преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Как датските власти по хазарта могат да одобрят BETINIA?
Напълно неприемливо хазартно казино.
Абсолютно никаква възможност за плащане.
О, добре, спечелих 10 000,00, алелуя
How can Danish gambling authorities approve BETINIA?
Totally unacceptable gambling casino.
Absolutely no possibility of payment.
Oh well, won 10,000.00, hallelujah
Hvordan kan danske spillemyndigheder godkende BETINIA?
Fuldstændig uacceptabelt spillecasino.
Absolut ingen mulighed for udbetaling.
Nå ja, vandt 10.000,00, halleluja
Честито!
Предполагам, че имате проблеми с преминаването на проверката, нали? Прегледът на казиното е доста добър, така че мога ли да знам какво ви кара да мислите, че забавят плащането?
Страхувам се, че KYC винаги е на първо място.
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Пожелавам Ви бързо решение чрез жалбата .
Congratulations!
I guess you have issues passing the verification, haven't you? The casino's review is quite good, so may I know what makes you feel they're delaying the payment?
The KYC always comes first - I'm afraid.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I wish you a quick solution via the complaint.
Този сайт (BETINIA) е под всякаква критика и трябва да бъде лишен от лиценза си от органа по хазарта!!!!
Не можете да затворите акаунт без причина според Датския орган по хазарта!!!
Никога не съм срещал букмейкър на толкова ниско ниво!!!!
Защо няма отговор от вашата поддръжка????
Виждате, че има безброй случаи в GURU, на които е написано РАЗРЕШЕНО, за съжаление не е правилно, тъй като всички случаи са завършили с отказване на играчите, поради което няма плащания от BETINIA!!!!
ОКЕЙ, спечелих 10 000,00 датски крони И няма да се откажа, докато сумата не бъде преведена по сметката ми, ТОЧКА..
Долуподписаният трябва да изтрие бисквитките и парите, преди да стане възможно изплащането, алелуя колко умно.
Моля, проверете Trustpilot, puhhhhh..
Разбира се, те се изтриват и за това се очаква битка от месеци преди плащането, наистина толкова отвратително, разочароващо и безотговорно на BETINIA..
Долуподписаният днес докладва за BETINIA на датските власти по хазарта и полицията!!!!
- осигуряваме рамката за справедлив пазар на игри
Датски орган по хазарта
Englandsgade 25, 6-ти етаж
DK 5000 Odense C
За ваше разбиране и на английски:
Този сайт (BETINIA) е под всякаква критика и трябва да бъде лишен от лиценза си от органа по хазарта!!!!
Не можете да затворите акаунт без причина според Датския орган по хазарта!!!
Никога не съм срещал букмейкър на толкова ниско ниво!!!!
Защо няма отговор от вашата поддръжка????
Виждате, че има безброй случаи в GURU, на които е написано РАЗРЕШЕНО, за съжаление не е правилно, тъй като всички случаи са завършили с отказване на играчите, поради което няма плащания от BETINIA!!!!
ОКЕЙ, спечелих 10 000,00 датски крони И няма да се откажа, докато сумата не бъде преведена по сметката ми, ТОЧКА..
Долуподписаният трябва да изтрие бисквитките и парите, преди да стане възможно изплащането, алелуя колко умно.
Моля, проверете Trustpilot, puhhhh..
Разбира се, те се изтриват и за това се очаква битка от месеци преди плащането, наистина толкова отвратително, разочароващо и безотговорно на BETINIA..
Долуподписаният днес докладва за BETINIA на датските власти по хазарта и полицията!!!!
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
- we ensure the framework for a fair gaming market
Danish Gambling Authority
Englandsgade 25, 6th floor
DK 5000 Odense C
For your comprehension also in English:
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
Denne side (BETINIA) er under al kritik og bør få frataget sin licens af Spillemyndigheden!!!!
Man må ikke lukke en konto uden begrundelse Ifølge De Danske Spilmyndigheder!!!
Har aldrig oplevet en bookmaker på så lavt niveau!!!!
Hvorfor svares ikke fra jeres support????
Kan se der har været utallige sager i GURU, hvortil der skrives LØST, desværre ikke korrekt, da samtlige sager er afsluttet med at spillerne har opgivet, således foreligger der ingen udbetalinger fra BETINIA!!!!
OKAY, jeg vandt 10.000,00 danske kroner, OG jeg opgiver ikke før beløbet er overført til min konto, PUNKTUM..
Undertegnede skal slette cookies og cashe før der er mulighed for udbetaling, halleluja hvor smart.
Tjek venligst Trustpilot, puhhhhh..
Selvfølgelig bliver disse slettet og hertil forventes en kamp på måneder før udbetaling, virkelig så direkte modbydeligt, skuffende, og uansvarlighed af BETINIA..
Undertegnede har dags dato anmeldt BETINIA til danske spillemyndigheder og politiet!!!!
- vi sikrer rammerne for et fair spilemarked
Danish Gambling Authority
Englandsgade 25, 6. sal
DK 5000 Odense C
For jeres fatteevne også på engelsk:
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
Мисля, че трябва да намалиш малко. Знам, че сте разстроени и ядосани, но ние не носим отговорност за този проблем.
Вече подадохте жалбата и всички играчи са добре дошли да я прегледат точно тук .
Дори жалбите имат свои собствени правила, както вече знаете, ние разрешаваме на казината 14 пълни дни, позволете ми да цитирам жалбата:
„Въпреки това, моля, имайте предвид, че е доста обичайно тегленията да отнемат няколко дни или дори седмици, за да бъдат напълно обработени. Това означава, че може да отнеме известно време, преди парите ви да се появят във вашата сметка. Това забавяне може да бъде причинено от незавършени KYC проверка или голям обем заявки за теглене.
Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни, след като са поискали своите тегления, преди да подадат жалба."
Ние не сме казиното, ние помагаме, ако е необходимо, но търпението е най-добрият избор сега.
I think you should slow down a bit. I know you are upset and angry, but we are not responsible for this issue.
You submitted the complaint already and all players are welcome to browse it right here.
Even complaints have their own rules, as you already know, we allow casinos 14 full days, allow me to quote from the complaint:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
We are not the casino, we help whether it is needed, but patience is the best choice now.
Постовете са дали на долуподписания няколко отговора чрез месинджър.
Закривате сметки без основание в случай на големи печалби, незаконно.
Ако играч стигне дотук, вие плащате само 500,00 DKK на ден, незаконно.
Всъщност целта ми е да помогна на другите и да затворя всички разрешителни на BETINIA.
Разбира се, не се очаква плащане от BETINIA.
Джейн Соегард Кристенсен
Posts have given the undersigned several answers via messenger.
You close accounts without justification in the event of large gains, illegally.
If a player reaches this far, you pay out only DKK 500.00 per day, illegally.
Actually my point is to help others and get all of BETINIA's permits closed.
Of course, no payment is expected from BETINIA.
Jane Søegaard Christensen
Напълно добре с опитите ви да избегнете отнемане на лиценз, най-накрая продължете с неуместни и остарели отговори.
Все още няма отговор от вашата поддръжка.
Ние, играчите, сме заедно и в този кръг сме заедно.
Печеленето е привилегия за малцина и впоследствие няма възможност за изплащане, наистина изживяване, без което всички бихме останали.
Всъщност, вашата политика за изплащане е шокираща и еквивалентна на глупост!!
Perfectly fine with your attempts to avoid license revocation, finally continue with irrelevant and out of date answers.
Still no response from your support.
We players stand together and in this round we stand together.
Winning is a privilege for the few, and subsequently no possibility of payout, truly an experience we would all be without.
In fact, your payout policy is a shock and equivalent to fub!!
Ако го разбирам правилно, последните ви 2 публикации са насочени към казиното, така че нямам отговор за това. Разгледах жалбата ви. Поискахте теглене, чакахте няколко дни и казиното не реагира на вашите имейли, нали?
Мисля, че най-големият проблем тук е простият факт, че казиното не говори с вас. Те трябва да ви информират за текущото състояние на оттегляне. Както и да е, запознат съм с казина, които са справедливи, плащат на играчите, но са доста бавни, когато става въпрос за тегления (обикновено около 14 дни). Чувствам, че това може да е вашият случай, въпреки че нямам личен опит с Betinia).
Имам и един въпрос към вас: Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното (изпратете документ за самоличност, доказателство за адрес и т.н.?) Това може да е причината все още да не сте получили печалбите си.
If I understand it correctly, your last 2 posts are directed to the casino so I have no answer for that. I looked at your complaint. You requested a withdrawal, you've been waiting for a few days and the casino didn't react to your e-mails, correct?
I think the biggest issue here is the simple fact that the casino doesn't talk to you. They should inform you about the current withdrawal state. Anyway, I'm aware of casinos that are fair, they pay the players, but they're quite slow when it comes to withdrawals (usually around 14 days). I feel like this might be your case even though I don't have any personal experience with Betinia).
I also have one question for you: Have you already verified your account in the casino (sent ID, proof of address etc.?) This might be the reason why you still haven't received your winnings.
Подобно на други играчи, във връзка с неумелите и откровени неистини на BETINIA, когато отговаря на UNDU, няма допълнителни коментари оттук, в очакване на датските власти по хазарта и вашето отнемане на лиценза.
Необичайно безразлично казино, което е напълно извън обичайното правно разбиране!!
Да спечелиш разумна сума, да бъдеш развълнуван и впоследствие да се охладиш до нула, това има огромни последствия за индивида И ти си напълно безразличен какво означава, когато оборотът ти е на върха поради нулево изплащане!!.
Моите приятели трябва да имат своите печалби, ако долуподписаният трябва да прекара месеци/години..
Напълно неприемливо и непростимо...
There are, like other players, in relation to BETINIA's inept and outright untruths when responding to UNDU, no further comments from here, pending Danish gambling authorities and your revocation of license.
An unusual indifferent casino, which is completely outside common legal understanding!!
To win a reasonable amount, to be excited and subsequently cooled down to zero, it has huge consequences for the individual, AND you are totally indifferent, what does it mean when your turnover is at the Top due to zero payout!!.
My friends must have their winnings, if the undersigned has to spend months/years..
Completely unacceptable and inexcusable.. ..
Здравей отново. Забелязахте ли, че казвам, че ние не сме казиното?
Ние също не сме лицензиращият орган. От моя гледна точка няма какво да добавя.
Всичко изглежда грешно, въпреки че никога не съм виждал конкретна информация за това кога вашият акаунт е бил потвърден, изпратено теглене и т.н. Такава информация е от решаващо значение за жалбата .
Hello again. Have you noticed me saying we are not the casino?
We are not the licensing authority either. From my point of view, there is nothing I can add.
All seems wrong, though I have never seen concrete information about when your account was verified, withdrawal submitted, and so on. Such information is crucial for the complaint.
Страхотно, че BETINIA отговаря тук на UNDU, доста умно!!
НЯМА отговор чрез запитване до поддръжката на BETINIA..
Ако долуподписаният не се връща всеки ден, на другите ще изглежда, че BETINIA е разрешила моето запитване, което абсолютно НЕ е правилно.
Очакват се допълнителни отговори от други играчи за препращане към Датския орган по хазарта и полицията!!
Лицензът е в процес на отнемане, обратна връзка от Датския орган по хазарта!,
Надяваме се, че BETINIA са реалистични по отношение на това какви последствия има за отделния човек да СПЕЧЕЛИ, само за да откриете впоследствие, че изплащането НЕ е възможно.
Джейн Соегард Кристенсен
Great that BETINIA answers here on UNDU, quite clever!!
NO response via inquiry to BETINIA'S support..
If the undersigned does not return daily, it will appear to others that BETINIA has resolved my inquiry, which is absolutely NOT correct..
Awaiting further responses from other players, for forwarding to the Danish Gambling Authority and the police!!
License is in the process of being revoked, feedback from Denmark's Gambling Authority!,
Hope that BETINIA are realistic in relation to what consequences it has for the individual person to WIN, only to subsequently find that payout is NOT possible..
Jane Søegaard Christensen
Не е възможно с проверка, но изпратена до поддръжката на BETINIA, без каквато и да е обратна връзка..
В същото време НЕ е възможно да зададете 10 000,00 датски крони като плащане.
Моля, BETINIA, моля, бъдете реалисти и НЕ се подигравайте на печалбите..
Благодаря предварително
Not possible with verification, however sent to BETINIA's support, without any kind of feedback..
At the same time, it is NOT possible to set Danish kroner 10,000.00 as payment.
Please BETINIA please be realistic and NOT make fun of winnings..
Thanks in advance
Страхотно, че BETINIA отговаря тук на UNDU, доста умно!!
НЯМА отговор чрез запитване до поддръжката на BETINIA..
Ако долуподписаният не се връща всеки ден, на другите ще изглежда, че BETINIA е разрешила моето запитване, което абсолютно НЕ е правилно.
Очакват се допълнителни отговори от други играчи за препращане към Датския орган по хазарта и полицията!!
Лицензът е в процес на отнемане, обратна връзка от Датския орган по хазарта!,
Надяваме се, че BETINIA са реалистични по отношение на това какви последствия има за отделния човек да СПЕЧЕЛИ, само за да откриете впоследствие, че изплащането НЕ е възможно.
Джейн Соегард Кристенсен
Great that BETINIA answers here on UNDU, quite clever!!
NO response via inquiry to BETINIA'S support..
If the undersigned does not return daily, it will appear to others that BETINIA has resolved my inquiry, which is absolutely NOT correct..
Awaiting further responses from other players, for forwarding to the Danish Gambling Authority and the police!!
License is in the process of being revoked, feedback from Denmark's Gambling Authority!,
Hope that BETINIA are realistic in relation to what consequences it has for the individual person to WIN, only to subsequently find that payout is NOT possible..
Jane Søegaard Christensen
Казиното не отговаря тук. Вие грешите, страхувам се. Никога не е имало отговор от казино Betina тук във форума, както виждам, нито дори във вашата жалба .
Бих искал да помогна, но чувствам, че просто идвате да правите изявления, вместо да намерите помощ.
Поправете ме, ако греша.
The casino does not respond here. You are mistaken, I'm afraid. There has never been any response from the Betina casino here on the forum, as I can see nor even in your complaint.
I'd love to help, but I feel you just keep coming to make statements instead of finding help.
Correct me if I'm wrong.
Изпратени са безброй екранни снимки до вашата поддръжка, които не отговарят.
Проверката на всичко, което искате, е изпратена няколко пъти, без отговор.
Когато се направи опит за плащане на вашия уебсайт, числата са червени.
Бисквитките и кеш са изтрити, все още е невъзможно с плащане.
Отговаряте във въздуха и не се връзвате с фактите.
НО трябва да призная, че постоянството ви да избягвате изплащане е феноменално.
Джейн Соегард Кристенсен
Дания
Countless screenshots have been sent to your support, which do not respond.
Verification of everything you want has been sent several times, no response.
When a payment is attempted on your website, the numbers are red.
Cookies and cashe have been deleted, still impossible with payment.
You answer in the air and do not relate to the facts.
BUT I have to admit that your persistence in avoiding payout is phenomenal.
Jane Søegaard Christensen
Denmark
Прочетохте ли поне един от нашите отговори, моля?
Мисля, че е безсмислено да го обяснявам отново. Пожелавам ви само най-доброто с жалбата.
Have you read at least one of our replies, please?
I believe it's pointless to explain it over again. I wish you only the best with the complaint.
Е, тогава съм изтрит, наистина преживяване, за което се плаща.
Режимът на работния плот е активиран, бисквитките и кеша са изтрити.
Сега трябва да стегнете шапката си и да платите ръчно
И за протокола трябва да се отбележи, че са направени екранни снимки на всичко
Разбира се, връзката с поддръжката на BETINIA се осъществява чрез имейл и Undu, което все още е безсмислено връщане.
Извинете за формулировката и все пак не, тъй като BETINIA отива твърде далеч, за да избегне плащане.
И както споменах по-рано, сега получих малко над 20 подобни проблема чрез Messenger и ние сме заедно.
Вашата политика за изплащане е директно незаконна според датското законодателство.
Джейн Соегард Кристенсен Кристенсен
20 февруари 2023 г., 10:18 EET
След това моят android е в десктоп режим, бисквитките и кешът са изтрити.
Все още няма възможност за плащане.
Е, ТАТО, какво ще правиш по въпроса?
На този въпрос няма отговор.
Моля, посочете конкретна причина, ако откажете плащане.
Благодаря предварително
Well then I'm deleted, really an experience to get paid.
Desktop mode activated, cookies and cache deleted.
Now you have to tighten your hat and pay out manually
And for the record, it should be noted that screenshots have been taken of everything
Of course, BETINIA support is contacted via email and Undu, still a nonsense return.
Excuse my wording and yet not as BETINIA goes too far to avoid payment.
And as previously mentioned, I have now received a little over 20 similar problems via Messenger, and we stand together.
Your payout policy is directly illegal according to Danish law.
Jane Søegaard Christensen Christensen
20 Feb 2023, 10:18 EET
Then my android is in desktop mode, cookies and cache deleted.
Still no possibility of payment.
WELL DADA, what are you going to do about it?
To this question no answer.
Please give a concrete reason if you refuse payment.
Thanks in advance
Добре BETINIA, отказвам се и се отписвам от BETINIA.
50 имейла.
20 съобщения чрез UNDU
ПЛЮС безброй запитвания към вашия онлайн.
Доста просто и направо невъзможно с изплащане.
Разбира се, публикувани във Facebook, Twitter и публичните органи.
Разбира се, намерението на БЕТИНИЯ беше да изтощи долуподписания и то успя.
Изживяване, от което ние, датчаните, бихме искали да участваме.
Вие сами затворихте BETINIA в Дания.
БЛАГОДАРЯ ВИ предварително и разбира се няма да се видим повече.
Okay BETINIA, I give up and am unsubscribed from BETINIA.
50 emails.
20 messages via UNDU
PLUS countless inquiries to your online.
Quite simple and downright impossible with payout.
Of course posted on Facebook, Twitter and public authorities.
Of course it was BETINIA'S intention to exhaust the undersigned and it succeeded.
An experience we Danes would like to be apart of.
You yourself shut down BETINIA in Denmark.
THANK YOU in advance and of course no see you again.
Ако мога да добавя малко личен съвет - опитайте се да се съсредоточите върху отговорите, когато публикувате във форума.
Остани добре.
If I may add a bit of personal advice - try to focus on the replies when you're posting on the forum.
Stay well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.