Това е фирма. Можете да го наречете подизпълнител.
Такива компании се занимават с платежни преводи, осигурявайки транзакции за своите клиенти - казината.
В резултат на това казиното само проверява данните за плащането, данните за акаунта и т.н. от своя страна и след като бъде одобрено, се обръща към доставчика на плащания, който всъщност осигурява трансфера. Казиното не изпраща парите до вас, то просто дава поръчката на своя партньор - доставчика на плащания.
Доставчикът на плащане изпълнява поръчката и едва след като този процес приключи, вие получавате парите.
It's a company. You may call it a sub-contractor.
Such companies deal in payment transfers, securing transactions for their clients - the casinos.
As a result, the casino only verifies the payment details, account details, and so on, on their end, and once approved, it turns to the payment provider, who actually secures the transfer. The casino does not send the money to you, it just gives the order to its partner - the payment provider.
The payment provider executes the order, and only after this process is finished, you get the money.
Въпреки това, току-що получих банков превод от друг сайт за залагания (ако искате, мога да ви назова). Това означава, че проблемът не е свързан с моята банкова сметка (или пощенска служба, тъй като IBAN е свързан с пощенската служба), а в в този момент отговорността е на betonred, който не може да плати. Можете ли да започнете да оказвате малко натиск върху тях?
However, I have just received a bank transfer from another betting site (if you want I can name you) This means that the problem is not related to my bank account (or post office since the IBAN is associated with the post office) but at this point the responsibility lies with betonred who is unable to pay. Can you start putting a little pressure on these?
Точно. Няма нищо общо с възможността ви да получавате плащания. Партньор на казиното: доставчикът на плащанията изглежда се забави поради някои технически проблеми; след като бъде решен, парите трябва да ви бъдат изпратени.
Честно казано, никой не може да повлияе на разрешаването на такива проблеми от страна на трета страна. Не можем да го ускорим, съжалявам.
Все пак в най-добрия интерес на казиното е да намери алтернативен начин за изплащане на играчите. В повечето случаи крипто плащанията са лесно и бързо решение. Бихте ли предпочели крипто? Може би си струва предложение.
Precisely. It has nothing to do with your ability to receive payments. Casino's partner: the payment provider seems to be delayed due to some technical issues; once resolved, the money should be sent to you.
Frankly, no one can affect resolving such issues on the third party's end. We can't speed it up, I'm sorry.
Still, it is in the casino's best interest to find an alternative way to pay out the players. In most cases, crypto payments are an easy and fast solution. Would you prefer crypto? Maybe it's worth a suggestion.
Но какво мислите, че се случва? Имаш ли им доверие? Сега ми писаха в чата, че този уикенд всичко ще се реши....вярвате ли?
But what do you think is happening? Do you trust them? Now they wrote to me in the chat that everything will be resolved this weekend....do you believe it?
но виж, никога не съм имал проблеми с банкови преводи до сега. Повтарям, направих две тегления в неделя, 20 април (след това от 500 евро, направено в събота, 19) и във вторник сутринта вече имах парите в сметката. Единствената разлика, която забелязах е, че тези две тегления, които са платени, казват genome bank iban, докато това, което все още не е платено, казва само bank iban, не знам каква е разликата.
but look, I have never had problems with bank transfers until now. I repeat, I made two withdrawals on Sunday 20th April (after this one of 500 euros made on Saturday 19th) and on Tuesday morning I already had the money in the account. The only difference I noticed is that these two withdrawals that have been paid say genome bank iban whereas the one that has not yet been paid says only bank iban, I don't know what the difference is.
Бих казал, че единственият начин да разберем е дали казиното спази обещанието си. Прочетох и имейла, който ви изпратиха, и общо взето казаха, че ще трябва да бъдете търпеливи и тегленето ви е в ред. Така че това, което бих препоръчал, е да се опитате да мислите позитивно и аз твърдо вярвам, че ще получите парите си. Разбира се, бих искал да стане възможно най-скоро, но не мога да го обещая.
Ако обаче не получите парите, имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, така че определено не чакайте най-лошото.
Ще ти стискам палци. ☘️🤞
I'd say the only way we're going to find out is if the casino keeps its promise. I also read the email they sent you and basically what they said is that you'll have to be patient and your withdrawal is in line. So what I would recommend is to try to think positive and I firmly believe that you will get your money. Of course I would like it to be as soon as possible, but I can't promise that.
However, if you don't get the money, you have an open complaint and our team will try to help you, so definitely don't wait for the worst.
I'll keep my fingers crossed for you. ☘️🤞
Извинете за моя английски
Имам да направя две актуализации.
1 На trustpilot забелязах 2-3 отзива, които говорят за същия проблем като моя
2 Разговарях с една дама и тя каза, че на 18 и 19 април (аз го направих на 19) е имало проблеми с тегленията!!!
Затова казвам, ако имаше тези проблеми, защо взехте пробите през тези два дни? Не можахте да оставите съобщение като тези дни поради технически проблеми тегленията не са налични!!!
Така че ако тази новина, която тази жена ми даде в чата е вярна, не мога да си представя каква бъркотия има с всички тези блокирани тегления.
Ситуацията става все по-деликатна, учудвам се, че само аз се оплаквам тук...
Exuseme for my english
I have two updates to do.
