ФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Darian
|
12391 преглеждания 134 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
Jaro
преди 2 месеца

Включително мен, има 3 души, които са били измамени в хиляди, мислите, че уебсайтът ви трябва да дава оценка 8/10 на такива измети?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Яро, не се отваря никакъв линк освен първия, но след внимателно попълване на всички полета, няма възможност за изпращане на жалбата, излиза грешка. Повтарям обаче: става въпрос за неизплатени печалби и за съжаление много от нас са били измамени. Трябва да се намесите, през 2024 г. не можете да оставите отворена платформа за игри, която извършва престъпления чрез извършване на кражби и ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, които трябва да се наказват от закона

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам вашата гледна точка, но също така знам, че играчите идват тук, за да получат представа за този или онзи сайт, ако впоследствие установят, че той е оценен с 8/10, тогава ще бъдат измамени, след като са спечелили значителна сума, няма бъде добро изживяване за тях.. имах предвид с това, 8/10 не отразява истинската стойност на сайта betplays.com. Давам им 00/10 и съм добър с тях. вашата оценка е капан за играчите, извинете ме, че ви го казвам, затова смятам, че трябва да инвестирате и в спортни залагания, така че работата ви да е завършена и това дава повече доверие на вашия сайт, следователно казино или спортни залагания, парите са си пари ..

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз разбирам какво казвате и може би някой ден ще прибегнем до това и ще имаме хора и за спортни залагания. Това обаче все още не е приоритет и затова, ако хората ни познават или прегледат информацията, те знаят, че не се занимаваме с нея.

Със сигурност би имало добавена стойност, но не може просто така, с един ум. Мисля, че и двамата се разбираме и се надяваме, като вас, други играчи ще имат по-добро изживяване от това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всички платформи за игри, които оценявате, предлагат както раздела за казино, така и раздела за спорт, така че не съм съгласен с факта, че се занимавате само с оплаквания от казино. Нелогично е, спечелените пари са спечелени пари, независимо от режима на игра

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, това е вашето мнение и нашата позиция е различна. Казвам го за последно, тъй като нямаме хора, които разбират от спортни залагания, как вероятно бихме се намесили в такива случаи. Това ми е нелогично. Да защитавам играч и дори да не знам в какво се забърквам, защото не го разбирам. Това логично ли ти е?

Знам, че играчите са тъжни, ако загубят пари чрез измама, но вие имате други сайтове, като тези, които публикувах, които може да са в състояние да ви помогнат.

Така че се надявам, че се изразих ясно и не се налага да се въртим около едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Включително мен, има 3 души, които са били измамени в хиляди, мислите, че уебсайтът ви трябва да дава оценка 8/10 на такива измети?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спортните залагания и фактът, че играчите са били измамени, не се отчитат в индекса за безопасност, тъй като ние не се занимаваме с това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Яро, не се отваря никакъв линк освен първия, но след внимателно попълване на всички полета, няма възможност за изпращане на жалбата, излиза грешка. Повтарям обаче: става въпрос за неизплатени печалби и за съжаление много от нас са били измамени. Трябва да се намесите, през 2024 г. не можете да оставите отворена платформа за игри, която извършва престъпления чрез извършване на кражби и ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, които трябва да се наказват от закона

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Отвори ми всички линкове. Ако не можете да получите достъп до никакви оплаквания и получите грешка, свързвали ли сте се с поддръжка на тези сайтове?

Също така, опитвали ли сте да се свържете с органа във вашата ситуация?

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 2 месеца

Здравей jamel, обърнах се към агента по лицензиране на Кюрасао: complaints@gaming-curacao.com

Отговориха ми, изпратих цялата документация, с която разполагам

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 2 месеца

Здравей приятелю, опитай да изпратиш имейл до: complaints@gaming-curacao.com

Те ми отговориха

Автоматичен превод:
PIERTHEHAWK75
преди 2 месеца

Добра новина, със сигурност ще им изпратя имейл, да, само имейл ли е или имат уебсайт, моля?

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 2 месеца

Те отговарят само чрез имейл на приятел

Автоматичен превод:
PIERTHEHAWK75
преди 2 месеца

да, поне някой отговори 🙂


Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 2 месеца

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint



Здравей jamel, намерих директния орган за нашите оплаквания!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Включително мен, има 3 души, които са били измамени в хиляди, мислите, че уебсайтът ви трябва да дава оценка 8/10 на такива измети?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте!

Не че искам да приема думите ви с лека ръка, но въпросът е, че:

Една жалба беше отхвърлена , тъй като тук не се занимаваме със спортни залагания. Между другото, това е причината, поради която можете да прочетете това описание:

„Разгледайте най-големия в света източник на информация за онлайн казина

Актуални рецензии на всички онлайн казина, база данни с бонуси, глобална общност, помощ при оплаквания и много повече."

Нито едно от рецензиите на казиното не казва нито дума за качествата на спортните залагания. Същото важи и за индекса на безопасност.

Съжалявам, че вероятно сте се объркали, ние се сблъскваме с грешни очаквания почти всеки ден.

Вторият играч изобщо не е подал жалба относно проблема си, не е имало разследване или наказание за казиното.

Накрая жалбата ви беше отхвърлена като неоснователна.

Това означава, че според Кодекса за справедлив хазарт не сте били измамени, следователно казиното няма да бъде санкционирано.

Липсва ни основателна причина да променим Индекса за безопасност на това конкретно казино в такава ситуация.

Съжаляваме да чуем, че сте разочаровани, но ние трябва да запазим обективността си и настоящата оценка няма да се промени при липса на доказателства.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Или подробности в прегледа на казиното:

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-4

Gaming Кюрасао (GC)

complaints@gaming-curacao.com

Не съм сигурен дали някой е споменал този имейл.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

изпратен имейл до complaints@gaming-curacao.com , 24 часа по-късно ми отговориха с желание за повече подробности, изпратих каквото можах, ще видим какво ще ми отговорят..

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 2 месеца

отговориха ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Регулаторите са „вътре" в казиното, казината в Кюрасао са известни с подобно поведение, това за съжаление е загубена кауза, никой не го интересува. Казиното е толкова жалко, че дори отказаха да ми върнат депозита, те просяците се нуждаят от всеки долар, изглежда.

Автоматичен превод:
SavedWriter
преди 2 месеца

Същото се случи и с мен. Оплаках им се, чаках близо месец и те застанаха на страната на оператора. Казиното дори не отговори в темата

Автоматичен превод:
Публикация на SavedWriter е изтрит
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още