Няма за цел да бъде обвинение, а само лошото преживяване, което имах и някои мои приятели преминаха през подобно преживяване. Със сигурност мога да споделя поне 3 телефонни номера, които са ми звъняли през последните 2 дни. Свързах се с поддръжката, за да изтрия акаунта си, и се оплаках от случилото се, те просто продължиха да забавят и в крайна сметка казаха, че просто ще блокират телефонния ми номер от списъка и се надявам, че няма да искам да изтрия акаунта си, тъй като те не биха обади ми се или свърши вече.
Ако в условията на бонуса е ясно посочено, че изискването за залагане е 40x, как могат да го променят на 80x? Бих искал да знам
И аз бих искал да знам това, но ще обясня. Изискванията за бонуси винаги са 35x или 40x. В изискванията за бонуси пише, че игрите на живо се броят 0%, а други игри като Plinko, мини и т.н. се броят 10%, което е разбираемо. Проблемът е, че когато играете на ротативки, това се брои само 50%, което означава, че 40x всъщност е 80x, защото всеки от вашите залози се брои само 50%, 40/0,5=80.
С удоволствие бих доказал това допълнително, но няма да депозирам повече, защото съм сигурен, че няма да видя парите си отново. Те поискаха KYC за 3-ти път и няма смисъл. Разбирам, че трябва да правите KYC, но да правите KYC почти всеки месец или всяко теглене? Това е единственото казино, което ме помоли да завърша KYC повече от веднъж и те просто твърдят, че нямат информация за KYC, който съм направил. Помолих ги да изтрият всичките ми дати, те твърдяха, че не могат, тъй като разпоредбите на GDPR гласят, че трябва да пазят данните на играчите за минимум 5 години, последното ми теглене беше преди 1 година, когато спрях да играя, няма шанс да го направят Не са ми запазили KYC, те просто затрудняват тегленето и правят това с всеки, който се опитва да тегли.
Те позволяват тегления само след KYC, тъй като съм теглил и преди, човек би предположил, че очевидно съм направил KYC минимум 1 път, но те твърдят, че не. Поради всичко по-горе, няма да го използвам отново.
It is not meant to be an accusation, just the bad experience i had and some friends of mine went through a similar experience. I can certainly share at least 3 phone numbers that called me, during the last 2 days. I reached out to support to delete my account, and complained about what happened, they just kept stalling and ended up saying they would just block my phone number from the list and hopefully I wouldn't want to delete my account since they wouldn't call me or end anymore.
If it is clearly stated in the bonus terms that the wagering requirement is 40x, how can they change it to 80x? I would like to know
I would like to know that as well, but I will explain. The bonuses requirements are always either 35x or 40x. It says on the bonus requirements that Live games count 0%, and other games like Plinko, mines etc count 10%, which is understandable. The problem is that when you play slots it only counts 50%, meaning the 40x is actually an 80x, because each of your bets only counts 50%, 40/0.5=80.
I would glady prove this further, but I will not be depositing anymore, because I am sure I won't see my money again. They Requested a KYC for the 3rd time, and doesn't make any sense. I understand having to do KYC, but doing KYC almost every month or every withdrawal? This is the only casino that has asked me to complete Kyc more than once, and they just claim they have no information about any KYC that I have done. I asked them to delete all my date, they claimed they can't, because GDPR regulations state they must keep players data for a minimum of 5 years, my last withdrawal was 1 year ago when I stopped playing, there is 0 chance they don't have my KYC saved, they are just making it hard to withdraw, and they do this to everyone that tries to withdraw.
They only allow withdrawals after KYC, since i have withdrawn before, one would assume that obviously i made KYC a minimum of 1 time, but they claim no. Because of all the above, i won't be using again.
Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод: