ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
25898 преглеждания 182 отговора |
|
1...4 5 6...10
Jaro
преди 7 месеца

Отговорността е доказана, но не виждам casinobetonred да допринася за справедливо решение.

Представете си, че оспорваната сума е 2276 евро и казиното предлага 100 евро бонус, който той трябва да заложи x30

Автоматичен превод:
makelios6
преди 7 месеца

Видях какво е написал Питър в жалбата и тъй като тя е била разгледана от него, доколкото мога да кажа, това вероятно е най-доброто, което ще получите. Не знам дали ще е по-добре, но вероятно няма да вземете парите, които сте качили. Доста е разочароващо, но нашият екип винаги се опитва да направи най-доброто, на което е способен, но това е, което е. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Скъпи jaro, категорично не съм съгласен с решението на Peter.

Когато е нарушено основно правило за честна игра, няма сива зона.

kazino betonred вече месец не може да ми отговори с необходимите доказателства дали моята печалба от 2500 евро идва от истинските пари на депозита от 50 евро, който направих, или дали съм влязъл в бонус фонда.

Когато съм съгласен с параграф 3.9, публикуван на уебсайта им, първо се играят истински пари и след това бонусът. file до края


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Също така скъпи Джаро, защо гуруто на казиното не ми позволява да публикувам отрицателния си отзив за казино betonred, тъй като сега има задънена улица

Автоматичен превод:
makelios6
преди 7 месеца

Здравей, тъкмо разговарях с Питър за твоя случай. За съжаление трябва да кажа, че няма да мога да направя повече за вас от това, което ви е предложено. Имахме вътрешна комуникация за това и важният фактор е, че въпреки че не беше споменато в Общите условия, все още можете да го видите във вашия профил. Ако не беше, това щеше да промени ситуацията.

Но въпреки че съжалявам, няма да е възможно да направя повече.

Що се отнася до вашия преглед, той не е отхвърлен, но е висящ, защото все още имате отворена жалба. Когато жалбата бъде приключена, потребителският преглед ще бъде уреден според резултата от жалбата.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

имате ли бонус в социалните медии .във facebook например?

Автоматичен превод:
arhaios
преди 7 месеца

Проверявали ли сте тези 👈, може би? Те трябва да са достъпни за играчи от вашата страна.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, регистриран съм в betonred.

Досега никога не съм имал проблеми с тях относно тегления. Моят акаунт е потвърден. На 19 април направих теглене на 500 евро, което все още не е приключило. В петък, 26-ти изпратих изявление по тяхна молба, защото те искаха да проверят какво се е случило и те отговориха, че доставчикът на плащания има технически проблеми и не може да приема тегления и че те трябва да бъдат разрешени в началото на тази седмица. Междувременно днес понеделник, 29-ти, все още не е получено теглене. Странното е, че ми платиха две тегления, които направих в неделя, 20 април, и получих парите във вторник, 22. Така че наистина съм объркан и не мога да разбера какво се случва. Можете ли да ми помогнете, моля, благодаря

Автоматичен превод:
Rafo22
преди 6 месеца

Здравей, виждам, че чакаш известно време за теглене, но бих казал, че не е толкова ужасно. От друга страна, разбирам, че вероятно бихте искали повече информация или времева рамка, но предполагам, че ако доставчикът на плащане има проблем, казиното вероятно няма да може да ви го даде.

Въпреки това, не бих бил скептичен веднага, защото както казвате, дойдоха две тегления, така че ще се опитам да бъда малко търпелив и да се надявам, че след като доставчикът на плащания разреши проблема си, ще можете да изтеглите останалите без някакви проблеми. Разбира се, ако проблемът не е решен и все още се проточи и нищо не се промени в рамките на 14 дни, които даваме на казината да изпратят парите на играча, тогава можете да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Но засега бих издържал и ако всичко е наред от ваша страна, ще видим какво ще се случи по-нататък.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но ако се обадите на betonred, не можете да се свържете с този доставчик на плащания?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден!!! Бях без непотвърдената сметка от 2 дни, когато вече бях направил теглене без проблеми, изпратих документацията и с 1700 евро предстоящи тегления и сега нямам достъп до страницата и те не отговарят на имейлите ми за поддръжка , не знам какво да правя и много се притеснявам, че е измама


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но ако се обадите на betonred, не можете да се свържете с този доставчик на плащания?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не съм сигурен накъде се насочва въпросът ви, но обикновено доставчикът на плащания е компания трета страна, така че има малък шанс да стигнете до тях.

Джаро се опита да каже, че ако казиното не обработва директно изплащанията, най-вероятно ще ви предаде очакваната времева рамка, защото на казиното също липсва информация. Освен това, ако доставчикът на плащанията стои зад първоначалното забавяне, предполагам, че казиното просто не разполага с отговора.

Може да звучи малко разочароващо, но това е често срещан модел. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден!!! Бях без непотвърдената сметка от 2 дни, когато вече бях направил теглене без проблеми, изпратих документацията и с 1700 евро предстоящи тегления и сега нямам достъп до страницата и те не отговарят на имейлите ми за поддръжка , не знам какво да правя и много се притеснявам, че е измама


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

Въз основа на отговора, който получихме от Rfo22, има текущи технически проблеми.

Въпреки че мисля, че вашата ситуация е малко по-различна, може би сте чували, че някои казина блокират акаунтите на играчите, за да извършат първоначалната проверка на акаунта?

Честно казано, въз основа на публикацията ви не мога да различа дали акаунтът ви е бил напълно потвърден преди или сте извършили няколко тегления, без да преминете проверката, която се извършва в момента.

Бихте ли ми помогнали да разбера? Определено не бих искал да спекулирам тук. 🤷‍♀️



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Момчета, мисля, че ситуацията не е добра. Говорих с човек, който работи в пощата, където свързах IBAN (нямам банка) и той ми обясни, че е невъзможно преводът да бъде блокиран от доставчика (пощата в случая) . Така че защо продължават да казват, че доставчикът има технически проблеми? Мисля, че трябва да се намесиш, преди да е станало твърде късно... ако вече не е.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Използването на превод, аз съм италиански

Можете да използвате превод за четене на тази екранна снимка file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Момчета, мисля, че ситуацията не е добра. Говорих с човек, който работи в пощата, където свързах IBAN (нямам банка) и той ми обясни, че е невъзможно преводът да бъде блокиран от доставчика (пощата в случая) . Така че защо продължават да казват, че доставчикът има технически проблеми? Мисля, че трябва да се намесиш, преди да е станало твърде късно... ако вече не е.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако мога да добавя моята гледна точка, усещам малко неразбиране тук. За да можете да получавате плащане, трябва да имате достъп до определена банкова сметка. Няма значение дали предпочитате онлайн банкиране или трябва да посетите пощата, за да можете да взаимодействате със средствата.

В този случай пощата е просто точка за достъп, а не страна, пряко участваща в транзакцията.

Когато казват „доставчик", казиното има предвид своя партньор трета страна, наречен „доставчик на плащания", както е обяснено:

„че ако казиното не обработва директно изплащанията, то най-вероятно ще ви предаде очакваната времева рамка, тъй като на казиното също липсва информацията. Освен това, ако доставчикът на плащанията стои зад първоначалното забавяне, предполагам, че казиното просто не притежават отговора."

Представете си казиното като компания, използваща споделени услуги, което е напълно нормално в наши дни. Такава компания делегира всички възможни действия на други компании, като се фокусира единствено върху конкретни задачи или работни места.

Няма нищо общо с пощата и по-вероятно дори с вашата банка.

Въз основа на предишната информация, доставчикът на плащания на казиното има проблеми и дори казиното чака решение или актуализации.

Ето какво направих от него, като взех предвид и следната екранна снимка. Не казва нищо за пощите, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих казал, че след като доставчикът на плащане на казиното = бизнес партньор разреши проблема и изпрати плащането, то ще бъде маркирано като обработено или завършено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих казал, че след като доставчикът на плащане на казиното = бизнес партньор разреши проблема и изпрати плащането, то ще бъде маркирано като обработено или завършено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

но всъщност все още не съм разбрал кой е този доставчик на плащания. Какво е физическо лице? всичко автоматично ли е? Напълно съм объркана

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Въпреки това, току-що получих банков превод от друг сайт за залагания (ако искате, мога да ви назова). Това означава, че проблемът не е свързан с моята банкова сметка (или пощенска служба, тъй като IBAN е свързан с пощенската служба), а в в този момент отговорността е на betonred, който не може да плати. Можете ли да започнете да оказвате малко натиск върху тях?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини