ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
25932 преглеждания 182 отговора |
|
1...5 6 7...10
преди 6 месеца

здравейте, бих искал да знам дали има бонуси чрез социалните медии

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

но всъщност все още не съм разбрал кой е този доставчик на плащания. Какво е физическо лице? всичко автоматично ли е? Напълно съм объркана

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е фирма. Можете да го наречете подизпълнител.

Такива компании се занимават с платежни преводи, осигурявайки транзакции за своите клиенти - казината.

В резултат на това казиното само проверява данните за плащането, данните за акаунта и т.н. от своя страна и след като бъде одобрено, се обръща към доставчика на плащания, който всъщност осигурява трансфера. Казиното не изпраща парите до вас, то просто дава поръчката на своя партньор - доставчика на плащания.

Доставчикът на плащане изпълнява поръчката и едва след като този процес приключи, вие получавате парите.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Въпреки това, току-що получих банков превод от друг сайт за залагания (ако искате, мога да ви назова). Това означава, че проблемът не е свързан с моята банкова сметка (или пощенска служба, тъй като IBAN е свързан с пощенската служба), а в в този момент отговорността е на betonred, който не може да плати. Можете ли да започнете да оказвате малко натиск върху тях?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Точно. Няма нищо общо с възможността ви да получавате плащания. Партньор на казиното: доставчикът на плащанията изглежда се забави поради някои технически проблеми; след като бъде решен, парите трябва да ви бъдат изпратени.

Честно казано, никой не може да повлияе на разрешаването на такива проблеми от страна на трета страна. Не можем да го ускорим, съжалявам.

Все пак в най-добрия интерес на казиното е да намери алтернативен начин за изплащане на играчите. В повечето случаи крипто плащанията са лесно и бързо решение. Бихте ли предпочели крипто? Може би си струва предложение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Но какво мислите, че се случва? Имаш ли им доверие? Сега ми писаха в чата, че този уикенд всичко ще се реши....вярвате ли?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравейте, бих искал да знам дали има бонуси чрез социалните медии

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, относно BetOnRed Casino?

Първо ще се опитам да прегледам каналите им в социалните медии. 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

но виж, никога не съм имал проблеми с банкови преводи до сега. Повтарям, направих две тегления в неделя, 20 април (след това от 500 евро, направено в събота, 19) и във вторник сутринта вече имах парите в сметката. Единствената разлика, която забелязах е, че тези две тегления, които са платени, казват genome bank iban, докато това, което все още не е платено, казва само bank iban, не знам каква е разликата.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих този имейл (използвайте преводач) file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес са 9 дни без теглене.

Мисля си, че сега трябва да се примиря с най-лошото...

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Бих казал, че единственият начин да разберем е дали казиното спази обещанието си. Прочетох и имейла, който ви изпратиха, и общо взето казаха, че ще трябва да бъдете търпеливи и тегленето ви е в ред. Така че това, което бих препоръчал, е да се опитате да мислите позитивно и аз твърдо вярвам, че ще получите парите си. Разбира се, бих искал да стане възможно най-скоро, но не мога да го обещая.

Ако обаче не получите парите, имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, така че определено не чакайте най-лошото.

Ще ти стискам палци. ☘️🤞



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Извинете за моя английски


Имам да направя две актуализации.

1 На trustpilot забелязах 2-3 отзива, които говорят за същия проблем като моя

2 Разговарях с една дама и тя каза, че на 18 и 19 април (аз го направих на 19) е имало проблеми с тегленията!!!

Затова казвам, ако имаше тези проблеми, защо взехте пробите през тези два дни? Не можахте да оставите съобщение като тези дни поради технически проблеми тегленията не са налични!!!

Така че ако тази новина, която тази жена ми даде в чата е вярна, не мога да си представя каква бъркотия има с всички тези блокирани тегления.

Ситуацията става все по-деликатна, учудвам се, че само аз се оплаквам тук...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Колкото повече дни минават, толкова по-малко вероятно е да видя парите си. Регистрирах се в този сайт, за да получа помощ, пуснах и жалба, но тъй като виждам, че никой не ми помага, може би се доверявате твърде много на betonred

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Хм, така че това са доста важни актуализации и вярвам, че играчите биха искали да знаят какво се случва и казиното трябва винаги да им казва.

Що се отнася до вашата жалба, ние не сме на ничия страна, но винаги се опитваме да помогнем за справедливото разрешаване на всичко. Кристина написа в първия си отговор до вас, че ние даваме на казината 14 дни за KYC и процеса на теглене, така че когато това време изтече, ще бъдете попитани дали сте получили пари. Видях, че таймерът почти свърши, така че вероятно ще е скоро. Ако не получите парите, нашият екип ще се свърже с казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че някой ще се опита да ви помогне. Трябва да бъдете търпеливи, така че нека не се изпреварваме и да видим как ще върви. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те казаха, че все още имат технически проблеми с този доставчик и да изчакат още 5 работни дни, ситуацията ескалира. Моите 500 евро станаха призрак и проблемът е, че имам повече пари в сметката.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

От trustpilot

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих този имейл тази сутрин.

Използвайте превод file

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Видях екранната снимка, както и това, което пишете. Тъй като казвате, че имате повече пари в акаунта си на играч, определено не правете нищо с тях, докато тази ситуация не бъде разрешена. Видях, че трябва да бъдете търпеливи и както казвате, доставчикът на плащания все още има технически проблеми. Не можем да направим много в този случай и ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие цялата работа, но видях, че Кристина вече ви е попитала относно факта, че сте получили парите, така че сега ще се свържем с казиното.

Надяваме се, че това ще бъде решено и ще имате парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Но направих още две тегления на 21 април и те бяха изплатени бързо. Може би използват различни доставчици и този от 500 евро има тези технически проблеми? Не знам какво да правя, искам да изтегля другите пари, но ме е страх

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Добре, и ако сте успели да изтеглите две тегления преди, използвахте ли същия метод за теглене като за парите, които казиното все още не ви е изпратило? Лично аз бих изчакал да видя как ще се развие тази ситуация и как ще се реши, защото според вашите думи все още не знаем какво стои зад нея.

Въпреки това, ако видях жалбата правилно, трябва да знаете днес какво е казал доставчикът на казино отдела.

Ако разберете нещо ново, уведомете ме. Надявам се да е добра новина. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, същият метод (iban). Не преди, две тегления, направени след (21 април) това на 500 евро (19 април).


Все още обаче няма отговор. Но кога персоналът на casinoguru започва да се свързва с тези идиоти? Тези пари вече се превръщат в мираж. Кристина дори не ми даде отговор в оплакването, което пуснах

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини