, че проблемът е свързан само със спортни залагания, не съм сигурен, че можем да помогнем.
Трябва да изчакате отговорникът по жалби по вашия случай да го проучи и след това ще ви уведоми как да продължите.
I am really sorry about your experience from this casino.
I can see that you have already submitted a complaint here as well, but unfortunately, as I can see that the issue is related to sports betting only, I am not sure that we could be able to help.
You need to wait for the complaint resolver of your case to investigate it and then will let you know how to proceed further.
Уважаеми casinoguru, моля помогнете, създадох акаунт в betplays преди около месец. Направих депозит и спечелих няколко залагания. Преминах пълна проверка. Поръчах теглене, но след седмица беше отхвърлено поради нарушаване на правилата за залагания, точка номер 3. Тази точка се отнася за залагания, когато сте получили бонус. Трябваше да взема бонус без депозит. Имах 700 евро в сметката си в казиното и ми ги взеха без причина. Не съм направил нищо лошо. Бях обвинен в неща, които не съм направил, и парите, които спечелих честно, бяха взети от казиното.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Здравейте, аз също бях измамен от betplays.com, съжалявам да ви съобщя, че за съжаление вече няма да виждате парите си. Много жалби съм подавал напразно, тези крадците си смениха книжката
Hi, I was scammed by betplays.com too, I'm sorry to inform you that unfortunately you will no longer see your money. I have filed many complaints in vain, those thieves have changed their license
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com mi dispiace informarti che purtroppo non vedrai più i tuoi soldi. Ho inoltrato tanti reclami inutilmente, quei ladri hanno cambiato licenza
Аз съм японски играч
Намерих тази тема и ще публикувам жалбата и предупреждението си също там.
Както вече беше написано тук, пионерите може би вече разбират, но този казино сайт извършва измама.
И за съжаление, когато погледнете броя на последователните откази във форума за искове в перспектива, не изглежда, че CasinoGuru действа като арбитражен сайт, когато става въпрос за този казино сайт.
Не искам да пиша такава жалба, защото ми помогна друг сайт, но Изпратено на: 5 декември 2023 г.
От 31 иска оттогава, 28 са отсъдени последователно срещу играча.
Артикулите току-що бяха конфискувани и все още съм в процес на комуникация с другата страна и публикуване на жалбата си, но бих искал всички вие да разгледате поредицата от взаимодействия, които имах досега.
Този сайт ме обвинява в измама.
Въпреки това не съм участвал в подобно поведение и няма начин да съм създал множество акаунти или да съм се заговорил с други.
Вероятно след малко напред-назад BetPlays ще предостави някои изфабрикувани доказателства и CasinoGuru ще се произнесе като жертва.
Въпреки това, както беше споменато по-горе, 28 последователни уволнения от 31 случая е необичаен брой за този арбитражен сайт. (3 от тези случаи все още не са решени.)
CasinoGuru трябва да поеме отговорност и вътрешно да преразгледа тези 28 последователни решения.
Сигурен съм, че има много други играчи освен мен, на които печалбите им са били конфискувани по неоснователни причини.
Реших да се регистрирам, след като видях тази класация.
Не съм сигурен дали са се регистрирали чрез тази връзка, но съм се регистрирал през тази казино група много пъти.
Защото се доверявах на този сайт за прегледи всеки път.
Този инцидент ме кара да вярвам, че да продължаваш да ги държиш толкова високо е грешка във твоята философия.
И бих искал да попитам всички вас, арбитрите на Casino Guru.
Хората, които подават оплаквания в дискусиите, са пионери в казиното и много ветерани също са станали жертва на проблема.
Защо му давате индекс на безопасност 8,0, когато има толкова много проблеми?
В случай на начинаещ като мен, отговорът може да не е надежден фактор сам по себе си, но във вашата система има много твърдения и младши адепти и младши чираци.
Въпреки много уважавани пионери, станали жертви и предупреждения в дискусиите, изглежда, че на сайта се дава безплатен пропуск за правене на пари.
Моля, обяснете защо пренебрегвате оплакванията на надеждни членове на вашата платформа и давате свобода на действие на измамни казина.
I'm a Japanese player
I found this thread and will post my complaint and warning there as well.
As already written here, pioneers may already understand, but this casino site is committing fraud.
And unfortunately, when you look at the number of consecutive denials on the claims forum in perspective, it does not seem like CasinoGuru is acting as an arbitration site when it comes to this casino site.
I don't want to write such a complaint because I have been helped by another site, but Submitted on: December 5, 2023
Of the 31 claims since then, 28 have been ruled against the player in succession.
The items have just been confiscated, and I am still in the process of communicating with the other party and posting my complaint, but I would like you all to take a look at the series of interactions I have had so far.
This site is accusing me of cheating.
However, I have not engaged in such behavior, and there is no way I created multiple accounts or colluded with others.
It is likely that after some back and forth, BetPlays will provide some fabricated evidence and CasinoGuru will rule as the victim.
However, as mentioned above, 28 consecutive dismissals out of 31 cases is an unusual number for this arbitration site. (3 of those cases have not yet been decided.)
CasinoGuru should take responsibility and internally re-examine these 28 consecutive rulings.
I'm sure there are many other players besides me who have had their winnings confiscated for unfounded reasons.
I decided to register after seeing this rating.
I'm not sure if they registered via this link, but I have registered through this casino group many times.
Because I trusted this review site each time.
This incident makes me believe that continuing to hold them in such high regard is a mistake in your philosophy.
And I would like to ask all of you Casino Guru arbitrators.
The people making complaints in the discussions are casino pioneers, and many veterans have also fallen victim to the problem.
Why are you giving it a safety index of 8.0 when there are so many issues?
In the case of a newbie like me, the answer may not be a reliable factor in itself, but there are many claims and Junior Adepts and Junior Apprentices in your system.
Despite many reputable pioneers falling victim and warnings in the discussions, it appears the site is being given a free pass to make money.
Please explain why you are ignoring the complaints of trustworthy members on your platform and giving leeway to fraudulent casinos.
私は日本のプレイヤーです
こちらのスレッドを発見してこちらにも苦情、警告を記載します。
既にこちらに書かれている、先駆者の皆さんは理解されているかもしれないが、こちらのカジノサイトは詐欺行為を働いております。
そして、残念ながらクレームフォーラムの連続的な却下された数を俯瞰的に見た場合、このカジノサイトに関しては、カジノグルは仲裁サイトとして活動されてないように思えます。
私自身、別サイトで助けていただいたこともあり、このようなクレームを書きたくはありませんが、提出日: 2023年12月5日
これ以降のクレームで31件中28件が、連続してプレイヤーに不利な裁定を下されています。
没収されたばかりで、まだ相手方とやり取りをし、クレームも投稿したばかりですが、皆さんにはこの後の私の一連のやり取りを確認していただきたい。
こちらのサイトは私が不正行為を働いたと難癖をつけてきています。
しかし、私はそのような行為をした事実はなく、複数アカウントの作成や共謀などはあり得ません。
恐らくBetPlaysはある程度のやり取りののち、適当に捏造した証拠を提供し、カジノグルは被害者の立ち位置として裁定を下すことでしょう。
しかし、上記でも書きましたように、31件中28件の連続却下は、こちらの仲裁サイトとして異常な個数です。(うち3件は、まだ裁定が下ってない)
カジノグルは責任をもってこの28件の連続した裁定にたいして、社内で再度検討してください。
私以外にも根拠のない理由で賞金を没収されたプレイヤーが多数いるはずです。
私はこちらの評価値を見たうえで、登録を決定しています。
こちらのリンク経由で登録をしたかは定かではないですが、何件もこちらのカジノグルを経緯して登録もしています。
その都度この評価サイトを信頼していたからです。
今回の1件で彼らに高評価を維持し続けるのはあなた方の理念にとって誤りであると確信をします。
そしてカジノグルの裁定者の皆さんに聞きたいです。
ディスカッションでクレームを入れてる方々はカジノの先駆者であり、多くのベテランたちも被害に会われています。
何故、これだけの件数の問題があるにも関わらず、8.0の安全指標を与えているのですか?
私のような新参者の回答などの場合は、それ自体が信頼係数として頼りないかもしれませんが、多くのクレームと、あなた方のシステムで、ジュニアアデプト、ジュニアアプレンティ
多くの信頼性のある先駆者が被害にあい、ディスカッションでも警告をしているにも関わらず、このサイトに稼がせる猶予を与えているように見えます。
自社のプラットフォームで信頼のおける会員のクレームを無視され、詐欺カジノに猶予を与える理由を回答していただきたい。
В тази KYC система също има някои подозрителни точки.
Предоставих шофьорската си книжка като KYC.
Въпреки че има формуляр за ръчно въвеждане, те използват софтуер за разпознаване на изображения, за да прочетат „предната страна" на предоставеното от вас лицензно изображение и да го презапишат без ваше разрешение.
С японска шофьорска книжка, ако се преместите, властите ще актуализират гърба на вашата шофьорска книжка с правилния адрес.
Актуализирах и документацията на гърба.
Въпреки това те разчетоха погрешно стария ми адрес и дата на раждане отпред и презаписаха личната информация, която бях въвел.
Това само по себе си не е ли незаконно действие от тяхна страна?
Няма ли да е проблем, ако въведената от мен информация бъде променена без мое разрешение?
There are some suspicious points in this KYC system too.
I provided my driver's license as KYC.
Even though there is a manual input form, they use image recognition software to read the "front" of the license image you provide and overwrite it without your permission.
With a Japanese driver's license, if you move, the authorities will update the back of your driver's license with the correct address.
I also updated the documentation on the back.
Despite this, they misread my old address and date of birth on the front and overwrote the personal information I had entered.
Isn't this in itself an illegal act on their part?
Wouldn't it be a problem if the information I entered was modified without my permission?
こちらのKYCシステムにも不審点があります
私は運転免許証をKYCとして提供しました。
手動の入力フォームが存在したにもかかわらず、彼らは提供した免許証画像の"表面"を画像認識ソフトで読み込み、勝手に上書きをしています。
日本の免許証では、住居を転居した場合には裏面に正しい住所が当局より更新されます。
私は裏面の書類もアップデートしました。
それにも関わらず、表面の旧住所と、生年月日を誤った読み取りをして、私自身が打ち込んだ個人情報を上書きをしています。
これ自体が彼らの違法行為ではありませんか?
私自身が入力した情報を勝手に修正されるというのは問題にはなりえないのでしょうか?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.