преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmaster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моля, не депозирайте парите си на тази страница, умолявам ви, не го правете, умолявам ви, те са измамници, тяхното обслужване на клиенти е буквално най-лошото, което съм срещал през целия си живот, агентите не знаят друга дума да кажат , чакай чакай чакай.
На 6 юни 2023 г. депозирах 100 000 мексикански песо от портфейла си, от чантата си, от банковата си сметка, БЕЗ БОНУСИ, БЕЗ ПРОМОЦИИ, 100% РЕАЛНИ И ЛЕГИТИМНИ ПАРИ, успях да спечеля $410 744,7 мексикански песо, играейки игри на късмета, казино игри на живо и един или друг спортен залог, при желание за теглене имаше безкраен брой заявки от казиното, първо беше проблем с доставчика на плащания, след това те искаха още документи от мен, извлечения по сметки и т.н., всичко беше осигурено ВСИЧКО, накрая и след това от месец БЛОКИРАХА МИ СМЕТКАТА С ВСИЧКО И ДЕПОЗИТ, отивам за 2 месеца, не отговарят в чата, не отговарят на имейл, И НЕ НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ НА ТЯХНАТА ПОЩА ЗА ОПЛАКВАНЕ, ТЕ СА ПОЕЛИ ДО МОЯ ДЕПОЗИТ, имам всички доказателства и в момента търся начин да ги съдя пред съответните органи, но моля, не депозирайте тук, НЕ ГО ПРАВЕТЕ, СЕРИОЗНО НАПРАВЕТЕ НЕ ГО ПРАВЕТЕ!!!
Please do not deposit your money on this page, I beg you not to, I beg you, they are scammers, their customer service is literally the worst I have ever met in my entire life, the agents don't know another word to say , wait wait wait.
On June 6, 2023, I deposited 100,000 Mexican pesos from my wallet, from my bag, from my bank account, WITHOUT BONUSES, WITHOUT PROMOTIONS, 100% REAL AND LEGITIMATE MONEY, I was able to win $410,744.7 Mexican pesos playing games of chance, live casino games and one or another sports bet, when wanting to withdraw there was an endless number of requests from the casino, first it was a problem with the payment provider, then they would require more documents from me, account statements, etc., everything was provided EVERYTHING, in the end and then of a month THEY BLOCKED MY ACCOUNT WITH EVERYTHING AND DEPOSIT, I'm going for 2 months, they don't respond in the chat, they don't respond in email, AND THEY DON'T ANSWER THEIR COMPLAINT MAIL, THEY HAVE TAKEN UP TO MY DEPOSIT, I have all the evidence and I am currently looking for a way to sue them with the corresponding authorities, but please do not deposit here, DO NOT DO IT, SERIOUSLY DO NOT DO IT!!!
Por favor no depositen su dinero en esta pagina, les ruego que no lo hagan, les suplico, son unos estafadores, su servicio al al cliente es literal el peor que he conocido en toda mi vida, los agentes no saben otra palabra mas que decir, espera, espera, espera.
el 6 de junio del 2023 deposite 100,000 pesos mexicanos de mi cartera de mi bolso, de mi cuenta bancaria, SIN BONO, SIN PROMOCIONES, DINERO 100% REAL Y LEGITIMO, pude ganar $410,744.7 pesos mexicanos jugando juegos de azar, juegos de casino en vivo y una que otra apuesta deportiva, al querer retirar fue un sin fin de requisiciones de parte del casino, primero era problema con proveedor de pagos, luego requerirían mas documentos míos, estados de cuenta etc, todo se les proporciono TODO, al final y después de un mes ME BLOQUEARON LA CUENTA CON TODO Y DEPOSITO, ya voy para 2 meses, no responden en el chat, no responden en correo electrónico, Y NO RESPONDEN SU CORREO DE QUEJAS, SE HAN LLEVADO HASTA MI DEPOSITO, tengo todas las pruebas y actualmente busco la manera de demandarlos con las autoridades correspondientes, pero por favor no depositen aquí, NO LO HAGAN, EN SERIO NO LO HAGAN!!!
Ние високо ценим вашето предупреждение, както и вашата жалба . Толкова се радвам, че ни намерихте, защото споделянето на такова досадно преживяване може наистина да е от полза за останалата част от вашата общност.
Продължавам да казвам, че казиното трябва да си сътрудничи с играчите и да се обръща правилно към тях с обяснение или решение, особено ако възникнат проблеми. Това, което описваш ми звучи като истински кошмар.
Според мен нямате представа какво е накарало акаунта ви да бъде блокиран, нали?
Засега да се надяваме, че има начин да хвърлим малко светлина върху този въпрос!
We highly appreciate your warning as well you your complaint. I'm so glad you found us because sharing such a tedious experience might truly benefit the rest of your community.
I keep saying the casino must cooperate with players and address them properly with an explanation or solution, especially if troubles arise. What you've described sounds like a real nightmare to me.
The way I see it, you have no clue what made your account blocked, have you?
For now, let's just hope there is a way to shed some light on this matter!
единственото съобщение, което получих, за да откраднат повече от 20 хиляди долара, беше „вашият акаунт нарушава правилата и условията" и „отделът за обслужване на клиенти няма право да коментира такива решения" и това беше, потърсих телефонни номера, имейли, контакти, за да се свържа с тях и да потърся обяснения и да потърся парите си, никой не ми отговаря, НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК, МОЛЯ, те взеха дори моя депозит от приблизително 5 хиляди долара, пари, които спечелих работещи, 100% реални и проверими, на дата Искам информация НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ, ако се свържа с wifi на кафене или ресторант, те ми отговарят: добре дошли в betmaster Мексико, как мога да ви помогна?, когато им дам идентификационния номер на моя акаунт и въпроса ми къде е моят пари? ТЕ НАПУСКАТ ЧАТА И СЪЩО БЛОКИРАТ БУТОНА ЗА ЧАТ, ЗА ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С ТЯХ ОТНОВО В ТАЗИ WIFI МРЕЖА. Те трябва да стигнат дотам, за да ми откажат информацията за парите ми. ОТВРАТИТЕЛНИ СА.
the only message I received for them to steal more than 20 thousand dollars was "your account violates terms and conditions" and "the customer service department has no right to comment on such decisions" and that was it, I have searched for telephone numbers, emails, contacts to reach them and look for explanations and look for my money, nobody answers me, DO NOT DEPOSIT HERE PLEASE, they took even my deposit of approximately 5 thousand dollars, money that I earned working, 100% real and verifiable, to date I ask information NOBODY ANSWERS, if I connect to the wifi of a cafe or a restaurant they answer me: welcome to betmaster Mexico, how can I help you?, when I give them my account id, and my question of where is my money? THEY LEAVE THE CHAT AND ALSO BLOCK THE CHAT BUTTON TO CONTACT THEM AGAIN ON THAT WIFI NETWORK. They have to go as far as that to deny me the information about my money. THEY ARE DISGUSTING.
el único mensaje que recibí para que ellos se robaran más de 20mil dólares fue "tú cuenta irrumpe términos y condiciones" y "el departamento de servicio al cliente no tiene derecho a comentar tales decisiones" y eso fue todo, he buscado teléfonos, correos, contactos para llegar a ellos y buscar explicaciones y buscar mi dinero, nadie me contesta, NO DEPOSITEN AQUÍ POR FAVOR, se llevaron hasta mi depósito de aproximadamente 5mil dólares, dinero que me lo gane trabajando, 100% real y comprobable, hasta la fecha pido información NADIE CONTESTA, si me conecto del wifi de un café o un restaurante me responden: bienvenido a betmaster Mexico ¿en qué puedo ayudarle?, cuando les doy mi id de cuenta, y mi pregunta de ¿donde está mi dinero? ABANDONAN EL CHAT Y ADEMÁS BLOQUEAN EL BOTÓN DE CHAT PARA VOLVERLOS A CONTACTAR EN ESA RED WIFI. Hasta eso tienen que llegar para negarme la información de mi dinero. SON UN ASCO.
Извинете за любопитството ми знаете ли за някакви правила, които бихте могли да нарушите? Първоначално изглежда, че нямате представа и се появяват някакви правила или правилото е нарушено.
Може би сте натрупали печалбите си с бонус?
По един или друг начин, нека да видим как се развива оплакването . 🤞
Forgive me for my curiosity are you aware of any rules you could possibly violate? At first, it seems like you have no idea and it comes up some rules or rule was violated.
Have you accumulated your winnings with a bonus perhaps?
One way or another, let's see how the complaint develops. 🤞
Никое правило не е нарушено, те твърдят, че това е „двоен акаунт", което е невъзможно, тъй като никога не съм създавал акаунт тук, никой няма достъп до личните ми данни и никой няма достъп до моята Wi-Fi мрежа.
В допълнение, печалбите са генерирани без никакви бонуси, без никакви промоции, 100% реални пари, 100% законни, 100% верни.
No rule was broken, they claim it was a "double account" that is impossible since I had never created an account here, nobody has access to my personal data and nobody has access to my Wi-Fi network.
In addition, the profits were generated without any bonus, without any promotion, 100% real money, 100% legal, 100% true.
No se rompió ninguna regla, ellos aseguran que fue una "doble cuenta" eso es imposible ya que nunca había creado una cuenta aquí, nadie tiene acceso a mis datos personales y nadie tiene acceso a mi red wifi.
Ademas las ganancias se generaron sin ningún bono, sin ninguna promocion, dinero 100% real, 100% legal, 100% verídico.
Добре, така че проблемът е причинен от нарушаване на правилото за множество акаунти - сега стигаме някъде.
Изглежда, че задаването на въпроси е добър начин. 🙂
Благодарим ви, че предоставихте цялата необходима информация на Кристина. Тя ще дойде при вас, когато е готова да назначи нов специалист по жалби за вашия случай .
Отнема известно време, защото всички те са на предела си за известно време.
Засега ви желая справедлив край на проблема ви.
Не се колебайте да ни държите в течение и тук във форума.
Ok, so the issue was caused by violating the multiple account rule - now we're getting somewhere.
Seems like asking you questions is a good way to go. 🙂
Thank you for providing all the relevant information to Kristina. She'll come to you when she's ready to assign a new complaint specialist to your case.
It takes some time, because they are all at their limits for quite some time.
For now, I wish you a fair ending to your issue.
Don't hesitate to keep us posted here on the forum as well.
Но ако отговарям, че не е имало нарушение на правилата, хахаха, това казино търси всякакъв претекст, за да анулира печалбите ви и дори да ви открадне депозита.
But if I am answering that there was no violation of rules hahaha this casino looks for any pretext to cancel your winnings and even steal your deposit.
Pero si te estoy contestando que no hubo ninguna violacion de reglas jajaja este casino busca cualquier pretexto para cancelarte ganancias y robarte hasta tu depósito.
Да, но разбирането на гледната точка на казиното е жизненоважен старт за намиране на решение. Въпреки това, което твърдите, ние трябва да знаем защо казиното е действало така. това разбираш ли
Защото след като разберем какво е причинило проблема, може да започнем диалог, за да разберем дали действията на казиното са били честни или оправдани. 🙂
Надявам се, че сега разбирате по-добре загрижеността ми.
Следващия път се чувствайте свободни да посочите всички важни неща в началото, доста противоречиво е да не го направите, нали знаете?
Да видим сега какво ще каже Бранислав по-нататък в жалбата .
🤞
Yes, but understanding the casino's point of view is a vital start for finding a solution. Despite what you claim, we need to know why the casino acted like it did. Do you understand that?
Because once we know what caused the issue, we may start a dialog to find out whether the casino's actions were fair or justified. 🙂
I hope you now have a better understanding of my concern.
Next time feel free to state all important things right at the beginning, it is quite a contradiction not to do so, you know?
Let's now see what Branislav has to say further in the complaint.
🤞
Здравейте, добър ден, проверката ми не бе успешна
Бях погрешно информиран, така че открих акаунта под произволно име, не моето.
Но сметката, от която съм правил транзакции, е на мое име.
Hello good afternoon, my verification failed
I was misinformed so I opened the account under any name, not my own.
But the account from which I made transactions is in my name.
Hola buenas tardes, mi verificación falló
Estaba desinformada así que abrí la cuenta con cualquier nombre, no con el mío.
Pero la cuenta desde la que he hecho movimientos, está a mi nombre.
Здравейте, как бяхте дезинформирани от казиното? Имате само една сметка в казиното, но личната информация не е ваша, нали? Тези неща винаги трябва да са на твое име, защото както си написал, не минаваш проверка.
Имате ли също екранни снимки или комуникация с казиното, където са ви казали нещо, което би показало това, което описвате?
Моля, уведомете ме.
Hello, how were you misinformed by the casino? You only have one account in the casino but the personal info is not yours yes? These things always have to be in your name because just like you wrote, you don't pass verification.
Do you also have any screenshots or communication with the casino where they told you something that would indicate what you are describing?
Please let me know.
Здравейте, добър ден, не бях наясно с указанията.
Но имам личната си карта и съм собственик на банковата сметка, където получават преводите ми към казиното
Hello, good day, I was unaware of the guidelines.
But I have my ID and I am the owner of the bank account where they receive my transfers to the casino
Hola buen día, desconocía los lineamientos.
Pero cuento con mi identificación y soy titular de la cuenta de banco donde reciben mis transferencias al casino
Добро утро, това е отговорът, който получавам.
Good morning, that's the answer I've been getting.
Buen día, es la respuesta que me han estado dando.
Но фактът, че не сте знаели, за съжаление не ви извинява, ако сте нарушили основното правило за проверка. Но от това, което видях, ситуацията е ескалирала, така че ще видим какво ще стане накрая. Няма да можете да теглите пари, без да преминете през проверка.
Можете ли да ми опишете какво сте въвели, а не е на ваше име? Само сметката, от която сте депозирали, е ваша?
But the fact that you were unaware unfortunately does not excuse you if you broke the basic rule of verification. But from what I've seen, the situation has escalated, so we'll see what happens in the end. You won't be able to withdraw money without going through verification.
Can you describe to me what all you entered that was not in your name? Only the account you deposited from is yours?
Чувствам се разочарован, че всичко вървеше толкова добре, докато не се възползваха от ситуацията ми
Тъй като лимитите за движение на моята банка бяха достигнати, което изхвърли парите ми по време на тегленето и ако бяха възстановени в казиното, опитах отново, но не ми ги възстановиха отново, каза, че транзакцията е извършена. Сутринта, първото нещо сутринта, отидох до моята банка, за да получа повече лимити за моите движения, получих други депозити и само от Betmaster, никога.
Свързах се с поддръжката и те просто ми дадоха информация, обикалят около храста, когато е лесно и просто да възстановя сумата за теглене в портфейла на казиното, както друг път, но не
Винаги казват едно и също, че не зависи от тях, а от някой по-висш от тях и истината е, че е лошо, защото вече са инвестирали много повече от това, което са щяли да изтеглят.
За 1400 горят, колко зле, наистина
I feel disappointed everything was going so well until they took advantage of my situation
Since my bank's movement limits had been reached, which threw away my money at the time of withdrawal and if it was refunded to the casino, I tried again but they did not refund it to me again, it said that the transaction was made. In the morning, first thing in the morning, I went to my bank to get more limits on my movements, I received other deposits and only from Betmaster, never.
I contacted support and they just give me the runaround, they beat around the bush when it is easy and simple to refund the withdrawal amount to the casino wallet like other times but not
They always say the same thing, that it is not up to them but rather someone superior to them, and the truth is that it is bad because they have already invested much more than what they were going to withdraw.
For 1400 they burn, how bad, really
Me siento decepcionada todo Hiba tan bien hasta que se aprovecharon de mi situación
Ya que los límites de movimiento de mi banco habían accedido el cual me botaba el dinero al momento del retirar y si se me reembolsaba al casino lo intente otra ves pero valla que ya no me lo volvieron a reembolsar salía que la transacción estaba hecha,en la mañana a primera hora fui a mi banco para que me dieran más limites a mis movimientos me llegaron otros depósitos y nomás del betmaster nunca
Me comunique con soporté y solo me dan largas ,le dan vueltas al asunto cuando es fácil y sencillo rembolsarme la cantidad del retiro a la billetera del casino como otras veces pero no
Siempre dicen lo mismo que no está en ellos si no que en alguien más superior que ellos y la verdad que mal porque ya e invertido demasiado más de lo que Hiba a retirar
Por 1400 se queman que mal la verdad
Здравейте, правилно ли разбирам, че не можете да получите пари по сметката си, защото имате някакъв лимит на движенията там, да? По някакъв начин сте превишили този лимит и трябваше да получите парите обратно в игралната си сметка в казиното, нали? Но това не се случи и това е проблемът сега? Успяхте ли да уредите необходимото в банката и искате да изтеглите, но сега нямате пари за теглене, защото няма останало нищо?
Попитахте ли ги къде са отишли парите, ако това е така?
Моля, уведомете ме, ако греша или е по някакъв начин различно.
Hello, do I understand correctly that you couldn't receive money to your account because you have some limit on movements there, yes? You have somehow exceeded this limit and you should have received the money back to your gaming account in the casino, yes? But that didn't happen and that's the problem now? Did you manage to arrange what you needed in the bank and you would like to make a withdrawal, but now you have no money to withdraw because there is nothing left?
Did you ask them where the money went if that is the case?
Please let me know if I'm wrong or if it's somehow different.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.