ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
25965 преглеждания 182 отговора |
|
1...6 7 8...10
Rafo22
преди 6 месеца

Кристина проучва всичко уместно, за да може след това да препрати жалбата ви към лицето, което се свързва с казиното. Горе вдясно на вашата жалба имате таймер, на който всяка страна винаги трябва да отговори, така че трябва да сме по-търпеливи, защото това не е единственото оплакване, с което Кристина трябва да се справи. Сигурен съм, че скоро ще стигне до вас, така че не е нужно да се притеснявате, че ще ви игнорира.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

снощи направих сериозна грешка, скарах се в чата и ми спряха акаунта. Казаха ми, че са го спрели заради хазарт, но в действителност нямам проблеми със зависимостта. Мисля, че направих голяма бъркотия, защото имам повече пари в сметката. Отчайваща ситуация сега.

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Бих искал да кажа, че съм сигурен, че и аз бих изпуснал нервите си, ако бях във вашето положение. Фактът, че признавате спора за грешка, допълнително ме кара да вярвам, че това е просто неочакван резултат от продължителните и изключително разочароващи преживявания, които сте имали досега.

Опитайте се да не мислите за това, ако е възможно.

Процесът на подаване на жалби е предназначен да работи с факти, като следва справедлив и прозрачен набор от стъпки, така че бих искал да кажа, че нашите специализирани членове на екипа по жалби са фокусирани върху обстоятелствата, съобразени с оспорваната сума, и със сигурност са наясно с контекстът.

Моля, препратете последните събития и на Кристина, за да може тя да поддържа връзка и да ви помогне по най-добрия начин.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Момчета, имам да направя някои много важни актуализации.


1: Както беше написано снощи, след доста разгорещен чат те спряха акаунта ми и днес получих имейл, в който ме накараха да направя тест, за да анализирам дали имам проблеми с хазарта и очевидно резултатите от този тест са добри. Не разбраха ли, че нервността е свързана с неполученото теглене?


2 Ето, изпратиха ми имейл... доставчикът отмени тегленето на 500 евро и парите бяха върнати в игралната сметка. Свързах се с чата и те ми казаха да повторя тегленето.


3 Снощи след спирането на сметката направих заявка за изтегляне на другите пари, които имах в сметката, 600 евро, тегленето беше одобрено днес, но очевидно правя всички възможни молби тази бъркотия да не се повтори.


В крайна сметка трябва да изчакам, ако активират акаунта ми отново (надявам се да е така предвид резултата от теста), тогава исках да знам, но дали този Genome BankIban, където пише в одобреното теглене, е доставчик на платежни услуги? Имаше го и при двете тегления след блокираното от 500 евро


Ще пусна няколко снимки, за да разберете по-добре.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След това имейлът, който съобщава, че смятат, че имам някакъв проблем с играта (не разбирам защо стигнаха дотук). След това има резултат от теста, който направих на този сайт, имейлът, който ме информира за тегленето, върнат в акаунта за игри и тегленето снощи, което те одобриха, където пише Genome filefilefilefile

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Благодаря ви за всички тези актуализации. Просто се уверете, че актуализирате и жалбата си, така че Кристина да може да продължи с разрешаването на проблема и да бъде информирана за всичко. Надяваме се, че скоро ще има най-доброто решение за това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Преди няколко минути те платиха известното блокирано теглене, но има нов проблем, те спряха акаунта ми поради разгорещена дискусия в чата онзи ден, когато все още не знаех нищо за случващото се... казват, че са затворили това се дължи на хазарта, но в действителност нямам пристрастяване и сега те проверяват дали да спрат акаунта за постоянно. Поканиха и тест и резултатът не ми се струва лош. Все още решават.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тегленията бяха одобрени и платени, но акаунтът беше спрян за не знам какво... Въпреки това видях, че има няколко сайта, подобни на betonred, които имат същия софтуер, предполагам, бих искал да се регистрирам в един от тези (добро ли е ninecasino?), но не знам дали е възможно, направих тема специално по тази тема.

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Определено би било добра идея да актуализирате жалбата и да напишете там, че сте получили парите си. Правилно ли съм, че нямате останали пари и сте взели всичко от казиното?

Виждам също, че са затворили акаунта ви за известно време и те разследват. Не съм сигурен защо би било, че сте били пристрастени, ако не сте го споменали никъде и откъде казиното го е взело. Освен това, ако имате проблем с това и искате да продължите да използвате акаунта, можете да го споменете в жалбата, но ако имате акаунт с баланс 0 и казиното реши да го закрие, може да го направи.

Все още не бих се регистрирал за други казина-сестри и бих изчакал да видя как ще се реши това и когато ситуацията приключи, ще видим. Като алтернатива можете да ги попитате за това и как е, ако искате да отворите нова сметка в близко казино.

Дано всичко се оправи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, анулирах бонуса преди да играя. Нищо не съм премахнал успешно. Залагам и мога да изтегля печалбите си, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отменете бонуса преди залагане. Няма успешни тегления. Не мога да изтегля печалбите си. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Daniel112
преди 6 месеца

Виждам, че вече сте изпратили жалба тук до нашия екип. Бихте ли го актуализирали, моля, тъй като Кристина се нуждае от допълнителна информация от вас?

Бихте ли ни казали точно каква е причината да не можете да изтеглите парите?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво искате да актуализирам, просто искам печалбите си

Автоматичен превод:
Daniel112
преди 6 месеца

Но вие също подадохте официална жалба чрез Casino Guru Resolution Center, което изисква вашето сътрудничество чрез актуализации. Не можем да ви помогнем, без вие да свършите своята роля.

Намерете подробности в тези инструкции 👈

Засега щракнете или докоснете тази връзка, за да актуализирате жалбата 👈

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, имам проблем с онлайн казино, наречено bet on red. Оказва се, че без да осъзнавам депозирах с картата на жена ми, мислейки, че е моя. И с депозита, който направих, спечелих 2400 евро, които не искат да ми платят, защото казват, че съм използвал карта, която не е моя. Първоначално ми поискаха куп документи и аз ги раздадох на всички, които поискаха и дори предоставих семейната книга, за да видят, че жена ми и аз имаме нейното съгласие. Ами казват ми, че си пазят парите, тоест ме крадат. Един въпрос, може ли да се докладва в полицията? Благодаря ти

Автоматичен превод:
samperisrael
преди 6 месеца

Вие сте, за съжаление, прецакан. Не сте използвали картата на съпругата си по погрешка, как би било възможно това, като се има предвид, че трябва да попълните името и номера на картата, което очевидно ще ви накара да разберете какво сте направили. Вашите пари са загубени завинаги и просто ги приемете и спрете да залагате, защото очевидно имате проблем с хазарта, като използвате карти на други хора, за да играете.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, имам проблем с онлайн казино, наречено bet on red. Оказва се, че без да осъзнавам депозирах с картата на жена ми, мислейки, че е моя. И с депозита, който направих, спечелих 2400 евро, които не искат да ми платят, защото казват, че съм използвал карта, която не е моя. Първоначално ми поискаха куп документи и аз ги раздадох на всички, които поискаха и дори предоставих семейната книга, за да видят, че жена ми и аз имаме нейното съгласие. Ами казват ми, че си пазят парите, тоест ме крадат. Един въпрос, може ли да се докладва в полицията? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти За съжаление е забранено в повечето онлайн казина и това не е изключение.

Видях оплакването ви тук с нашия екип, където Вероника ви обясни всичко, така че само ако казиното одобри, че можете да използвате картата на съпругата си, те ще ви изплатят парите.

За съжаление не можем да направим нищо повече по този въпрос. Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации от казиното относно този случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Картата на жена ми и моята са много сходни, не разбрах. Но така или иначе го правят, за да не ти дадат парите, те са крадци. Защото след добросъвестно внасяне на цялата документация ми казват, че няма да дадат парите. И дни преди това ми казаха да предам сметката на жена ми, за да си взема парите. И сега ми казват не. Откачам от това. Както и да е, ще докладвам това казино. Поради липса на прозрачност и непрекъсната лъжа.

Това ми казаха преди ден file

Автоматичен превод:
samperisrael
преди 6 месеца

Това правило не е нищо необичайно в повечето казина, както ви казах, така че тук не мога да се съглася с вас, че те са крадци, за съжаление.🤷‍♀️

От нашия опит понякога чатът на живо не е напълно информиран за процеса на теглене, така че това може да причини липса на информация в много случаи.

Автоматичен превод:
carlthecarl
преди 6 месеца

Картата вече беше записана от февруари и не разбрах, че не е моя и винаги я използвах. И те ми казаха, че ще върнат само €200, които депозирах, за да спечеля печалбите. И сега се питам, тогава какво се случва е целият доход, който направих с картата на жена ми? Ще ми го върнат ли? Или просто каквото си искат защото приходите от картата на жена ми не са малко. Както и да е, ще докладвам това казино.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини