ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
19943 преглеждания 180 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
samperisrael
преди 3 месеца

Както вече казахме и от мен, и от CG, вие сте играли с карта на чуждо име - това винаги е забранено и следователно печалбите ви ще бъдат конфискувани. Казиното в този случай не е крадец и ако не можете да разберете това, може би нямате право да играете в казина онлайн. Радвайте се, че ще получите депозита си от 200 евро, те вероятно имат право да конфискуват и тези пари според техните T&C

Автоматичен превод:
carlthecarl
преди 3 месеца

Да, разбира се, и на всичкото отгоре трябва да ти благодаря, че взе парите ми. Това е лудост. Отивам да докладвам, нищо не губя.

Автоматичен превод:
samperisrael
преди 3 месеца

Бих искал да кажа, че най-вероятно ще публикувате отново собствената си грешка, ако схванете значението ми.

Въпреки че съжалявам за ситуацията ви, опитайте се да я приемете обективно. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че не мога да кажа нищо лошо за това казино. Вчера подадох заявка за теглене на 40 000 CZK, вечерта получих одобрение за теглене по имейл и тази сутрин имам парите в сметката си. Тегленето е извършено по банков път по разплащателна сметка в чешка банка

Автоматичен превод:
Oliznova
преди 3 месеца

Здравейте, страхотни новини. Вие също спечелихте доста добра сума и искрено ви поздравявам 🎉☘️

В коя игра успяхте или бяха няколко?

Относно тегленето беше доста бързо за банков превод, което също е голямо предимство.

Направихте ли вече KYC тук? Колко време отне, ако е така?

Още веднъж поздравления и твърдо вярвам, че ще продължите да се справяте добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Очевидно не приемате играчи от Германия, което означава, че мога да се запиша и да загубя няколко хиляди евро без шанс да спечеля.

Автоматичен превод:
Публикация на Jaro е изтрит
Blerko
преди 2 месеца

Здравейте, виждам на нашия уебсайт, че казиното не приема играчи от Германия. Успяхте ли да се регистрирате там с всичките си данни или какво ви трябваше за регистрация? Със сигурност казиното не трябва да ви вземе да играете, ако знае, че ще има проблеми с тегленето.

Кажете ми как върви и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте ,

И аз видях това твърде късно,

И аз внесох 5000 евро при тях, мисля, че това беше доход без риск, те със сигурност нямаше да изплатят, въпреки че така или иначе нищо не можете да спечелите от тях.

Не трябваше да правя нищо, просто се регистрирах както обикновено и дори платих през онлайн банкиране.


Имейлът и телефонният номер са потвърдени.


Пуснах жалба, може би Томас може да ми помогне, но поне индексът на сигурност не трябва да е твърде висок за такива казина.



Автоматичен превод:
Blerko
преди 2 месеца

Е, бих казал, че ако не сте забелязали, че играчи от вашата страна не могат да играят тук, индексът на безопасност не може да бъде по-нисък. Знам, че подобни неща трябва да се предотвратяват, но дори когато се регистрирате, ако не сте въвели никакви данни, които биха могли да показват, че сте от ограничена държава, казиното не би могло да знае за това. Разбира се, през повечето време те разбират, когато направите първото си теглене, защото тогава повечето казина искат KYC.

Въпреки това, най-доброто нещо би било да маркирате системата още в началото и винаги да поставяте някои държави в регистрацията и ако не видите вашата там, ще знаете, че не можете да играете там.

Както и да е, тъй като сте отворили жалба , се чудя как ще се развие и дали ще бъде решена.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моля, разбира се, казах всичко и че се регистрирам от Германия.


Имейл адресът е DE, телефонът е 0049 и съм въвел всичките си данни правилно.


Джаро, защо винаги са защитени тези клубове? Сигурно за вас е важно играчите да са защитени, в крайна сметка те също печелят пари от играчите.


Без играчи няма приходи.


Знам, че това е игра на късмета, знам, че не можете да извлечете повече, отколкото сте вложили, сега имам проблем с хазарта и трябва да мога да се доверя на това, което пише на вашия уебсайт.


Ако това казино ви каже, че не приемаме играчи от Германия и въпреки това ги приеме, индексът не може да бъде такъв, какъвто е.


Или казиното ще трябва да се задържи в бъдеще.


С Най-Добри Пожелания

Блерим

Автоматичен превод:
Blerko
преди 2 месеца

Ние със сигурност не защитаваме казината, които нарушават собствените си правила, но е важно да запомните, че в днешно време всеки може да настрои имейл от всякакъв вид, така че не бих го приел като уместно нещо. Разбира се, ако телефонният номер или други неща като адрес и други подобни бяха ясно видими, че са в Германия, тогава бих казал, че това е грешката на казиното и може просто да загубите.

В такъв случай от нас зависи да оценим ситуацията и да видим как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Разбира се, зависи от теб, не искам да стигам дотам преди другите.

Но е ясно, че идвам от Германия, попълних всичко правилно и дори ми се обади един господин да ми предложи бонус по телефона.

Господинът ми говори на немски, мога да ви препратя номера.

Въпреки това, аз съм на мнение, че можете да елиминирате 70 процента от доставчиците на казино и да се концентрирате само върху добрите.


Това прави платформа като вашата още по-интересна и трябва да се справяте с много по-малко оплаквания.


С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
Blerko
преди 2 месеца

Ако сте попълнили всичко честно и казиното знае, че сте от Германия и дори ви се обади да ви предложи нещо, това не ми се струва правилно. Ще видя какво може да разбере нашият екип и се надявам, че ще има справедлив резултат.

Що се отнася до вашето предложение или както бих го нарекъл, имаме толкова много казина тук, защото се опитваме да информираме играчите за лошите и затова, когато отидете някъде, може би е ненадеждно и е по-добре да го избягвате. Ако имахме само добрите, тогава много играчи щяха да бъдат хванати в лошите ситуации. Ето защо имаме и по-лошите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Оценявам много вашата работа,

Но наистина трябва да направите нещо, така че 10 или 15 казина да отговарят на условията за спектър.

Може би с

Изплащания минути бързо

Проверете, преди да загубите няколко хиляди,

И след като бъде отметнато, трябва да важи и за тегления и не трябва да чакате дни, докато играчът анулира тегленето си и отново губи всичко.


Говоря от опит и знам, че онлайн казината, или по-скоро повечето от тях, се надяват на пристрастяване към играта; всички лоши казина изкарват прехраната си от това.

В моя случай,

Направих всички депозити онлайн от немска Sparkasse.


Не знам какво им става, свикнал съм да губя, дори и да е много болезнено, но трябва да е справедливо.

Автоматичен превод:
Blerko
преди 2 месеца

Вярно е, че някои казина чакат по-дълго време за тегления, но независимо дали едно казино е оценено като перфектно или ниско от нас, всяко може да има свои собствени проблеми, технически или други. Понякога вината не е в казиното, а в доставчика трета страна, така че не винаги обвинявайте за всичко казиното.

Освен това играчите от различни държави може да имат различни предизвикателства от вас, да избират различни методи от вас, така че много фактори пречат на процеса.

Както и да е, надявам се вашият случай да бъде разрешен и след това можете да изберете къде да играете, ако това не е подходящо за вас.

Автоматичен превод:
Blerko
преди 2 месеца

Здравейте,

Вярвам, че разбирам добре какво се опитвате да кажете. Честно казано, няма много за изчисляване, докато не можем да демонстрираме положително, че всяко казино се възползва от играчи, които са податливи.

Позволете ми да ви задам няколко въпроса: смятам, че никога не е имало проверка за вашия акаунт. Това може да е проблем, защото в днешно време вашият мобилен номер дори не е доказателство за вашето гражданство. В допълнение, много играчи от регулирани нации погрешно вярват, че тези казина не приемат немски играчи като заместител на силно регулираните казина, лицензирани от GGL, но в действителност го правят.

Във всеки случай изглежда, че вие също сте подали жалба за загубите си, като поискате възстановяване на сумата на основание, че казиното не притежава GGL лиценз. Ако греша, любезно ме поправете. Пристрастяването трябва да е трудно, предполагам, но ако играч не може да изчака няколко дни за теглене, това вероятно е по-добра индикация да спре да играе напълно, отколкото да сочи с пръст казиното за закъснението си, ако разбирате какво имам предвид . Знам обаче, че звучи малко грубо.

Като пример, ние предоставяме на казината цели 14 дни за обработка на изплащането. Съгласен съм, че това е доста дълъг период, но така работим в момента. Мислите ли, че умишлено го правим, за да се възползваме от по-слабите играчи? Използвах това само като демонстрация, разбира се.

Така или иначе, жалбата ще ни каже повече. Надявам се да останете доволни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мила Радка, това беше само предложение от мен. Казват, че води до пристрастяване и след това не можете да спрете да играете.


Всички тези платформи живеят от болестта на другите, иначе никога не би си струвало.


Все още се радвам, че ви има и ще продължа да обръщам внимание на вашите препоръки и отново вършите добра работа.


Понякога си имате работа с престъпници и е трудно да намерите черната овца.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Уважаема Радка,

Там няма опция да се верифицирате и аз съм въвел всичките си данни специално и всичките ми данни идват от Германия.


Не знам много за това и не знам дали жалбата ми ще бъде уважена. Факт е, че много игри се базират на информацията, която предоставят и ако не е възможно играчи от Германия да играят, значи така трябва да бъде.


С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мила Радка, това беше само предложение от мен. Казват, че води до пристрастяване и след това не можете да спрете да играете.


Всички тези платформи живеят от болестта на другите, иначе никога не би си струвало.


Все още се радвам, че ви има и ще продължа да обръщам внимание на вашите препоръки и отново вършите добра работа.


Понякога си имате работа с престъпници и е трудно да намерите черната овца.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря за разбирането. Просто искам да добавя малко контекст към такъв отговорен разговор. Аз лично се радвам, че изглеждате толкова отворени въпреки борбата ви с хазарта. Определено не искам да прекрачвам никакви граници.

Моля, повярвайте ми, когато казвам, че нашият специализиран екип за жалби се опитва да използва всяка жалба като възможност да се задълбочим в практиките на казиното, за да разберем дали всичко изглежда добре и справедливо или не толкова просто. Честно казано, както съм сигурен, че знаете доста добре, когато става дума за казино KYC, персоналът има доста свободни ръце при извършването на допълнителна проверка без допълнително обяснение, защото винаги може да каже „за целите на сигурността" или нещо подобно. Иска ми се откриването дали KYC се обработва ефективно и без закъснения, които могат да бъдат избегнати, беше по-лесно, особено когато е намесена вреда от хазарта.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още