1 On trustpilot I noticed 2-3 reviews that talk about the same problem as me
2 I chatted with a lady and she said that on April 18th and 19th (I did it on the 19th) there were problems with withdrawals!!!
So I say, if there were these problems why did you have the samples taken on those two days? You couldn't leave a message like, these days due to technical problems withdrawals are not available!!!
So if this news that this lady gave me in the chat is true, I can't imagine what kind of mess there is with all these blocked withdrawals.
The situation is becoming more and more delicate, I'm surprised that I'm the only one complaining in here...
Колкото повече дни минават, толкова по-малко вероятно е да видя парите си. Регистрирах се в този сайт, за да получа помощ, пуснах и жалба, но тъй като виждам, че никой не ми помага, може би се доверявате твърде много на betonred
The more days that pass, the less likely I am to see my money. I registered on this site to get help, I also opened a complaint but as I see no one is helping me, maybe you trust betonred too much
Хм, така че това са доста важни актуализации и вярвам, че играчите биха искали да знаят какво се случва и казиното трябва винаги да им казва.
Що се отнася до вашата жалба, ние не сме на ничия страна, но винаги се опитваме да помогнем за справедливото разрешаване на всичко. Кристина написа в първия си отговор до вас, че ние даваме на казината 14 дни за KYC и процеса на теглене, така че когато това време изтече, ще бъдете попитани дали сте получили пари. Видях, че таймерът почти свърши, така че вероятно ще е скоро. Ако не получите парите, нашият екип ще се свърже с казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че някой ще се опита да ви помогне. Трябва да бъдете търпеливи, така че нека не се изпреварваме и да видим как ще върви. 🙂
Hm, so these are quite important updates and I believe that players would like to know what's going on and the casino should always tell them.
Regarding your complaint, we are not on anyone's side, but we always try to help resolve everything fairly. Kristina wrote in her first reply to you that we give casinos 14 days for the KYC and withdrawal process, so when that time passes you will be asked if you have received any money. I saw that the timer is almost over, so it will probably be soon. If you don't get the money, then our team will contact the casino, so you don't have to worry about anyone trying to help you. You need to be patient, so let's not get ahead of ourselves and see how it goes. 🙂
Те казаха, че все още имат технически проблеми с този доставчик и да изчакат още 5 работни дни, ситуацията ескалира. Моите 500 евро станаха призрак и проблемът е, че имам повече пари в сметката.
They said they still have technical problems with this provider and to wait another 5 business days, the situation is escalating. My 500 euros have become ghost and the problem is that I have more money in the account.
Видях екранната снимка, както и това, което пишете. Тъй като казвате, че имате повече пари в акаунта си на играч, определено не правете нищо с тях, докато тази ситуация не бъде разрешена. Видях, че трябва да бъдете търпеливи и както казвате, доставчикът на плащания все още има технически проблеми. Не можем да направим много в този случай и ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие цялата работа, но видях, че Кристина вече ви е попитала относно факта, че сте получили парите, така че сега ще се свържем с казиното.
Надяваме се, че това ще бъде решено и ще имате парите възможно най-скоро.
I've seen the screenshot and also what you write. Since you say you have more money in your player account, definitely don't do anything with it until this situation is resolved. I have seen that you have to be patient and as you say that the payment provider is still having technical problems. We can't do much in this case and we will have to wait and see how the whole thing develops, but I saw that Kristina has already asked you about the fact that you have received the money, so the casino will be contacted now.
Hopefully this will be sorted out and you will have the money as soon as possible.
Но направих още две тегления на 21 април и те бяха изплатени бързо. Може би използват различни доставчици и този от 500 евро има тези технически проблеми? Не знам какво да правя, искам да изтегля другите пари, но ме е страх
But I made two more withdrawals on April 21st and they were paid quickly. Maybe they use different suppliers and this 500 euro one has these technical problems? I don't know what I should do, I would like to withdraw the other money but I'm scared
Добре, и ако сте успели да изтеглите две тегления преди, използвахте ли същия метод за теглене като за парите, които казиното все още не ви е изпратило? Лично аз бих изчакал да видя как ще се развие тази ситуация и как ще се реши, защото според вашите думи все още не знаем какво стои зад нея.
Въпреки това, ако видях жалбата правилно, трябва да знаете днес какво е казал доставчикът на казино отдела.
Ако разберете нещо ново, уведомете ме. Надявам се да е добра новина. 😉
Okay, and if you managed to cash out two withdrawals before, did you use the same withdrawal method as for the money that the casino hasn't sent you yet ? Personally, I would wait and see how this situation turns out and how it is resolved because, according to your words, we don't know what is behind it yet.
However, if I saw the complaint correctly, you should know today what the provider told the casino department.
If you find out anything new let me know. I hope it will be good news. 😉
Да, същият метод (iban). Не преди, две тегления, направени след (21 април) това на 500 евро (19 април).
Все още обаче няма отговор. Но кога персоналът на casinoguru започва да се свързва с тези идиоти? Тези пари вече се превръщат в мираж. Кристина дори не ми даде отговор в оплакването, което пуснах
Yes, same method (iban). No before, two withdrawal made after (21 April) this of 500 euro(19 April).
However no answer yet. But when does casinoguru staff start contacting these morons? This money is now becoming a mirage. Christina didn't even give me an answer in the compaint I posted
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.