ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
25140 преглеждания 180 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
преди 4 месеца

Здравей мила Радка,


Не знам точно дали сега трябва да поискам обратно целия си депозит и дали имам шанс,

Въпросът е дали изобщо можех да верифицирам акаунта си? Възможно ли е дори увеличение?

Мисля, че това беше безрисков доход за казиното; ако бях спечелил много, щях да получа само депозитите си обратно.

Тогава бихте могли да бъдете справедливи и да получите възстановяване на вашите депозити, без да печелите.


Или греша?


С Най-Добри Пожелания




Автоматичен превод:
Blerko
преди 4 месеца

Уважаеми Блерко,

Предполагам, че цялата тази тема трябва да е доста завладяваща, но ще се опитам да я обясня ясно. Нека започнем с няколко определения:

Индекс на безопасност: е изчислена стойност, показваща колко вероятно е caiso да ни изплати нашите законни печалби.

Възстановяване: е когато сумата пари, която преди това сте депозирали в казиното, за да играете, ви се връща, обикновено защото е имало някакъв технически проблем или проблем с боус. Казината възстановяват сумата на играчите, когато смятат, че са направили грешка, но най-добре е да нулирате ситуацията, като върнете депозита

Сега, когато кажете "Аз съм играч с проблем със зависимостта, единственото нещо, което гледам е как ги оценявате." и също така "Не, верификацията наистина не е била поискана и няма начин да се верифицирате, вероятно само когато правите теглене." както беше обяснено това, което наричате рейтинг, няма много общо с това, когато никога не сте искали теглене. И да, много казина проверяват играчите, след като поискат теглене.

Играчите от Германия трябва да играят само в казина, лицензирани от GGL - вашият местен лицензиращ орган. Решихте да играете в казино, лицензирано по лиценза на Кюрасао - и според нашия уебсайт това казино не приема играчи от Германия. Това ваша грижа ли е, моля?

Във всеки случай, ако можете да депозирате, играете, печелите или губите справедливо в това казино, не виждам причина за възстановяване. След като казиното ви позволи да се регистрирате, да депозирате и да играете, и ако играете в съответствие с всички правила, трябва да получите печалбата си, ако спечелите.

Това, което наистина не успявам да разбера, е това „мислете, че това е безрисков доход за казиното; ако бях спечелил много, щях да получа само депозитите си обратно". Моля, информирайте казиното, което ви интересува. Ако кажат, че не можете да играете там поради ограничението, това би означавало, че трябва да получите обратно парите си, ако казиното планира да не изплати възможните ви печалби. Ако казиното е добре с вас като играч, трябва да бъдете третирани като човек от всяка друга разрешена държава.

От обща гледна точка, играта в caisno никога не е безрискова, можете да загубите всичко доста лесно. Също така, опитайте се да избягвате казина, които са ограничени за германски граждани. Ако по някакъв начин успеете да направите това, незабавно попитайте поддръжката.

За да бъдете по-конкретни сега, попитайте поддръжката или чатете дали е добре да играете там, дори ако сте от Германия. Опцията за възстановяване зависи от гледната точка на казиното.

Ако мога да имам само един съвет, опитайте се да не играете. Направете всичко възможно, за да съсредоточите ума си върху нещо друго.

Когато трябва да играете, задайте поне ниски лимити и информирайте казиното, че сте пристрастени.

Допълнителна поддръжка, съвети и всичко свързано с този проблем е достъпно 24/7 в нашия раздел за отговорен хазарт 👈. Моля, погледнете го винаги, когато имате нужда.


Кажете ми какво сте научили от казиното, аз ще бъда тук.






Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички, можете ли да ми кажете дали залагането на червено е надеждно? Поискаха ми верификация и сметката вече е верифицирана, но тегленето все още чака

Автоматичен превод:
Codex28
преди 3 месеца

Здравейте, тук можете да намерите много необходими неща и със сигурност също как тегленията в това казино преминаха за играчите.

Според индекса на безопасност бих казал, че не би трябвало да има проблем с това, но и двамата знаем, че винаги може да се случи нещо. Колко време чакаш парите си? Играхте ли с някакъв бонус? Какъв метод на плащане използвахте за теглене?

Сложете ме повече на снимката, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря, платиха ми в рамките на 48 часа

Автоматичен превод:
Codex28
преди 3 месеца

Чудесно, тогава всичко е наред, както го виждам. Понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи, защото тегленията не трябва да са моментални.

Ще останеш ли да играеш тук?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Закриха ми акаунта

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Red bet затвори сметката ми. Имам печалби над 200 евро. Моят акаунт вече беше потвърден и вече направих тегления, моля, помогнете ми, това не бяха бонус пари

Автоматичен превод:
Codex28
преди 3 месеца

Здравейте, знаете ли причината, поради която това се случи? Виждам, че преди седмица говорихме за получаване на пари, така че това е доста студен душ, бих казал. Ако казиното е имало причина, не забравяйте да ми кажете какво са ви казали.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца




Толкова е ужасно, че дори не мога да си го помисля

Всичко е от запетаи и запетаи и прочие.

Въпреки че балансът се увеличава стабилно и бонусът също се увеличава според общия залог, 219 075 JPY все още се декларират като 2190 йени, а сумата, отразена в портфейла, е 2190 йени.

Но получих БОНУС ЗА КУПУВАНЕ 10 000 JPY.

Дори и да спечелите 40 000 JPY, портфейлът ви ще има само минус 1 000 JPY.

Жалко


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
yssk1984
преди 2 месеца

Здравей, хм от това, което описваш, не съм сигурен дали разбирам напълно какво ти се случва тук. Имате ли пари в сметката си, които казиното изчислява погрешно, когато говорите за запетаите? Парите идват ли от бонуса, който сте купили?

Бихте ли го обяснили малко по-добре, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблеми с показването на суми на екраните на слотовете


Оставащият баланс на екрана на слота, който играете в момента, се показва като 219 075 JPY или 219 075 японски йени.

Въпреки това, сумата, отразена в салдото по сметката, се показва като ¥2190,00, въпреки че се използва символът "¥", използван за показване на суми в JPY. Това е методът, използван за показване на суми като USD и не се използва за показване на суми в японски йени.

В допълнение, общият залог на завъртане може да бъде зададен на 19 стъпки, от минимум 20 JPY до максимум 15 000 JPY. От тях общият залог, който използва "," е 1000 йени, което е 13 стъпки нагоре от дъното.

Въпреки че екранът на слота ясно показва ¥219 075, сумата, отразена в салдото по сметката, се променя на „00" без закръгляване нагоре или надолу на десетичната запетая.

Според обяснението на ръководството ",075" в 219 075 JPY всъщност не е 75 йени в японски йени, а числото след ".", и те казаха, че не разбирам разликата между "," и " .". Следователно те твърдяха, че 219 075 йени = 219 075 йени, за което попитах като грешка при показване, не се показва като 219 075 йени, а по-скоро като 2 190,00 йени, което е глобално признатата валута на дисплея за всяка държава и текущата ситуация е не е подобрена.

Съгласно това обяснение, от 19-те избираеми общи нива на залог на завъртане, сумата на залога три нива над минималния залог от 20 JPY, 40 JPY и 60 JPY ще бъде цената, която не се отразява в баланса на акаунта.

Въпреки това, бонус комплектите, които могат да бъдат закупени на екрана на слота, могат да бъдат закупени за 100 пъти сумата на залога, така че ако сумата на залога е 60 JPY, тя ще бъде 6000 JPY, но всъщност можете да го закупите само за 6 JPY.

Както бе споменато по-горе, има несъответствие между сумата, показана на екрана на слота, и сумата, отразена в баланса на сметката, което затруднява разбирането. Надявам се, че този проблем ще бъде разрешен възможно най-скоро.

разбираш ли

Ако мислите, че сте спечелили много и щастливо се опитате да изтеглите парите си, ще ви се подиграват и ще ви кажат: „Жалко за вас 😀 Това е универсално разбиране ☺️ Вие сте виновен, че не учите достатъчно 😃 Приятен ден 😃 Чао. "

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, в крайна сметка изплатиха печалбите след няколко дни, в които обясних, че искат карта, която не е моя, ужасна помощ

Автоматичен превод:
Codex28
преди 2 месеца

По-добре да забравиш за това, нали? Знаете ли, мисля, че все още е страхотно да споделяте подобни неща с другите, защото звучи доста невероятно. Предполагам, че поддръжката е била дяволски сериозна за такова искане в началото.

Във всеки случай, какво беше накрая? Извиниха ли се за проблема?

Е, все пак сме просто хора. Надявам се следващите ни преживявания да са много по-приятни от това.🤞

Автоматичен превод:
yssk1984
преди 2 месеца

здравей

Сега разбирам, че изглежда, че слотът показва различни стойности в сравнение с активния баланс. Е, разбирам, че е защото общият маркер е "," вместо "." Предполагам, че трябва да е доста сложно за играчи от определени страни. Също така мисля, че доставчикът на слотове има само една настройка за скалата на залагане, вероятно не много гъвкава за по-екзотични валути.

Колко завъртания сте купили по този начин?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Не, те не се извиниха, ако щракна върху потвърждение, не lp, все още съм проверен, дори ако lp вече съм бил. Но тегленето lp те платиха

Автоматичен превод:
Codex28
преди 2 месеца

Е, това е много лошо, понякога дори не получаваме това извинение. Но за мен лично щеше да е важно да получим парите, въпреки че някои ситуации ни оставят горчив вкус.

На базата на тях обаче можем да решим дали ще продължим да играем в такова казино или не.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

не си спомням


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих 4500 крони в четвъртък, но те все още не са ги изплатили, въпреки че се опитах да се свържа с тях няколко пъти - някой от тяхното обслужване на клиенти каза, че са изпратени от тях и може да отнеме до 5 дни, преди да стигнат банка - други казват, че все още са в процес на обработка и все още не са одобрени - пишат, че парите не са преведени, защото банката е затворена и не е банков ден, но знам, че има много банкови дни от четвъртък.


Мога ли да им помахам за сбогом? Може да видите дълги отрицателни съобщения на trustpilot за последния месец

Автоматичен превод:
Beflo
преди 2 месеца

Потвърдихте ли акаунта си в това казино и имали ли сте успешни тегления там преди?

Кристина вече обясни във вашата жалба , че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, така че се надявам, че ще успеете да получите парите преди изтичането на този период.

Моля, информирайте ни за всякакви промени.

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини