ФорумКазинаBetify Casino - обща дискусия

Betify Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от andandjonnyx
|
1237 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, kyc на Betify не ни казва причината за отхвърлянето, той само ни казва да изпратим документацията с последните четири цифри на банковата карта и да изпратим снимката на картата и документацията на моето юридическо лице и те продължават да казват едно и също нещо, изпратете същото е, което ме питат и вече изпратих повече от 20 и продължават да ми казват едно и също нещо и ми дадоха дата до 11-ти, тъй като се опитвам да изтегля сумата пари от Betify от 31 март и изпращам документацията, която искат, а не Те решават нищо, освен да блокират акаунта в Betify и това, което правят с мен, не е честно. Не знам какво друго да изпратя. Вече го изпратих в PDF и изпратих нормалното изображение на документацията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не разбирам защо не приемат документацията ми, след като я изпратих точно както ме помолиха да я изпратя и те отговориха вчера и поискаха същото и аз го изпратих отново и все още не съм получил отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, kyc на Betify не ни казва причината за отхвърлянето, той само ни казва да изпратим документацията с последните четири цифри на банковата карта и да изпратим снимката на картата и документацията на моето юридическо лице и те продължават да казват едно и също нещо, изпратете същото е, което ме питат и вече изпратих повече от 20 и продължават да ми казват едно и също нещо и ми дадоха дата до 11-ти, тъй като се опитвам да изтегля сумата пари от Betify от 31 март и изпращам документацията, която искат, а не Те решават нищо, освен да блокират акаунта в Betify и това, което правят с мен, не е честно. Не знам какво друго да изпратя. Вече го изпратих в PDF и изпратих нормалното изображение на документацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-лошата част от цялото това нещо е, че казиното няма да ви каже защо отхвърля документите ви. Това със сигурност би било полезно и поне ще знаете как да го поправите или как да изпратите документите. Ако не ти кажат нищо и продължават да искат едно и също нещо отново и отново, ми се струва неразумно. Опитвали ли сте имейл или чат на живо или нещо друго, където можете да разберете какво не е наред?

Както и да е, както казах, имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне с всичко, така че ако не бъде разрешено, надяваме се, че ще успеят да стигнат до дъното на случващото се. Междувременно ще трябва да бъдем търпеливи. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Блокираха акаунта и нямам начин да вляза в чата на живо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Напълно съм съгласен, това, което правят, е лудост, освен че блокираха акаунта на партньора ми и той не може да влезе в чат на живо, защото акаунтът, който иска да изтегли тази сума, е блокиран, той е направил всичко и винаги с един и същ отговор иска същото нещо

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
tataregina92
преди 1 месец

Така че правилно ли разбирам, че и ти, и гаджето ти имате акаунти в това казино? Ако акаунтът ви е бил блокиран, винаги е добре да кажете защо се е случило, но може би казиното прави някакво разследване и докато приключи, те са блокирали акаунта ви. Най-добре е да научите от тях дали е така, защото това е само мое предположение.

Имам чувството обаче, че това може да е проблемът, който ви е накарал да не можете да се оттеглите и всичко това се е случило. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Проблемът е с акаунта на партньора ми, няколко дни по-късно му блокираха акаунта и той няма достъп до него по никакъв начин и не казаха каква е причината, просто искат както винаги същата документация и картата, освен това поискайте документация, която е Невъзможно е това да е собственост на картата. Партньорът ми говори с банката и те му казаха, че това не съществува, че като просто изпрати снимката на картата и името, което е конфигурирал като собственик на картата, те ще трябва да валидират отделно, дадоха ни краен срок до 11-ти за валидиране, знаейки, че сме изпратили една и съща документация повече от 20 пъти и те ще изтрият нашия акаунт и това е нечестно за мен изглежда като измама да блокирам акаунта на моя партньор с голяма сума пари и да дам място до 11-ти /4, защото иначе биха изтрили акаунта ви

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 1 месец

Добре, значи нямаш никакъв проблем в казиното според това, което казваш? Верификацията първо ще трябва да е успешна, за да може да се тегли, така че ще трябва да се реши иначе не го виждам розово.

Но правилно ли разбирам, че казиното иска от партньора нещо, което не съществува, за да получи от неговата банка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Проблемът е, че те не искат да проверят документацията, която моят партньор, който иска да тегли пари от Betify казино, е изпратил и те блокираха акаунта му и не верифицират акаунта му, за да изтеглят сумата пари, която иска да изтегли от Betify. Единственото нещо, което прави, е да изпрати същия имейл с искане за същата документация и имейлът е от kyc@betify.com Партньорът ми изпраща същата документация от 03/31, тоест той вече е изпратил повече от 20 съобщения на този имейл. kyc@betify.com

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
tataregina92
преди 1 месец

Разбирам какво си написал. Но казиното не е обяснило защо документът все още е отхвърлен и защо продължават да задават същия въпрос? Бих си помислил, че може би има нещо грешно или неправилно в документа, но казиното трябва да каже това.

Видях, че Вероника също е продължила напред във вашата жалба и ще видим докъде ще стигне това. Както и да е, една сметка на домакинство обикновено е стандартът за казината, така че бих бил предпазлив в бъдеще. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Изтрих акаунта си, така че партньорът ми да няма проблем и хората от KYC не казват причината, поради която отхвърлят, те искат само същата документация и партньорът ми има време до 11/4 да валидират акаунта му, защото те казват, че ще изтрият акаунта на

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не е честно да изтрият акаунта на моя партньор с голямата сума пари, която има в Betify

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 1 месец

Хм, явно се получи така, както не бихте си представили и видях, че жалбата е приключена. За съжаление Вероника предостави цялата съответна информация защо се е случило това и както казах, съжалявам, че се получи така.

Въпреки това, винаги трябва да се внимава с подобни неща и да не се нарушават правилата в казината в бъдеще. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Аз и партньорът ми не знаехме какво ще се случи, нямахме представа и затова помолих Betify да изтрие акаунта ми.

Ако ми изтрият акаунта, партньорът ми няма да има проблеми, нали?

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 1 месец

Обикновено се случва и двата акаунта в крайна сметка да бъдат затворени. Винаги трябва да проверявате Правилата и условията и да използвате вашите собствени данни за депозити и всичко останало.

Вероника е копирала съответната информация за вас точно в жалбата.

Съжалявам. 😥

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини