Извинете, че ви прекъсвам.
Случайно да сте намерили това оплакване?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
Начинът, по който го виждам, беше само хипотетичен въпрос за играча.
„Ами те ми позволиха да депозирам и да играя. И технически, ако бях спечелил и исках да тегля. Те щяха да ми откажат тегленето "
Отговорът беше:
„Извинявам се за късния отговор.
Съжаляваме, но не можем да ви помогнем с тази хипотетична ситуация.
Загубили ли сте средствата, които сте депозирали в казиното, или те са недокоснати във вашата казино сметка?
Ще чакам вашия отговор."
Просто исках да те уведомя.
Sorry to interrupt.
Have you, by any chance, found this complaint?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
The way I see it, it was just a hypothetical matter for the player.
"Well they allowed me to deposit and play. And technically if I had won and wanted to have withdraw. They would have denied my withdrawal"
The reply was:
"I apologize for the late response.
I am sorry but we cannot assist you with this hypothetical situation.
Have you lost the funds that you deposited in the casino, or are they untouched in your casino account?
I'll await your response."
Just wanted to let you know.