Въпреки факта, че мислите, че знаем нещо, има огромна разлика между оплакването тук във форума и игнорирането на сериозни оплаквания, които възнамерявахме да разследваме, за да открием всички нередности, които вероятно споменавате сега.
Изглеждате доста загрижени за това, затова ви моля да разгледате отново затворената си жалба.
Напълно съм убеден, че вероятно сте пренебрегнали това:
„За съжаление, не получихме решението на алтернативната служба за разрешаване на спорове от играча. Въпреки че признахме, че последното ни взаимодействие се случи преди известно време, ние имахме за цел да преразгледаме по подходящ начин статуса и класификацията на жалбата въз основа на изминалото време. За съжаление, без играчът вход, това става невъзможно, което ни кара да затворим случая като „отхвърлен. "
Играчът е добре дошъл да се свърже с вас в бъдеще, ако иска да отвори отново тази жалба. Можем да го прекласифицираме по подходящ начин при представяне на потвърждаващи доказателства за решението на Органа (ARN) . Дотогава оценяваме вашето разбиране."
Но не се притеснявайте, можете да отворите отново случая по всяко време, като изберете „повторно отваряне".
Мога да ви уверя, че няма нищо, което целим да скрием, и вашата жалба е напълно достъпна точно тук .
🙏
Despite the fact that you think we know something, there is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Автоматичен превод: