НачалоФорумКазинаBetmaster Casino - обща дискусия

Betmaster Casino - обща дискусия

преди 1 година от Gabygg
|
1 453 преглеждания 15 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmaster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Моля, не депозирайте парите си на тази страница, умолявам ви, не го правете, умолявам ви, те са измамници, тяхното обслужване на клиенти е буквално най-лошото, което съм срещал през целия си живот, агентите не знаят друга дума да кажат , чакай чакай чакай.

На 6 юни 2023 г. депозирах 100 000 мексикански песо от портфейла си, от чантата си, от банковата си сметка, БЕЗ БОНУСИ, БЕЗ ПРОМОЦИИ, 100% РЕАЛНИ И ЛЕГИТИМНИ ПАРИ, успях да спечеля $410 744,7 мексикански песо, играейки игри на късмета, казино игри на живо и един или друг спортен залог, при желание за теглене имаше безкраен брой заявки от казиното, първо беше проблем с доставчика на плащания, след това те искаха още документи от мен, извлечения по сметки и т.н., всичко беше осигурено ВСИЧКО, накрая и след това от месец БЛОКИРАХА МИ СМЕТКАТА С ВСИЧКО И ДЕПОЗИТ, отивам за 2 месеца, не отговарят в чата, не отговарят на имейл, И НЕ НЕ ОТГОВАРЯЙТЕ НА ТЯХНАТА ПОЩА ЗА ОПЛАКВАНЕ, ТЕ СА ПОЕЛИ ДО МОЯ ДЕПОЗИТ, имам всички доказателства и в момента търся начин да ги съдя пред съответните органи, но моля, не депозирайте тук, НЕ ГО ПРАВЕТЕ, СЕРИОЗНО НАПРАВЕТЕ НЕ ГО ПРАВЕТЕ!!!

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Ние високо ценим вашето предупреждение, както и вашата жалба . Толкова се радвам, че ни намерихте, защото споделянето на такова досадно преживяване може наистина да е от полза за останалата част от вашата общност.

Продължавам да казвам, че казиното трябва да си сътрудничи с играчите и да се обръща правилно към тях с обяснение или решение, особено ако възникнат проблеми. Това, което описваш ми звучи като истински кошмар.

Според мен нямате представа какво е накарало акаунта ви да бъде блокиран, нали?

Засега да се надяваме, че има начин да хвърлим малко светлина върху този въпрос!


Автоматичен превод:
преди 1 година

единственото съобщение, което получих, за да откраднат повече от 20 хиляди долара, беше „вашият акаунт нарушава правилата и условията" и „отделът за обслужване на клиенти няма право да коментира такива решения" и това беше, потърсих телефонни номера, имейли, контакти, за да се свържа с тях и да потърся обяснения и да потърся парите си, никой не ми отговаря, НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК, МОЛЯ, те взеха дори моя депозит от приблизително 5 хиляди долара, пари, които спечелих работещи, 100% реални и проверими, на дата Искам информация НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ, ако се свържа с wifi на кафене или ресторант, те ми отговарят: добре дошли в betmaster Мексико, как мога да ви помогна?, когато им дам идентификационния номер на моя акаунт и въпроса ми къде е моят пари? ТЕ НАПУСКАТ ЧАТА И СЪЩО БЛОКИРАТ БУТОНА ЗА ЧАТ, ЗА ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С ТЯХ ОТНОВО В ТАЗИ WIFI МРЕЖА. Те трябва да стигнат дотам, за да ми откажат информацията за парите ми. ОТВРАТИТЕЛНИ СА.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Извинете за любопитството ми знаете ли за някакви правила, които бихте могли да нарушите? Първоначално изглежда, че нямате представа и се появяват някакви правила или правилото е нарушено.

Може би сте натрупали печалбите си с бонус?

По един или друг начин, нека да видим как се развива оплакването . 🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Никое правило не е нарушено, те твърдят, че това е „двоен акаунт", което е невъзможно, тъй като никога не съм създавал акаунт тук, никой няма достъп до личните ми данни и никой няма достъп до моята Wi-Fi мрежа.

В допълнение, печалбите са генерирани без никакви бонуси, без никакви промоции, 100% реални пари, 100% законни, 100% верни.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Добре, така че проблемът е причинен от нарушаване на правилото за множество акаунти - сега стигаме някъде.

Изглежда, че задаването на въпроси е добър начин. 🙂

Благодарим ви, че предоставихте цялата необходима информация на Кристина. Тя ще дойде при вас, когато е готова да назначи нов специалист по жалби за вашия случай .

Отнема известно време, защото всички те са на предела си за известно време.

Засега ви желая справедлив край на проблема ви.

Не се колебайте да ни държите в течение и тук във форума.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Но ако отговарям, че не е имало нарушение на правилата, хахаха, това казино търси всякакъв претекст, за да анулира печалбите ви и дори да ви открадне депозита.

Автоматичен превод:
Gabygg
преди 1 година

Да, но разбирането на гледната точка на казиното е жизненоважен старт за намиране на решение. Въпреки това, което твърдите, ние трябва да знаем защо казиното е действало така. това разбираш ли

Защото след като разберем какво е причинило проблема, може да започнем диалог, за да разберем дали действията на казиното са били честни или оправдани. 🙂

Надявам се, че сега разбирате по-добре загрижеността ми.

Следващия път се чувствайте свободни да посочите всички важни неща в началото, доста противоречиво е да не го направите, нали знаете?

Да видим сега какво ще каже Бранислав по-нататък в жалбата .

🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, добър ден, проверката ми не бе успешна

Бях погрешно информиран, така че открих акаунта под произволно име, не моето.

Но сметката, от която съм правил транзакции, е на мое име.

Автоматичен превод:
rnx2pnvw5g
преди 1 месец

Здравейте, как бяхте дезинформирани от казиното? Имате само една сметка в казиното, но личната информация не е ваша, нали? Тези неща винаги трябва да са на твое име, защото както си написал, не минаваш проверка.

Имате ли също екранни снимки или комуникация с казиното, където са ви казали нещо, което би показало това, което описвате?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, добър ден, не бях наясно с указанията.

Но имам личната си карта и съм собственик на банковата сметка, където получават преводите ми към казиното

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

file Добро утро, това е отговорът, който получавам.

Автоматичен превод:
rnx2pnvw5g
преди 1 месец

Но фактът, че не сте знаели, за съжаление не ви извинява, ако сте нарушили основното правило за проверка. Но от това, което видях, ситуацията е ескалирала, така че ще видим какво ще стане накрая. Няма да можете да теглите пари, без да преминете през проверка.

Можете ли да ми опишете какво сте въвели, а не е на ваше име? Само сметката, от която сте депозирали, е ваша?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Чувствам се разочарован, че всичко вървеше толкова добре, докато не се възползваха от ситуацията ми

Тъй като лимитите за движение на моята банка бяха достигнати, което изхвърли парите ми по време на тегленето и ако бяха възстановени в казиното, опитах отново, но не ми ги възстановиха отново, каза, че транзакцията е извършена. Сутринта, първото нещо сутринта, отидох до моята банка, за да получа повече лимити за моите движения, получих други депозити и само от Betmaster, никога.

Свързах се с поддръжката и те просто ми дадоха информация, обикалят около храста, когато е лесно и просто да възстановя сумата за теглене в портфейла на казиното, както друг път, но не

Винаги казват едно и също, че не зависи от тях, а от някой по-висш от тях и истината е, че е лошо, защото вече са инвестирали много повече от това, което са щяли да изтеглят.

За 1400 горят, колко зле, наистина

Автоматичен превод:
avandoavando6
преди 1 седмица

Здравейте, правилно ли разбирам, че не можете да получите пари по сметката си, защото имате някакъв лимит на движенията там, да? По някакъв начин сте превишили този лимит и трябваше да получите парите обратно в игралната си сметка в казиното, нали? Но това не се случи и това е проблемът сега? Успяхте ли да уредите необходимото в банката и искате да изтеглите, но сега нямате пари за теглене, защото няма останало нищо?

Попитахте ли ги къде са отишли ​​парите, ако това е така?

Моля, уведомете ме, ако греша или е по някакъв начин различно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини