Ако мога да добавя моята гледна точка, усещам малко неразбиране тук. За да можете да получавате плащане, трябва да имате достъп до определена банкова сметка. Няма значение дали предпочитате онлайн банкиране или трябва да посетите пощата, за да можете да взаимодействате със средствата.
В този случай пощата е просто точка за достъп, а не страна, пряко участваща в транзакцията.
Когато казват „доставчик", казиното има предвид своя партньор трета страна, наречен „доставчик на плащания", както е обяснено:
„че ако казиното не обработва директно изплащанията, то най-вероятно ще ви предаде очакваната времева рамка, тъй като на казиното също липсва информацията. Освен това, ако доставчикът на плащанията стои зад първоначалното забавяне, предполагам, че казиното просто не притежават отговора."
Представете си казиното като компания, използваща споделени услуги, което е напълно нормално в наши дни. Такава компания делегира всички възможни действия на други компании, като се фокусира единствено върху конкретни задачи или работни места.
Няма нищо общо с пощата и по-вероятно дори с вашата банка.
Въз основа на предишната информация, доставчикът на плащания на казиното има проблеми и дори казиното чака решение или актуализации.
Ето какво направих от него, като взех предвид и следната екранна снимка. Не казва нищо за пощите, бих казал.
If I may add my point of view, I feel a bit of a misunderstanding here. To be able to receive payment, you need to have access to a certain bank account. It does not matter whether you prefer online banking or have to visit the post office to be able to interact with the funds.
In this case, the post office is just an access point, not a party directly involved in the transaction.
When they say "supplier" the casino is referring to its third-party partner called "payment provider", as explained:
"that if the casino does not handle the payouts directly, they will most likely pass the expected time frame to you because the casino also lacks the information. Furthermore, if the payment provider stands behind the initial delay, I imagine the casino simply does not possess the answer."
Imagine the casino as a company using shared services, which is perfectly normal these days. Such a company delegated every possible action to other companies, focusing solely on concrete tasks or jobs.
It has nothing to do with the post office, and, more likely, not even with your bank.
Based on the previous info, the casino's payment provider has issues, and even the casino is waiting for a solution or updates.
This is what I made out of it, also considering the following screenshot. It says nothing about the post office, I'd say.
Автоматичен превод: