ФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия

преди 1 година от Gabygg
|
1280 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmaster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Моля, не депозирайте парите си на тази страница, умолявам ви, не го правете, умолявам ви, те са измамници, тяхното обслужване на клиенти е буквално най-лошото, което съм срещал през целия си живот, агентите не знаят друга дума да кажат , чакай чакай чакай.

На 6 юни 2023 г. депозирах 100 000 мексикански песо от портфейла си, от чантата си, от банковата си сметка, БЕЗ БОНУСИ, БЕЗ ПРОМОЦИИ, 100% РЕАЛНИ И ЛЕГИТИМНИ ПАРИ, успях да спечеля $410 744,7 мексикански песо, играейки игри на късмета, казино игри на живо и един или друг спортен залог, при желание за теглене имаше безкраен брой заявки от казиното, първо беше проблем с доставчика на плащания, след това те искаха още документи от мен, извлечения по сметки и т.н., всичко беше осигурено ВСИЧКО, накрая и след това от месец БЛОКИРАХА МИ СМЕТКАТА С ВСИЧКО И ДЕПОЗИТ, отивам за 2 месеца, не отговарят в чата, не отговарят на имейл, И НЕ НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ НА ТЯХНАТА ПОЩА ЗА ОПЛАКВАНЕ, ТЕ СА ПОЕЛИ ДО МОЯ ДЕПОЗИТ, имам всички доказателства и в момента търся начин да ги съдя пред съответните органи, но моля, не депозирайте тук, НЕ ГО ПРАВЕТЕ, СЕРИОЗНО НАПРАВЕТЕ НЕ ГО ПРАВЕТЕ!!!

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Ние високо ценим вашето предупреждение, както и вашата жалба . Толкова се радвам, че ни намерихте, защото споделянето на такова досадно преживяване може наистина да е от полза за останалата част от вашата общност.

Продължавам да казвам, че казиното трябва да си сътрудничи с играчите и да се обръща правилно към тях с обяснение или решение, особено ако възникнат проблеми. Това, което описваш ми звучи като истински кошмар.

Според мен нямате представа какво е накарало акаунта ви да бъде блокиран, нали?

Засега да се надяваме, че има начин да хвърлим малко светлина върху този въпрос!


Автоматичен превод:
преди 1 година

единственото съобщение, което получих, за да откраднат повече от 20 хиляди долара, беше „вашият акаунт нарушава правилата и условията" и „отделът за обслужване на клиенти няма право да коментира такива решения" и това беше, потърсих телефонни номера, имейли, контакти, за да се свържа с тях и да потърся обяснения и да потърся парите си, никой не ми отговаря, НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК, МОЛЯ, те взеха дори моя депозит от приблизително 5 хиляди долара, пари, които спечелих работещи, 100% реални и проверими, на дата Искам информация НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ, ако се свържа с wifi на кафене или ресторант, те ми отговарят: добре дошли в betmaster Мексико, как мога да ви помогна?, когато им дам идентификационния номер на моя акаунт и въпроса ми къде е моят пари? ТЕ НАПУСКАТ ЧАТА И СЪЩО БЛОКИРАТ БУТОНА ЗА ЧАТ, ЗА ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С ТЯХ ОТНОВО В ТАЗИ WIFI МРЕЖА. Те трябва да стигнат дотам, за да ми откажат информацията за парите ми. ОТВРАТИТЕЛНИ СА.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Извинете за любопитството ми знаете ли за някакви правила, които бихте могли да нарушите? Първоначално изглежда, че нямате представа и се появяват някакви правила или правилото е нарушено.

Може би сте натрупали печалбите си с бонус?

По един или друг начин, нека да видим как се развива оплакването . 🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Никое правило не е нарушено, те твърдят, че това е „двоен акаунт", което е невъзможно, тъй като никога не съм създавал акаунт тук, никой няма достъп до личните ми данни и никой няма достъп до моята Wi-Fi мрежа.

В допълнение, печалбите са генерирани без никакви бонуси, без никакви промоции, 100% реални пари, 100% законни, 100% верни.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Добре, така че проблемът е причинен от нарушаване на правилото за множество акаунти - сега стигаме някъде.

Изглежда, че задаването на въпроси е добър начин. 🙂

Благодарим ви, че предоставихте цялата необходима информация на Кристина. Тя ще дойде при вас, когато е готова да назначи нов специалист по жалби за вашия случай .

Отнема известно време, защото всички те са на предела си за известно време.

Засега ви желая справедлив край на проблема ви.

Не се колебайте да ни държите в течение и тук във форума.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Но ако отговарям, че не е имало нарушение на правилата, хахаха, това казино търси всякакъв претекст, за да анулира печалбите ви и дори да ви открадне депозита.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Да, но разбирането на гледната точка на казиното е жизненоважен старт за намиране на решение. Въпреки това, което твърдите, ние трябва да знаем защо казиното е действало така. това разбираш ли

Защото след като разберем какво е причинило проблема, може да започнем диалог, за да разберем дали действията на казиното са били честни или оправдани. 🙂

Надявам се, че сега разбирате по-добре загрижеността ми.

Следващия път се чувствайте свободни да посочите всички важни неща в началото, доста противоречиво е да не го направите, нали знаете?

Да видим сега какво ще каже Бранислав по-нататък в жалбата .

🤞

Автоматичен превод:
вчера

Здравейте, добър ден, проверката ми не бе успешна

Бях погрешно информиран, така че открих акаунта под произволно име, не моето.

Но сметката, от която съм правил транзакции, е на мое име.

Автоматичен превод:
rnx2pnvw5g
вчера

Здравейте, как бяхте дезинформирани от казиното? Имате само една сметка в казиното, но личната информация не е ваша, нали? Тези неща винаги трябва да са на твое име, защото както си написал, не минаваш проверка.

Имате ли също екранни снимки или комуникация с казиното, където са ви казали нещо, което би показало това, което описвате?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
вчера

Здравейте, добър ден, не бях наясно с указанията.

Но имам личната си карта и съм собственик на банковата сметка, където получават преводите ми към казиното

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

file Добро утро, това е отговорът, който получавам.

Автоматичен превод:
rnx2pnvw5g
преди 6 часове

Но фактът, че не сте знаели, за съжаление не ви извинява, ако сте нарушили основното правило за проверка. Но от това, което видях, ситуацията е ескалирала, така че ще видим какво ще стане накрая. Няма да можете да теглите пари, без да преминете през проверка.

Можете ли да ми опишете какво сте въвели, а не е на ваше име? Само сметката, от която сте депозирали, е ваша?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини